Darbas nuotoliniu būdu naudojant nuotolinės pagalbos programinę įrangą tampa nauja norma daugumai žmonių visame pasaulyje. Dar prieš COVID-19 proveržį nuotolinis darbas buvo vis labiau plintantis.
Darbdaviai tampa lankstesni ir supranta, kad darbštūs, kvalifikuoti darbuotojai yra jų įmonės stiprybė nepriklausomai nuo to, iš kurios vietos jie dirba. Tiesą sakant, „PRNewswire“ duomenimis, 83 % įmonių įdiegė lanksčių darbo vietų politiką arba planuoja ją priimti. Kodėl? Skaitykite toliau ir sužinokite.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Nuotoliniam darbui skirta platforma leidžia bendradarbiauti su komanda ir tuo pačiu metu aptarnauti klientus.
Tinkama nuotolinio aptarnavimo programinė įranga turėtų turėti funkcijas, kurios padeda bendrauti su bendradarbiais ir klientais įvairiais kanalais, automatizuoti darbo eigą, stebėti atlikto darbo kiekį ir kurti išsamias ataskaitas.
„FlexJob“ metinės apklausos duomenimis, 65 % respondentų namų biure dirba produktyviau nei tradicinėje darbo vietoje, nes juos supa mažiau dėmesį blaškančių dalykų bei mažiau kas trukdo.
„Amerisleep“ tyrimo duomenimis, 57 % nuotoliniu būdu dirbančių darbuotojų yra labiau patenkinti savo darbu nei vidutinis amerikietis.
„Amerisleep“ tyrimas taip pat parodė, kad beveik 80 % nuotoliniu būdu dirbančių darbuotojų savo tipinį streso lygį per darbo savaitę apibūdino kaip „nekeliantį streso“ arba tik „vidutiniškai keliantį stresą“.
Nuotoliniu būdu dirbantys darbuotojai linkę rečiau praleisti darbą dėl nedarbingumo. „Indeed“ nuotolinio darbo apklausos duomenimis, 50 % nuotolinių darbuotojų teigė, kad dirbdami namuose jie mažiau serga, o 56 % – kad rečiau neatvyksta į darbą.
Jei dėl koronaviruso susidūrėte su sunkumais, mes jums padėsime. Siūlome kreditavimo galimybes klientams, kurie negali sau leisti mokėti už mėnesinę „LiveAgent“ prenumeratą. Susisiekite su mumis per susirašinėjimo valdiklį naršyklėje arba atsiųskite mums el. laišką su aprašyta savo situacija ir mes su jumis viską susitarsime.
Naudodami tinkamą nuotolinio darbo stebėjimo platformą galėsite stebėti viską – nuo naudojimo statistikos ir agentų darbo rezultatų iki klientų pasitenkinimo reitingų. Kurkite išsamias ataskaitas pagal laiką, skyrių, agentą, žymą ar kanalą. Skaitykite daugiau…
Darbo valdymo platforma turėtų padėti valdyti užduotis, darbo krūvį ir agentus pasitelkiant automatizavimo funkcijas, kurios paskirsto atsakomybes ir užduotis, optimizuoja darbo krūvį, atpažįsta agentų susidūrimus ir kt. Skaitykite daugiau…
Nuotolinio bendradarbiavimo platforma turėtų palaikyti tiek vidinius, tiek išorinius balso ir vaizdo skambučius. Vidiniai skambučiai leidžia bendrauti su kolegomis nenaudojant jokių trečiųjų šalių programų, o išoriniai skambučiai leidžia aptarnauti klientus tiesiai iš namų. Skaitykite daugiau…
Nuotolinio aptarnavimo platforma turėtų leisti bendrauti su klientais ir kolegomis iš vieno prietaisų skydelio. Naudokite tiesioginius pokalbius, kad galėtumėte padėti klientams realiuoju laiku, o bendravimui su kolegomis naudokite vidinius pokalbius, kad nuotolinės platformos komandos galėtų dirbti. Skaitykite daugiau…
„LiveAgent“ yra viską viename turinti nuotolinio klientų aptarnavimo komanda.
Nuo 2004 m. padedame įmonėms augti ir rūpintis klientais. Turime viską, ko reikia, kad jūsų nuotolinis klientų aptarnavimas pasiektų aukštesnį lygį.
Tai viską viename turinti visų jūsų klientų aptarnavimo paslaugų tarnyba, kurioje rasite bilietų tvarkymo, tiesioginių pokalbių, skambučių centro ir aptarnavimo socialiniais tinklais paslaugas.
„LiveAgent“ buvo daugiausiai peržiūrų sulaukęs ir geriausiai įvertintas pagalbos tarnybos programinės įrangos sprendimas mažoms ir vidutinėms įmonėms 2019 ir 2020 metais.
Čia rasite daugiau nei 180 funkcijų, daugiau nei 40 integracijų ir begalę tinkinimo parinkčių, kurios padės prisitaikyti prie savo poreikių.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Norėdami nustatyti geriausią įmonėms skirtą nuotolinio aptarnavimo programinę įrangą peržiūrėkite tokias peržiūros platformas kaip „Capterra“. Taip pat palyginkite funkcijas, kainas ir pritaikymą. Išsirinkite tris geriausias ir išbandykite jų bandomąsias versijas. Kiekviena gerą reputaciją turinti įmonė, siūlanti pagalbos tarnybos sprendimą, turi tokią versiją.
Nuotolinės pagalbos programinė įranga leidžia jūsų agentams teikti klientų aptarnavimo paslaugas beveik iš bet kurios vietos, kurioje yra paprastas interneto ryšys. Be to, tai centralizuota klientų aptarnavimo programinė įranga, kurioje galite automatizuoti agentų užduotis, analizuoti ataskaitas ir veiksmingai atsakyti klientams iš vienos vietos.
Tinkama nuotolinio pagalbos centro programinė įranga rodo ataskaitų teikimo įrankius, kurie prireikus leidžia kasdien peržiūrėti ir stebėti agentų darbą.
Būkite pirmieji, tiesiogiai į savo elektroninį paštą gaunantys išskirtinius pasiūlymus ir naujienas, apie mūsų produktus ir paslaugas.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis