Kas yra privatūs užrašai?
Privatūs užrašai, dar vadinami LiveAgent Vidiniais bilietais yra puikus informacijos pasikeitimo būdas, nedalyvaujant pašaliniams asmenims. Jūs galite sukurti privatų užrašą ir nusiųsti jį konkrečiai auditorijai. Privatūs užrašai suteikia jums galimybę keistis svarbia informacija tarp savo komandos narių, kol kiti agentai ir klientai apie tai nieko nežino.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia privatūs užrašai?
Privatūs užrašai yra užrašai, kuriuos agentas gali palikti konkrečiame biliete. Kontaktuojantis klientas negali jo matyti. Jie yra prieinami tik tiems agentam, kurie turi prieigą prie konkretaus bilieto.
Kaip galite panaudoti privačius užrašus, kad suteiktumėte geresnį klientų aptarnavimą?
Privatūs užrašai leidžia jums užsirašyti svarbiausius klausimus, susijusius su konkrečia problema. Tokių užrašų pridėjimas leidžia kitiems agentams lengviau perimti specifinę situaciją ir ją išspręsti. Be to, jūs galite pridėti tokią informaciją, kurios agentas nesuras niekur kitur.
Ar LiveAgent galite naudoti privačių užrašų funkciją?
LiveAgent jūs galite naudotis privačiais užrašais. Dėl to, agentų darbas tampa lengvesniu ir suteikia jiems galimybę pasiekti geresnį aptarnavimo lygį.
Expert’s note
Privatūs užrašai yra užrašai, kuriais agentas gali palikti konkrečiame biliete. Kontaktuojantis klientas negali jo matyti. Jie yra prieinami tik tiems agentam, kurie turi prieigą prie konkretaus bilieto.
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.
"Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai Įtikinamas kvietimo el. laiškas, skiriantis suplanuoti skambučius su klientais, siekiant aukštos aptarnavimo kokybės ir poreikių patenkinimo. CRM aptaria klientų valdymo sistemas, LiveAgent programinės įrangos funkcijas, rekomendacijas. Laiko ataskaita „AVMarket“ ir „LiveAgent“ sukūrė ekonomiškai efektyvų sprendimą pardavimams ir klientų aptarnavimui."
Straipsnyje nagrinėjama klientų paslaugų apžvalgos, įrankiai ir įgūdžiai, taip pat siūlomi patarimai paslaugų gerinimui. Aptariama LiveAgent platforma, kuri teikia įvairias funkcijas klientų užklausų ir duomenų valdymui. Įmonė teikia mokymus, žinių bazę ir kitas resursus naudotojams. Pateikiami populiarūs klientų aptarnavimo programinės įrangos variantai.