Sukurkite teigiamą klientų patirtį ir paskatinkite savo klientus bendrauti.
Pagerinkite pirmojo atsakymo santykį su automatizuotu bilietų nukreipimu.
Sumažinkite pagalbos bilietų srautą, naudojant žinių bazę.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Suteikite savo klientams laisvę susisiekti su jumis, naudojant jiems priimtiną kanalą – nesvarbu, ar tai būtų internetiniai pokalbiai, el. paštas, telefonas, ar socialinė žiniasklaida.
26% padidinkite savo konversiją, pasinaudodami tinklapio lankytojų stebėjimu, pokalbiais realiuoju laiku ir aktyviais pakvietimais pokalbiui.
Parodykite savo klientams rūpestį, suteikdami jiems suasmenintą, išsamų ir greitą aptarnavimą.
Pasinaudokite momentu, kurį sukūrėte taikydami savo rinkodaros kampaniją ir paverskite nepažįstamus lankytojus į potencialius klientus. Išnaudokite pagalbos tarnybos programinę įrangą – ypatingai internetinius pokalbius ir žinių bazę, bei suteikite klientams erdvę užduoti klausimus ir gauti atsakymus.
Savo svetainėje patalpinę internetinius pokalbius realiuoju laiku, galite pastebėti akivaizdžius pokyčius savo versle. Žmogiškojo ryšio užtikrinimas gali padidinti jūsų konversijos santykį, sukurti didesnę lojalių klientų bazę, pagerinti verslą ir padidinti pajamas.
Potencialių klientų ugdymas ir prekės ženlo propagavimas turi atlikti svarbų vaidmenį jūsų rinkodaros departamente. Rūpestis esamais klientais yra daug lengvesnis, nei naujų pritraukimas. Suteikite savo klientams skirtingas susisiekimo su jumis galimybes ir pamirškite apie senamadiškus el. laiškus. Susisiekite su jais naudodami rinkos lyderiams skirtu LiveAgent.
Išanalizuokte ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir išsirinkite jūsų pramonės šakai siūlantį tinkamsiausias funkcijas ir geriausią kainą.
Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus, bei atraskite teigiamą pagalbos tarnybos programinės įrangos taikymo įtaką rinkodaros ir telekomunikacijų pramonėje.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Pagalbos tarnybos programinė įranga yra puikus sprendimas rinkodaros agentūrai, nes jis padeda jums surinkti informaciją apie savo klientų poreikius, kuri padės suteikti nepriekaištingą klientų aptarnavimą.
LiveAgent yra pažangi, prieinama ir funkcionali pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri suteikia galimybę teikti dar efektyvesnę pagalbą, nes ji sukurta taip, kad vienoje sąsajoje būtų galima spręsti užklausas iš kelių skirtingų kanalų. Ji taip pat automatizuoja daugelį užduočių, todėl jūsų agentams lieka daugiau laiko problemų sprendimui.
Pagalbos tarnybos programinė įranga jūsų įmonei gali suteikti keletą naudų, kurios leis efektyviau veikti jūsų įmonei. Pavyzdžiui, teisinga pagalbos tarnybos programinė įranga gali padidinti jūsų įmonės klientų pasitenkinimą, jūsų klientų aptarnavimą padaryti efektyvesniu ir padidinti jūsų agentų produktyvumą.
Būkite pirmieji, tiesiogiai į savo elektroninį paštą gaunantys išskirtinius pasiūlymus ir naujienas, apie mūsų produktus ir paslaugas.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis