Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų eSporto verslą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Pagerintas įsitraukimas

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri paskatins jūsų klientus bendrauti.

24%

Sumažinkite atsakymo laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo rodiklius, naudodami automatinį bilietų nukreipimą.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų srautą su žinių baze.

Industry background

Pagalbos tarnybos programinė įranga eŽaidimams ir eSportui

Dėl didelės vartotojų pakalusos, technologinių naujovių ir naujų platinimo strategijų, žaidimų ir eSporto rinkos sparčiai auga. Jos keičiasi ir iš nišinės pramonės visame pasaulyje tampa pagrindine pramogų forma. Naudodami LiveAgent pagalbos tarnybos programinę įrangą, pagrindiniai eŽaidimų ir eSporto pramonės žaidėjai – įskaitant žaidimų kūrėjus ir leidėjus, transliavimo bendroves, komandų savininkus ir nuomonės formuotojus – gali pakelti savo klientų aptarnavimo lygį, pagerinti savo žaidėjų bendruomenės patirtį, pagerinti vartotojų bendravimą ir įgyti konkurencinį pranašumą.
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
video game controller headphones boy and girl

Kas yra eŽaidimai ir eSportas?

eŽaidimai ir eSportas yra apibrėžiami labai panašiai ir dažniausiai šie terminai naudojami pakaitomis. eSportas (dar žinomas kaip elektroninis sportas ar e-sportas) yra organizuotos internetinių vaizdo žaidimų varžybos tarp profesionalių žaidėjų, tuo tarpu eŽaidimai (elektroniniai žaidimai ar e-žaidimai) vyksta ne oficialiai suplanuotų varžybų metu ir yra pilnai pramoginio pobūdžio. Dėl mileniumo kartos, eSporto ir eŽaidimų pramonė pastaraisiais metais labai ženkliai augo. Remiantis “Global Esports Market Report”, pasaulinės pajamos iš eSporto 2020 metais augs iki 1,1 mlrd. JAV dolerių, o bendra eSporto auditorija pasieks 495 milijonus žmonių. “The Esports Ecosystem Report” taip pat prognozuoja, kad pasaulinė eSporto rinka iki 2023 metų turėtų viršyti 1,5 mlrd. JAV dolerių.

Kokią naudą iš pagalbos tarnybos programinė įrangos gali gauti eŽaidimų ir eSporto verslas?

Pagerintas klientų aptarnavimas

Stebėkite savo svetainės lankytojų elgseną ir aktyviai su jais susisiekite. Atsakykite į visus jiems kylančius klausimus ir užsitikrinkite naujus sandorius.

Sumažinkite bilietų apimtis

Sumažinkite gaunamų pagalbos bilietų skaičių, teikdami 24/7/365 prieinamą išsamią savitarną.

Pagerinkite įsitraukimą

Didinkite savo internetinę bendruomenę, sukurdami bendruomenės forumus, kurie įgalins jūsų klientus diskutuoti ir pateikti pasiūlymus.

Teikite puikų aptarnavimą, kaip žaidimo patirties dalį

Lengvai valdykite savo žaidėjų bendruomenes ir teikite puikų klientų aptarnavimą, su galingu pagalbos tarnybos programinės įrangos sprendimu eŽaidimų ir eSporto pramonei.
social notifications - illustration

Daugiakanalis vartotojų palaikymas

Nepriklausomai, kokiais kanalais žaidėjai bando susisiekti su klientų aptarnavimu – el. paštu, balsiniais, interneto formomis, internetiniais pokalbiais ar socialine žiniasklaida – visos pagalbos užklausos bus automatiškai paverstos bilietais ir saugiai patalpintos universalioje pašto dėžutėje. Visi bilietai yra lengvai pasiekiami viename skydelyje, todėl jūsų pagalbos tarnybai tampa dar lengviau juos valdyti.

Galingos bilietavimo funkcijos

Norintiems užtikrinti greitą ir efektyvų bilieto sprendimą, LiveAgent siūlo platų patikimų bilietų valdymo funkcijų pasirinkimą, įskaitant išmanųjį bilietų paskirstymą, darbo srauto automatizavimą, atsakymų šablonus, SLA valdymą, komandų bendradarbiavimo įrankius, atsakomybių valdymą, pasikartojimų aptikimą, bilietų padalijimą ir apjungimą, integruotą CRM su klientų įžvalgomis, ataskaitas, analitiką ir dar daugiau.
Create Ticket in LiveAgent
quick quality customer service through live chat

Internetiniai pokalbiai realiuoju laiku

Lengvai valdykite pagalbos realiuoju laiku užklausas su internetiniais pokalbiais. Suteikite žaidėjams greitą pagalvą ir nesutrikdykite jų žaidybinės patirties. LiveAgent integruoti internetiniai pokalbiai, su greičiausiu rinkoje pokalbių valdikliu, apima įprastas ir unikalias funkcijas, tokias kaip kelių pokalbių nukreipimo galimybė, aktyvūs pakvietimai pokalbiui, internetinių lankytojų stebėjimas ir daugiau.

Socialinės žiniasklaidos integracija

Nesudėtingai integruokite savo socialinės žiniasklaidos puslapius į pagalbos tarnybą ir bendraukite su vartotojais, siekiančiais bendrauti socialiniais kanalais. LiveAgent be jokių rūpesčių apjungia “Facebook”, “Twitter” ir “Instagram”. Integracijos jums suteiks galimybę stebėti ir atsakyti į visus socialinės žiniasklaidos pranešimus, komentarus ir paminėjimus iš jūsų pagalbos tarnybos skydelio, be poreikio persijungti tarp skirtingų paskyrų.
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent
LiveAgent knowledge base

Žinių bazė ir DUK

Sukurkite žinių bazę su DUK ir teikite vartotojams galingus savitarnos išteklius, kurie padėtų greitai ir lengvai surasti savo ieškomus atsakymus. LiveAgent teikiamas su vertingais turinio publikavimo įrankiais, kurie padės lengvai sukurti naudingą turinį ir įgalins žaidėjus patiems susirasti pagalbą, net ir tada, kai jūsų pagalbos komanda yra neprisijungusi.

Klientų savitarnos portalas

Pagerinkite savo klientų savitarnos patirtį su išsamiame klientų portale įdiegtu forumu, kuriame žaidėjai galėtų bendrauti ir vienas kitam padėti, dalintis žaidimo patarimais ir savo patirtimis. Jūs taip pat galite įgalinti atsiliepimų ir pasiūlymų rinkimą, bei gauti žaidėjų nuomonės, nusistatymų bei lūkesčių įžvalgas.
woman behind computer organizing support documentation

Daugiau pagalbos tarnybos funkcijų, kurios pagerins klientų aptarnavimą ir palaikys jūsų komandos produktyvumą

Supaprastinkite kiekvieną pagalbos užklausą ir be vargo pateikite ją savo komandai, tuo pat metu sukurdami suasmenintą pstirtį savo vartotojams.
Automatiškai paskirstykite bilietus, remiantis iš anksto nustatytomis tasyklėmis ir užtikrinkite, kad vartotojai visad būtų sujungiami su reikiamais agentais. Skaityti daugiau…
Greičiau atsakykite į užklausas ir vienu metu padėkite keliems vartotojams su iš anksto nustatytais atsakymų šablonais. Skaityti daugiau…
Sukurkite ir pritaikykite kelis prekės ženklus palaikančius pagalbos portalus, kuriuose būtų unikalaus dizainas, atskiri nustatymai ir turinys. Skaityti daugiau…
Įgalinkite paieškos valdiklį, kuris automatiškai sukuria pasiūlymus realiuoju laiku apie susijusį, jūsų žinių bazėje esantį, turinį. Skaityti daugiau…
Įdiekite “Android” ir “iOS” skirtas aplikacijas, kurių pagalba galėsite atsakyti į vartotojų užklausas net ir būdami išvykę iš biuro. Skaityti daugiau…
Suteikite galimybę savo vartotojams ir pagalbos agentams naudoti gimtąją kalbą. LiveAgent šiuo metu palaiko 40+ kalbų. Skaityti daugiau…

Kodėl mūsų pagalbos tarnybos programinė įranga yra teisingas pasirinkimas?

Daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam verslui 2019-2020 metais.

Renkasi 21 000 įmonių

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonėse, savo klientų aptarnavimo poreikiams pasirinko LiveAgent.

Teikiama su 180+ funkcijų

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankį lengva pritaikyti prie jūsų verslo reikalavimų.

Pasirinkite geriausiai jūsų verslo poreikius atitinkantį planą

Kai kurie pagrindiniai eSporto ir eŽaidimų pramonės žaidėjai, jau gauną naudą taikydami LiveAgent pagalbos tarnybos bilietavimo programinę įrangą. Kodėl prie jų neprisijungus? Rinkitės iš 4 skirtingų planų – įskaitant ir nemokamą, su paprasta ir skaidria kainodara. Mokėkite tik už tai, kuo naudojatės, be jokių fiksuotų sutarčių ar paslėptų mokesčių, bei prireikus, pasikeiskite planą.
$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Išanalizuokite ir palyginkite LiveAgent su kitais skirtingais klientų aptarnavimo sprendimais, ir pasirinkite jūsų pramonei reikalingiausias funkcijas bei geriausią kainą teikiantį pasiūlymą.

Susiję straipsniai suKlientų aptarnavimo programinė įranga eŽaidimų ir eSporto pramonei
Peržiūrėkite mūsų aukštos konvertacijos atnaujinimo el. laiškų šablonus, kurie paragins jūsų nemokančius vartotojus tapti mokančiais klientais.

Atnaujinimo el. laiškų šablonai

Jei jau apsisprendėte dėl mūsų produkto, dabar laikas atnaujinti versiją! Nauji moderiniai funkcionalumai tikrai verti dėmesio.

Sužinokite, kaip bendrauti su savo žinių bazės naudotojais nadodami mūsų bendravimo žinių bazėje šablonus.

Bendravimo žinių bazėje šablonai

Žinių bazės ir DUK skirtumai. Žinių bazė yra informacijos šaltinis, o DUK yra dažnai užduodamų klausimų skelbimai. Žinių bazėje gali būti įvairaus turinio.

Pokalbių programos leidžia bendrauti su klientu realiu laiku. Tiesioginių pokalbių įrankį kaip vieną iš 175 funkcijų galite rasti ir „LiveAgent“ pagalbos centre.

Pokalbių programos

"LiveAgent" žinių bazė ir tiesioginio pokalbio integracija su "Drupal". Tai padidina klientų patirtį ir pardavimus. Pradedantiesiems nemokama demonstracija.

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonai gali padėti jums bendrauti ir užmegzti prasmingus ryšius su potencialiais ir esamais klientais

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas

Bendruomenės nariams siunčiami atsiliepimo prašymo el. laiškai gali padėti pagerinti ryšį su klientais ir gauti vertingą grįžtamąjį ryšį, kuris padės tobulinti verslą ir produktus.

Aptarnavimo tarnyba yra vienas kontakto taškas tarp įmonės ir klientų, vartotojų, verslo partnerių. Aptarnavimo tarnyba gali būti apibūdinta kaip pagalbos tarnyba.

Aptarnavimo tarnyba

„LiveAgent“ siūlo įvairias programinės įrangos funkcijas, skirtas klientų aptarnavimui, VoIP telefonijai, savitarnai ir kitoms poreikiams. Tai taip pat apima skundų valdymo sistemą, klientų portalo ir el. pašto valdymo programinę įrangą.

Klientų aptarnavimą gyvai valdo įmonė, kuri nori suteikti savo produktų naudotojams ar interneto lankytojams tinkamą konsultaciją ir pagalbą.

Klientų aptarnavimas gyvai

Populiarūs klientų aptarnavimo programinės įrangos, VoIP telefono sistemos, savitarnos programinės įrangos ir kitų paslaugų tiekėjas - LiveAgent. Bendradarbiaukime!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai