„LiveAgent“ partnerių programos registracija

Right tools to increase sales
Personal Information
Additional Information
Susiję straipsniai suPartnerių registracija
Trikčių šalinimas yra procesas, kurio metu reikia surasti problemą ir ją pašalinti. Trikčių šalinimo sėkmė priklauso nuo to, kiek patirties turi jų ieškotojas.

Trikčių šalinimas

Trikčių šalinimas yra procesas, kurio metu reikia surasti problemą ir ją pašalinti. Trikčių šalinimo sėkmė priklauso nuo to, kiek patirties turi jų ieškotojas.

Integracija su „Asana“ leidžia valdyti visus projektus iš „LiveAgent“. Paprasčiausiai integruokite ją per „Zapier“ ir pradėkite naudotis privalumais.

„Asana“

LiveAgent siūlo įvairius klientų aptarnavimo sprendimus, įskaitant VoIP, savitarną ir programinę įrangą. Taip pat galite integruoti „Asana“ su „LiveAgent“ per „Zapier“ ir automatizuoti užduotis.

Norite perkelti savo duomenis iš „Aircall“ kitam paslaugų teikėjui? Pažvelkite į „LiveAgent“ ir pamatykite jo teikiamą naudą. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien.

Pereinate iš „AirCall“ į „LiveAgent“?

"LiveAgent" siūlo daugybę klientų aptarnavimo funkcijų, įskaitant VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Prisijunkite ir gaukite geriausios kokybės aptarnavimą. (160 characters)

Nesijaudinkite, dėl keletos atsakymų išsiuntimo. LiveAgent rodo, kas peržiūri bilietą ir į jį atsakinėja, taip apsaugodamas nuo agentų susidūrimo.

Agentų susidūrimo aptikimas

tekstas apie įmonės LiveAgent paslaugas ir produktus bei klientų aptarnavimo ir komunikacijos programinę įrangą, taip pat informacija apie bendradarbiavimo galimybes su partneriais ir mokymosi pasirinkimais. Taip pat pateikiami kontaktiniai duomenys ir galimybė prenumeruoti naujienlaiškį.

Klientų aptarnavimo ataskaitos įmonėms suteikia išsamią, visų klientų aptarnavimo užklausų, apžvalgą. Sužinokite daugiau, apie naudas.

Klientų Aptarnavimo Ataskaitos

"LiveAgent" siūlo klientų aptarnavimo sprendimus ir komunikacijos kanalus. Verslams svarbu efektyviai reaguoti į klientų užklausas ir gerinti paslaugas. Klientų aptarnavimo ataskaitos suteikia įmonėms gilesnes įžvalgas ir leidžia priimti informuotus sprendimus. Sužinokite daugiau apie klientų aptarnavimo ataskaitas ir kaip jos gali padėti jūsų verslui.

Norite pereiti iš „LiveChat“ į „LiveAgent“? Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir „O2“ teikdami pasaulinės klasės klientų aptarnavimą.

Norite pereiti iš „LiveChat“ į „LiveAgent“?

Pereikite iš „Kayako“ į „LiveAgent“ ir patirkite geriausios kokybės aptarnavimą, kurį naudoja „Huawei“, „BMW“ ir Oksfordo universitetas. Naudojant „LiveAgent“, galite pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x