Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vartotojui patogi
nuotolinės pagalbos tarnybos programinė įranga.

Sužinokite, kaip paprasta gali būti bendradarbiauti nuotoliniu būdu.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Ieškote nuotolinės pagalbos tarnybos programos?

Darbas nuotoliniu būdu naudojant nuotolinės pagalbos programinę įrangą tampa nauja norma daugumai žmonių visame pasaulyje. Dar prieš COVID-19 proveržį nuotolinis darbas buvo vis labiau plintantis.

Darbdaviai tampa lankstesni ir supranta, kad darbštūs, kvalifikuoti darbuotojai yra jų įmonės stiprybė nepriklausomai nuo to, iš kurios vietos jie dirba. Tiesą sakant, „PRNewswire“ duomenimis, 83 % įmonių įdiegė lanksčių darbo vietų politiką arba planuoja ją priimti. Kodėl? Skaitykite toliau ir sužinokite.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw real time collaboration c62i

Kas yra nuotolinės pagalbos tarnybos programinė įranga?

Nuotoliniam darbui skirta platforma leidžia bendradarbiauti su komanda ir tuo pačiu metu aptarnauti klientus.

Tinkama nuotolinio aptarnavimo programinė įranga turėtų turėti funkcijas, kurios padeda bendrauti su bendradarbiais ir klientais įvairiais kanalais, automatizuoti darbo eigą, stebėti atlikto darbo kiekį ir kurti išsamias ataskaitas.

Kuo naudinga nuotolinio darbo programinė įranga?

activity

Didina darbuotojų produktyvumą

„FlexJob“ metinės apklausos duomenimis, 65 % respondentų namų biure dirba produktyviau nei tradicinėje darbo vietoje, nes juos supa mažiau dėmesį blaškančių dalykų bei mažiau kas trukdo.

heart

Didina pasitenkinimą darbu

„Amerisleep“ tyrimo duomenimis, 57 % nuotoliniu būdu dirbančių darbuotojų yra labiau patenkinti savo darbu nei vidutinis amerikietis.

tune

Mažina darbuotojų patiriamą stresą

„Amerisleep“ tyrimas taip pat parodė, kad beveik 80 % nuotoliniu būdu dirbančių darbuotojų savo tipinį streso lygį per darbo savaitę apibūdino kaip „nekeliantį streso“ arba tik „vidutiniškai keliantį stresą“.

temperature weather

Tai sveikesnis sprendimas

Nuotoliniu būdu dirbantys darbuotojai linkę rečiau praleisti darbą dėl nedarbingumo. „Indeed“ nuotolinio darbo apklausos duomenimis, 50 % nuotolinių darbuotojų teigė, kad dirbdami namuose jie mažiau serga, o 56 % – kad rečiau neatvyksta į darbą.

undraw Savings dwkw

Ar jūsų verslui daro įtaką COVID-19?

Jei dėl koronaviruso susidūrėte su sunkumais, mes jums padėsime. Siūlome kreditavimo galimybes klientams, kurie negali sau leisti mokėti už mėnesinę „LiveAgent“ prenumeratą. Susisiekite su mumis per susirašinėjimo valdiklį naršyklėje arba atsiųskite mums el. laišką su aprašyta savo situacija ir mes su jumis viską susitarsime.

Pagrindinės nuotolinės pagalbos tarnybos platformos savybės

Naudodami tinkamą nuotolinio darbo stebėjimo platformą galėsite stebėti viską – nuo naudojimo statistikos ir agentų darbo rezultatų iki klientų pasitenkinimo reitingų. Kurkite išsamias ataskaitas pagal laiką, skyrių, agentą, žymą ar kanalą. Skaitykite daugiau…

Darbo valdymo platforma turėtų padėti valdyti užduotis, darbo krūvį ir agentus pasitelkiant automatizavimo funkcijas, kurios paskirsto atsakomybes ir užduotis, optimizuoja darbo krūvį, atpažįsta agentų susidūrimus ir kt. Skaitykite daugiau…

Nuotolinio bendradarbiavimo platforma turėtų palaikyti tiek vidinius, tiek išorinius balso ir vaizdo skambučius. Vidiniai skambučiai leidžia bendrauti su kolegomis nenaudojant jokių trečiųjų šalių programų, o išoriniai skambučiai leidžia aptarnauti klientus tiesiai iš namų. Skaitykite daugiau…

Nuotolinio aptarnavimo platforma turėtų leisti bendrauti su klientais ir kolegomis iš vieno prietaisų skydelio. Naudokite tiesioginius pokalbius, kad galėtumėte padėti klientams realiuoju laiku, o bendravimui su kolegomis naudokite vidinius pokalbius, kad nuotolinės platformos komandos galėtų dirbti. Skaitykite daugiau…

Kaip galite naudoti „LiveAgent“ nuotoliniam darbui?

„LiveAgent“ yra viską viename turinti nuotolinio klientų aptarnavimo komanda.

Išbandykite „LiveAgent“ jau šiandien

Nuo 2004 m. padedame įmonėms augti ir rūpintis klientais. Turime viską, ko reikia, kad jūsų nuotolinis klientų aptarnavimas pasiektų aukštesnį lygį.

Web icon

Daugiau nei nuotolinio darbo programinė įranga

Tai viską viename turinti visų jūsų klientų aptarnavimo paslaugų tarnyba, kurioje rasite bilietų tvarkymo, tiesioginių pokalbių, skambučių centro ir aptarnavimo socialiniais tinklais paslaugas.

Stars

Daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta

„LiveAgent“ buvo daugiausiai peržiūrų sulaukęs ir geriausiai įvertintas pagalbos tarnybos programinės įrangos sprendimas mažoms ir vidutinėms įmonėms 2019 ir 2020 metais.

Statistic icon

Daugybė funkcijų ir lankstumas

Čia rasite daugiau nei 180 funkcijų, daugiau nei 40 integracijų ir begalę tinkinimo parinkčių, kurios padės prisitaikyti prie savo poreikių.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kokia yra geriausia nuotolinio aptarnavimo programinė įranga?

Norėdami nustatyti geriausią įmonėms skirtą nuotolinio aptarnavimo programinę įrangą peržiūrėkite tokias peržiūros platformas kaip „Capterra“. Taip pat palyginkite funkcijas, kainas ir pritaikymą. Išsirinkite tris geriausias ir išbandykite jų bandomąsias versijas. Kiekviena gerą reputaciją turinti įmonė, siūlanti pagalbos tarnybos sprendimą, turi tokią versiją.

Kas yra nuotolinės pagalbos programinė įranga?

Nuotolinės pagalbos programinė įranga leidžia jūsų agentams teikti klientų aptarnavimo paslaugas beveik iš bet kurios vietos, kurioje yra paprastas interneto ryšys. Be to, tai centralizuota klientų aptarnavimo programinė įranga, kurioje galite automatizuoti agentų užduotis, analizuoti ataskaitas ir veiksmingai atsakyti klientams iš vienos vietos.

Kaip užtikrinti, kad nuotolinio klientų aptarnavimo agentai dirbtų?

Tinkama nuotolinio pagalbos centro programinė įranga rodo ataskaitų teikimo įrankius, kurie prireikus leidžia kasdien peržiūrėti ir stebėti agentų darbą.

]

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai