Pereinate iš „AirCall“ į „LiveAgent“?
"LiveAgent" siūlo daugybę klientų aptarnavimo funkcijų, įskaitant VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Prisijunkite ir gaukite geriausios kokybės aptarnavimą. (160 characters)
Klientų Aptarnavimo Ataskaitos
"LiveAgent" siūlo klientų aptarnavimo sprendimus ir komunikacijos kanalus. Verslams svarbu efektyviai reaguoti į klientų užklausas ir gerinti paslaugas. Klientų aptarnavimo ataskaitos suteikia įmonėms gilesnes įžvalgas ir leidžia priimti informuotus sprendimus. Sužinokite daugiau apie klientų aptarnavimo ataskaitas ir kaip jos gali padėti jūsų verslui.
Norite pereiti iš „LiveChat“ į „LiveAgent“?
Pereikite iš „Kayako“ į „LiveAgent“ ir patirkite geriausios kokybės aptarnavimą, kurį naudoja „Huawei“, „BMW“ ir Oksfordo universitetas. Naudojant „LiveAgent“, galite pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.