Pokalbio gyvai funkcija automobilių pramonei

Nustebinkite savo klientus ir padidinkite jų pasitenkinimą
  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Antraštės Animacija
Pagalbos Tarnybos programinė įranga

Automobilių pramonės ateitis yra šviesi.

Automobilių gamybos technologinei pažangai sparčiai judant į priekį, prekiautojai automobiliais daugiausia dėmesio skiria klientų aptarnavimo modernizavimui ir automobilių pardavimui internetu.

Vis daugiau klientų prieš ateidami į saloną atlieka vertinimo tyrimus individualiai.

Automobilių prekybos tinklo internetinė svetainė nebėra tik vieta kontaktinei informacijai rasti. Dabar tai rafinuota skaitmeninė parodos salė, kurioje siūlomos visos privilegijos ir pasirinkimai, kaip ir fizinėje parduotuvėje.

Kaip ir fizinėje parodos salėje, jūsų potencialius bei esamus klientus turi priimti ir aptarnauti lengvai pasiekiami, draugiški ir išmanantys asistentai.

Taigi, kaip galite padidinti savo pardavimus internete, labiau patenkinti savo klientus bei pagerinti atsakymo laiką?

Jūsų ieškomas sprendimas yra pokalbis gyvai.

Ar jūs pasiruošę jį įgalinti?

Kas yra pokalbis gyvai?

Šiais laikais visa kliento kelionė perkeliama į skaitmeninę erdvę. Dėl išmaniųjų telefonų ir kitų išmaniųjų įrenginių žmonės pasiekiami bet kur ir bet kuriuo paros metu, ypač tūkstantmečio kartos atstovai.

Automobilio įsigyjimas daugumai klientų yra jaudinantis ir įsimintinas asmeninis įvykis. Nuo jų pirmojo automobilio iki neseniai įsigyto, klientai neskuba ir gerai apgalvoja visus pasirinkimus prieš išsirinkdami savo svajonių transporto priemonę.

Ieškodami naujo automobilio šiuolaikiški vartotojai tikisi išmanios pagalbos internete ir suasmeninto aptarnavimo.

Su programine įranga pokalbiui gyvai jūs galite padėti jiems šioje jų kelionėje ir padaryti įtaką jų pasirinkimams.

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew&t=4s

Praeityje pokalbio funkcijos buvo gana paprastos. Keičiantis klientų poreikiams ir pirkimo internetu įpročiams, pagalba internetu gyvai smarkiai patobulėjo.

Kas anksčiau buvo tik vienas iš pasirinkimų susisiekti su verslu, dabar tapę įprastu reiškiniu ir populiariausiu susisiekimo būdu.

Nuo ko viskas prasideda?

Kiekvienas pokalbis prasideda tiesiog paspaudus pokalbio gyvai mygtuką.

Dažniausia vieta yra pagrindiniame puslapyje arba produktų puslapiuose, tačiau rekomenduojame jį įdėti ir į tuos puslapius, kurie pritraukia didžiausią srautą arba turi tam tikrą strateginę vertę.

Tinkinkite pokalbio mygtuką klientų aptarnavimo programinėje įrangoje – „LiveAgent“
Pokalbio gyvai mygtuko dizaino pavyzdys (išdidinti spustelėjus)

Užuot skambinę ar apsilankę automobilių pardavimo atstovybėje kad suplanuotų susitikimą su kuo nors akis į akį, klientai tiesiog gali būti aptarnauti vieno iš atstovų internetu, per pokalbį gyvai.

Klientams taip pat gali būti papildoma naudinga suteikta informacija, kurios jie galbūt nežino ar nesitiki (pavyzdžiui, atstovybė gali pasakyti, ar gamintojo garantija taikoma konkrečiai transporto priemonei, ar yra galimybių gauti paskolą automobiliui).

Tiesioginio pokalbio funkcija pagalbos tarnybos bilietų tvarkymo sistemoje – „LiveAgent“
Pokalbio pavyzdys (išdidinti spustelėjus)

Jausmas, patiriamas į kelią išvažiavus nauju automobiliu, iššaukia su laisve susijusias emocijas.

Siekdama prilygti šiam jausmui, „LiveAgent“ suteikia laisvę tinkinti pokalbių valdiklį, kad jis atitiktų jūsų prekės ženklo įvaizdį ir stilių, o jūsų svetainė būtų vizualiai dinamiška ir gyvybinga.

Pokalbio mygtukų galerijoje galite rinktis iš iš anksto sukurtų populiariausių šablonų arba galite susikurti suasmenintą pokalbio piktogramą.

Pokalbio mygtukų galerija tiesioginių pokalbių programinėje įrangoje - „LiveAgent“
Pokalbio mygtukų galerijos pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Kiekvieną parinktį galima visiškai pritaikyti mobiliesiems, tokiu būdu išlaikant savo dizaino nuoseklumą bet kuriame įrenginyje.

Verta planuoti iš anksto ir sukurti atsakymų skriptą, kurį jūsų aptarnavimo komanda galėtų sekti, kai klientas paprašys pagalbos per susirašinėjimo funkciją.

Mes palengvinome jums šią užduotį ir paruošėme keletą šablonų.

Kaip pokalbiai gyvai papildo pardavimus bei aptarnavimą telefonu ar el. paštu?

Vienas iš dažniausiai pasitaikančių klientų nusiskundimų yra tai, kad susisiekę su klientų aptarnavimo tarnyba telefonu ar el. paštu jie negali gauti atsakymo iš karto.

Net menkiausias vėlavimas gali reikšti klientų praradimą ir pardavimų nuosmukį.

Veiksniai svyruoja nuo nepakankamo personalo narių skaičiaus iki tinkamos pagalbos tarnybos programinės įrangos trūkumo.

Pokalbio gyvai įdiegimas, palyginti su telefonu ir el. paštu, gali sumažinti klientų aptarnavimo problemų skaičių.

Pokalbių agentai gal klientams gali suteikti pagalbą iškart, pokalbiu gyvai ir realiuoju laiku. Daugiau jokio varginančio atsakymų laukimo.

Negana to, agentai vienu metu gali atsakinėti į kelis pokalbius. Tradiciniuose skambučių centruose aptarnavimo agentai dirba telefonu arba el. paštu, tačiau retai abiem.

Norėdami išvengti per didelio krūvio savo aptarnavimo komandai, galite nustatyti pokalbių paskirstymą ir pasirinkti vieną iš trijų automatinio maršruto krypčių:

  • Atsitiktinis priskyrimas
  • Perspėti visus
  • Maksimalus panaudojimas
Pokalbių paskirstymas
Pokalbių paskirstymo pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Norėdami palengvinti darbo krūvį, galite nustatyti žemesnį ar aukštesnį konkretaus agento prioritetą, skirstymo laiką, neaktyvumo laiką ar net kvėpavimo laiką.

Jei pokalbio užklausų susidaro per daug, galite nustatyti didžiausią eilės ilgį. Pasiekus šį limitą, pokalbio mygtukas automatiškai pakeičia prieinamumo būseną į neprisijungusią arba yra visiškai paslepiamas iš jūsų svetainės.

Spustelėję mygtuką „neprisijungę“, klientai suaktyvins ir galės užpildyti išankstinę pokalbio formą. Kai jūsų komanda vėl bus pasiruošusi aptarnauti naujus pašnekovus, jie turės visą reikiamą informaciją ir galės susisiekti su klientu.

Didžiausio eilės ilgio funkcija pagalbos tarnybos bilietų tvarkymo sistemoje - „LiveAgent“
Mygtuko „neprisijungę“ pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Tokiu būdu galite pagerinti savo agentų efektyvumą ir užtikrinti, kad bus atsakyta į kiekvieną užklausą.

Galiausiai, integruodamiesi į standartines socialinės žiniasklaidos platformas, galite patogiai bendrauti su klientais ir sumažinti riziką neatsakyti į žinutes.

Apibendrinant galima pasakyti, kad susirašinėjimas gyvai yra ekonomiškesnis bendravimo būdas nei skambutis ar el. laiškų siuntimas dėl šių priežasčių:

  • Trumpesnis vidutinis laukimas
  • Mažiausios pastangos klientui
  • Mažiau gaunamų pranešimų
  • Didesnis įsitraukimas
  • Patobulintas svetainės dizainas

Pokalbių gyvai pranašumai prekiautojams automobiliais

Automobilių pramonė yra labai konkurencingas sektorius. Todėl, be produktų ir kainų, galite parodyti savo klientams kaip juos vertinate teikdami aukščiausios klasės klientų aptarnavimą.

My definition of ‘innovative’ is providing value to the customer

Mary Barra – CEO of General Motors

Kliento kelionę galima išskirti į penkis etapus:

  1. Žinojimas
  2. Savarankiški tyrimai
  3. Konsultacijos
  4. Pirkimas
  5. Išlaikymas

Norėdami iš 1 etapo patekti į 5, savo klientams turite pasiūlyti galimybę su aptarnavimo komanda bendrauti tiesiogiai, ypač ankstyvaisiais pardavimo ciklo etapais.

Bendravimas su klientais per pokalbį gyvai yra patogus sprendimas, norint išspręsti klientų opiausias problemas pardavimo kelionėje.

Vesdami klientus etapais, suprasite jų poreikius ir mainais gausite daug naudos.

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk

Pažvelkime į keturis pagrindinius tiesioginių pokalbių naudojimo automobilių pramonei pranašumus.

Kaupkite naujausius kontaktus

Jūsų automobilių pardavimo centras gali neveikti visą parą, bet tai nereiškia, kad jūsų klientai nesilankys jūsų svetainėje. Net kai nesate prisijungę, jūsų klientai turėtų turėti galimybę jums parašyti.

Savo svetainėje sukurkite kontaktinę formą ir leiskite klientams pasirinkti skyrių, su kuriuo jie nori susisiekti. Tokiu būdu jūs taip pat galite rinkti vertingus potencialius klientus, net už verslo darbo valandų, ir panaudoti surinktus kontaktus vėliau el. pašto rinkodaros strategijai.

Kontaktinių formų funkcija tiesioginių pokalbių internetu programinėje įrangoje - „LiveAgent“
Kontaktinės formos pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Sumažėjęs atmetimo rodiklis

Nustatykite aktyvius pokalbio kvietimus strateginiuose puslapiuose, pvz., atsiskaitymo puslapyje ar kainų puslapyje. Taip paskatinsite įsitraukimą ir padidinsite potencialių klientų konversiją į pirkėjus per pokalbį gyvai.

Aktyvūs pokalbių kvietimai yra automatiniai iššokantys pranešimai, leidžiantys nukreipti konkrečius klientus, suasmeninti reklamas ar rekomenduoti panašius produktus. Aktyvūs kvietimai pokalbiui yra itin stiprus įrankis.

Galima sukurti skirtingus kvietimus pokalbiui įvairioms klientų grupėms, pavyzdžiui, naujiems ir grįžtantiems klientams.

Kvietimų pokalbiui galerija pokalbio gyvai programinėje įrangoje - „LiveAgent“
Kvietimų pokalbiui galerijos pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Kartu su pokalbių apžvalga galite gauti išsamių įžvalgų apie savo pokalbių platformos būseną, pvz., kiek lankytojų laukia pokalbio, kiek agentų yra pasiekiami, kiek laiko klientai praleido naršydami konkrečius puslapius ir kt.

Turėdami šią informaciją, galite imtis iniciatyvos ir pakviesti klientus pokalbiui.

Maketas-svetainės stebėjimas-pokalbių apžvalga
Pokalbių apžvalgos pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Pavyzdžiui, jei esate naudotų automobilių prekybos įmonė, žinote, kiek daug laiko užima ir kaip nuobodu potencialiems pirkėjams ieškoti tinkamo asmens tinkamoje svetainėje. Naudodami pokalbio gyvai funkciją galite apeiti tarpininkus ir kreiptis tiesiai į perspektyvius lankytojus.

Kelių funkcijų įtraukimas į vieną strategiją yra puikus būdas sumažinti pirkėjo krepšelio apleidimo dažnį ir išlaikyti potencialius klientus.

Patobulinta konversijų rodiklio analizė

Tarkime, kad norite sužinoti faktinius pokalbių gyvai konversijų duomenis. Su „LiveAgent“ tai įmanoma. Suaktyvinę įterptą pokalbių stebėjimo papildinį galite įvertinti bendrą tiesioginių pokalbių įtaką konversijoms. Tokiu būdu jūs geriau suprasite apie pokalbio gyvai generuojamas pajamas.

Įterptas pokalbių stebėjimas
Įterpto pokalbių stebėjimo pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Tai dar ne viskas. Jei norite peržiūrėti klientų aptarnavimo pastangas, galite sukurti iki 11 klientų aptarnavimo ataskaitų. Rezultatai gali atskleisti sritis, kuriose reiktų patobulėti.

Ataskaitos pagalbos tarnybos programinėje įrangoje - LiveAgent“
Ataskaitų pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Kurkite ilgalaikius ryšius

Su „LiveAgent“ taip pat galite sukurti bendruomenės forumą ir žinių bazę, kur klientai turės prieigą prie straipsnių, galės komentuoti ar net padėti patys sau. Tai puikus būdas suteikti pagalbą net tiems klientams, kurie mėgsta savitarną.

Forumo-maketas
Bendruomenės forumo pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Sustiprinkite savo įsitraukimą į socialinius tinklus

Nepasinaudoti socialinių tinklų galia verslo IG yra klaida, kurią vis dar daro daugelis įmonių.

Šiais laikais socialinius tinklus žmonės naudoja viskam, tad yra itin logiška turėti pokalbių įrankį, kuriuo jie galėtų pasinaudoti norėdami susisiekti su jūsų atstovybe.

Integruokite socialinių tinklų platformas į savo „LiveAgent“ prietaisų skydelį atsakykite į kiekvieną paminėjimą, skelbimą ar atsiliepimą.

Pagrindinės pokalbių gyvai funkcijos automobilių prekybos įmonėms

Kiekvienas pokalbių specialistas vaidina esminį vaidmenį kliento patirtyje. Jų pastangos, profesinis etiketas ir bendravimas yra tai, kas galiausiai lemia teigiamą rezultatą.

https://www.youtube.com/watch?v=IoGqtVXPOn0&t=2s

Nors rinkodara gali būti tiesiogiai nesusijusi, potencialių klientų generavimo rinkodarai yra naudinga gera vartotojų patirtis. Puikiai aptarnaujami klientai labiau linkę dalytis savo kontaktine informacija.

Tačiau net jei jūsų pokalbių agentai yra griežtai susitelkę į ryšio klientų aptarnavimo pusę, labai svarbu mokyti, kaip naudotis tiesioginiu pokalbiu ir jo funkcijomis, norint sukurti įsimintiną ir individualizuotą patirtį.

Dėl pokalbio sesijos anonimiškumo agentai kartais gali tapti aplaidūs ir nekreipti dėmesio į tai, kad kitoje pusėje yra žmogus. Būtent žmonių sąveika skiria tiesioginius pokalbius nuo pokalbių su robotu.

Taigi, kurios funkcijos labiausiai tinka suasmenintai kliento patirčiai?

Rašomo teksto matymas realiuoju laiku

Nudžiuginkite klientus greitai ir tiksliai atsakydami į jų klausimus vos jiems spustelėjus mygtuką „Siųsti“. Kaip? Rašomo teksto stebėjimo realiuoju laiku funkcija agentams leidžia žinoti, ką klientas rašo, ir paruošti atitinkamą atsakymą iš anksto.

Rašymas realiuoju laiku
Rašomo teksto stebėjimo realiuoju laiku pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Svetainės lankytojai

Būti iš anksto pasiruošusiam visada yra geras planas. Stebėkite savo svetainės lankytojų elgesį, iš kurios šalies jie yra arba koks yra jų IP adresas ir naudingai panaudokite šią informaciją pokalbyje.

Internetinės bilietų istorijos funkcija klientų aptarnavimo programinėje įrangoje - „LiveAgent“
Sveitainės lankytojų pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Vaizdo pokalbis

Funkcija, kuri pilnai įkūnija suasmenintos sąveikos filosofiją. Jei norite, kad klientai pasijustų tarsi aptarnaujami tikroje parduotuvėje internete, suasmeninkite jų apsilankymą vaizdo pokalbiu.

Įdėkite tiesioginio vaizdo pokalbio mygtuką į savo svetainę, leiskite juo pasinaudoti svetainės lankytojui ir kartu naršykite svetainėje.

Vaizdo pokalbis realiuoju laiku naršyklėje
Vaizdo pokalbio pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Iš anksto paruošti atsakymai

Šie atsakymai padeda agentams nepadaryti galimų gramatinių klaidų ir išlaiko nuoseklų pokalbio stilių. Iš anksto paruoštos žinutės ir atsakymai į įprastas klientų užklausas taupo laiką ir pašalina sunkumus kiekvieną kartą naujai rašant atsakymą į tą patį klausimą.

Daugiakalbiai pokalbių valdikliai

Jei dirbate su tarptautine klientūra, galite suteikti daugiakalbį aptarnavimą.

Sukonfigūruokite pokalbių valdiklį pagal pasirinktą kliento bazinę kalbą ir nukreipkite jį pas konkretų agentą, galintį kalbėti jo kalba.

Kalbai pritaikomi valdikliai klientų aptarnavimo programinėje įrangoje - „LiveAgent“
Daugiakalbių pokalbių valdiklio pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Apklausa prieš pokalbį

Prieš pradedant pokalbį, jūsų agentai gali paprašyti kliento kontaktinės informacijos per apklausą prieš pokalbį.

Apklausa prieš pokalbį - App - Uploads - 2021 - 03 - Pre Chat Survey .png
Apklausos prieš pokalbį pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Apklausa po pokalbio

Visada yra kur tobulėti. Po kiekvieno seanso klientai gali įvertinti agento našumą, palikti atsiliepimą arba paprašyti pokalbio nuorašo.

Agentų vertinimo funkcija pagalbos tarnybos programinėje įrangoje - „LiveAgent“
Agento vertinimo pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Apklausa po pokalbio klentui parodo, kad jūsų įmonė vertina jo nuomonę.

Vidinis poklabis

Susisiekimą taip pat palaikykite atvirą ir viduje. Net agentams kartais reikia pagalbos, o naudodamiesi vidiniu pokalbiu, jie gali susisiekti su kitais agentais nusiųsdami jiems asmeninį pranešimą, pokalbio su klientu metu.

Vidinio pokalbio maketas
Vidinio pokalbio pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Ar turėtumėte perduoti tiesioginio pokalbio aptarnavimą į kitas rankas?

Vidiniai darbuotojai apie jūsų produktus ir paslaugas žinos daugiausiai, tačiau kai kurios įmonės gali neturėti tam biudžeto ar net paties vidinio klientų aptarnavimo skyriaus.

Pageidautina, kad klientus aptarnautų tiesioginis jūsų darbuotojas, kaip ir jūsų fiziniame salone.

Esminis tiesioginio pokalbio privalumas yra greitis. Klientai tikisi greito atsakymo ir, jei tai neįmanoma, aptarnavimą būtų geriausia perduoti kitiems.

Prieš perduodant tiesioginių pokalbių aptarnavimą išorės klientų aptarnavimo komandai, svarbiausia yra įvertinti savo klientų aptarnavimo efektyvumą. Šią klientų aptarnavimo metriką galite stebėti tiesiai iš „LiveAgent“ paskyros.

Net kai naudojatės išorinių tiesioginio pokalbio operatorių paslaugomis, vis tiek galite lengvai pasiekti savo klientų failus dėl universalios pašto dėžutės.

Ar turėtumėte perduoti tiesioginio pokalbio aptarnavimą į kitas rankas? - App - Uploads - 2020 - 03 - Universal Inbox.gif
Universalios pašto dėžutės pavyzdys (spustelėkite, jei norite padidinti)

Kiekvienas integruotu CRM valdomas pokalbio seansas ar pranešimas paverčiamas bilietais ir išsaugomas vienoje vietoje.

Jūsų samdoma išorinė komanda vis tiek gali papildyti jūsų automobilių prekybos įmonės aptarnavimo centrą, kad jūsų klientai niekada nebūtų palikti neaptarnauti. Tai turėtų apimti ir socialinius tinklus.

Daugelis užsakomųjų pokalbių specialistų yra puikūs klientų aptarnavimo atstovai ir ekspertai jiems paskirta tema.

Apibendrinimas

Esmė išlieka tas pati – visada turi būti kas nors, kas atsakytų į klientų klausimus. Jei galėsite tai padaryti keliose platformose ir žaibišku greičiu, būsite apdovanoti lojalia klientų baze ir geriausia visų komunikacijos kanalų IG.

Kaip integruoti tiesioginius pokalbius į savo automobilių prekybos svetainę?

Integracija išties paprasta. Norint integruoti pokalbio gyvai funkciją į savo svetainę, nereikia jokios kodavimo patirties ar kvalifikuoto programuotojo pagalbos.

Kai užsiregistruosite ir gausite prisijungimą prie „LiveAgent“ paskyros, tereiks tiesiog nukopijuoti ir įklijuoti trumpą HTML kodą.

Viskas – nereikės parsisiųsti jokios papildomos programinės įrangos.

Tačiau, jei norite integruoti su trečiųjų šalių programine įranga ir pagerinti klientų aptarnavimo patirtį, galite tai padaryti naudodamiesi mūsų savąja arba „Zapier“ integracija.

Tiesioginio pokalbio saugumo funkcijos

Nė viena internetinė svetainė negali būti vertinama kaip patikima ir saugi be tinkamų saugos funkcijų.

Duomenų apsauga ir kibernetinis saugumas yra svarbiausias prioritetas kiekvienai įmonei, kuri nori būti vertinama kaip patikima ir pritraukianti lojalių klientų bazę.

„LiveAgent“ saugos funkcijos suteiks papildomą kibernetinio saugumo ir duomenų apsaugos lygį jūsų verslui ir klientams.

Štai „LiveAgent“ teikiamos saugos funkcijos:

Žiningi ištekliai

Jei norite sužinoti daugiau apie mūsų tiesioginių pokalbių programinę įrangą, apsilankykite akademijos puslapyje, kur rasite papildomos informacijos, arba apsilankykite mūsų klientų aptarnavimo portale.

Pokalbio gyvai funkcija kaip omnikanalinės pagalbos tarnybos sistemos dalis

Vartotojai nėra pririšti prie vieno ryšio kanalo ir dažnai pereina iš vieno į kitą.

Tiesioginis pokalbis yra tik viena sudėtingos pagalbos tarnybos sistemos dalis, apimanti bilietų tvarkymą, skambučių centrąsocialinių tinklų valdymą ir daug daugiau.

Pradėkite pokalbį skambučiu, tęskite el. paštu, o baikite pokalbiu gyvai – visą tai atlikite vienoje sąsajoje.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Išsami transporto priemonių pardavėjams skirta pagalbos tarnybos platforma ir jos funkcijos suteikia jūsų klientų aptarnavimo komandai galimybę pasiekti didesnį produktyvumą ir puikių rezultatų.

Prisiregistruokite jau šiandien ir pajuskite pajamų ir pasitenkinimo lygio augimą.

Look under the hood and discover all that LiveAgent has to offer

FAQ

What is live chat software?

Live chat software is a communication channel that the automotive industry can utilize and enhance its customer service efforts. It is a web-based instant messaging app in the form of a customizable chat button.

How live chat complements phone, email support, and sales?

Phone and email are unable to match the speed of service that live chat can. Compared to the phone call and email support, chat agents can handle multiple chats simultaneously and set up automatic route distribution, all in real-time. This leads to - reduced average waiting time, lowest-customer effort, decreased volume of incoming messages, increased engagement, and improved website design.

Benefits of live chat for car dealers

To show value to the customer during the five stages of the sales cycle, car dealerships can benefit from utilizing live chat. The four leading benefits: leads capture, decreasing bounce rate, improving conversion analytics, the formation of long-lasting relationships, enhanced social media presence.

Key live chat features for car dealerships

By following the rules of chat etiquette, agents can deliver a positive and personalized experience. Not only that, but they can generate hot leads with features like real-time typing-view, online visitors, video chat, predefined answers, canned responses, multi-language chat, pre-chat survey, internal chat, or agent ranking.

Should you outsource your live chat support?

Track the customer service metrics before deciding to outsource your live chat operatives. If the results of the reports lead to outsourcing, you can still have access to your customers' profiles, all stored in the universal inbox.

How to integrate live chat to your automotive dealership website?

No additional software is required. Just sign up and login into your LiveAgent account. From there, you have to copy and paste an HTM code and integrate your live chat button on your website. If you want to enhance your customer service capabilities, you can integrate with other service systems.

Live chat security features

LiveAgent provides combined security features for the data protection and cybersecurity of its users: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR, API security

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Live chat security features
Slido green logo

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai