Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent pagalba.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent

Kiekvienas verslas siekia pagerinti savo konversijos santykius ir atrasti naujų, srauto pritraukimo į savo svetainę, būdų. Tačiau kalbant apie potencialių klientų pavertimą egzistuojančiais klientais, toks metodas nėra pats sėkmingiausias.

Geriausias konversijos santykio gerinimo būdas yra susikaupti ties jūsų klientų strategijos aspektų tobulinimu. Geras to pavyzdys yra internetinių pokalbių taikymas ir pagalbos realiuoju laiku teikimas pirkėjams.

Tokie smulkūs patobulinimai gali visiškai pakeisti jūsų konversijos santykį. Iš esmės, įmonės, kurios stengiasi gerinti savo klientų aptarnavimą, praneša apie 11% didesnį konversijos santykį, nei įmonės, kurios nesistengia.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of conversion rates

Kas yra konversijos santykiai?

Jūsų konversijos santykis yra jūsų svetainės lankytojų procentas, kurie įvykdė jūsų pageidaujamus tikslus (užsiregistravo bandymui, užsisakė prenumeratą, įsigijo produktą), palyginus su bendru jūsų svetainės lankytojų skaičiumi.

Didelis konversijos santykis nurodo, kad jūsų rinkodaros strategija yra sėkminga, o jūsų produktas svetainėje yra lengvai pasiekiams.

Kas yra geras konversijos santykis?

Konversijos santykis skiriasi priklausomai nuo verslo modelio, todėl norint sužinoti savo poziciją, gali tekti atlikti rinkos tyrimą. Šiam procesui atlikti puikiai tinka “Google Adwords Industry Benchmarks” įrankis. Paprastai, gersas konversijos santykis yra tada, kai jis svyruoja nuo 2% iki 5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Kaip pagerinti savo konversijos santykį?

Jūsų konversijos santykių pagerinimas reiškia, kad didesnė dalis jūsų svetainės srauto yra konvertuojama į reikšmingus veiksmus, kurie skatina jūsų verslą, nepriklausomai nuo to, ar tai reiškia formos užpildymą, siekiant tapti potencialiu klientu, ar įsigijimą.

Žemas konversijos santykis gali kilti dėl vienos iš šių problemų:

non enticing offerNeviliojantis pasiūlymas

stop sign Nepakankamas svetainės dizainas

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas iš populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų, be jokių rūpesčių.

Pirmieji žingsniai konversijos pagerinimui

Geriausias būdas siekiant pagerinti konversijos santykį yra iš naujo įvertinti savo pasiūlymą. Jei jūsų klientai neperka to, ką jiems siūlote, gali būti, kad jūsų pasiūlymas jiems yra per brangus arba nesuteikia pakankamai pridėtinės vertės.

Sekantis žingsnis yra optimizuoti jūsų puslapį konversijai.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Persvarstykite savo pasiūlymą

– Sumažinkite kainą

– Pagerinkite funkcionalumą

– Sukurkite papildomų naudų, tokių kaip nemokamas pristatymas

– Sukurkite tokį pasiūlymą, kurio jūsų klientai tiesiog negalės atsisakyti

Growing trend of increased productivity

Optimizuokite savo puslapį

– Išbandykite skirtingus elementus

– Naudokite stiprius CTA

– Peržiūrėkite paraštes ir mygtukų/formų vietas

– Įsitikinkite, kad jūsų turinys yra teisingai rodomas mobiliuosiuose įrenginiuose

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Papildomai: Būkite sumanūs kiekvieną kartą bendraujant

Be greito atsakymo pateikimo, labai svarbu vertinti kliento laiką. Jei norite pelnyti savo klientų simpatiją, turėtumėte žinoti jų praeities įsigijimus ir visą bendravimą su jūsų įmone, nepriklausomai kuriuo kanalu ji vyko.

Būdami pasiruošę ir turėdami žinių, jūs galėsite nustebinti savo klientus, kai tik jie į jus kreipsis dėl pagalbos.

Vis dar trūksta konversijų?

Vis dar jaudinatės dėl žemo konversijos santykio, aukšto atmetimo rodiklio ir dažno pirkinių krepšelio atsisakymo? Jei jūsų atsakymas teigiamas, jūsų klientai greičiausiai patiria vieną iš šių problemų:

Real time support Pagalbos realiuoju laiku trūkumą

Call us online button Nėra pagalbos svetainėje

Shopping cart Sudėtingas apmokėjimo procesas

Uncertainty Neryžtingumas

 

Still lacking good conversion rates

Svarbiausia sumažinti klientų pastangas

Jūsų klientai yra tik vienos “Google” paieškos atstumu, iki pakaitalo suradimo jūsų produktui. Nesuteikite jimes priežasites išeiti.

Supaprastinkite peržiūros procesą

Nesukurkite sudėtingo atsiskaitymo proceso. Venkite kurti per daug žingsnių, užduoti nereikalingų klausimų ar prieš apmokėjimą reikalauti registracijos.

Teikite daugiakanalę pagalbą

Suteikite savo klientams kelis būdus su jumis susisiekti ir teikite tinkamą pagalbą visuose kanaluose. Savitarnai naudokite žinių bazę, klientų portalą ir DUK.

Kalbėkite su klientais realiu laiku

Padėkite savo klientams realiuoju laiku. Atsakykite į bet kokius klausimus, kylančius apie jūsų produktus, siuntimą ar pristatymą ir paverskite juos savo klientais.

Increase conversion rates with chat button

Padidinkite konversiją vienu mygtuko paspaudimu

Tyrimai parodė, kad internetinių pokalbių plėtinio pridėjimas į savo svetainę gali padidinti konversijos santykį 27%. Priklausomai nuo pramonės šakos, šis skaičius gali būti kur kas didesnis. Palyginus su kitoms išlaidomis, tai beveik nieko nekainuoja.

Taigi, kaip internetiniai pokalbiai gali taip lengvai padidinti konversijos rodiklius? Apsipirkinėjant internetu, pirkėjams kyla daugybė klausimų. Tačiau yra tik ribotas laiko tarpas, per kurį reikia į juos atsakyti. Jei jie staigiai negauna pagalbos, jie linkę ieškoti alternatyvos ir įsigyti iš konkurentų.

Pateikite savitarnos galimybę

Jūsų klientams gali kilti klausimų, į kuriuos būtų galima atsakyti tiesiog atlikus paiešką jūsų svetainėje. Tačiau, jei jie nesugeba greitai rasti reikiamos informacijos, jie bus nepatenkinti ir nusivylę.

Išskirkite jiems vietą, tokią kaip kliento portalas, kurioje jie galėtų peržiūrėti dažniausiai užduodamus klausimus (DUK) apie pristatymą, dydį ir kitus dalykus. Tokio tipo pagalba yra labai vertinga, nes ji nereikalauja jūsų agentų pastangų ir yra prieinama 24/7.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Būkite proaktyvūs

Jei savo svetainėje pastebite potencialius pirkėjus būnant ilgiau, nei kelias minutes, jie kažko pas jus ieško arba dvejoja dėl pasirinkimo pirkti. Sumažinkite savo klientų susirūpinimą aktyviai pakviesdami pokalbiui.

Jūs galite atsakyti į visus jiems kylančius klausimus arba nukreipti juos tinkama kryptimi.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kurie mums leidžia teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

black Slido logo

Paslaugų lygis kurį suteikiate atsispindi jūsų produkte

Nepakanka vien tik turėti gerą produktą. Dažnai klientai nusisuka nuo prekės ženklo, nes jie negauna tokio aptarnavimo, kokio tikisi. Pirkėjai, dirbdami su jūsų įmone, nori jausti padėką. Todėl, siekiant išvengti sutarčių nutraukimo ir padidinti konversijos santykį, savo įmonėje svarbu taikyti į klientus nukreiptą kultūrą.

86% klientų, dėl geresnės aptarnavimo patirties, yra linkę mokėti daugiau.

Gerą klientų aptarnavimą gavę klientai yra linkę rekomenduoti prekės ženklą ir produktus bei paslaugas kitiems.

Kuo labiau jūsų klientai yra patenkinti jūsų paslaugomis, tuo daugiau jie pirks.

Blogą aptarnavimo patirtį patyrę klientai 50% dažniau ja pasidalina internete su kitais.

Bilietavimas el. paštu

Su LiveAgent, jūsų el. laiškai, pokalbiai, skambučiai, socialinės žiniasklaidos paminėjimai ir žinutės iš kitų kanalų bus nukreiptos į vieną universalią pašto dėžutę. 

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Žinių bazės kūrėjas

LiveAgent leidžia jums sukurti kelias vidines ir išorines žinių bazes, užpildytas DUK, forumais, straipsniais ir pasiūlymais. 

Balso ir vaizdo skambučiai

Kaip daugiakanalės pagalbos tarnybos sprendimo dalį sukurkite virtualų skambučių centrą. LiveAgent į vieną vietą apjungia telefoninius skambučius iš jūsų antžeminės linijos ar interneto svetainės.

Voice and video calls supported

Priežastys, kodėl įmonės renkasi LiveAgent

Social medias integrated into the help desk software

Socialinės žiniasklaidos integracijos

Integruokite savo mėgiamus socialinės žiniasklaidos profilius į LiveAgent ir tiesiogiai iš savo paskyros, atsakykite į viešus savo įrašų komentarus, privačias žinutes ar “Twitter” žinutes. Pašalinkite poreikį sekti ir rūpintis keliomis paskyromis, keliuose portaluose it integruokite juos į LiveAgwent. Siekiant užtikrinti sklandų, greitą ir efektyvų klientų aptarnavimą, “Facebook”, “Twitter”, “Instagram” ir “Viber” jau yra įtraukti. 

Analitika ir ataskaitų skydelis

Peržiūrėkite klientų pagalbos departamento veiklą, teikiamas paslaugas ir klientų pasitenkinimą. Peržiūrėkite, kas bendrauja su jūsų bendrove ir stebėkite jų gaunamą pasitenkinimą. Sutelkite dėmesį informacijai, atraskite tobulinamas sritis ir ugdykite savo galias. Įneškite šiek tiek linksmybių ir savo įmonėje pritaikykite žaidimifikacijos funkcijas. 

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Kliento portalas

Sukurkite klientų portalus, kad jūsų klientai turėtų centralizuotą erdvę, kurioje galėtų redaguoti savo kontaktinę informaciją, kurti mokėjimus ir pateikti bilietus. Išsamus klientų portalas gali sumažinti bilietų apkrovą ir padėti klientams teikti aptarnavimą 24/7/365, net ir jūsų agentams būnant atsijungus. Pradėkite sukurdami žinių bazę, įtraukite DUK, forumus, bei pabaigoje pridėkite atsiliepimų ir pasiūlymų plėtinį. Viskas yra pilnai pritaikoma, kad atitiktų jūsų prekės ženklo gaires. 

Kodėl mūsų pagalbos tarnybos programinė įranga yra teisingas pasirinkimas?

Labiausiai peržiūrimas ir #1 vertinamas

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais.

Renkasi 21 000 įmonių

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poreikiams pasirinko LiveAgent.

Teikiama su 180+ funkcijų

Su180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotomis pritaikymo galimybėmis, įrankis lengvai prisitaiko prie jūsų verslo reikalavimų.

Debesų kompiuterija ir saugumas

Pilnai paremtas debesų kompiuterija, saugus, lengvai paruošiamas ir naudojamas. Pradėkite su LiveAgent per kelias minutes.

Kainos ir vertės santykis? Neabejotinas

LiveAgent yra pažangi pagalbos tarnybos sistema, kuri gali jums padėti pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir konversijos rodiklius. Mūsų programinei įrangai taikoma konkurencinga kainodara, turint galvoje gausų, jos teikiamą, funkcionalumą. Išbandykite LiveAgent šiandien.

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma
Susiję straipsniai suPadidinkite konversijos santykį
„LiveAgent“ nemokama tiesioginių pokalbių programinė įranga leidžia bendrauti ir efektyviai paversti svetainės lankytojus klientais. Naudokite greičiausią pokalbių valdiklį.

Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?

"LiveAgent" yra daugiafunkcinė programa, suteikianti klientams greitą aptarnavimą ir lankstumą per įvairius kanalus. Tai vertinama geriausiai 2019 ir 2020 metais, o daugybė funkcijų padeda pagerinti klientų patirtį ir reputaciją. Integracija su populiariais socialiniais tinklais suteikia galimybę efektyviai valdyti klientų komunikaciją ir laikyti juos ištikimais prekės ženklui.

„LiveAgent“ nemokama tiesioginių pokalbių programinė įranga leidžia bendrauti ir efektyviai paversti svetainės lankytojus klientais. Naudokite greičiausią pokalbių valdiklį.

Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?

„LiveAgent“ nemokama tiesioginių pokalbių programinė įranga leidžia bendrauti ir efektyviai paversti svetainės lankytojus klientais. Naudokite greičiausią pokalbių valdiklį.

Kovokite su pirkinių krepšelio atšaukimu ir susigrąžinkite pirkėjus, naudodami LiveAgent pažangias internetinių pokalbių ir automatizacijos funkcijas. Su LiveAgent tai paprasta.

Sumažinkite ir atstatykite atšauktus pirkinių krepšelius

Klientų krepšelių atsisakymą galima sumažinti pagerinant naršyklės patirtį, palengvinant apmokėjimą ir ugdant pasitikėjimą bei lojalumą. LiveAgent yra gerai įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga, pasirinkta daugiau nei 21 000 įmonių. Teikiama su 180+ funkcijų ir saugumu debesų kompiuterijoje. Svarbu užtikrinti, kad klientai jaustųsi patogiai bendraudami su jumis.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Aptarnavimo centro kainų skaičiuoklė

Pasiūlymas naudoti „LiveAgent“ aptarnavimo centrų kainų skaičiuoklę, kuri suteikia daugybę klientų aptarnavimo sprendimų ir funkcijų derinių, padės jums rasti geriausią ir ekonomiškiausią pasirinkimą. Klientų aptarnavimas yra esminis verslo aspektas, nes jis padeda išspręsti klientų problemas, efektyviai bendrauti su jais ir didinti jų lojalumą, kuris savo ruožtu padeda padidinti pajamas. „LiveAgent“ siūlo bilietų sistemą, kuri užtikrina lengvesnį organizavimą ir padidina jūsų pasiekiama klientų skaičių. Palyginus daugiau nei 70 skirtingų aptarnavimo tarnybų sprendimų, galėsite pasirinkti geriausią ir efektyviausią aptarnavimo centrą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x