• Šablonai
  • Atvejo analizės el. laiškų šablonai

Atvejo analizės el. laiškų šablonai

Remiantis „Publicis Sapient“ tyrimų duomenimis, 87 proc. pirkimo sprendimų prasideda nuo paieškos internete (šaltinis). Tai nenuostabu – kai kas nors svarsto galimybę įsigyti produktą ar paslaugą, kurio dar niekada nenaudojo, yra įprasta ieškoti kitų nuomonės. 88% vartotojų pasitiki atsiliepimais internete tiek pat, kiek draugų ir šeimos rekomendacijomis (šaltinis).

Pirkėjai nori būti tikri, kad jų investicijos pateisins jų lūkesčius ir produktas bus tinkamas jų poreikiams, o ne nuvils. Jūsų darbas yra suteikti klientams pakankamai patikimos ir naudingos informacijos, kad jiems būtų lengva priimti galutinį sprendimą.

Puikus būdas įtikinti potencialius klientus, kad jūsų įmonė gali išspręsti jų problemas, yra pateikti realių pavyzdžių. Atvejų analizės el. laiškai tai gali padaryti būdami socialiniu įrodymu, parodančiu, kaip jūsų klientai naudoja jūsų produktus ar paslaugas ir kokius rezultatus jie gauna. Tai gali būti pardavimų skatinimas, produktyvumo didinimas ar klientų aptarnavimo gerinimas.

Atvejo analizės el. laiškų šablonai

Kaip apibrėžiama atvejo analizė?

Marketingo srityje atvejo analizė yra kampanijos, projekto ar naudojimo atvejo analizė. Ji turėtų parodyti aiškius rezultatus, nustatyti, ar jie yra sėkmingi, ar nesėkmingi, nustatyti veiksnius, kurie lemia tą rezultatą, ir rekomenduoti sprendimus ar veiksmus, kuriuos reikia įgyvendinti ateityje.

Rinkodaros atvejo analizės tikslas – įrodyti potencialiems klientams, kad galite padėti jiems išspręsti tam tikrą problemą. Tai turinys, pasakojantis, kaip jūsų įmonė padėjo ankstesniam ar esamam klientui įveikti tam tikrą problemą.

Atvejų analizės yra svarbus rinkodaros tunelio elementas, kurį geriausia naudoti šalia jo apačios, nes tokio pobūdžio turinį paprastai skaito ar ieško potencialūs klientai, kurie yra arti pirkimo sprendimo. Štai kodėl turėtumėte padaryti viską, kad pristatytumėte savo atvejų analizę platesnei auditorijai.

Atvejo analizės el. laiškų temos eilutės

  • Atvejo analizė apie tai, kaip [product/service] gali padėti jums dėl [pain point]
  • Pažiūrėkite, ką pasiekėme kartu su [name of existing client]
  • Kodėl turėtumėte mums duoti dar vieną šansą: atvejo analizė
  • Ar prisimenate, kad bandėte [product/service]?
  • Norėtume parašyti atvejo analizę apie tai, ką pasiekėme kartu!
  • Pasidalinkime istorija apie tai, kaip naudojote [product/service]

Atvejo analizės el. laiškų šablonai

1 atvejo analizės el. laiško šablonas – produkto ar paslaugos naudojimo rezultatai


Hi [name],

As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].

To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].

In the report, which you can find attached to this email, we show:

When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]

Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

[Case study PDF attachment]

2 atvejo analizės el. laiško šablonas – dar kartą išbandykite produktą ar paslaugą


Hello [name],

You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].

Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.

That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.

We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.

[Read the case study]

If you have any queries I’m happy to help.

Best,
[Name]

3 atvejo analizės el. laiško šablonas – prašymas dalyvauti


Dear [name],

I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.

According to our analysis, our [product/service] helped you to:

Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3

That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].

Please let me know if you agree, or if you need any further information.

Best wishes,
[Name] from [company]

Dažnai užduodami klausimai

Kaip turėčiau dalintis atvejo analize?  

Yra keli gerai veikiantys metodai, kuriuos visus galima įterpti, pridėti ar susieti su atvejo analizės el. laišku:

  • Kurkite PDF failus – šiuos atskirus failus rinkodaros specialistai gali lengvai pridėti prie el. laiškų arba bendrinti juos naudodami kampanijų atsisiuntimo nuorodas. PDF failai gali padėti prekybos atstovams demonstracijose ar įveikti prieštaravimus ir gali potencialiems klientams palyginti skirtingus jų problemų sprendimus.
  • Talpinkite juos savo svetainėje – lankytojams turėtų būti lengva rasti specialų „sėkmės istorijų“ arba „mūsų ankstesnio darbo“ puslapį (jei to nėra pagrindiniame puslapyje) ir plačiai dalintis (pvz., per nuorodą el. laiške), turi būti aiški struktūra nuo tikslų iki rezultatų ir turinys turi būti įtraukiantis
  • Rašykite tinklaraščio įrašus – pasidalykite savo atvejų analizės rezultatais su platesne auditorija. Rašykite specialiai jiems ir jų poreikiams pritaikytu būdu, taip pat atkreipkite dėmesį į tai, kaip praeityje buvo įveiktas konkretus iššūkis, nesusitelkiant ties jūsų įmone.
  • Kurkite vaizdo įrašus – pasinaudokite padidėjusiu žmonių vaizdo įrašų turinio naudojimu, kad galingai ir patraukliai praneštumėte apie savo vertINGĄ pasiūlymą.

Kodėl naudoti atvejo analizę?

Tai yra vienas iš geriausių būdų pateikti socialinį įrodymą, kad jūsų verslas galės padėti potencialiems klientams išspręsti jų problemas. Atvejų analizės gali įrodyti, kad jūsų įmonė siūlo aukštos kokybės, patikimus produktus ar paslaugas, nes ankstesni rezultatai aiškiai parodo, kaip kiti klientai juos panaudojo savo tikslams pasiekti ar kliūtims įveikti. Nenuostabu, kad atvejų analizė yra vienas iš pagrindinių daugelio rinkodaros specialistų turinio strategijos elementų.

Koks yra geriausias būdas parašyti atvejo analizę?

Paprastai trečiuoju asmeniu, t.y. nepriklausomo reporterio požiūriu. Atvejo analizė yra labiau panaši į naujienas nei į ypatybes, todėl jose turėtų būti faktų ir kiekybinių skaičių. Tai geriausiai tinka viduriniam pardavimo tunelio etapui, kai potencialūs klientai jau yra susipažinę su jūsų produktais ar paslaugomis. Tačiau, skirtingai nei dauguma kito turinio, kuris naudojamas šiame pirkėjo kelionės etape, atvejų analizės tikslas yra parodyti geriausia, ką siūlo jūsų prekės ženklas, parodant tai, kas jau pasiekta. Nepradėkite girtis ar pardavinėti save – sutelkite dėmesį į tai, kaip galite išspręsti tam tikras problemas ir apibūdinkite, kaip bendradarbiauti su jūsų verslu. Sustiprinkite savo teiginius faktinėmis ankstesnių klientų vertinimo citatomis.

Test out our robust help desk features with a free trial.

Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How should I share a case study?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “There are a few methods to share a case study, such as via PDFs to easily attach a file in the emails, blog posts, videos, or simply host them on your website. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why use a case study?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Case studies can provide evidence that your company offers high-quality and reliable products/services. Moreover, they are the best ways to provide social proof that your business will be able to help potential customers solve their problems.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What is the best way to write a case study?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The best way to write a case study is in the third person. So, from the perspective of an independent reporter. Case studies are more like news stories than features, so they should contain facts and quantitative figures. ” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai