Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Paprasta, bet galinga bilietų tvarkymo sistema.

Atraskite daugiau nei 140 pagalbos tarnybos funkcijų ir daugiau nei 40 integracijų.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Pagalbos centro bilietų sistema

Ar pavargote nuo nuobodžios pagalbos centro bilietų programinės įrangos? Mes taip pat. Naudojant „LiveAgent“, jūsų el. laiškai, pokalbiai, skambučiai, paminėjimai socialiniuose tinkluose ir kiti kanalai atsidurs vienoje universalioje pašto dėžutėje. Taikant pažangų automatizavimą, taisykles ir integracijas, jūsų klientų aptarnavimo problemos pasibaigs paprastu paspaudimu „Registruotis“.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Pažvelkite į „LiveAgent“ pagalbos centro bilietų programinę įrangą

Pagalbos centro bilietų sistema yra tik daug sudėtingesnio sprendimo dalis

Ultimate omni-channel help desk software experience

Sujunkite visus savo komunikacijos kanalus į universalią pašto dėžutę – išmanesnę įprasto el. pašto versiją. El. laiškai, pokalbiai, skambučiai, socialinių tinklų įrašai ir visa kita yra prieinama iš vienos vietos.

Person collecting multiple pieces of paper into one net

Nesvarbu, kur prasideda bendravimas, bilietai visada atrodo vienodi. Pradėkite pokalbį su klientu tiesioginiame pokalbyje internetu, tęskite tolesnius veiksmus el. paštu ir baikite skambindami. Viskas vykdoma iš tos pačios sąsajos ir bilieto.

How does call routing work

Paspartinkite atsako klientams procesą paruošdami atsakymus į įprastus prašymus ir klausimus. Išsaugokite trumpą atsakymą ir nustebinkite savo klientus.

Macros, Attachments and Notes

Sukurkite tik kolegoms matomus bilietus ir priskirkite juos konkrečiam asmeniui. Naudokite juos kaip priminimus, kurdami užduotis arba užsirašydami pastabas jums ir jūsų bendradarbiams.

Kodėl rinktis pagalbos centro programinę įrangą su bilietų sistema?

Išmanioji bilietų sistemos programinė įranga leidžia lengvai patenkinti visus klientų aptarnavimo poreikius. Lengvai priimkite, apdorokite ir atsakykite į užklausas bei pagerinkite santykius su klientais.

Business pages

Privalumai verslui

Supaprastinkite savo komunikacijos kanalus

Automatizuokite savo įprastas užduotis

Skirkite aiškias pareigas

Būkite gerai organizuoti

The fastest live chat software on the market

Teigiamas poveikis

Profesionalus požiūris

18 % padidėję konversijų rodikliai

Išsamios įžvalgos ir ataskaitos

Sumažėjusios išlaidos

Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Pagalbos centro programinė įranga su bilietų sistema ir intuityvia vartotojo sąsaja

„LiveAgent“ pagalbos centro bilietų sistema automatiškai paverčia visas jūsų klientų problemas bilietais. Kiekviena gaunama komunikacijos forma paverčiama bilietais, kad būtų patogiau ir lengviau viską tvarkyti. Vartotojo sąsaja yra pritaikoma, intuityvi ir vartotojams tai patinka.

Žinių bazė kaip bilietų sistemos dalis

70 % klientų patys ieško atsakymų prieš kreipdamiesi į klientų aptarnavimo tarnybą. Be bilietų programinės įrangos funkcijų, tame pačiame pakete „LiveAgent“ siūlo pilnai pritaikomą klientų portalą su žinių baze, DUK ir forumu. Leiskite klientams padėti patiems sau, kad galėtų gauti atsakymus net tada, kai jūsų agentai neprisijungę.

Powerful knowledge base builder

„Viskas viename“ pagalbos centro bilietų sistema

icon lightbulb

Protingas bilietų nukreipimas

„LiveAgent“ automatiškai pasirenka tinkamiausią agentą pagal susitarimo dėl paslaugos lygmens (SLA) prioritetus.

Lovely customer icon

Galingas bendradarbiavimas

Leiskite savo agentams padėti vieni kitiems ir greičiau atsakyti į bilietus su bendradarbiavimo funkcijomis.

Union icon

Labiau patenkinti klientai

Remiantis rinkodaros tyrimais, patenkinti klientai linkę išleisti daugiau.

Benefits of attended call transfers

Sklandus bilietų paskirstymas

Įsitikinkite, kad jūsų klientų aptarnavimo agentai visada turi optimalią apkrovą. Nustatykite, su kiek bilietų, pokalbių ir telefono skambučių jie gali susitvarkyti. Automatiškai paskirkite užduotis, nustatykite pertraukas ir leiskite jiems pailsėti, kai to reikia. Priskirkite bilietus bet kuriuo etapu atskiriems agentams ar ištisiems skyriams. Nustatykite savo bilietų paskirstymo taisykles ir kriterijus pagal bilietų parametrus, įvykius ar laiko sąlygas.

Atsakomybės valdymas

Naudodami „LiveAgent“, galite lengvai tvarkyti atsakomybę už bilietus. Perleiskite bilietą kitam skyriui ar konkrečiam agentui. Visada žinokite, kas yra atsakingas už kiekvieno bilieto išsprendimą. Daugiau niekada negirdėsite, kad „aš nežinojau, jog tai mano pareiga“.

Priority assignment

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Skaidri ir teisinga kainodara

Jokių sutarčių, jokių paslėptų mokesčių ar atsiskaitymų kas mėnesį. Visiškai skaidrios kainos, apmokestinamos tik už realų naudojimą kiekvieną mėnesį. Pasirinkite tinkamą planą ir užtikrinkite geriausią klientų aptarnavimą.

Bilietas

Bilietas

Mažoms įmonėms ir verslininkams

$15/mėn
Bilietas

Bilietas+Pokalbis

Mažoms ir vidutinėms įmonėms

$29/mėn

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kuo naudinga pagalbos centro bilietų sistema?

Pagalbos centro bilietų sistema leidžia klientų aptarnavimo komandoms tvarkyti klientų užklausas. Bilietų tvarkymo programinė įranga sukuria bilietą iš kiekvienos sąveikos su klientu ir renka atitinkamą informaciją, padedančią išspręsti kliento užklausą.

Kokia yra geriausia bilietų tvarkymo sistema?

Jei ieškote geriausios pagalbos centro bilietų sistemos, apsvarstykite naudotojų įvertinimus, funkcionalumą ir kainą. Geriausia IT bilietų sistema turėtų turėti tokias funkcijas kaip daugiakanalis ryšys, bilietų priskyrimas, darbo eigos automatizavimas, ataskaitų teikimas ir analizė, žinių bazės ir žaidybinimo funkcijos.

Kokie yra bilietų sistemos įrankių tipai?

Kas yra gera bilietų sistema?

Gera bilietų sistema siūlo daugiakanalę įrangą su žinių baze, ataskaitų teikimo įrankiais, integracijomis ir darbo eigos automatizavimu.

Kas yra klientų aptarnavimo bilietai?

Klientų aptarnavimo bilietai iš esmės yra klientų užklausos, surinktos iš kelių platformų vienoje universalioje jūsų pagalbos tarnybos programinės įrangos pašto dėžutėje.

Koks pagalbos tarnybos bilietų sprendimo procesas?

Kai klientas kreipiasi iš bet kurio integruoto kanalo, jūsų klientų atstovai gaus naują bilietą universalioje pašto dėžutėje, pagalbos tarnybos bilietų sistemoje.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai