Atvejo analizės el. laiškų šablonų reikšmė rinkodaros strategijų kūrimui ir klientų patikinimui, remiantis pirkimo sprendimų priėmimo proceso duomenimis. Pasirinkę tinkamą šabloną, jūs galite suteikti aiškią ir patikimą informaciją potencialiems klientams, remiantis realiais atvejais ir įrodymais.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Remiantis „Publicis Sapient“ tyrimų duomenimis, 87 proc. pirkimo sprendimų prasideda nuo paieškos internete (šaltinis). Tai nenuostabu – kai kas nors svarsto galimybę įsigyti produktą ar paslaugą, kurio dar niekada nenaudojo, yra įprasta ieškoti kitų nuomonės. 88% vartotojų pasitiki atsiliepimais internete tiek pat, kiek draugų ir šeimos rekomendacijomis (šaltinis).
Pirkėjai nori būti tikri, kad jų investicijos pateisins jų lūkesčius ir produktas bus tinkamas jų poreikiams, o ne nuvils. Jūsų darbas yra suteikti klientams pakankamai patikimos ir naudingos informacijos, kad jiems būtų lengva priimti galutinį sprendimą.
Puikus būdas įtikinti potencialius klientus, kad jūsų įmonė gali išspręsti jų problemas, yra pateikti realių pavyzdžių. Atvejų analizės el. laiškai tai gali padaryti būdami socialiniu įrodymu, parodančiu, kaip jūsų klientai naudoja jūsų produktus ar paslaugas ir kokius rezultatus jie gauna. Tai gali būti pardavimų skatinimas, produktyvumo didinimas ar klientų aptarnavimo gerinimas.
Marketingo srityje atvejo analizė yra kampanijos, projekto ar naudojimo atvejo analizė. Ji turėtų parodyti aiškius rezultatus, nustatyti, ar jie yra sėkmingi, ar nesėkmingi, nustatyti veiksnius, kurie lemia tą rezultatą, ir rekomenduoti sprendimus ar veiksmus, kuriuos reikia įgyvendinti ateityje.
Rinkodaros atvejo analizės tikslas – įrodyti potencialiems klientams, kad galite padėti jiems išspręsti tam tikrą problemą. Tai turinys, pasakojantis, kaip jūsų įmonė padėjo ankstesniam ar esamam klientui įveikti tam tikrą problemą.
Atvejų analizės yra svarbus rinkodaros tunelio elementas, kurį geriausia naudoti šalia jo apačios, nes tokio pobūdžio turinį paprastai skaito ar ieško potencialūs klientai, kurie yra arti pirkimo sprendimo. Štai kodėl turėtumėte padaryti viską, kad pristatytumėte savo atvejų analizę platesnei auditorijai.
As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].
To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].
In the report, which you can find attached to this email, we show:
When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]
Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
[Case study PDF attachment]
You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].
Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.
That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.
We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.
[Read the case study]
If you have any queries I’m happy to help.
Best,
[Name]
I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.
According to our analysis, our [product/service] helped you to:
Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3
That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].
Please let me know if you agree, or if you need any further information.
Best wishes,
[Name] from [company]
Test out our robust help desk features with a free trial.
Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
„ LiveAgent “ siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir kitas įrankių integracijas. Pradėkite nemokamai bandymą.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis