Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Intuityvi
savitarnos programinė įranga

Jau šiandien sukurkite patrauklias žinių bazes ir sumažinkite bilietų skaičių.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Customer portal animation
Customer Portal Software

Suteikite savo klientams galimybę naudotis savitarnos paslaugomis

Kadangi šiandieniniai vartotojai tapo reiklesni ir savarankiškesni nei bet kada anksčiau, savitarnos paslaugos įmonėms yra būtinos. Tiesą sakant, 70% vartotojų mieliau ieško atsakymų internete nei kreipiasi pagalbos į klientų aptarnavimo tarnybą.

Naudodamiesi „LiveAgent“ pagalbos tarnyba ir savitarnos programine įranga, galite išplėsti savo aptarnavimo galimybes ir leisti savo klientams savarankiškai išspręsti problemas 24/7. Kai teikiate savo klientams reikalingą pagalbą savitarnos būdu, jiems ir jūsų klientų aptarnavimo agentams darote didelę paslaugą.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Puiki žinių bazė jūsų auditorijai

Knowledge Base Software by LiveAgent
undraw analyze 17kw

Kas yra savitarnos programinė įranga?

Savitarnos programinė įranga leidžia klientams turėti prieigą prie produkto/paslaugos, rasti atsakymus į jiems rūpimus klausimus ir spręsti problemas nebendraujant su paslaugų atstovu. Savitarnos portaluose gali būti žinių bazės straipsnių, dažnai užduodamų klausimų (DUK) puslapių, trikčių šalinimo instrukcijų, vaizdo įrašų, klientų bendruomenės forumų, bilietų pateikimas bei stebėjimas ir kt.

Kadangi 90% pasaulio vartotojų tikisi, kad prekės ženklai ir organizacijos pasiūlys internetinį savitarnos portalą, manoma, kad klientų savitarnos programinės įrangos rinka iki 2024 m. Pasieks 18,12 mlrd. USD.

Pagrindinė savitarnos nauda verslui

Kai klientams suteikiama laisvė padėti sau, viskas tampa lengviau Labiausiai į ateitį orientuotos įmonės jau pripažino daugybę savitarnos galimybių ir privalumų.

Tachometer icon

Geresnis agentų produktyvumas

Savitarna pagerina agento efektyvumą ir našumą. Užuot leidę laiką smulkių, pasikartojančių problemų sprendimui, agentai gali sutelkti dėmesį į svarbesnes užklausas.

Stars

Labiau patenkinti klientai

Visą parą turint prieigą prie svarbios informacijos, savitarnos portalai didina pasitenkinimą, suteikdami klientams lengvą būdą rasti sprendimus, kai jiems tai patogiausia.

dollar in zoom

Sumažėjęs aptarnavimo mokestis

Investavimas į savitarną padeda sumažinti veiklos sąnaudas, nes jūs tiesiogine prasme aptarnaujate savo klientus net ne darbo valandomis ir todėl nebereikia samdyti papildomų paslaugų teikimo darbuotojų.

„Viskas viename“ klientų savitarnos portalas, kurį teikia „LiveAgent“

Leiskite savo klientams būti atsakingiems už savo aptarnavimo patirtį. Leiskite jiems naudotis žinių bazės straipsniais, dalyvauti bendruomenės forumuose, palikti atsiliepimus, pateikti ir stebėti klientų aptarnavimo bilietus – viskas vyksta viename savitarnos portale.

undraw book lover mkck

Žinių bazė ir DUK

Sukurkite išsamią žinių bazę, atlikdami 4 paprastus veiksmus. Pateikite savo klientams visą jiems reikalingą naudingą informaciją apie darbo pradžią, instrukcijas, trikčių šalinimo patarimus, DUK ir dar daugiau. Jūsų klientai gali lengvai tuo naudotis, kai baigiasi jūsų darbo valandos, o jūsų agentai neprisijungę. Sukurkite kelias žinių bazes, kurių kiekviena turi unikalų dizainą, nustatymus ir turinį. Jei jūsų įmonė parduoda kelis produktus arba valdote kelis prekės ženklus, jūsų vidinės žinių bazės bus prieinamos tik jūsų agentams.

Klientų bendruomenės forumai

Išplėskite savitarnos pasiūlymus bendruomenės forume, kuris skatina jūsų klientų sąveiką ir didina klientų įsitraukimą. Skatinkite savo klientus padėti vieni kitiems atsakydami į vienas kito klausimus, pasidalydami savo žiniomis, įžvalgomis ir patarimais. Kiekvienas forumo įrašas paverčiamas bilietu, kad jūsų agentai visada galėtų įsikišti ir prireikus pasiūlyti pagalbą.

undraw online discussion 5wgl
undraw to do list a49b

Rinkite atsiliepimus ir pasiūlymus

Ar žinote, kokias savybes jūsų klientai labiausiai vertina ir nori matyti jūsų produktuose? Praneškite savo klientams, kad jų nuomonė svarbi ir leiskite jiems dalytis atsiliepimais ir pasiūlymais, balsuoti už esamus pasiūlymus ir sekti jų įgyvendinimo eigą. Patalpinkite atsiliepimų mygtuką bet kurioje svetainės vietoje ir pritaikykite jį savo poreikiams, kad atitiktų jūsų verslo stilių ir galėtumėte gauti atsiliepimų.

Pateikite problemas sekite jų sprendimą

Užtikrinkite, kad klientai, patys ieškantys pagalbos, galėtų sklandžiai pateikti pagalbos prašymus (jei nepavyko rasti tai, ko ieškojo per savitarną).

Ištekliai, tokie kaip klientų portalas, leidžia klientams tvarkyti savo bilietus ir sekti jų pažangą bei būseną.

undraw progress overview 2dik

„LiveAgent“ turi daug ką pasiūlyti

Savitarnos paslaugos yra tik ledkalnio viršūnė to, ką siūlo „LiveAgent“. Pakelkite klientų aptarnavimą į aukštesnį lygį naudodami visas galimybes ir funkcijas, skirtas daugiakanaliam bei sklandžiam vartotojų aptarnavimui.

undraw email campaign qa8y

Patikimas bilietų valdymas

„LiveAgent“ siūlo galingas bilietų tvarkymo funkcijas, įskaitant išmanųjį bilietų paskirstymą, darbo eigos automatizavimą, SLA valdymą, atsakymų šablonus, bilietų skaidymą ir sujungimą, komandų bendradarbiavimo įrankius, ataskaitų teikimą ir analizę. Turėkite visą komunikaciją su klientais vienoje vietoje ir greitai bei efektyviai išspręskite bilietus.

Balso ir vaizdo skambučiai

Nepaisant to, kad sparčiai auga savitarnos ir skaitmeniniai kanalai, daugybė vartotojų vis dar teikia pirmenybę aptarnavmui telefonu. „LiveAgent“ turi integruotą skambučių centrą debesijos pagrindu, kuris leidžia centralizuoti skambučius iš savo svetainės ar fiksuotojo ryšio priemonės į vieną vietą. Sukurkite pasirinktinius IVR medžius, automatizuokite skambučių nukreipimą, neribotai įrašykite skambučius ir tai dar ne viskas.

undraw video call kxyp
quick quality customer service through live chat

Tiesioginis pokalbis realiuoju laiku

Leiskite savo klientams pasiekti jus keliais paspaudimais, suteikdami aptarnavimą tiesioginiame pokalbyje realiuoju laiku. „LiveAgent“ pokalbių įrankis apjungia įprastas ir unikalias funkcijas, įskaitant kelias pokalbių nukreipimo ir skirstymo parinktis, kvietimus pokalbiui, lankytojų stebėjimą internete, rašymo vaizdą realiuoju laiku ir dar daugiau.

Prijunkite savo socialinius tinklus

Integruokite pagalbos tarnybą su populiariausiais socialinių tinklų kanalais, tokiais kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“. Galite lengvai stebėti ir atsakyti į visus socialinių tinklų pranešimus, komentarus ir prekės ženklo paminėjimus, kai jie konvertuojami į bilietus. Tvarkykite viską naudodami vieną prietaisų skydelį ir sutaupykite brangaus laiko, kai turite daug paskyrų.

undraw social notifications ro8o

Kodėl „LiveAgent“ pagalbos tarnyba ir savitarna yra tinkamas sprendimas

Group 370 icon

Daugiau nei savitarna

Tai vieno langelio principas visiems jūsų klientų aptarnavimo poreikiams, įskaitant bilietus, tiesioginius pokalbius internete, skambučių centrą ir socialinius tinklus.

1st place icon

Daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta mažų įmonių pagalbos centro programinė įranga 2019 m. – 2020 m.

Statistic icon

Daugybė funkcijų ir lankstumas

Yra daugiau nei 179 funkcijos, daugiau nei 40 integracijų ir beveik begalinės tinkinimo galimybės, kad būtų galima pritaikyti jūsų poreikiams.

undraw Savings dwkw

Savitarnos programinė įranga už teisingą kainą

Nėra ilgalaikių sutarčių ar paslėptų mokesčių, todėl „LiveAgent“ siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį su visiškai skaidria ir sąžininga kainodara. Kiekvieną mėnesį apmokestinamos tik už realų naudojimą. Savitarnos galimybės yra įtrauktos į kiekvieną planą, išskyrus nemokamą.

DUK

Kaip sukurti savitarną klientams ir darbuotojams?

Kas yra savitarnos portalas?

Savitarnos portalas arba klientų portalas yra klientams skirtas portalas, kuriame jie gali rasti papildomos informacijos nesikreipdami į klientų atstovą. Tai gali būti žinių bazės straipsnis arba forumas.

Kokia savitarnos nauda?

Savitarnos pranašumai apima mažesnes klientų aptarnavimo išlaidas, padidėjusius pardavimus, geresnę klientų patirtį ir klientų išlaikymą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai