Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?
"LiveAgent" yra daugiafunkcinė programa, suteikianti klientams greitą aptarnavimą ir lankstumą per įvairius kanalus. Tai vertinama geriausiai 2019 ir 2020 metais, o daugybė funkcijų padeda pagerinti klientų patirtį ir reputaciją. Integracija su populiariais socialiniais tinklais suteikia galimybę efektyviai valdyti klientų komunikaciją ir laikyti juos ištikimais prekės ženklui.
Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?
„LiveAgent“ nemokama tiesioginių pokalbių programinė įranga leidžia bendrauti ir efektyviai paversti svetainės lankytojus klientais. Naudokite greičiausią pokalbių valdiklį.
Sumažinkite ir atstatykite atšauktus pirkinių krepšelius
Klientų krepšelių atsisakymą galima sumažinti pagerinant naršyklės patirtį, palengvinant apmokėjimą ir ugdant pasitikėjimą bei lojalumą. LiveAgent yra gerai įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga, pasirinkta daugiau nei 21 000 įmonių. Teikiama su 180+ funkcijų ir saugumu debesų kompiuterijoje. Svarbu užtikrinti, kad klientai jaustųsi patogiai bendraudami su jumis.
Aptarnavimo centro kainų skaičiuoklė
Pasiūlymas naudoti „LiveAgent“ aptarnavimo centrų kainų skaičiuoklę, kuri suteikia daugybę klientų aptarnavimo sprendimų ir funkcijų derinių, padės jums rasti geriausią ir ekonomiškiausią pasirinkimą. Klientų aptarnavimas yra esminis verslo aspektas, nes jis padeda išspręsti klientų problemas, efektyviai bendrauti su jais ir didinti jų lojalumą, kuris savo ruožtu padeda padidinti pajamas. „LiveAgent“ siūlo bilietų sistemą, kuri užtikrina lengvesnį organizavimą ir padidina jūsų pasiekiama klientų skaičių. Palyginus daugiau nei 70 skirtingų aptarnavimo tarnybų sprendimų, galėsite pasirinkti geriausią ir efektyviausią aptarnavimo centrą.
Ieškote pagalbos tarnybos „WordPress“ platformai?
"LiveAgent" dinamiškai keičia jūsų agentų prieinamumą, o internetinė stebėsena leidžia sekti lankytojų elgseną. Pokalbių gyvai populiarėja ir gali pagerinti klientų pasitenkinimą bei pardavimus. "LiveAgent" siūlo efektyvų aptarnavimo užklausų sprendimą, pagerindamas klientų patirtį.
Teisingas pasirinkimas kiekvienam verslui
Šiame tekstiniame straipsnyje aptariama klientų aptarnavimo svarba, taip pat pateikiami el. laiškų šablonai reklamavimui ir produktų pristatymui. Taip pat aptariama verslo išlaikymo svarba ir LiveAgent paslaugos galimybės padidinti klientų patirtį ir pajamas. Be to, pateikiami klientų pasitenkinimo apklausos šablonai ir klientų aptarnavimo įgūdžių svarba siekiant veiksmingos rinkodaros strategijos.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.