Nemokamas Bandymas

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sukurkite skambučių centrą per 5 min.

Mėgaukitės raiškiu garsu ir palaikymu be aparatūros.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Jūsų laukia pilna skambučių centro programinė įranga

Lengvai bendraukite su savo klientais visuose kanaluose. LiveAgent daugiakanalė, debesų kompiuterijos pagrindu sukurta, skambučių centro programinė įranga yra viskas, ko jums gali prireikti savo klientams teikiant patikimą ir suasmenintą klientų aptarnavimą.

Mūsų VoIP (IP telefonija) skambučių centro telefonų sistema yra aprūpinta pažangiomis funkcijomis, tokiomis kaip IVR, perskambinimų prašymai, ACD, išmanusis skambučių nukreipimas, pokalbių perkėlimai, neriboti skambučių įrašai ir HD kokybės vaizdo skambučiai – visa tai yra tik pražia!

Kas yra skambučių centro programinė įranga?

Skambučių centro programinė įranga yra sistema, suteikianti galimybę jūsų įmonei sėkmingai tvarkyti įeinančius ir išeinančius skambučius. Sąvoka skambučių centro programinė įranga dažnai naudojama pakaitomis su kontaktų centro programinės įrangos sąvoka.

Pagrindinis skirtumas yra tas, kad kontaktų centro programinė įranga įmonėms leidžia apjungti kelis kanalus į vieną sąsają. Todėl jūsų klientai gali su jumis susisiekti telefonu, el. paštu, forumu, socialine žiniasklaida, pokalbiais ir pan.

Skambučių centro programinės įrangos teikiama nauda apima kokybės užtikrinimą, sumažintą prarastų skambučių santykį, pagerintą agentų efektyvumą, geresnę klientų patirtį ir padidėjusius pardavimus.

Kokią naudą galite gauti iš patikimos LiveAgent skambučių centro programinės įrangos?

Suasmeninta kliento patirtis

Skambučių centro programinės įrangos sprendimas suteikia galimybę jūsų agentams efektyviai susitvarkyti su visais pagalbos tarnybos skambučiais. Pagrindinės funkcijos, kurios užtikrina aukštą klientų patirtį yra automatinis skambučių paskirstymas, IVR ir vidiniai skambučiai.

Kiekviena įmonė turi stengtis pagerinti klientų patirtį, nes teigiama patirtis ilgiau išlieka jų atmintyje ir įtakoja ilgalaikį klientų lojalumą, bei pagerina visų dydžių įmonių pardavimus.

Padidėjęs našumas

Yra dvi pagrindinės skambučių centro ypatybės, kurios gali padidinti jūsų agentų našumą. Viena iš jų yra IVR, o kita – įgūdžiais grįstas nukreipimas, kurio dėka įmonės gali momentiškai sujungti klientą su reikiamu agentu ar departamentu.

IVR sprendimas sukuria sklandžią klientų patirtį, nes naudojant IVR, jūsų klientai yra rečiau nukreipiami nesėkmingai. Dėl to, jūsų klientų aptarnavimo agentai gali efektyviau ir našiau spresti užklausas. 

Pagerėjusi klientų aptarnavimo komandų kokybė

Viena įprasta funkcija, kuri yra nepakankamai vertinama, tačiau teikia didelę naudą yra neribota skambučių įrašymo funkcija. Tarp daugelio įmonių egzistuoja klaidinga nuomonė, kad skambučių įrašai gali būti naudojami tik kaip teisinių veiksmų prevencijos priemonė. Tačiau tokie įrašai yra puiki priemonė, nustatyti tobulinamas vietas.

Klientų pagalbos skambučių analitika realiuoju laiku, jums leidžia nustatyti savo agentų veiklos stiprybes ir silpnybes, kurios jums leis sukurti tolimesniam tobulėjimui tinkamą planą. Be to, tai gali pasitarnauti apmokant naujus aptarnavimo agentus, nes naudojant pavyzdžius, yra daug lengviau išmokti įmonių veiklos procesus.

Bendrai, visi šie veiksmai gali ženkliai pagerinti klientų pasitenkinimą, nes jūsų įmonė galės teikti geresnį aptarnavimą. 

Skambučių centras su neribota istorija

LiveAgent’s skambučių centro programinė įranga yra tiesiogiai integruota į kiekvieną jūsų naudojamą komunikacijos kanalą, skirtą bendrauti su esamais ir būsimais klientais

Debesų kompiuterijos skambučių centro programinė įranga

Galimybė
sutaupyti

LiveAgent internetinis skambučių centras yra ekonomiškas sprendimas, tinkamas vietiniams bei tarptautiniams išeinantiems ir įeinantiems skambučiams. Nėra jokių paslėptų naudojimosi mokesčių ar papildomų įkainių. Mes nuolat pridedame papildomų funkcijų ir geriname programinę įrangą, kad jūsų virtualus skambučių centras būtų visada aprūpintas naujausiomis technologijomis ir visa tai atliekame visiškai nemokamai.

Patikimas ir profesionalus skambučių centras

LiveAgent skambučių centro programinė įranga yra patikima ir pritaikoma, todėl ji yra puikus skambučių centro sprendimas mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms. Visuose bendravimo kanaluose mes galime pasiūlyti 24/7 pagalbą, 365 dienas per metus, keliomis kalbomis

Paprastas, tačiau galingas skambučių centras

Sukurkite savo virtualų skambučių centrą ir pradėkite teikti profesionalią pagalbą balsu, vos per kelias minutes. Iš mūsų partnerių sąrašo išsirinkite savo VoIP tiekėją, prijunkite neribotą agentų įrenginių skaičių ir atsakinėkite į telefono skambučius tiesiai iš savo naršyklės.

Pradėkite naudoti skambučių centro programinę įrangą jau šiandien

Jūsų skambučių centro paruošimas neturi būti sudėtingas. Su LiveAgent, jūs galite pradėti vos keliais paspaudimais.

reporting dashboard in liveagent

Pilna, jūsų kontaktų centro sprendimo, apžvalga

Užtikrinkite, kad jūsų telefono skambučių centras būtų naudojamas tinkamai ir jūsų klientai gautų geriausią įmanomą aptarnavimą, stebėdami skambučių statistiką, naudojimą, agentų prieinamumą ir agentų įvertinimą, naudodami vieningą ataskaitų skydelį, esantį pažangiose LiveAgent analitinėse funkcijose.

Peržiūrėję visus skambučių centro rodiklius nustatykite efektyvumo trūkumus ir atlikę įžvalgas, pagerinkite savo paslaugos našumą.

Naudokitės mūsų CRM arba integruokite savo

LiveAgent siūlo integruotą CRM bei yra nesunkiai integruojama su su kitais pagrindiniais CRM sistemų (klientų santykių valdymas) teikėjais. Saugokite, redaguokite ir peržiūrėkite savo klientų informaciją realiuoju laiku ir suteikite geriausią įmanomą patirtį. 

LiveAgent integruojama su keliomis klientų santykių valdymo programinėmis įrangomis, įskaitant “SharpSpring”, “SalesFlare”, “PipeDrive”, “Vectera” ir “Highrise”. Sąraše nematote savo pasirinkto CRM? Susisiekite su mumis ir mes būsime labai laimingi, galėdami jį pridėti.

Contact Fields
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Darbo eigos valdymui skirta galinga automatizacija

LiveAgent daugiakanalė skambučių centro programinė įranga yra komplektuojama su galingomis automatizavimo funkcijomis, kurios gali padidinti jūsų agentų efektyvumą. Automatizuokite užduočių paskirstymą (įskaitant skambučius, naudojant ACD), kasdienes ir pasikartojančias užduotis, bei suteikite savo kontaktų centro agentams galimybę sutelkti dėmesį į svarbias užduotis, kurios pagerintų klientų pasitenkinimą ir lojalumą, kurie padidintų pardavimo galimybes.

Lengvai valdykite savo nuotolinę darbo jėgą

Šiais laikais, nuotolinis darbas tapo norma. Norėdami atitikti pasikeitusias aplinkybes, jums reikalinga turėti tinkamus verslo įrankius. LiveAgent teikia debesų kompiuterijos pagrindu sukurtą skambučių centrą, tinkamą nuotolinio darbo optimizavimui ir leidžiantį automatizuoti procesus, peržiūrėti kiekvieno agento duomenis ir dar daugiau.

go remote

Aukščiausio lygio duomenų privatumas ir saugumas

LiveAgent skambučių centro programinė įranga atitinka GDPR, užšifruota HTTPS, ir sėkmingai įveikė “Google Auth API” patvirtinimo auditą.

Union icon

Produkto
saugumas

Mūsų debesų kompiuterija pagrįstas kontaktų centro sprendimas veikia saugia jungtimi, naudodamas HTTPS protokolą. Visas bendravimas tarp jūsų naršyklės ir debesų kontaktų centro yra užkoduotas, įskaitant jūsų internetinius pokalbius, skambučių centro pokalbius ir bendravimą el. laiškais.

Cloud icon

Duomenų centro
saugumas

LiveAgent serveriai talpinami Tier III+ ar IV ar PCI DSS, SSAE-16, arba ISO 27001 atitinkančiuose įrenginiuose. Mūsų duomenų centro patalpos yra saugomos keliais saugumo lygmenimis, vykdoma apsauga 24/7, naudojamos vaizdo stebėjimo kameros ir taikomas kelių veiksnių identifikavimas ir daugiau.

Web icon

Tinklo
saugumas

Mūsų tinklas saugomas keliomis ugniasienėmis, geriausiais savo klasėje maršrutizatoriais, saugiu HTTPS perdavimu viešaisiais tinklais ir tinklo įsibrovimo aptikimo ir/ar apsaugos technologijomis (IDS/IPS), kurios stebi ir/arba blokuoja įtartiną srautą ir tinklo atakas.

Skambučių centro programinė įrangos funkcijos

Vidiniai skambučiai
LiveAgent skambučių centro programinė įranga palaiko neribotus skambučius, tarp visų kontaktų centro agentų. Įgalinkite savo skambučių centro agentus vienas kitam padėti išspręsti klientų užklausas realiuoju laiku.
Daugiakanalė pagalbos tarnybos programinė įranga
Mūsų daugiakanalė kontaktų centro programinė įranga, įvairiuose kanaluose, tokiuose kaip skambučių centro programinė įranga, "Facebook", "Instagram", "Viber", "Twitter", internetiniai pokalbiai, klientų portalas ar elektroniniai pranešimai, renka klientų pranešimus.
Skambutis paspaudimu ir el. laiškų rašymo galimybės
Mūsų internetinis skambučių centras turi galimybę paskambinti bet kuriuo internete nurodytu telefono numeriu. Paprasčiausiai paspauskite ant telefono numerio, o visą kitą padarys LiveAgent. LiveAgent taip pat gali naudoti el. laiškų rašymo protokolus.
Skambučių perkėlimai
LiveAgent skambučių centras siūlo šiltus skambučių perkėlimus. Šilti perkėlimai padidina klientų pasitenkinimą, nes prieš baigiant vykstantį pokalbį, jie užtikrina, kad skambinantysis būtų sujungtas su kitu skambučių centru.
VoIP skambučių centro telefonų sistema
LiveAgent skambučių centro programinė įranga integruojama su daugiau, nei 99% VoIP tiekėjų. Sąraše nematote pasirinkto VoIP partnerio? Susisiekite su mumis ir mes su malonumu jį įtrauksime į sąrašą.
Perskambinimo funkcijos
Padidinkite klientų pasitenkinimą suteikdami jiems galimybę paprašyti perskambinimo, kai jūsų kontaktų centro agentai negali atsiliepti į skambutį.
Išeinančių skambučių centro programinė įranga
Aktyviai padėkite savo klientams su jais susisiekdami, naudodami mūsų išeinančių skambučių centro programinę įrangą. Pagerinkite santykius su klientais, optimizuokite išeinantį bendravimą su klientais ir gaukite daugiau pardavimo galimybių.
Skambučių nukreipimas į asmeninį įrenginį
Agentai turi galimybę nukreipti įeinančius skambučius į asmeninį įrenginį, pavyzdžiui mobilųjį telefoną. Dėl to, jūsų agentai gali teikti klientų aptarnavimą net ir būdami kelyje ir naudodami savo pasirinktą įrenginį.
Keli, vienu metu palaikomi įrenginiai ir telefono numeriai
Prijunkite neribotą įrenginių ir telefono numerių skaičių, prie savo skambučių centro sprendimo. LiveAgent yra suderinamas su aparatiniais ir virtualiais skambinimo prietaisais, tokiais kaip virtualūs telefonai.
Daugiakanalis agento darbalaukis
LiveAgent kontaktų centras siūlo funkcionalų, daugiakanalį agento darbalaukį. Įgalinkite savo kontaktų centro agentus jiems suteikdami sklandų perėjimą nuo pokalbio atsiliepimo iki reikalingos informacijos suradimo. LiveAgent suteikia informaciją apie kliento problemos sprendimą nuo pradžios iki pabaigos.
Vietinių ir trečiųjų šalių CRM integracijos
Į mūsų internetinį skambučių centrą integruodami savo mėgiamą CRM sistemą, jūs užtikrinsite, kad jūsų agentai visada teiks išsamų ir suasmenintą aptarnavimą. Jei nesate išsirinkę CRM programinės įrangos, naudokite mūsų vietinį komunikacijos su klientais valdymo įrankį, kuris prieinamas tiesiogiai mūsų bilieto informacijos skydelyje.
Kompiuterio telefonijos integravimas (KTI)
Integruokite savo kompiuterius, nešiojamuosius kompiuterius ir telefono aparatus į LiveAgent skambučių centro programinę įrangą. Lengvai atlikite skambučius ir atsakykite į klausimus, teikdami savo klientams nepriekaištingą aptarnavimą.
Aktyvieji pranešimai aplikacijoje
Įgalinkite darbalaukio aktyviuosius pranešimus ir jūsų kontaktų centro programinė įranga įspės apie kiekvieną pokalbį, skambutį ar gautą bilietą.
Skambučių žurnalai
Peržiūrėkite savo skambučių žurnalus ir sužinokite informaciją apie jūsų kontaktų centro agentų gautus, atsakytus ar praleistus skambučius, per tam tikrą laikotarpį. Analizuodami savo skambučių centro programinės įrangos žurnalus, jūs galite pagerinti savo paslaugų kokybę ir tarp skirtingų departamentų ir agentų grupių, nustatyti spragas.
Interaktyvusis atsakiklis (IVR)
LiveAgent skambučių centro programinė įranga palaiko kompeksinius IVR medžius. Įrašykite savo IVR pranešimus ar įkelkite iš anksto įrašytą failą į savo LiveAgent atsakymo balsu sistemą ir nukreipkite skambinančiuosius tinkamiems departamentams ar agentams.
Automatinis pokalbių paskirstymas (APP)
Mūsų skambučių centro aplikacija automatiškai nukreipia ir paskirsto skambučius pagal nustatytą prioritetą arba atsitiktine tvarka. Išsirinkite jums tinkamiausią būdą bei kitus nustatymus, tokius kaip pauzės laiką tarp skambučių.
Skambučio įrašai
LiveAgent kontaktų centro programinė įranga turi neribotas skambučių įrašymo galimybes. Kiekvienas per LiveAgent atliktas, gautas ar atsakytas skambutis yra įrašomas ir saugomas. Jį galima perklausyti bet kuriuo metu. Naudokite skambučių įrašymą kokybės, mokymo ar teisiniais tikslais.
Virtualūs telefonai
LiveAgent skambučių centro programinė įranga suderinama su visais virtualių telefonų tiekėjais, įskaitant "Bria", "ZoiPer" ir "Linphone". Paverskite bet kokį kompiuterį, nešiojamąjį kompiuterį, mobilųjį telefoną, planšetę į nuotolinio skambučių centro programinę įrangą ir aptarnaukite klientus iš bet kurios vietos.
Įeinančių skambučių centro programinė įranga
Nėra reikalo stresuoti ar nuolat stebėti kelis įrenginius dėl įeinančių telefono skambučių. Mūsų įeinančių skambučių centro programinė įranga yra patikimas įrankis, kuris jus perspės, jei klientas bandys su jumis susisiekti vienu iš prijungtų įrenginių ar telefono numerių.
Integruota žinių bazė
Pagerinkite klientų pasitenkinimą ir lojalumą, teikdami jiems aptarnavimą 24/7, net ir tada, kai jūsų kontaktų centro agentai yra atsijungę. Kiekvienai šiuolaikinei įmonei svarbu pasiūlyti žinių bazės sprendimą, kuris būtų užpildytas naudingais "how-to" tipo straipsniais, DUK ir bendruomenės forumais.
Istorinės ataskaitos
Naudokite mūsų istorines ataskaitas ir nuolat gerinkite savo klientų aptarnavimą. Kurkite stulpelines diagramas, linijines diagramas, skritulines diagramas ar ploto diagramas ir rūšiuokite duomenis pagal savaitę, mėnesį, metus ar kitą pasirinktą laikotarpį, bei sužinokite kiekvieno agento, kanalo, komandos ar departamento naudingumą. Pamatykite, kiek pokalbių buvo atlikta, praleista ar priimta, bei kiek užtruko kiekvienas pokalbis. LiveAgent siūlo plačias ataskaitų galimybes.
Vaizdo skambučių programinė įranga
Mūsų internetinio skambučių centro programinė įranga suteikia kontaktų centro agentams vaizdo pokalbių su klientais galimybę. Suteikite labiau suasmenintą pagalbą ir sustiprinkite savo santykius su klientais.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome sklandžią migravimo patirtį iš pačių populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

badges
what-is-ticketing-system-ticket-status-LiveAgent-example

Palaikykite organizuotumą su vieningu agento darbalaukiu

LiveAgent skambučių centro programine įranga yra lengva naudotis, tačiau ji yra pakankamai galinga, kad nustebintu net ir profesionalus. Mes siūlome intuityvią vartotojo sąsają su vieningu agento darbalaukiu, kurie pateikiami universalios pašto dėžutės formoje. Kiekvienas bendravimas su klientu yra tvarkingai saugomas daugiakanalėje sistemoje ir jį galima rasti naudojant žymas, specialius filtrus ar paieškos laukelį.

Savo kontaktų centro agentams suteikdami išsamią kiekvieno bilieto ir klientų problemos sprendimo apžvalgą, visuose aptarnavimo kanaluose jūs galėsite užtikrinti sklandų ir suasmenintą klientų aptarnavimą.

Kontaktų centras, kurį lengva valdyti

LiveAgent skambučių centro programinė įranga yra lanksti, lengvai pritaikoma ir valdoma. Nesvarbu, kokioje pramonės šakoje veikia jūsų verslas – e-komercijos, sveikatos apsaugos, mokslo, automobilių ar SaaS, pažangios mūsų kontaktų centro technologijos, tokios kaip IVR ir ACD, gali pagerinti jūsų pagalbos procesus, nukreipiant skambinančiuosius tinkamiems departamentams ar agentams.

