Automobilių pramonės ateitis yra šviesi.
Automobilių gamybos technologinei pažangai sparčiai judant į priekį, prekiautojai automobiliais daugiausia dėmesio skiria klientų aptarnavimo modernizavimui ir automobilių pardavimui internetu.
Vis daugiau klientų prieš ateidami į saloną atlieka vertinimo tyrimus individualiai.
Automobilių prekybos tinklo internetinė svetainė nebėra tik vieta kontaktinei informacijai rasti. Dabar tai rafinuota skaitmeninė parodos salė, kurioje siūlomos visos privilegijos ir pasirinkimai, kaip ir fizinėje parduotuvėje.
Kaip ir fizinėje parodos salėje, jūsų potencialius bei esamus klientus turi priimti ir aptarnauti lengvai pasiekiami, draugiški ir išmanantys asistentai.
Taigi, kaip galite padidinti savo pardavimus internete, labiau patenkinti savo klientus bei pagerinti atsakymo laiką?
Jūsų ieškomas sprendimas yra pokalbis gyvai.
Ar jūs pasiruošę jį įgalinti?
Šiais laikais visa kliento kelionė perkeliama į skaitmeninę erdvę. Dėl išmaniųjų telefonų ir kitų išmaniųjų įrenginių žmonės pasiekiami bet kur ir bet kuriuo paros metu, ypač tūkstantmečio kartos atstovai.
Automobilio įsigyjimas daugumai klientų yra jaudinantis ir įsimintinas asmeninis įvykis. Nuo jų pirmojo automobilio iki neseniai įsigyto, klientai neskuba ir gerai apgalvoja visus pasirinkimus prieš išsirinkdami savo svajonių transporto priemonę.
Ieškodami naujo automobilio šiuolaikiški vartotojai tikisi išmanios pagalbos internete ir suasmeninto aptarnavimo.
Su programine įranga pokalbiui gyvai jūs galite padėti jiems šioje jų kelionėje ir padaryti įtaką jų pasirinkimams.
Praeityje pokalbio funkcijos buvo gana paprastos. Keičiantis klientų poreikiams ir pirkimo internetu įpročiams, pagalba internetu gyvai smarkiai patobulėjo.
Kas anksčiau buvo tik vienas iš pasirinkimų susisiekti su verslu, dabar tapę įprastu reiškiniu ir populiariausiu susisiekimo būdu.
Nuo ko viskas prasideda?
Kiekvienas pokalbis prasideda tiesiog paspaudus pokalbio gyvai mygtuką.
Dažniausia vieta yra pagrindiniame puslapyje arba produktų puslapiuose, tačiau rekomenduojame jį įdėti ir į tuos puslapius, kurie pritraukia didžiausią srautą arba turi tam tikrą strateginę vertę.
Užuot skambinę ar apsilankę automobilių pardavimo atstovybėje kad suplanuotų susitikimą su kuo nors akis į akį, klientai tiesiog gali būti aptarnauti vieno iš atstovų internetu, per pokalbį gyvai.
Klientams taip pat gali būti papildoma naudinga suteikta informacija, kurios jie galbūt nežino ar nesitiki (pavyzdžiui, atstovybė gali pasakyti, ar gamintojo garantija taikoma konkrečiai transporto priemonei, ar yra galimybių gauti paskolą automobiliui).
Jausmas, patiriamas į kelią išvažiavus nauju automobiliu, iššaukia su laisve susijusias emocijas.
Siekdama prilygti šiam jausmui, „LiveAgent“ suteikia laisvę tinkinti pokalbių valdiklį, kad jis atitiktų jūsų prekės ženklo įvaizdį ir stilių, o jūsų svetainė būtų vizualiai dinamiška ir gyvybinga.
Pokalbio mygtukų galerijoje galite rinktis iš iš anksto sukurtų populiariausių šablonų arba galite susikurti suasmenintą pokalbio piktogramą.
Kiekvieną parinktį galima visiškai pritaikyti mobiliesiems, tokiu būdu išlaikant savo dizaino nuoseklumą bet kuriame įrenginyje.
Verta planuoti iš anksto ir sukurti atsakymų skriptą, kurį jūsų aptarnavimo komanda galėtų sekti, kai klientas paprašys pagalbos per susirašinėjimo funkciją.
Mes palengvinome jums šią užduotį ir paruošėme keletą šablonų.
Vienas iš dažniausiai pasitaikančių klientų nusiskundimų yra tai, kad susisiekę su klientų aptarnavimo tarnyba telefonu ar el. paštu jie negali gauti atsakymo iš karto.
Net menkiausias vėlavimas gali reikšti klientų praradimą ir pardavimų nuosmukį.
Veiksniai svyruoja nuo nepakankamo personalo narių skaičiaus iki tinkamos pagalbos tarnybos programinės įrangos trūkumo.
Pokalbio gyvai įdiegimas, palyginti su telefonu ir el. paštu, gali sumažinti klientų aptarnavimo problemų skaičių.
Pokalbių agentai gal klientams gali suteikti pagalbą iškart, pokalbiu gyvai ir realiuoju laiku. Daugiau jokio varginančio atsakymų laukimo.
Negana to, agentai vienu metu gali atsakinėti į kelis pokalbius. Tradiciniuose skambučių centruose aptarnavimo agentai dirba telefonu arba el. paštu, tačiau retai abiem.
Norėdami išvengti per didelio krūvio savo aptarnavimo komandai, galite nustatyti pokalbių paskirstymą ir pasirinkti vieną iš trijų automatinio maršruto krypčių:
Norėdami palengvinti darbo krūvį, galite nustatyti žemesnį ar aukštesnį konkretaus agento prioritetą, skirstymo laiką, neaktyvumo laiką ar net kvėpavimo laiką.
Jei pokalbio užklausų susidaro per daug, galite nustatyti didžiausią eilės ilgį. Pasiekus šį limitą, pokalbio mygtukas automatiškai pakeičia prieinamumo būseną į neprisijungusią arba yra visiškai paslepiamas iš jūsų svetainės.
Spustelėję mygtuką „neprisijungę“, klientai suaktyvins ir galės užpildyti išankstinę pokalbio formą. Kai jūsų komanda vėl bus pasiruošusi aptarnauti naujus pašnekovus, jie turės visą reikiamą informaciją ir galės susisiekti su klientu.
Tokiu būdu galite pagerinti savo agentų efektyvumą ir užtikrinti, kad bus atsakyta į kiekvieną užklausą.
Galiausiai, integruodamiesi į standartines socialinės žiniasklaidos platformas, galite patogiai bendrauti su klientais ir sumažinti riziką neatsakyti į žinutes.
Apibendrinant galima pasakyti, kad susirašinėjimas gyvai yra ekonomiškesnis bendravimo būdas nei skambutis ar el. laiškų siuntimas dėl šių priežasčių:
Race ahead of your competition
Automobilių pramonė yra labai konkurencingas sektorius. Todėl, be produktų ir kainų, galite parodyti savo klientams kaip juos vertinate teikdami aukščiausios klasės klientų aptarnavimą.
Mary Barra – CEO of General Motors
Kliento kelionę galima išskirti į penkis etapus:
Norėdami iš 1 etapo patekti į 5, savo klientams turite pasiūlyti galimybę su aptarnavimo komanda bendrauti tiesiogiai, ypač ankstyvaisiais pardavimo ciklo etapais.
Bendravimas su klientais per pokalbį gyvai yra patogus sprendimas, norint išspręsti klientų opiausias problemas pardavimo kelionėje.
Vesdami klientus etapais, suprasite jų poreikius ir mainais gausite daug naudos.
Pažvelkime į keturis pagrindinius tiesioginių pokalbių naudojimo automobilių pramonei pranašumus.
Jūsų automobilių pardavimo centras gali neveikti visą parą, bet tai nereiškia, kad jūsų klientai nesilankys jūsų svetainėje. Net kai nesate prisijungę, jūsų klientai turėtų turėti galimybę jums parašyti.
Savo svetainėje sukurkite kontaktinę formą ir leiskite klientams pasirinkti skyrių, su kuriuo jie nori susisiekti. Tokiu būdu jūs taip pat galite rinkti vertingus potencialius klientus, net už verslo darbo valandų, ir panaudoti surinktus kontaktus vėliau el. pašto rinkodaros strategijai.
Nustatykite aktyvius pokalbio kvietimus strateginiuose puslapiuose, pvz., atsiskaitymo puslapyje ar kainų puslapyje. Taip paskatinsite įsitraukimą ir padidinsite potencialių klientų konversiją į pirkėjus per pokalbį gyvai.
Aktyvūs pokalbių kvietimai yra automatiniai iššokantys pranešimai, leidžiantys nukreipti konkrečius klientus, suasmeninti reklamas ar rekomenduoti panašius produktus. Aktyvūs kvietimai pokalbiui yra itin stiprus įrankis.
Galima sukurti skirtingus kvietimus pokalbiui įvairioms klientų grupėms, pavyzdžiui, naujiems ir grįžtantiems klientams.
Kartu su pokalbių apžvalga galite gauti išsamių įžvalgų apie savo pokalbių platformos būseną, pvz., kiek lankytojų laukia pokalbio, kiek agentų yra pasiekiami, kiek laiko klientai praleido naršydami konkrečius puslapius ir kt.
Turėdami šią informaciją, galite imtis iniciatyvos ir pakviesti klientus pokalbiui.
Pavyzdžiui, jei esate naudotų automobilių prekybos įmonė, žinote, kiek daug laiko užima ir kaip nuobodu potencialiems pirkėjams ieškoti tinkamo asmens tinkamoje svetainėje. Naudodami pokalbio gyvai funkciją galite apeiti tarpininkus ir kreiptis tiesiai į perspektyvius lankytojus.
Kelių funkcijų įtraukimas į vieną strategiją yra puikus būdas sumažinti pirkėjo krepšelio apleidimo dažnį ir išlaikyti potencialius klientus.
Tarkime, kad norite sužinoti faktinius pokalbių gyvai konversijų duomenis. Su „LiveAgent“ tai įmanoma. Suaktyvinę įterptą pokalbių stebėjimo papildinį galite įvertinti bendrą tiesioginių pokalbių įtaką konversijoms. Tokiu būdu jūs geriau suprasite apie pokalbio gyvai generuojamas pajamas.
Tai dar ne viskas. Jei norite peržiūrėti klientų aptarnavimo pastangas, galite sukurti iki 11 klientų aptarnavimo ataskaitų. Rezultatai gali atskleisti sritis, kuriose reiktų patobulėti.
Su „LiveAgent“ taip pat galite sukurti bendruomenės forumą, ir žinių bazę, kur klientai turės prieigą prie straipsnių, galės komentuoti ar net padėti patys sau. Tai puikus būdas suteikti pagalbą net tiems klientams, kurie mėgsta savitarną.
Neišnaudojama galios, kurią socialinė žiniasklaida gali turėti įtakos verslo IG yra klaida, kurią vis dar daro daugelis įmonių.
Šiais laikais socialinius tinklus žmonės naudoja viskam, tad yra itin logiška turėti pokalbių įrankį, kuriuo jie galėtų pasinaudoti norėdami susisiekti su jūsų atstovybe.
Integruokite socialinių tinklų platformas į savo „LiveAgent“ prietaisų skydelį atsakykite į kiekvieną paminėjimą, skelbimą ar atsiliepimą.
Add new fuel to your customer service
Kiekvienas pokalbių specialistas vaidina esminį vaidmenį kliento patirtyje. Jų pastangos, profesinis etiketas ir bendravimas yra tai, kas galiausiai lemia teigiamą rezultatą.
Nors rinkodara gali būti tiesiogiai nesusijusi, potencialių klientų generavimo rinkodarai yra naudinga gera vartotojų patirtis. Puikiai aptarnaujami klientai labiau linkę dalytis savo kontaktine informacija.
Tačiau net jei jūsų pokalbių agentai yra griežtai susitelkę į ryšio klientų aptarnavimo pusę, labai svarbu mokyti, kaip naudotis tiesioginiu pokalbiu ir jo funkcijomis, norint sukurti įsimintiną ir individualizuotą patirtį.
Dėl pokalbio sesijos anonimiškumo agentai kartais gali tapti aplaidūs ir nekreipti dėmesio į tai, kad kitoje pusėje yra žmogus. Būtent žmonių sąveika skiria tiesioginius pokalbius nuo pokalbių su robotu.
Taigi, kurios funkcijos labiausiai tinka suasmenintai kliento patirčiai?
Nudžiuginkite klientus greitai ir tiksliai atsakydami į jų klausimus vos jiems spustelėjus mygtuką „Siųsti“. Kaip? Rašomo teksto stebėjimo realiuoju laiku funkcija agentams leidžia žinoti, ką klientas rašo, ir paruošti atitinkamą atsakymą iš anksto.
Būti iš anksto pasiruošusiam visada yra geras planas. Stebėkite savo svetainės lankytojų elgesį, iš kurios šalies jie yra arba koks yra jų IP adresas ir naudingai panaudokite šią informaciją pokalbyje.
Funkcija, kuri pilnai įkūnija suasmenintos sąveikos filosofiją. Jei norite, kad klientai pasijustų tarsi aptarnaujami tikroje parduotuvėje internete, suasmeninkite jų apsilankymą vaizdo pokalbiu.
Įdėkite tiesioginio vaizdo pokalbio mygtuką į savo svetainę, leiskite juo pasinaudoti svetainės lankytojui ir kartu naršykite svetainėje.
Šie atsakymai padeda agentams nepadaryti galimų gramatinių klaidų ir išlaiko nuoseklų pokalbio stilių. Iš anksto paruoštos žinutės ir atsakymai į įprastas klientų užklausas taupo laiką ir pašalina sunkumus kiekvieną kartą naujai rašant atsakymą į tą patį klausimą.
Jei dirbate su tarptautine klientūra, galite suteikti daugiakalbį aptarnavimą.
Sukonfigūruokite pokalbių valdiklį pagal pasirinktą kliento bazinę kalbą ir nukreipkite jį pas konkretų agentą, galintį kalbėti jo kalba.
Prieš pradedant pokalbį, jūsų agentai gali paprašyti kliento kontaktinės informacijos per apklausą prieš pokalbį.
Visada yra kur tobulėti. Po kiekvieno seanso klientai gali įvertinti agento našumą, palikti atsiliepimą arba paprašyti pokalbio nuorašo.
Apklausa po pokalbio klentui parodo, kad jūsų įmonė vertina jo nuomonę.
Susisiekimą taip pat palaikykite atvirą ir viduje. Net agentams kartais reikia pagalbos, o naudodamiesi vidiniu pokalbiu, jie gali susisiekti su kitais agentais nusiųsdami jiems asmeninį pranešimą, pokalbio su klientu metu.
Accelerate your customer service
Vidiniai darbuotojai apie jūsų produktus ir paslaugas žinos daugiausiai, tačiau kai kurios įmonės gali neturėti tam biudžeto ar net paties vidinio klientų aptarnavimo skyriaus.
Pageidautina, kad klientus aptarnautų tiesioginis jūsų darbuotojas, kaip ir jūsų fiziniame salone.
Esminis tiesioginio pokalbio privalumas yra greitis. Klientai tikisi greito atsakymo ir, jei tai neįmanoma, aptarnavimą būtų geriausia perduoti kitiems.
Prieš perduodant tiesioginių pokalbių aptarnavimą išorės klientų aptarnavimo komandai, svarbiausia yra įvertinti savo klientų aptarnavimo efektyvumą. Šią klientų aptarnavimo metriką galite stebėti tiesiai iš „LiveAgent“ paskyros.
Net kai naudojatės išorinių tiesioginio pokalbio operatorių paslaugomis, vis tiek galite lengvai pasiekti savo klientų failus dėl universalios pašto dėžutės.
Kiekvienas a integruotu CRM valdomas pokalbio seansas ar pranešimas paverčiamas bilietais ir išsaugomas vienoje vietoje.
Jūsų samdoma išorinė komanda vis tiek gali papildyti jūsų automobilių prekybos įmonės aptarnavimo centrą, kad jūsų klientai niekada nebūtų palikti neaptarnauti. Tai turėtų apimti ir socialinius tinklus.
Daugelis užsakomųjų pokalbių specialistų yra puikūs klientų aptarnavimo atstovai ir ekspertai jiems paskirta tema.
Esmė išlieka tas pati – visada turi būti kas nors, kas atsakytų į klientų klausimus. Jei galėsite tai padaryti keliose platformose ir žaibišku greičiu, būsite apdovanoti lojalia klientų baze ir geriausia visų komunikacijos kanalų IG.
Integracija išties paprasta. Norint integruoti pokalbio gyvai funkciją į savo svetainę, nereikia jokios kodavimo patirties ar kvalifikuoto programuotojo pagalbos.
Kai užsiregistruosite ir gausite prisijungimą prie „LiveAgent“ paskyros, tereiks tiesiog nukopijuoti ir įklijuoti trumpą HTML kodą.
Viskas – nereikės parsisiųsti jokios papildomos programinės įrangos.
Tačiau, jei norite integruoti su trečiųjų šalių programine įranga ir pagerinti klientų aptarnavimo patirtį, galite tai padaryti naudodamiesi mūsų savąja arba „Zapier“ integracija.
Nė viena internetinė svetainė negali būti vertinama kaip patikima ir saugi be tinkamų saugos funkcijų.
Duomenų apsauga ir kibernetinis saugumas yra svarbiausias prioritetas kiekvienai įmonei, kuri nori būti vertinama kaip patikima ir pritraukianti lojalių klientų bazę.
„LiveAgent“ saugos funkcijos suteiks papildomą kibernetinio saugumo ir duomenų apsaugos lygį jūsų verslui ir klientams.
Štai „LiveAgent“ teikiamos saugos funkcijos:
Respond at a lighting speed
Jei norite sužinoti daugiau apie mūsų tiesioginių pokalbių programinę įrangą, apsilankykite akademijos puslapyje, kur rasite papildomos informacijos, arba apsilankykite mūsų klientų aptarnavimo portale.
Vartotojai nėra pririšti prie vieno ryšio kanalo ir dažnai pereina iš vieno į kitą.
Tiesioginis pokalbis yra tik viena sudėtingos pagalbos tarnybos sistemos dalis, apimanti bilietų tvarkymą, skambučių centrą, socialinių tinklų valdymą ir daug daugiau.
Pradėkite pokalbį skambučiu, tęskite el. paštu, o baikite pokalbiu gyvai – visą tai atlikite vienoje sąsajoje.
Išsami transporto priemonių pardavėjams skirta pagalbos tarnybos platforma ir jos funkcijos suteikia jūsų klientų aptarnavimo komandai galimybę pasiekti didesnį produktyvumą ir puikių rezultatų.
Prisiregistruokite jau šiandien ir pajuskite pajamų ir pasitenkinimo lygio augimą.
Look under the hood and discover all that LiveAgent has to offer
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team