Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Araskite, kaip LiveAgent pagerina jūsų forex verslą.

  • ✓ Jokio įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

Padidinkite propagavimą

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri privers jūsų klientus bendrauti.

24%

Sutrumpinkite atsakymo laiką

Pagerina pirmojo atsakymo rodiklius, naudojant automatizuotą bilietų nukreipimą.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Naudodami žinių baze, sumažinkite pagalbos bilietų antplūdį.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga forex verslui

Galimybė greitai ir efektyviai bendrauti su kitais rinkos dalyviais yra svarbi prekiautojo gyvenimo dalis. Bendrovės klientų aptarnavimo paslaugų kokybė yra vienas iš didžiausių prekiautojų prioritetų, ir vienas iš lemiamų išlaikymo veiksnių.

Su LiveAgent, labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programine įranga smulkioms ir vidutinio dydžio įmonėms 2020 metais, sukurkite prekiautojų bendruomenę.

 

LiveAgent užtikrina, kad nei viena akimirka nepraeitų veltui. Pilnai integruota pagalbos tarnybos programinė įranga užtikrina sklandų bendravimą, kuris padeda mokytis ir diskutuoti visais su prekyba ir rinka susijusiais klausimais. Prekybos ir biržų pasaulis niekada nesiilsi. Kai viena pasaulio dalis užmiega, kita nubunda su naujomis galimybėmis. Prekybos pasaulyje laikas yra esminis dalykas. Tingumas gali nulemti ženklius pelno praradimus.

Atraskite LiveAgent - pačią pažangiausią
bendravimo programinę įrangą skirtą Forex verslui

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Kokią naudą forex naudai gali suteikti pagalbos tarnybos programinė įranga?

Išsiųskite pakvietimą sklandesniam bendravimui ir niekada nemiegančioje rinkoje sudarykite rūpestingos įmonės įvaizdį. 

„Omnichannel“ aptarnavimas

Valdykite savo prekybą ir valiutų rinkos poreikius po vienu stogu. Darbas su patyrusiais prekiautojais yra kupinas iššūkių. Nepriklausomai nuo bendravimo kanalo, akimirksniu informuokite savo prekybos partnerius ar reaguokite į įvairius socialinius įvykius. Su daugiau kaip 180 pagalbos tarnybos funkcijų ir virš 40 integracijų, jūs galite suprasti savo prekiautojų reikalavimus ir suteikti geriausią įmanomą klientų aptarnavimą 24/7. Dar nepaminėjome daugiau, kaip 40 kalbų integracijos ir specialių raidžių pritaikymo, kurie padės įveikti kalbos barjerą ir suteiks galimybę patogiai prekiauti su visu pasauliu, nepriklausomai nuo rinkos kalbos.  

Ultimate omni-channel help desk software experience
accounting legal2

Bilietavimo programinė įranga

Apjunkite visus savo bendravimo kanalaus į vieningą pašto dėžutę, kuri prieinama visiems, naudojantiems LiveAgent pagalbos bilietavimo sistemą. Dėl geresnio valdymo ir stebėjimo, bet koks jūsų gaunamas el. laiškas, pokalbis, skambutis ar socialinės žiniasklaidos įrašas yra paverčiamas į bilietą. Atsisveikinkite su pervargusiu klientų aptarnavimu. Priskirkite optimalų bilietų kiekį individualiai agentui ar departamentui, nustatydami aiškias taisykles ir SLA, bilietų paskirstymui ir optimalioms laiku apibrėžtoms sąlygoms. Greitai išrūšiuokite jūsų klientų problemas. Nuo smulkių iki didelių problemų, su patikima bilietavimo sisitema, niekas nelieka nepastebėta.

Internetinis pokalbis

Internetinių pokalbių taikymas gali ženkliai pakeisti jūsų darbinių santykių su klientais dinamiką. Pateikite savo įgūdžius ir žinias realiuoju laiku, išlaikydami profesionalų požiūrį. Naudojant integruotą funkciją, kuri palaiko kelis pokalbius vienu metu, jūs nepaliksite kliento be atsakymo. Esmė yra tai, kad visiškai nesvarbu kiek pokalbių vyksta vienu metu, tai yra ekonomiškiau, nei naudoti telefono paslaugas. Nauda gaunama iš pagerėjusio vidutinio atsakymo laiko.

what is live chat software
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Socialinės žiniasklaidos integracija

Su LiveAgent užtikrinkite stiprų socialinės žiniasklaidos vaidmenį. Susisiekite su savo forex sekėjais per kelias socialinės žiniasklaidos platformas. LiveAgents siūlo paprastą ir efektyvią pagrindinių socialinės žiniasklaidos platformų, tokių kaip Facebook, Twitter ir Instagram, integraciją. Jums nebereikės persijungti iš vienos paskyros į kitą, todėl galėsite stebėti ir atsakyti į visas sekėjų žinutes ir komentarus, bei į savo internetinę bendruomenę pritraukti naujų potencialių prekiautojų. 

Žinių bazė ir DUK

Laiko neturintys prekiautojai gali rasti momentinius atsakymus į visus kylančius klausimus, naudodamiesi mūsų pritaikomomis žinių bazės ir DUK platformomis. Naudodami integruotą WYSIWYG redaktorių, jūs galėsite apipavidalinti savo straipsnių turinį ir struktūrą, pagal savo rinkos poreikius.

free-knowledgebase-software-LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Žymos ir ataskaitos

Ar savo komunikacijos kanaluose sulaukiate didelio kiekio užklausų? Galbūt jums sunku išrūšiuoti visas žinutes? Žymos gali padėti viską sutvarkyti ir padidinti efektyvumą. Jūs galite rankiniu ar automatiniu būdu konkretiems bilietams priskirti neribotą kiekį žymų, o vėliau naudojantis paieška, juos lengviau surasti. Taip pat LiveAgent galite pagal žymas suformuoti ataskaitas ir remiantis gautais rezultatais, keisti jūsų suplanuotą verslo strategiją. Žymos jums suteikia dar vieną galimybę, pagal poreikius prisitaikyti savo darbo vietą.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Galbūt pavargote persijungti tarp telefonų, pokalbių, el. pašto ir kitų bendravimo įrankių?

Naudojant LiveAgent, jums nebereikės švaistyti brangaus laiko. Vietoje to, jūs galite skirti visas pastangas, kiekvienam klientui teikdami išsamią ir dėmesingą pagalbą. Palyginkite mūsų daugiakanalį sprendimą su rinkoje esančiomis alternatyvomis.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd apžvalgos

image person 3

Daugiau, nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijumas, bei sužinokite teigiamą pagalbos tarnybos programinės įrangos taikymo naudą, apskaitos ir teisės srityse.

“Puiki Programinė Įranga, kurią galima naudoti kaip Daugiakanalį Kontaktų Centrą"

Jau kurį laiką laimingai naudojame programinę įrangą. LiveAgent mums padėjo padidinti mūsų pelną ir vartotojų pasitenkinimą. Lengva naudotis: Vartotojo sąsaja yra intuityvi ir ja gali naudotis net ir išsamių kompiuterinių žinių neturintys vartotojai. Mes ją galime naudoti daugybėje savo tinklapių, kur kieviename iš jų yra atskiri KB, Forumai ir Idėjų bei Pasiūlymų dalijimasis. Mums buvo reikalinga sistema, kuri galėtų apjungti keletą kanalų.

LiveAgent Review
Vasileios A. P Įkūrėjas – Vadovas
Finansinės Paslaugos
 

Pagalbos tarnybos programinės įrangos sprendimas už prieinamą kainą

Finansų rinka evoliucionuoja dideliu greičiu. Siekiant atitikti visus klientų reikalavimus, investuokite į tokį programinės įrangos planą, kuris nepakenks jūsų biudžetui.

Bilietas

Bilietas

Smulkioms Įmonėms ir Verslininkams.

$15/mėn
Bilietas

Bilietas+Pokalbis

Vidutinio dydžio Įmonėms ir Profesionalioms Agentūroms.

$29/mėn

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokte ir palyginkite LiveAgent su kitais pagalbos tarnybos sprendimais, ir išsirinkite jūsų pramonės šakai siūlantį tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą.

You Will Be in Good Hands!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kodėl forex įmonėms reikalinga pagalbos tarnybos programinė įranga?

Pagalbos tarnybos programinę įrangą forex įmonės gali naudoti valdant klientų aptarnavimą. Pavyzdžiui, pagalbos tarnybos programinė įranga gali padėti verslui tvarkyti įeinančius ir išeinančius skambučius, el. laiškus, pokalbius, socialinės žinisklaidos užklausas ir daug daugiau.

Kodėl forex įmonės turėtų rinktis LiveAgent?

LiveAgent forex įmonėms suteikia šias naudas: patobulinta darbo eiga, pagerinta klientų patirtis, komandinis bendravimas, klientų pasitenkinimas ir sumažintas sutarčių nutraukimo rodiklis.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai