Išbandyti

Ieškote „osTicket“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „osTicket“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra sąrankos mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kredito kortelės    
  • ✓ Atšaukti galima bet kada
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

„LiveAgent“ yra pagrindinis klientų aptarnavimo sprendimas jūsų versluo. Apsvarstykite galimybę pereiti iš „osTicket“ prie kitos pagalbos centro programinės įrangos.

„LiveAgent“ yra daugybė įrankių, funkcijų ir integracijų, kad pagerintumėte darbo eigą, pradžiugintumėte klientus ir padidintumėte savo IG (investicijų grąžą). Išbandykite dabar, pirmąsias 14 dienų nemokamai, be jokių išankstinių įsipareigojimų ir be kreditinės kortelės.

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Kodėl „LiveAgent“ yra puiki alternatyva

3 pagrindiniai „LiveAgent“ naudojimo privalumai.

Stars

Padidėjęs pasitenkinimas

Patikima klientų aptarnavimo programinė įranga reiškia geresnę darbo eigą, laimingesnius klientus ir didesnius konversijų rodiklius.

Clock icon

Taupo laiką ir pinigus

„LiveAgent“ siūlo gausų paketą už prieinamą kainą, todėl tai yra puiki klientų aptarnavimo programinė įranga

Increase icon

Geresni konversijų rodikliai

Suteikite geriausią klientų aptarnavimą ir paverskite savo interneto svetainės lanytojus į perkančius klientus.

„osTicket“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Features Liveagent osTicket
Ticketing
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers ticketing in plan for $9/agent/month.
Live Chat
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
osTicket doesn't offer Live Chat.
Call Center
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
osTicket doesn't offer Call Center.
Self-Service
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can use for access to their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers Self-Service portal in plan for $9/agent/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
osTicket doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
osTicket doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
osTicket doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
osTicket doesn't offer a Viber integration.
Knowledge Base
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers knowledge base in plan for $9/agent/month.
Customer Forum
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers customer forum in plan for $9/agent/month.
Automation and Rules
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers automation and rules in plan for $9/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers API functions in plan for $9/agent/month.
Interactive Voice Response (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
osTicket doesn't offer IVR features.
Video Calls
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
osTicket doesn't offer video calls.
Unlimited History
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
osTicket doesn't offer unlimited history.
Unlimited Websites
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
osTicket doesn't offer unlimited websites.
Unlimited Chat Buttons
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
osTicket doesn't offer unlimited chat buttons.
Unlimited Tickets/Mails
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers unlimited tickets/mails in plan for $9/month.
Unlimited Call Recording
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
osTicket doesn't offer unlimited call recording.
Unlimited 24/7 Support
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
osTicket doesn't offer unlimited 24/7 support.
increase availability

„osTicket“ alternatyva, kuri jūsų nenuvils

Esame tikri, kad „osTicket“ daro viską, kad klientas liktų patenkintas. Bet ne kiekvienas sprendimas tinka kiekvienam verslui ar įmonei. „LiveAgent“ yra galima alternatyva, jei norite kažko kito.

„LiveAgent“ yra pagalbos centro programinė įranga, siūlanti puikius ir patikimus įrankius, tokius kaip el. paštas, tiesioginis pokalbis internetu, socialinių  tinklų integravimas, skambučių centras ir žinių bazė, padedantys jums suteikti geriausią įmanomą aptarnavimą. Viskas valdoma naudojant patikimą bilietų sistemą jūsų prietaisų skydelyje. Padarykite savo pagalbos centrą efektyvų ir padidinkite klientų pasitenkinimą naudodami tinkamą klientų aptarnavimo programinę įrangą.

Klientų aptarnavimo programinė įranga, turinti reikalingų įrankių rinkinį

Bilietų sistema, žinių bazė, el. paštas ir skambučių centras yra tik ledkalnio viršūnė to, iš ko susideda puikus pagalbos centras. „LiveAgent“, kaip pagalbos centro pasaluga, gali suteikti daug daugiau.

Mes taip pat siūlome greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, kurio pokalbių greičio rodymas yra 2,5 sekundės. Bendraukite naudodamiesi socialiniais tinklais per „Facebook Messenger“, „Instagram“, „Twitter“ ar „Viber“. Nesvarbu, ar esate klientų aptarnavimo komanda, ar pagalbinis agentas, ar kas nors, kas nori palaikyti geresnius santykius su klientais, „LiveAgent“ turi įrankius, kurie padės jums teikti geriausią klientų aptarnavimą.

Focus on customer experience

Spustelėkite ant įrankio ar funkcijos ir sužinokite daugiau

Call routing definition

Palyginkite „osTicket“ ir „LiveAgent“

Individualių klientų aptarnavimo įrankių vertinimo balai jums gali padėti susidaryti įspūdį apie klientų patirtį. Sužinokite daugiau ir palyginkite „osTicket“ ir „LiveAgent“.

Klientų aptarnavimo programinė įranga lyginama įvairiose srityse, tokiose kaip patikimumas, kainos ir kokybės santykis, o kartais net atskirose srityse, tokiose kaip bilietų sistema, tiesioginiai pokalbiai ir žinių bazė. Sužinokite, ar mes geresni nei „osTicket“ ir ar esame tinkama klientų aptarnavimo programinė įranga jūsų verslui.

„osTicket“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Palyginkite „osTicket“ ir „LiveAgent“ ir sužinokite, kuris iš jų yra geresnis

osticket_vs_liveagent

Teisinga 11.9.2020

Gaukite geriausią klientų patirtį ir atsilyginkite tuo pačiu

Puiki klientų aptarnavimo programinė įranga turėtų ne tik turėti geriausią bilietų valdymo sistemą ar tiesioginį pokalbį, bet taip pat turėtų rodyti pavyzdį ir užtikrinti puikią klientų patirtį.

Štai kodėl mūsų pagalbos centras klientams pasiekiamas 24/7. Bendravimas su klientais, greitas atsakymo laikas ir klientų problemų sprendimas yra mūsų svarbiausi prioritetai. Su mumis galite susisiekti keliais būdais. Pokalbis internetu, telefono skambučiai, „Gmail“ ar kiti būdai – tai priklauso nuo jūsų. Ar norėtumėte sužinoti, ką reiškia puiki klientų patirtis? Jei taip, spustelėkite mygtuką, esantį žemiau.

get inspired

Klientų atsiliepimai labai daug pasako apie klientų aptarnavimą

Nesvarbu, ar tai didelės organizacijos, ar mažas verslas … jie visi turi pasakyti ką nors gero apie mūsų aptarnavimo sistemą.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip „LiveAgent“ galima palyginti su „osTicket“?

„LiveAgent“ siūlo šias papildomas funkcijas: tiesioginis pokalbis internetu, skambučių centras, socialinių tinklų integravimas, neriboti pokalbių mygtukai ir aptarnavimas visą parą.

Kokie papildomi „LiveAgent“ pranašumai, palyginti su „osTicket“ ?

Papildomi „LiveAgent“ naudojimo pranašumai, palyginti su „osTicket“, apima didesnį klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, sumažėjusias klientų aptarnavimo išlaidas, mažesnį klientų praradimo rodiklį ir spartesnę agentų darbo eigą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai