Atsisveikinkitesu lėta programine įranga

Pereikite į LiveAgent ir perkelkite savo duomenis iš SpiceWorks jau šiandien.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Pereinate iš SpiceWorks?

Pereikite iš SpiceWorks į LiveAgent ir perkelkite savo pagalbos centro bilietus į naują klientų aptarnavimo vietą. LiveAgent siūlo viską, ko reikia, kad galėtumėte teikti geriausią klientų aptarnavimą ir pasiekti daugiau žmonių svarbiais komunikacijos kanalais.

Sekite naujienas, kad gautumėte daugiau informacijos apie mūsų perkėlimo papildinį, ties kuriuo šiuo metu su juo dirba mūsų programuotojai. Skaitykite toliau ir sužinokite, kokie yra perėjimo į LiveAgent pranašumai arba pradėkite nemokamą 30 dienų bandomąją versiją jau šiandien.

  • Leader in issue tracking software badge

„SpiceWorks“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo alternatyvą nemokamai! Nereikalinga kreditinė kortelė.
SpiceWorks
Bilietų sistema
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
LiveAgent offers ticketing.
SpiceWorks offers ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
Realaus laiko pokalbių valdiklis, kurį galite įkelti į bet kurią svetainę.
LiveAgent offers Live Chat.
SpiceWorks doesn't offer Live Chat.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinant ir priimant skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
LiveAgent offers Call Center.
SpiceWorks doesn't offer Call Center.
Savitarna
Funkcija, leidžianti jums sukurti klientų portalą, kuriame jūsų klientai gali užsiregistruoti, norėdami pasiekti ankstesnius bilietus ir žinių bazės turinį.
LiveAgent offers Self-Service portal.
SpiceWorks offers self-service portal.
Facebook
Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus ir paverčia juos bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus socialinių tinklų pagalbos centro programinės įrangos komentarus ir paminėjimus.
LiveAgent offers a Facebook integration.
SpiceWorks doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus paminėjimus ir komentarus ir paverčia juos bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į žinutes tiesiogiai iš programinės įrangos.
LiveAgent offers a Twitter integration.
SpiceWorks doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus ir paverčia juos bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus socialinių tinklų pagalbos centro programinės įrangos komentarus ir paminėjimus.
LiveAgent offers a Instagram integration.
SpiceWorks doesn't offer a Instagram integration.
Viber
„Viber“ integracija, kuri visus pranešimus paverčia bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti ir transliuoti „Viber“ pranešimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos centro programinės įrangos.
LiveAgent offers a Viber integration.
SpiceWorks doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje yra pagrindinė informacija, įskaitant trikdžių šalinimo vadovus, DUK ir straipsnius.
LiveAgent offers knowledge base.
SpiceWorks offers knowledge base.
Klientų forumas
Internetinė diskusijų lenta jūsų klientams, esanti jūsų žinių bazėje.
LiveAgent offers customer forum.
SpiceWorks doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Darbo eigos, kurias galite automatizuoti, kad pašalintumėte pasikartojančias užduotis.
LiveAgent offers automation and rules.
SpiceWorks offers automation and rules.
API
Funkcijų rinkinys, leidžiantis skirtingoms programoms veikti kartu.
LiveAgent offers API functions.
SpiceWorks offers API functions.
Interaktyvus atsakas balsu (IVR)
Technologija, leidžianti skambinantiesiems naršyti telefono sistemoje prieš kalbant su žmogumi.
LiveAgent offers IVR features.
SpiceWorks doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
Vaizdo skambutis, panašių į „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“ skambučius.
LiveAgent offers video calls.
SpiceWorks doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Bilietų galiojimo laikas nesibaigia ir jie nėra ištrinami, todėl galite peržiūrėti bet kuriuo metu.
LiveAgent offers unlimited history.
SpiceWorks offers unlimited history.
Neribotos svetainės
Programinę įrangą galite naudoti neribotame skaičiuje svetainių.
LiveAgent offers unlimited websites.
SpiceWorks offers unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
Savo svetainėse galite įterpti neribotą skaičių pokalbių mygtukų.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
SpiceWorks doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
Galite gauti neribotą skaičių el. laiškų ir bilietų.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
SpiceWorks offers unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite kiekvieną skambutį ir bet kada atkurkite įrašą.
LiveAgent offers unlimited call recording.
SpiceWorks doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Klientų aptarnavimas 24/7 neribojant užklausų skaičiaus.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
SpiceWorks doesn't offer unlimited 24/7 support.
Contact fields feature in Customer service software - LiveAgent

Pereikite į „LiveAgent“ jau šiandien

Pereikite prie bilietų tvarkymo sistemos, galinčios valdyti visus svarbius klientų kanalus. Teikite nuostabų klientų aptarnavimą ir gaukite pagalbą iš mūsų pagalbos tarnybos ekspertų. LiveAgent siūlo daugybę įrankių, funkcijų ir integracijų už teisingą kainą, kuri nenuskriaus jūsų biudžeto.

Kokius duomenis galima perkelti?

Mes būtinai surinksime ir perkelsime visą reikalingą pagalbos centro informaciją

ticket thread

Bilietus

Visas jūsų bendravimas su klientais

Contacts - icon

Žmones

Visi kontaktų sąrašai ir agentų duomenys

Tags - icon

Žymas

Žymos ir užrašai nebus pamiršti

customer feedback satisfaction rewards

Atsiliepimus

Klientų atsiliepimai ir įvertinimai

Sukurkite malonią patirtį visiems

Mūsų bilietų sistema apima kiekvieną svarbų komunikacijos su klientais kanalą. El. paštas, tiesioginis pokalbis internetu, skambučių centras, klientų portalas, Viber ar socialiniai tinklai – Facebook, Instagram ir Twitter. Galite pasirinkti, kuriuos norite naudoti norėdami bendrauti su klientais ir tvarkyti reikalus.

Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Atsakykite į pagalbos centro bilietus iš kelių kanalų

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Pagalbos centro programinė įranga, kuri jums padeda

Kiekvieną LiveAgent įrankį palaiko daugiau nei 125 funkcijos, kurias galite naudoti norėdami sukurti sklandžią darbo eigą ir palengvinti apkrovą. Filtravimas, žymėjimas, protingas rūšiavimas – visa tai mes turime. Taip pat galite prijungti programas naudodami daugiau nei 140 integracijų. Pažvelkite į visą funkcijų ir integracijų sąrašą.

Pirmiausiai sukurta programinė įranga

Ar žinojote?

2006 metais įkurtas Liveagent buvo pirmasis sprendimas rinkoje, pasiūlęs tiesioginius pokalbius internetu ir pagalbos centro galimybes. 2023 m. Liveagent yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai apžvalgų turintis pagalbos centro sprendimas rinkoje, teikiantis paslaugas daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 verslų visame pasaulyje.

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, padidinančią pajamas..

97%

Padidinkite laimingumą

Džiuginkite savo klientus žaibiškai greitais atsakymais.

16×

Padidinkite kliento vertę

Atlikite daugiau pardavimų, išlaikydami klientus ištikimus savo prekės ženklui.

Pereikite į naują pagalbos centrą šiandien

Pradėkite nemokamą LiveAgent 30 dienų bandomąją versiją jau šiandien ir susipažinkite su mūsų klientų aptarnavimo įranga. Jei jums reikia pagalbos, nedvejodami susisiekite su mumis ir mes pasistengsime suteikti jums daugiau informacijos.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pereinate iš kitos programinės įrangos?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Susiję straipsniai suPerėjimas iš „SpiceWorks“
Susisiekite su mūsų pardavimų viceprezidentu ir aptarkite galimus partnerystės variantus. Naudokite žemiau esantį kontaktinį mygtuką, kad parašytumėte jam tiesiogiai.

Norite bendradarbiauti?

LiveAgent is a comprehensive software for customer service, including ticketing systems, online chats, call center software, social media customer service, knowledge base, and client portal software. The software is highly recommended for retail stores looking to improve customer service quality. LiveAgent also offers call center software, which can improve customer relationship management and increase sales opportunities. The software offers a free trial and a variety of paid plans. The main advantages of LiveAgent over competitors include its stability, functionality, and excellent customer support, along with advanced integration and automation features that create added value for consumers. The article also discusses how to use email marketing to advertise and deliver products, as well as how to use LiveAgent software to enhance customer experience, increase satisfaction levels, and drive revenue. Survey email templates are also provided to help refine marketing strategies.

Ataskaitos, dar vadinamos analitika, jums suteikia bendras įžvalgas apie tai, kas vyksta jūsų paskyroje. LiveAgent siūlo išsamias ataskaitas.

Ataskaitos

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Vartotojai giria greitą atsakymą, kuris padėjo pagerinti klientų konversijų rodiklį. Tai ekonomiškas sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

Duomenų saugumas yra vienas svarbiausių mūsų prioritetų, todėl visada siekiame žinoti apie savo akląsias zonas. Jei esate saugumo tyrėjas, būsime dėkingi už jūsų pagalbą ir už ją atsilyginsime.

„LiveAgent“ premijų už klaidas programa

LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema su daugybe funkcijų ir integracijų, pradedant nuo 15$/agentui/mėn. Tai gali sumažinti bilietų apkrovas ir padidinti klientų aptarnavimo efektyvumą. Nemokama bandomoji versija.

Svarstote apie LiveAgent pagalbos tarnybos programinę įrangą? Užpildykite savo informaciją ir pradėkite Nemokamą Bandymą, jokių paslėptų eilučių ir nereikalaujama kreditinės kortelės informacija.

Pradėkite nemokamą išbandymą jau šiandien

The given text is promoting LiveAgent, a customer service software that offers various tools such as VoIP phone systems, inbound call center software, complaint management, and email management. The text provides information on the company's history, awards, and partnerships, as well as offering a free trial and demo. Contact options include a contact form, messenger, and WhatsApp chat. The text concludes with a request to accept the use of cookies before engaging in contact.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x