Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Araskite, kaip LiveAgent pagerina jūsų forex verslą.

  • ✓ Jokio įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Padidinkite propagavimą

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri privers jūsų klientus bendrauti.

24%

Sutrumpinkite atsakymo laiką

Pagerina pirmojo atsakymo rodiklius, naudojant automatizuotą bilietų nukreipimą.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Naudodami žinių baze, sumažinkite pagalbos bilietų antplūdį.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga forex verslui

Galimybė greitai ir efektyviai bendrauti su kitais rinkos dalyviais yra svarbi prekiautojo gyvenimo dalis. Bendrovės klientų aptarnavimo paslaugų kokybė yra vienas iš didžiausių prekiautojų prioritetų, ir vienas iš lemiamų išlaikymo veiksnių.

Su LiveAgent, labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programine įranga smulkioms ir vidutinio dydžio įmonėms 2020 metais, sukurkite prekiautojų bendruomenę.

 

LiveAgent užtikrina, kad nei viena akimirka nepraeitų veltui. Pilnai integruota pagalbos tarnybos programinė įranga užtikrina sklandų bendravimą, kuris padeda mokytis ir diskutuoti visais su prekyba ir rinka susijusiais klausimais. Prekybos ir biržų pasaulis niekada nesiilsi. Kai viena pasaulio dalis užmiega, kita nubunda su naujomis galimybėmis. Prekybos pasaulyje laikas yra esminis dalykas. Tingumas gali nulemti ženklius pelno praradimus.

Atraskite LiveAgent - pačią pažangiausią
bendravimo programinę įrangą skirtą Forex verslui

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

black Slido logo

Kokią naudą forex naudai gali suteikti pagalbos tarnybos programinė įranga?

Išsiųskite pakvietimą sklandesniam bendravimui ir niekada nemiegančioje rinkoje sudarykite rūpestingos įmonės įvaizdį. 

„Omnichannel“ aptarnavimas

Valdykite savo prekybą ir valiutų rinkos poreikius po vienu stogu. Darbas su patyrusiais prekiautojais yra kupinas iššūkių. Nepriklausomai nuo bendravimo kanalo, akimirksniu informuokite savo prekybos partnerius ar reaguokite į įvairius socialinius įvykius. Su daugiau kaip 180 pagalbos tarnybos funkcijų ir virš 40 integracijų, jūs galite suprasti savo prekiautojų reikalavimus ir suteikti geriausią įmanomą klientų aptarnavimą 24/7. Dar nepaminėjome daugiau, kaip 40 kalbų integracijos ir specialių raidžių pritaikymo, kurie padės įveikti kalbos barjerą ir suteiks galimybę patogiai prekiauti su visu pasauliu, nepriklausomai nuo rinkos kalbos.  

Ultimate omni-channel help desk software experience
LiveAgent answering ticket-gif

Bilietavimo programinė įranga

Apjunkite visus savo bendravimo kanalaus į vieningą pašto dėžutę, kuri prieinama visiems, naudojantiems LiveAgent pagalbos bilietavimo sistemą. Dėl geresnio valdymo ir stebėjimo, bet koks jūsų gaunamas el. laiškas, pokalbis, skambutis ar socialinės žiniasklaidos įrašas yra paverčiamas į bilietą. Atsisveikinkite su pervargusiu klientų aptarnavimu. Priskirkite optimalų bilietų kiekį individualiai agentui ar departamentui, nustatydami aiškias taisykles ir SLA, bilietų paskirstymui ir optimalioms laiku apibrėžtoms sąlygoms. Greitai išrūšiuokite jūsų klientų problemas. Nuo smulkių iki didelių problemų, su patikima bilietavimo sisitema, niekas nelieka nepastebėta.

Internetinis pokalbis

Internetinių pokalbių taikymas gali ženkliai pakeisti jūsų darbinių santykių su klientais dinamiką. Pateikite savo įgūdžius ir žinias realiuoju laiku, išlaikydami profesionalų požiūrį. Naudojant integruotą funkciją, kuri palaiko kelis pokalbius vienu metu, jūs nepaliksite kliento be atsakymo. Esmė yra tai, kad visiškai nesvarbu kiek pokalbių vyksta vienu metu, tai yra ekonomiškiau, nei naudoti telefono paslaugas. Nauda gaunama iš pagerėjusio vidutinio atsakymo laiko.

What is live chat software by LiveAgent
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Socialinės žiniasklaidos integracija

Su LiveAgent užtikrinkite stiprų socialinės žiniasklaidos vaidmenį. Susisiekite su savo forex sekėjais per kelias socialinės žiniasklaidos platformas. LiveAgents siūlo paprastą ir efektyvią pagrindinių socialinės žiniasklaidos platformų, tokių kaip Facebook, Twitter ir Instagram, integraciją. Jums nebereikės persijungti iš vienos paskyros į kitą, todėl galėsite stebėti ir atsakyti į visas sekėjų žinutes ir komentarus, bei į savo internetinę bendruomenę pritraukti naujų potencialių prekiautojų. 

Žinių bazė ir DUK

Laiko neturintys prekiautojai gali rasti momentinius atsakymus į visus kylančius klausimus, naudodamiesi mūsų pritaikomomis žinių bazės ir DUK platformomis. Naudodami integruotą WYSIWYG redaktorių, jūs galėsite apipavidalinti savo straipsnių turinį ir struktūrą, pagal savo rinkos poreikius.

Free knowledge base software by LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Žymos ir ataskaitos

Ar savo komunikacijos kanaluose sulaukiate didelio kiekio užklausų? Galbūt jums sunku išrūšiuoti visas žinutes? Žymos gali padėti viską sutvarkyti ir padidinti efektyvumą. Jūs galite rankiniu ar automatiniu būdu konkretiems bilietams priskirti neribotą kiekį žymų, o vėliau naudojantis paieška, juos lengviau surasti. Taip pat LiveAgent galite pagal žymas suformuoti ataskaitas ir remiantis gautais rezultatais, keisti jūsų suplanuotą verslo strategiją. Žymos jums suteikia dar vieną galimybę, pagal poreikius prisitaikyti savo darbo vietą.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Galbūt pavargote persijungti tarp telefonų, pokalbių, el. pašto ir kitų bendravimo įrankių?

Naudojant LiveAgent, jums nebereikės švaistyti brangaus laiko. Vietoje to, jūs galite skirti visas pastangas, kiekvienam klientui teikdami išsamią ir dėmesingą pagalbą. Palyginkite mūsų daugiakanalį sprendimą su rinkoje esančiomis alternatyvomis.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd apžvalgos

Upset man-illustration

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijumas, bei sužinokite teigiamą pagalbos tarnybos programinės įrangos taikymo naudą, apskaitos ir teisės srityse.

“Puiki Programinė Įranga, kurią galima naudoti kaip Daugiakanalį Kontaktų Centrą"

Jau kurį laiką laimingai naudojame programinę įrangą. LiveAgent mums padėjo padidinti mūsų pelną ir vartotojų pasitenkinimą. Lengva naudotis: Vartotojo sąsaja yra intuityvi ir ja gali naudotis net ir išsamių kompiuterinių žinių neturintys vartotojai. Mes ją galime naudoti daugybėje savo tinklapių, kur kieviename iš jų yra atskiri KB, Forumai ir Idėjų bei Pasiūlymų dalijimasis. Mums buvo reikalinga sistema, kuri galėtų apjungti keletą kanalų.

LiveAgent Review
Vasileios A. P Įkūrėjas – Vadovas
Finansinės Paslaugos
 

Pagalbos tarnybos programinės įrangos sprendimas už prieinamą kainą

Finansų rinka evoliucionuoja dideliu greičiu. Siekiant atitikti visus klientų reikalavimus, investuokite į tokį programinės įrangos planą, kuris nepakenks jūsų biudžetui.

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokte ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir išsirinkite jūsų pramonės šakai siūlantį tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą.

Susiję straipsniai suForex
485115 How To Create Contact Groups In LiveAgent

How to create Contact groups in LiveAgent

Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.

415713 How To Setup And Create Contacts In LiveAgent

How to setup and create Contacts in LiveAgent

LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

752568 Using Contact Groups To Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite produktų apžvalgas iš pramonės pusės ir išbandykite visus bendravimo kanalus, kol jūsų „LiveAgent“ ruošiama. Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x