Real-time-chat

Viskas-viename skambučių centro sprendimas mažoms įmonėms ir didelėms organizacijoms

Prijunkite visas savo socialinės žiniasklaidos paskyras su mūsų kontaktų centro programine įranga ir pagerinkite agentų produktyvumą bei apsaugokite klientų duomenis. LiveAgent pagalbos tarnybos programinė įranga integruojama su “Instagram”, “Twitter”, “Facebook”, “Facebook Messenger” ir “Viber”.

LiveAgent pagalbos tarnybos programinė įranga suteikia greičiausią internetinių pokalbių valdiklį rinkoje. Per kelias sekundes paverskite paprastus savo svetainės lankytojus į klientus. Kreipkitės aktyviai, pasiūlykite suasmenintą ir informatyvią pagalbą, bei mėgaukitės padidėjusiu klientų pasitenkinimu, ir didesnėmis pardavimų apimtimis.

Apjunkite visas klientų užklausas į centralizuotą daugiakanalį agento darbalaukį su mūsų bilietavimo programine įranga. Priskirkite bilietus skirtingiems departamentams ir valdykite kiekvieną užklausą pagal žymas, prioritetą ar gavimo datą. Nuo pradžios iki pabaigos peržiūrėkite kiekvieno kliento problemos sprendimą skirtinguose pagalbos kanaluose turiniu turtingame formate, su mūsų hibridiniu bilieto srautu.

Sukurkite ir apipavidalinkite savo pačių žinių bazę, naudodami mūsų WYSIWYG (Ką Matote Tą Ir Gaunate) redaktorių. Pagerinkite klientų pasitenkinimą teikdami klientams savitarnos įrankius, tokius kaip “how-to” straipsniai, DUK ar bendruomenės forumai.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Daugybė pritaikymo galimybių

LiveAgent skambučių centras buvo sukurtas galvojant apie lankstumą, pritaikymą ir komandinį bendradarbiavimą. Kiekviena įmonė (nepriklausomai nuo jos dydžio ar veiklos pobūdžio) turi skirtingus poreikius, todėl mūsų kontaktų centras yra pilnai pritaikomas.

Mūsų programinę įrangą galima pritaikyti įvairaus dydžio ir pobūdžio veiklai, todėl visai nesvarbu, ar jūsų kontaktų centro pagrindinė veikla yra besikreipiančių klientų aptarnavimas, išeinantys pardavimai, ar abu atvejai. Mūsų profesionalūs konsultantai ar techninis personalas gali padėti jums sukurti patį efektyviausią, jūsų poreikius atitinkantį programinės įrangos sprendimą. 

Nesvarbu, ar dirbate sveikatos apsaugos, SaaS, automobilių pramonėje, ar turite iš namų dirbančias nuotolines komandas, LiveAgent gali patenkinti jūsų poreikius.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą mūsų klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Pažangi, prieinama, lengvai naudojama, daugiakanalė skambučių centro programinė įranga

Union icon

Aukščiausio lygio saugumas

LiveAgent kontaktų centro programinė įranga atitinka GDPR, Patvirtinta
“Google Auth”, šifruojama HTTPS ir saugo klientų informaciją Tier III+ ar IV, ar PCI DSS, SSAE-16 arba ISO 27001 reikalavimus atitinkančiose patalpose.

Euro

Prieinama programinė įranga

LiveAgent skambučių centro programinė įranga siūloma pagal “freemium” kainodaros modelį. Mes siūlome nemokamą skambučių centro programinę įrangą bei mokamą versiją už prieinamą kainą.

Cloud icon

Debesų kompiuterija paremtas SaaS

LiveAgent yra debesų kompiuterija pagrįstas skambučių centro sprendimas. Kiekvieną dieną turėkite prieigą prie savo kontaktų centro galingų funkcijų.

Daugiakanalė, suasmeninta patirtis

Suteikite savo klientams galimybę su jumis susisiekti jų pasirinktais pagalbos kanalais. Nesvarbu, ar tai būtų internetiniai pokalbiai, el. paštas, balso, vaizdo ar socialinės žiniasklaidos pokalbiai, LiveAgent yra pasiruošę suteikti sklandžią, daugiakanalę klientų patirtį, kurios tikisi jūsų klientai.

Naudodami mūsų kontaktų centro sprendimą, suteikite suasmenintą, išsamų ir turiningą aptarnavimą, kurie pagerins ilgalaikius santykius su klientais, klientų pasitenkinimą, pagerins klientų lojalumą ir suteiks daugiau pardavimo galimybių.

Ką mano klientai?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Visi aptarnavimo kanalai vienoje vietoje

LiveAgent skambučių centro programinė įranga integruojama su keliais bendravimo kanalais ir siūlo beveik 200 funkcijų.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Skambučių centro programinės įrangos DUK

Kas yra skambučių centro programinė įranga?

Skambučių centro programinė įranga yra sprendimas, padedantis įmonėms valdyti įeinančius klientų telefoninius skambučius. Tokia programinė įranga gali turėti daug funkcijų, tokias kaip centralizuoti telefoniniai skambučiai iš laidinių linijų ar svetainių, išmanusis nukreipimas, automatinis rinkimas ar skambučių įrašymas. Skambučių centro programinė įranga taip pat turėtų padėti skambučių centro agentams pasiekti tokią informaciją apie savo klientus, kaip užsakymų istorija, kontaktinė informacija ir buvę bilietai.

Kaip veikia skambučių centro programinė įranga?

Skambučių centro programinė įranga centralizuoja ir nukreipia skambučius iš laidinės linijos ar interneto svetainės į jūsų programinę įrangą. Klientui skambinant, programinė įranga skenuoja savo klientų duomenų bazę ir ieško informacijos apie skambinantį asmenį. Vėliau, prieš atsakydamas į skambutį, agentas gali peržiūrėti surastą informaciją. Tuo tarpu pokalbis yra pastatomas į eilę. Atsiliepus į skambutį, pokalbis yra įrašomas mokomaisiais ir kokybės užtikrinimo tikslais.

Kas yra IVR skambučių centro aplinkoje?

IVR yra interaktyvi balso atsakiklio technologija. IVR įgalina kompiuterius bendrauti su žmonėmis, naudojant balso komandas ar mygtukų paspaudimus. Skambučių centro aplinkoje IVR naudojamas pokalbių nukreipimui tinkamiems agentams ar departamentams. IVR taip pat galima naudoti renkant informaciją apie paskyrą ar siekiant gauti atsiliepimą. Tai yra puikus sprendimas verslui.

Kokia yra skambučių centro funkcija?

Pagrindinė skambučių centro funkcija yra įgalinti klientus paskambinti įmonei dėl bet kokių jiems kylančių klausimų, susijusių su produktais, politika, grąžinimais, funkcionalumu, problemų sprendimu ar atsiliepimais.

Kiek kainuoja skambučių centro programinė įranga?

Kaina priklauso nuo jūsų pasirinktos programinė įrangos kokybės. LiveAgent yra viskas-viename pagalbos tarnybos sprendimas, kuris taip pat apima ir skambučių centrą. Kaina priklauso nuo to, kiek agentų jūsų įmonei reikia per mėnesį. Mūsų „viskas įskaičiuota“ prenumeratoje yra įtrauktas skambučių centras, kurio kaina agentui siekia 39 $ per mėnesį.

Kokia yra skambučių centro programinės įrangos nauda?

Skambučių centro programinės įrangos nauda apima pagerintą agentų efektyvumą, klientų įsitraukimą, klientų patirtį ir padidėjusius pardavimus.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai