Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ieškote „osTicket“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra pagrindinis klientų aptarnavimo sprendimas jūsų versluo. Apsvarstykite galimybę pereiti iš „osTicket“ prie kitos pagalbos centro programinės įrangos.

„LiveAgent“ yra daugybė įrankių, funkcijų ir integracijų, kad pagerintumėte darbo eigą, pradžiugintumėte klientus ir padidintumėte savo IG (investicijų grąžą). Išbandykite dabar, pirmąsias 14 dienų nemokamai, be jokių išankstinių įsipareigojimų ir be kreditinės kortelės.

Kodėl „LiveAgent“ yra puiki alternatyva

3 pagrindiniai „LiveAgent“ naudojimo privalumai.

Stars

Padidėjęs pasitenkinimas

Patikima klientų aptarnavimo programinė įranga reiškia geresnę darbo eigą, laimingesnius klientus ir didesnius konversijų rodiklius.

Clock icon

Taupo laiką ir pinigus

„LiveAgent“ siūlo gausų paketą už prieinamą kainą, todėl tai yra puiki klientų aptarnavimo programinė įranga

Increase icon

Geresni konversijų rodikliai

Suteikite geriausią klientų aptarnavimą ir paverskite savo interneto svetainės lanytojus į perkančius klientus.

increase availability

„osTicket“ alternatyva, kuri jūsų nenuvils

Esame tikri, kad „osTicket“ daro viską, kad klientas liktų patenkintas. Bet ne kiekvienas sprendimas tinka kiekvienam verslui ar įmonei. „LiveAgent“ yra galima alternatyva, jei norite kažko kito.

„LiveAgent“ yra pagalbos centro programinė įranga, siūlanti puikius ir patikimus įrankius, tokius kaip el. paštas, tiesioginis pokalbis internetu, socialinių  tinklų integravimas, skambučių centras ir žinių bazė, padedantys jums suteikti geriausią įmanomą aptarnavimą. Viskas valdoma naudojant patikimą bilietų sistemą jūsų prietaisų skydelyje. Padarykite savo pagalbos centrą efektyvų ir padidinkite klientų pasitenkinimą naudodami tinkamą klientų aptarnavimo programinę įrangą.

Klientų aptarnavimo programinė įranga, turinti reikalingų įrankių rinkinį

Bilietų sistema, žinių bazė, el. paštas ir skambučių centras yra tik ledkalnio viršūnė to, iš ko susideda puikus pagalbos centras. „LiveAgent“, kaip pagalbos centro pasaluga, gali suteikti daug daugiau.

Mes taip pat siūlome greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, kurio pokalbių greičio rodymas yra 2,5 sekundės. Bendraukite naudodamiesi socialiniais tinklais per „Facebook Messenger“, „Instagram“, „Twitter“ ar „Viber“. Nesvarbu, ar esate klientų aptarnavimo komanda, ar pagalbinis agentas, ar kas nors, kas nori palaikyti geresnius santykius su klientais, „LiveAgent“ turi įrankius, kurie padės jums teikti geriausią klientų aptarnavimą.

Focus on customer experience

Spustelėkite ant įrankio ar funkcijos ir sužinokite daugiau

Call routing definition

Palyginkite „osTicket“ ir „LiveAgent“

Individualių klientų aptarnavimo įrankių vertinimo balai jums gali padėti susidaryti įspūdį apie klientų patirtį. Sužinokite daugiau ir palyginkite „osTicket“ ir „LiveAgent“.

Klientų aptarnavimo programinė įranga lyginama įvairiose srityse, tokiose kaip patikimumas, kainos ir kokybės santykis, o kartais net atskirose srityse, tokiose kaip bilietų sistema, tiesioginiai pokalbiai ir žinių bazė. Sužinokite, ar mes geresni nei „osTicket“ ir ar esame tinkama klientų aptarnavimo programinė įranga jūsų verslui.

„osTicket“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Palyginkite „osTicket“ ir „LiveAgent“ ir sužinokite, kuris iš jų yra geresnis

osticket_vs_liveagent

Teisinga 11.9.2020

Gaukite geriausią klientų patirtį ir atsilyginkite tuo pačiu

Puiki klientų aptarnavimo programinė įranga turėtų ne tik turėti geriausią bilietų valdymo sistemą ar tiesioginį pokalbį, bet taip pat turėtų rodyti pavyzdį ir užtikrinti puikią klientų patirtį.

Štai kodėl mūsų pagalbos centras klientams pasiekiamas 24/7. Bendravimas su klientais, greitas atsakymo laikas ir klientų problemų sprendimas yra mūsų svarbiausi prioritetai. Su mumis galite susisiekti keliais būdais. Pokalbis internetu, telefono skambučiai, „Gmail“ ar kiti būdai – tai priklauso nuo jūsų. Ar norėtumėte sužinoti, ką reiškia puiki klientų patirtis? Jei taip, spustelėkite mygtuką, esantį žemiau.

get inspired

Klientų atsiliepimai labai daug pasako apie klientų aptarnavimą

Nesvarbu, ar tai didelės organizacijos, ar mažas verslas … jie visi turi pasakyti ką nors gero apie mūsų aptarnavimo sistemą.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai