Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Atvejo analizės el. laiškų šablonai

Atvejo analizės el. laiškų šablonai

Remiantis „Publicis Sapient“ tyrimų duomenimis, 87 proc. pirkimo sprendimų prasideda nuo paieškos internete (šaltinis). Tai nenuostabu – kai kas nors svarsto galimybę įsigyti produktą ar paslaugą, kurio dar niekada nenaudojo, yra įprasta ieškoti kitų nuomonės. 88% vartotojų pasitiki atsiliepimais internete tiek pat, kiek draugų ir šeimos rekomendacijomis (šaltinis).

Pirkėjai nori būti tikri, kad jų investicijos pateisins jų lūkesčius ir produktas bus tinkamas jų poreikiams, o ne nuvils. Jūsų darbas yra suteikti klientams pakankamai patikimos ir naudingos informacijos, kad jiems būtų lengva priimti galutinį sprendimą.

Puikus būdas įtikinti potencialius klientus, kad jūsų įmonė gali išspręsti jų problemas, yra pateikti realių pavyzdžių. Atvejų analizės el. laiškai tai gali padaryti būdami socialiniu įrodymu, parodančiu, kaip jūsų klientai naudoja jūsų produktus ar paslaugas ir kokius rezultatus jie gauna. Tai gali būti pardavimų skatinimas, produktyvumo didinimas ar klientų aptarnavimo gerinimas.

Atvejo analizės el. laiškų šablonai

Kaip apibrėžiama atvejo analizė?

Marketingo srityje atvejo analizė yra kampanijos, projekto ar naudojimo atvejo analizė. Ji turėtų parodyti aiškius rezultatus, nustatyti, ar jie yra sėkmingi, ar nesėkmingi, nustatyti veiksnius, kurie lemia tą rezultatą, ir rekomenduoti sprendimus ar veiksmus, kuriuos reikia įgyvendinti ateityje.

Rinkodaros atvejo analizės tikslas – įrodyti potencialiems klientams, kad galite padėti jiems išspręsti tam tikrą problemą. Tai turinys, pasakojantis, kaip jūsų įmonė padėjo ankstesniam ar esamam klientui įveikti tam tikrą problemą.

Atvejų analizės yra svarbus rinkodaros tunelio elementas, kurį geriausia naudoti šalia jo apačios, nes tokio pobūdžio turinį paprastai skaito ar ieško potencialūs klientai, kurie yra arti pirkimo sprendimo. Štai kodėl turėtumėte padaryti viską, kad pristatytumėte savo atvejų analizę platesnei auditorijai.

Atvejo analizės el. laiškų temos eilutės

  • Atvejo analizė apie tai, kaip [product/service] gali padėti jums dėl [pain point]
  • Pažiūrėkite, ką pasiekėme kartu su [name of existing client]
  • Kodėl turėtumėte mums duoti dar vieną šansą: atvejo analizė
  • Ar prisimenate, kad bandėte [product/service]?
  • Norėtume parašyti atvejo analizę apie tai, ką pasiekėme kartu!
  • Pasidalinkime istorija apie tai, kaip naudojote [product/service]

Atvejo analizės el. laiškų šablonai

1 atvejo analizės el. laiško šablonas – produkto ar paslaugos naudojimo rezultatai

2 atvejo analizės el. laiško šablonas – dar kartą išbandykite produktą ar paslaugą

3 atvejo analizės el. laiško šablonas – prašymas dalyvauti

Dažnai užduodami klausimai

Kaip turėčiau dalintis atvejo analize?  

Yra keli gerai veikiantys metodai, kuriuos visus galima įterpti, pridėti ar susieti su atvejo analizės el. laišku:

  • Kurkite PDF failus – šiuos atskirus failus rinkodaros specialistai gali lengvai pridėti prie el. laiškų arba bendrinti juos naudodami kampanijų atsisiuntimo nuorodas. PDF failai gali padėti prekybos atstovams demonstracijose ar įveikti prieštaravimus ir gali potencialiems klientams palyginti skirtingus jų problemų sprendimus.
  • Talpinkite juos savo svetainėje – lankytojams turėtų būti lengva rasti specialų „sėkmės istorijų“ arba „mūsų ankstesnio darbo“ puslapį (jei to nėra pagrindiniame puslapyje) ir plačiai dalintis (pvz., per nuorodą el. laiške), turi būti aiški struktūra nuo tikslų iki rezultatų ir turinys turi būti įtraukiantis
  • Rašykite tinklaraščio įrašus – pasidalykite savo atvejų analizės rezultatais su platesne auditorija. Rašykite specialiai jiems ir jų poreikiams pritaikytu būdu, taip pat atkreipkite dėmesį į tai, kaip praeityje buvo įveiktas konkretus iššūkis, nesusitelkiant ties jūsų įmone.
  • Kurkite vaizdo įrašus – pasinaudokite padidėjusiu žmonių vaizdo įrašų turinio naudojimu, kad galingai ir patraukliai praneštumėte apie savo vertINGĄ pasiūlymą.

Kodėl naudoti atvejo analizę?

Tai yra vienas iš geriausių būdų pateikti socialinį įrodymą, kad jūsų verslas galės padėti potencialiems klientams išspręsti jų problemas. Atvejų analizės gali įrodyti, kad jūsų įmonė siūlo aukštos kokybės, patikimus produktus ar paslaugas, nes ankstesni rezultatai aiškiai parodo, kaip kiti klientai juos panaudojo savo tikslams pasiekti ar kliūtims įveikti. Nenuostabu, kad atvejų analizė yra vienas iš pagrindinių daugelio rinkodaros specialistų turinio strategijos elementų.

Koks yra geriausias būdas parašyti atvejo analizę?

Paprastai trečiuoju asmeniu, t.y. nepriklausomo reporterio požiūriu. Atvejo analizė yra labiau panaši į naujienas nei į ypatybes, todėl jose turėtų būti faktų ir kiekybinių skaičių. Tai geriausiai tinka viduriniam pardavimo tunelio etapui, kai potencialūs klientai jau yra susipažinę su jūsų produktais ar paslaugomis. Tačiau, skirtingai nei dauguma kito turinio, kuris naudojamas šiame pirkėjo kelionės etape, atvejų analizės tikslas yra parodyti geriausia, ką siūlo jūsų prekės ženklas, parodant tai, kas jau pasiekta. Nepradėkite girtis ar pardavinėti save – sutelkite dėmesį į tai, kaip galite išspręsti tam tikras problemas ir apibūdinkite, kaip bendradarbiauti su jūsų verslu. Sustiprinkite savo teiginius faktinėmis ankstesnių klientų vertinimo citatomis.

Test out our robust help desk features with a free trial.

Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How should I share a case study?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “There are a few methods to share a case study, such as via PDFs to easily attach a file in the emails, blog posts, videos, or simply host them on your website. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why use a case study?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Case studies can provide evidence that your company offers high-quality and reliable products/services. Moreover, they are the best ways to provide social proof that your business will be able to help potential customers solve their problems.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What is the best way to write a case study?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The best way to write a case study is in the third person. So, from the perspective of an independent reporter. Case studies are more like news stories than features, so they should contain facts and quantitative figures. ” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai