Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nesuskaičiuojamas kiekis būdų, kaip pasigerinti naudojant vieną įrankį

Jau šiandien, pagerinkite pasitenkinimą, pajamas ir lojalumą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Vienas kompleksinis sprendimas, skirtingiems naudojimo atvejams

LiveAgent yra pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri prisitaiko prie skirtingų verslo tikslų ir poreikių. Sužinokite, kaip viena daugiakanalė bendravimo platforma patenkina kitų įmonių reikalavimus ir tokias pačias naudas pritaikykite savo įmonėje.

Sužinokite, kaip LiveAgent atitinka jūsų konkretų atvejį

Sužinokite, kaip naudojantis pagalbos tarnybos programine įranga, galite sėkmingai nukreipti svetainės lankytojus į pardavimo kanalą.

Naudodami elgsenos stebėjimo įrankius, aktyvius pakvietimus pokalbiui ir kitus įrankius, paverskite svetainės lankytojus į mokius klientus.

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą teikdami daugiakanalę, suasmenintą ir turiningą pagalbą.

Pagerinkite savo klientų įsitraukimą su bendruomenės forumais, skambučių mygtukais ir aktyviais pakvietimais pokalbiui.

Atraskite daugybę bendros pašto dėžutės privalumų, įskaitant pagerintą saugumą, pasikartojimų aptikimą ir bendradarbiavimo galimybes.

Kontroliuokite savo socialinę žiniasklaidą su mūsų “Facebook”, “Twitter” ir “Instagram” integracijomis, kurios stebi visus komentarus ir paminėjimus.

Dėka mūsų realaus laiko pokalbių ir universalios pašto dėžutės, suteikite greitus atsakymus į klientų užklausas.

Padidinkite pardavimų apimtis su išmaniais automatizavimo įrankiais, pokalbiais realiuoju laiku ir integruota CRM programine įranga.

Stebėkite ką apie jus kalba, prisijunkite prie pokalbio ir viską sužinokite, naudodami “Twitter” raktažodžių stebėjimo funkciją.

Sumažinkite bilietų apimtis sukurdami savitarnos portalą, kurį jūsų klientai galės naudoti patys spręsdami problemas.

Sužinokite, kaip LiveAgent gali jums padėti visose verslo srityse, nepriklausomai nuo jūsų įmonės dydžio ar nišos.

Dvejojate, ar LiveAgent atitinka jūsų pramonę? Peržiūrėkite mūsų panaudojimo atvejus ir sužinokite, kuo galėtume būti naudingi.

Aukite su geriausiais

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2020 metais. Būkite arčiau savo klientų ir greičiau jiems padėkite su LiveAgent.

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai