Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Su LiveAgent pagalba naudokite socialinį įsiklausymą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Ieškote socialinio įsiklausymo įrankio?

Jei taikydami savo rinkodaros ir klientų aptarnavimo strategiją, dar nenaudojate socialinio įsiklausymo įrankio, yra pats metas įsigyti.

Socialinis įsiklausymas yra susijęs su stebėjimu, ką apie jūsų įmonę kalba internete. Pamatykite, ką mano jūsų klientai, pasitikrinkite konkurentus arba atsakykite į potencialių klientų klausimus.

Socialinis įsiklausymas yra privalomas!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Kas yra socialinis įsiklausymas?

Socialinis įsiklausymas, dar vadinamas socialiniu stebėjimu, yra skaitmeninių pokalbių ar jūsų prekės ženklo paminėjimų internete, stebėjimo procesas.

Tai yra efektyvi strategija, skirta surinkti atsiliepimus ir stebėti, ką jūsų klientai mano apie jūsų prekės ženklą, įmonę, produktus ar paslaugas.

LiveAgent, kaip socialinio įsiklausymo įrankis

LiveAgent apjungia visus jūsų socialinės žiniasklaidos kanalus ir į LiveAgent surenka visus komentarus, žinutes ir prekės ženklo paminėjimus.

LiveAgent jungiasi su:

Kodėl svarbu turėti socialinio įsiklausymo įrankius?

Woman-on-phone-in-shopping-cart

Aktyviai spręskite problemas

Socialiniai įsiklausymo įrankiai puikiai tinka aktyviam problemų sprendimui. Atpažinkite savo klientų nusivylimą, kol jų bloga patirtis nepradėjo sklisti ir nepakenkė jūsų verslui.

Išnaudokite teigiamus paminėjimus ir liudijimus

Socialinis įsiklausymas yra ne tik apie blogą patirtį. Parodykite teigiamus dalykus, kuriuos jūsų klientai turi pasakyti apie jūsų įmonę. Nėra nieko geriau, kaip nuoširdus liudijimas!

Gaukite įžvalgas apie klientų pasitenkinimą

Socialinis įsiklausymas yra puikus įrankis, kuris gali suteikti bendrą vaizdą apie tai, kas internete yra kalbama apie jūsų įmonę. Stebėkite, ką apie jus turi pasakyti jūsų klientai ir konkurentai.

Lengvai bendraukite su klientais

Atsakykite į klientų “Twitter” pranešimus, “Facebook” žinutes ar “Instagram” komentarus, tiesiai iš savo socialinio įsiklausymo įrankio. Nešvaistykite laiko prisijungdami ir atsijungdami iš skirtingų socialinių paskyrų.

Facebook Integration Demo How It Works | Live AgentP0Y0M0DT0H0M181SYoutube video: Facebook Integration Demo How It Works
Live Agent

Socialinis įsiklausymas "Facebook"

LiveAgent socialinio įsiklausymo įrankis apjungia visus “Facebook” pranešimus ir jūsų įrašų komentarus, bei nukreipia juos tiesiai į jūsų LiveAgent skydelį. Iš čia, galite nesudėtingai atsakyti, pamėgti ar net sukurti įrašą savo “Facebook” puslapyje.

Socialinis įsiklausymas "Twitter"

Stebėkite raktažodžius ir atsakykite į savo paskyros “Twitter” paminėjimus. Naudojant LiveAgent “Twitter” socialinio įsiklausymo įrankį, jūs niekada nepraleisite jūsų įmonei skirto “Tewitter” pranešimo.

Tiesiog nustatytkite pageidaujamus raktažodžius ir visi “Twitter” pranešimai, kuriuose yra nustatytas raktažodis, bilieto forma bus automatiškai nukreipiami į jūsų LiveAgent paskyrą.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M397SYoutube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M244SYoutube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Socialinis įsiklausymas "Instagram"

Visi jūsų įrašo komentarai ar jūsų paskyros paminėjimai bus automatiškai nukreipti į LiveAgent. Atsakykite tiesiogiai iš LiveAgent, be būtinybės peržiūrėti tūkstančius pranešimų savo telefone.

LiveAgent tvarko visas užklausas, priklausomai pagal jų svarbą ir gavimo laiką.

Daugiau, nei tiesiog įsiklausymo įrankis

Bilietavimas

Apjunkite visas užklausas iš skirtingų bendravimo kanalų į vieną bendrą pašto dėžutę.

Internetiniai Pokalbiai

Realiuoju laiku bendraukite su klientais ir svetainės lankytojais. Pasinaudokite aktyviais poaklbių kvietimais ir daugiau.

Pagalbos portalas

Kaip savitarnos sprendimą, savo klientams sukurkite puikius klientų portalus ir žinių bazes.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

black Slido logo

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

Kodėl LiveAgent yra jums tinkamas socialinio įsiklausymo įrankis?

Daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms įmonėms 2019-2020 metais.

Renkasi 21 000 įmonių

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poriekių tenkinimui pasirinko LiveAgent.

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis yra lengvai pritaikomas prie jūsų verslo reikalavimų.

Debesų kompiuterija ir saugumas

Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent per kelias minutes.

Skaidrios ir prieinamos kainos

Gaukite mūsų profesionalų socialinio įsiklausymo sprendimą už fiksuotą mėnesinį mokestį, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam banydmo laikotarpiui ir gaukite pilną prieigą prie visų įmanomų funkcijų.

Ko jūs laukiate? Pradėkite socialinį įsiklausimą jau šiandien!

$15 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
Susiję straipsniai suSocialinis įsiklausymas
Padidinkite klientų įsitraukimą siūlydami suasmenintą daugiakanalę pagalbą. Suteikite savo klientams malonius pojūčius, kas kartą bendraujant su jūsų įmone.

Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent

Sužinokite, kaip padidinti klientų įsitraukimą su LiveAgent ir suteikti jiems suasmenintą apsipirkimo patirtį. Atraskite konkurencinį pranašumą, kuris padės pritraukti ir išlaikyti lojalius klientus. Išbandykite LiveAgent nemokamai 30 dienų!

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą, naudodami pažangias pagalbos tarnybos funkcijas, kurios padeda suasmeninti bendravimą ir klientams pateikti greitus atsakymus.

Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją. Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent pagalbos tarnybos programine įranga.

Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?

Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent – patikima pagalbos tarnybos programine įranga, kuri padės efektyviai valdyti klientų užklausas ir socialinių tinklų komentarus. Pasinaudokite 30 dienų nemokamu bandymu ir sužinokite, kaip galite pagerinti savo rinkodarą bei klientų pasitenkinimą. Nereikalaujama kreditinė kortelė.

Naudodami „LiveAgent“ klientų aptarnavimo dokumentacijos programinę įrangą, galite lengvai sukurti išsamią žinių bazę su klientų aptarnavimo dokumentacija ir tada jie turės prieigą prie savitarnos.

Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją

Sukurkite išsamią žinių bazę su LiveAgent, kad jūsų klientai galėtų savarankiškai spręsti problemas 24/7. Pradėkite nemokamą bandymą!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start a Free Trial x