Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Nuotoliniam darbui skirta platforma leidžia bendradarbiauti su komanda ir tuo pačiu metu aptarnauti klientus.
Tinkama nuotolinio aptarnavimo programinė įranga turėtų turėti funkcijas, kurios padeda bendrauti su bendradarbiais ir klientais įvairiais kanalais, automatizuoti darbo eigą, stebėti atlikto darbo kiekį ir kurti išsamias ataskaitas.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Norėdami nustatyti geriausią įmonėms skirtą nuotolinio aptarnavimo programinę įrangą peržiūrėkite tokias peržiūros platformas kaip „Capterra“. Taip pat palyginkite funkcijas, kainas ir pritaikymą. Išsirinkite tris geriausias ir išbandykite jų bandomąsias versijas. Kiekviena gerą reputaciją turinti įmonė, siūlanti pagalbos tarnybos sprendimą, turi tokią versiją.
Nuotolinės pagalbos programinė įranga leidžia jūsų agentams teikti klientų aptarnavimo paslaugas beveik iš bet kurios vietos, kurioje yra paprastas interneto ryšys. Be to, tai centralizuota klientų aptarnavimo programinė įranga, kurioje galite automatizuoti agentų užduotis, analizuoti ataskaitas ir veiksmingai atsakyti klientams iš vienos vietos.
Tinkama nuotolinio pagalbos centro programinė įranga rodo ataskaitų teikimo įrankius, kurie prireikus leidžia kasdien peržiūrėti ir stebėti agentų darbą.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis