Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent pagalba.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent

Kiekvienas verslas siekia pagerinti savo konversijos santykius ir atrasti naujų, srauto pritraukimo į savo svetainę, būdų. Tačiau kalbant apie potencialių klientų pavertimą egzistuojančiais klientais, toks metodas nėra pats sėkmingiausias.

Geriausias konversijos santykio gerinimo būdas yra susikaupti ties jūsų klientų strategijos aspektų tobulinimu. Geras to pavyzdys yra internetinių pokalbių taikymas ir pagalbos realiuoju laiku teikimas pirkėjams.

Tokie smulkūs patobulinimai gali visiškai pakeisti jūsų konversijos santykį. Iš esmės, įmonės, kurios stengiasi gerinti savo klientų aptarnavimą, praneša apie 11% didesnį konversijos santykį, nei įmonės, kurios nesistengia.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of conversion rates

Kas yra konversijos santykiai?

Jūsų konversijos santykis yra jūsų svetainės lankytojų procentas, kurie įvykdė jūsų pageidaujamus tikslus (užsiregistravo bandymui, užsisakė prenumeratą, įsigijo produktą), palyginus su bendru jūsų svetainės lankytojų skaičiumi.

Didelis konversijos santykis nurodo, kad jūsų rinkodaros strategija yra sėkminga, o jūsų produktas svetainėje yra lengvai pasiekiams.

Kas yra geras konversijos santykis?

Konversijos santykis skiriasi priklausomai nuo verslo modelio, todėl norint sužinoti savo poziciją, gali tekti atlikti rinkos tyrimą. Šiam procesui atlikti puikiai tinka “Google Adwords Industry Benchmarks” įrankis. Paprastai, gersas konversijos santykis yra tada, kai jis svyruoja nuo 2% iki 5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Kaip pagerinti savo konversijos santykį?

Jūsų konversijos santykių pagerinimas reiškia, kad didesnė dalis jūsų svetainės srauto yra konvertuojama į reikšmingus veiksmus, kurie skatina jūsų verslą, nepriklausomai nuo to, ar tai reiškia formos užpildymą, siekiant tapti potencialiu klientu, ar įsigijimą.

Žemas konversijos santykis gali kilti dėl vienos iš šių problemų:

non enticing offerNeviliojantis pasiūlymas

stop signNepakankamas svetainės dizainas

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas iš populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų, be jokių rūpesčių.

badges

Pirmieji žingsniai konversijos pagerinimui

Geriausias būdas siekiant pagerinti konversijos santykį yra iš naujo įvertinti savo pasiūlymą. Jei jūsų klientai neperka to, ką jiems siūlote, gali būti, kad jūsų pasiūlymas jiems yra per brangus arba nesuteikia pakankamai pridėtinės vertės.

Sekantis žingsnis yra optimizuoti jūsų puslapį konversijai.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Persvarstykite savo pasiūlymą

– Sumažinkite kainą

– Pagerinkite funkcionalumą

– Sukurkite papildomų naudų, tokių kaip nemokamas pristatymas

– Sukurkite tokį pasiūlymą, kurio jūsų klientai tiesiog negalės atsisakyti

Growing trend of increased productivity

Optimizuokite savo puslapį

– Išbandykite skirtingus elementus

– Naudokite stiprius CTA

– Peržiūrėkite paraštes ir mygtukų/formų vietas

– Įsitikinkite, kad jūsų turinys yra teisingai rodomas mobiliuosiuose įrenginiuose

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Papildomai: Būkite sumanūs kiekvieną kartą bendraujant

Be greito atsakymo pateikimo, labai svarbu vertinti kliento laiką. Jei norite pelnyti savo klientų simpatiją, turėtumėte žinoti jų praeities įsigijimus ir visą bendravimą su jūsų įmone, nepriklausomai kuriuo kanalu ji vyko.

Būdami pasiruošę ir turėdami žinių, jūs galėsite nustebinti savo klientus, kai tik jie į jus kreipsis dėl pagalbos.

Vis dar trūksta konversijų?

Vis dar jaudinatės dėl žemo konversijos santykio, aukšto atmetimo rodiklio ir dažno pirkinių krepšelio atsisakymo? Jei jūsų atsakymas teigiamas, jūsų klientai greičiausiai patiria vieną iš šių problemų:

Real time support Pagalbos realiuoju laiku trūkumą

Call us online button Nėra pagalbos svetainėje

Shopping cart Sudėtingas apmokėjimo procesas

Uncertainty Neryžtingumas

 

Still lacking good conversion rates

Svarbiausia sumažinti klientų pastangas

Jūsų klientai yra tik vienos “Google” paieškos atstumu, iki pakaitalo suradimo jūsų produktui. Nesuteikite jimes priežasites išeiti.

icon lightbulb

Supaprastinkite peržiūros procesą

Nesukurkite sudėtingo atsiskaitymo proceso. Venkite kurti per daug žingsnių, užduoti nereikalingų klausimų ar prieš apmokėjimą reikalauti registracijos.

Group 370 icon

Teikite daugiakanalę pagalbą

Suteikite savo klientams kelis būdus su jumis susisiekti ir teikite tinkamą pagalbą visuose kanaluose. Savitarnai naudokite žinių bazę, klientų portalą ir DUK.

Talker icon

Kalbėkite su klientais realiu laiku

Padėkite savo klientams realiuoju laiku. Atsakykite į bet kokius klausimus, kylančius apie jūsų produktus, siuntimą ar pristatymą ir paverskite juos savo klientais.

Increase conversion rates with chat button

Padidinkite konversiją vienu mygtuko paspaudimu

Tyrimai parodė, kad internetinių pokalbių plėtinio pridėjimas į savo svetainę gali padidinti konversijos santykį 27%. Priklausomai nuo pramonės šakos, šis skaičius gali būti kur kas didesnis. Palyginus su kitoms išlaidomis, tai beveik nieko nekainuoja.

Taigi, kaip internetiniai pokalbiai gali taip lengvai padidinti konversijos rodiklius? Apsipirkinėjant internetu, pirkėjams kyla daugybė klausimų. Tačiau yra tik ribotas laiko tarpas, per kurį reikia į juos atsakyti. Jei jie staigiai negauna pagalbos, jie linkę ieškoti alternatyvos ir įsigyti iš konkurentų.

Pateikite savitarnos galimybę

Jūsų klientams gali kilti klausimų, į kuriuos būtų galima atsakyti tiesiog atlikus paiešką jūsų svetainėje. Tačiau, jei jie nesugeba greitai rasti reikiamos informacijos, jie bus nepatenkinti ir nusivylę.

Išskirkite jiems vietą, tokią kaip kliento portalas, kurioje jie galėtų peržiūrėti dažniausiai užduodamus klausimus (DUK) apie pristatymą, dydį ir kitus dalykus. Tokio tipo pagalba yra labai vertinga, nes ji nereikalauja jūsų agentų pastangų ir yra prieinama 24/7.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Būkite proaktyvūs

Jei savo svetainėje pastebite potencialius pirkėjus būnant ilgiau, nei kelias minutes, jie kažko pas jus ieško arba dvejoja dėl pasirinkimo pirkti. Sumažinkite savo klientų susirūpinimą aktyviai pakviesdami pokalbiui.

Jūs galite atsakyti į visus jiems kylančius klausimus arba nukreipti juos tinkama kryptimi.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kurie mums leidžia teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Paslaugų lygis kurį suteikiate atsispindi jūsų produkte

Nepakanka vien tik turėti gerą produktą. Dažnai klientai nusisuka nuo prekės ženklo, nes jie negauna tokio aptarnavimo, kokio tikisi. Pirkėjai, dirbdami su jūsų įmone, nori jausti padėką. Todėl, siekiant išvengti sutarčių nutraukimo ir padidinti konversijos santykį, savo įmonėje svarbu taikyti į klientus nukreiptą kultūrą.

86% klientų, dėl geresnės aptarnavimo patirties, yra linkę mokėti daugiau.

86% klientų, dėl geresnės aptarnavimo patirties, yra linkę mokėti daugiau.

Kuo labiau jūsų klientai yra patenkinti jūsų paslaugomis, tuo daugiau jie pirks.

Blogą aptarnavimo patirtį patyrę klientai 50% dažniau ja pasidalina internete su kitais.

Bilietavimas el. paštu

Su LiveAgent, jūsų el. laiškai, pokalbiai, skambučiai, socialinės žiniasklaidos paminėjimai ir žinutės iš kitų kanalų bus nukreiptos į vieną universalią pašto dėžutę. 

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Žinių bazės kūrėjas

LiveAgent leidžia jums sukurti kelias vidines ir išorines žinių bazes, užpildytas DUK, forumais, straipsniais ir pasiūlymais. 

Balso ir vaizdo skambučiai

Kaip daugiakanalės pagalbos tarnybos sprendimo dalį sukurkite virtualų skambučių centrą. LiveAgent į vieną vietą apjungia telefoninius skambučius iš jūsų antžeminės linijos ar interneto svetainės.

Voice and video calls supported

Priežastys, kodėl įmonės renkasi LiveAgent

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Social medias integrated into the help desk software

Socialinės žiniasklaidos integracijos

Integruokite savo mėgiamus socialinės žiniasklaidos profilius į LiveAgent ir tiesiogiai iš savo paskyros, atsakykite į viešus savo įrašų komentarus, privačias žinutes ar “Twitter” žinutes. Pašalinkite poreikį sekti ir rūpintis keliomis paskyromis, keliuose portaluose it integruokite juos į LiveAgwent. Siekiant užtikrinti sklandų, greitą ir efektyvų klientų aptarnavimą, “Facebook”, “Twitter”, “Instagram” ir “Viber” jau yra įtraukti. 

Analitika ir ataskaitų skydelis

Peržiūrėkite klientų pagalbos departamento veiklą, teikiamas paslaugas ir klientų pasitenkinimą. Peržiūrėkite, kas bendrauja su jūsų bendrove ir stebėkite jų gaunamą pasitenkinimą. Sutelkite dėmesį informacijai, atraskite tobulinamas sritis ir ugdykite savo galias. Įneškite šiek tiek linksmybių ir savo įmonėje pritaikykite žaidimifikacijos funkcijas

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Kliento portalas

Sukurkite klientų portalus, kad jūsų klientai turėtų centralizuotą erdvę, kurioje galėtų redaguoti savo kontaktinę informaciją, kurti mokėjimus ir pateikti bilietus. Išsamus klientų portalas gali sumažinti bilietų apkrovą ir padėti klientams teikti aptarnavimą 24/7/365, net ir jūsų agentams būnant atsijungus. Pradėkite sukurdami žinių bazę, įtraukite DUK, forumus, bei pabaigoje pridėkite atsiliepimų ir pasiūlymų plėtinį. Viskas yra pilnai pritaikoma, kad atitiktų jūsų prekės ženklo gaires. 

Kodėl mūsų pagalbos tarnybos programinė įranga yra teisingas pasirinkimas?

Labiausiai peržiūrimas ir #1 vertinamas

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais.

Renkasi 21 000 įmonių

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poreikiams pasirinko LiveAgent.

Teikiama su 180+ funkcijų

Su180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotomis pritaikymo galimybėmis, įrankis lengvai prisitaiko prie jūsų verslo reikalavimų.

Debesų kompiuterija ir saugumas

Pilnai paremtas debesų kompiuterija, saugus, lengvai paruošiamas ir naudojamas. Pradėkite su LiveAgent per kelias minutes.

Kainos ir vertės santykis? Neabejotinas

LiveAgent yra pažangi pagalbos tarnybos sistema, kuri gali jums padėti pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir konversijos rodiklius. Mūsų programinei įrangai taikoma konkurencinga kainodara, turint galvoje gausų, jos teikiamą, funkcionalumą. Išbandykite LiveAgent šiandien.

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Ideal for small to medium sized businesses

$29/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

Ideal for businesses of all sizes and large corporations

$39/mo

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip galite padidinti konversijos santykį?

LiveAgent yra galinga pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri padeda efektyviai išspręsti iš kelių kanalų gautas klientų užklausas, naudojant vieną sąsają. Be to, ji yra integruojama su jūsų interneto svetaine ir socialiniais tinklais. Todėl, jūs galite pritraukti naujų klientų, padidinti savo konversijos santykį ir pagerinti verslo atsakomumą.

Kokius dar, neskaitant padidėjusio konversijos santykio, verslo privalumus siūlo LiveAgent?

LiveAgent verslo privalumai, be padidėjusio konversijos santykio, apima padidėjusį klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, klientų lojalumą ir sumažėjusį sutarčių nutraukimo santykį.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai