Vartotojui patogi
nuotolinės pagalbos tarnybos programinė įranga.

Sužinokite, kaip paprasta gali būti bendradarbiauti nuotoliniu būdu.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Ieškote nuotolinės pagalbos tarnybos programos?

Darbas nuotoliniu būdu naudojant nuotolinės pagalbos programinę įrangą tampa nauja norma daugumai žmonių visame pasaulyje. Dar prieš COVID-19 proveržį nuotolinis darbas buvo vis labiau plintantis. Darbdaviai tampa lankstesni ir supranta, kad darbštūs, kvalifikuoti darbuotojai yra jų įmonės stiprybė nepriklausomai nuo to, iš kurios vietos jie dirba. Tiesą sakant, „PRNewswire“ duomenimis, 83 % įmonių įdiegė lanksčių darbo vietų politiką arba planuoja ją priimti. Kodėl? Skaitykite toliau ir sužinokite.
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
real time collaboration - illustration

Kas yra nuotolinės pagalbos tarnybos programinė įranga?

Nuotoliniam darbui skirta platforma leidžia bendradarbiauti su komanda ir tuo pačiu metu aptarnauti klientus.

Tinkama nuotolinio aptarnavimo programinė įranga turėtų turėti funkcijas, kurios padeda bendrauti su bendradarbiais ir klientais įvairiais kanalais, automatizuoti darbo eigą, stebėti atlikto darbo kiekį ir kurti išsamias ataskaitas.

Kuo naudinga nuotolinio darbo programinė įranga?

activity - gif

Didina darbuotojų produktyvumą

„FlexJob“ metinės apklausos duomenimis, 65 % respondentų namų biure dirba produktyviau nei tradicinėje darbo vietoje, nes juos supa mažiau dėmesį blaškančių dalykų bei mažiau kas trukdo.
heart turning black and white - gif

Didina pasitenkinimą darbu

„Amerisleep“ tyrimo duomenimis, 57 % nuotoliniu būdu dirbančių darbuotojų yra labiau patenkinti savo darbu nei vidutinis amerikietis.
tune - gif

Mažina darbuotojų patiriamą stresą

„Amerisleep“ tyrimas taip pat parodė, kad beveik 80 % nuotoliniu būdu dirbančių darbuotojų savo tipinį streso lygį per darbo savaitę apibūdino kaip „nekeliantį streso“ arba tik „vidutiniškai keliantį stresą“.
temperature weather - gif

Tai sveikesnis sprendimas

Nuotoliniu būdu dirbantys darbuotojai linkę rečiau praleisti darbą dėl nedarbingumo. „Indeed“ nuotolinio darbo apklausos duomenimis, 50 % nuotolinių darbuotojų teigė, kad dirbdami namuose jie mažiau serga, o 56 % – kad rečiau neatvyksta į darbą.
Savings illustration

Ar jūsų verslui daro įtaką COVID-19?

Jei dėl koronaviruso susidūrėte su sunkumais, mes jums padėsime. Siūlome kreditavimo galimybes klientams, kurie negali sau leisti mokėti už mėnesinę „LiveAgent“ prenumeratą. Susisiekite su mumis per susirašinėjimo valdiklį naršyklėje arba atsiųskite mums el. laišką su aprašyta savo situacija ir mes su jumis viską susitarsime.

Pagrindinės nuotolinės pagalbos tarnybos platformos savybės

Naudodami tinkamą nuotolinio darbo stebėjimo platformą galėsite stebėti viską – nuo naudojimo statistikos ir agentų darbo rezultatų iki klientų pasitenkinimo reitingų. Kurkite išsamias ataskaitas pagal laiką, skyrių, agentą, žymą ar kanalą. Skaitykite daugiau…
Darbo valdymo platforma turėtų padėti valdyti užduotis, darbo krūvį ir agentus pasitelkiant automatizavimo funkcijas, kurios paskirsto atsakomybes ir užduotis, optimizuoja darbo krūvį, atpažįsta agentų susidūrimus ir kt. Skaitykite daugiau…
Nuotolinio bendradarbiavimo platforma turėtų palaikyti tiek vidinius, tiek išorinius balso ir vaizdo skambučius. Vidiniai skambučiai leidžia bendrauti su kolegomis nenaudojant jokių trečiųjų šalių programų, o išoriniai skambučiai leidžia aptarnauti klientus tiesiai iš namų. Skaitykite daugiau…
Nuotolinio aptarnavimo platforma turėtų leisti bendrauti su klientais ir kolegomis iš vieno prietaisų skydelio. Naudokite tiesioginius pokalbius, kad galėtumėte padėti klientams realiuoju laiku, o bendravimui su kolegomis naudokite vidinius pokalbius, kad nuotolinės platformos komandos galėtų dirbti. Skaitykite daugiau…

Kaip galite naudoti „LiveAgent“ nuotoliniam darbui?

„LiveAgent“ yra viską viename turinti nuotolinio klientų aptarnavimo komanda.

Išbandykite „LiveAgent“ jau šiandien

Nuo 2004 m. padedame įmonėms augti ir rūpintis klientais. Turime viską, ko reikia, kad jūsų nuotolinis klientų aptarnavimas pasiektų aukštesnį lygį.
Web icon

Daugiau nei nuotolinio darbo programinė įranga

Tai viską viename turinti visų jūsų klientų aptarnavimo paslaugų tarnyba, kurioje rasite bilietų tvarkymo, tiesioginių pokalbių, skambučių centro ir aptarnavimo socialiniais tinklais paslaugas.

Daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta

„LiveAgent“ buvo daugiausiai peržiūrų sulaukęs ir geriausiai įvertintas pagalbos tarnybos programinės įrangos sprendimas mažoms ir vidutinėms įmonėms 2019 ir 2020 metais.

Daugybė funkcijų ir lankstumas

Čia rasite daugiau nei 180 funkcijų, daugiau nei 40 integracijų ir begalę tinkinimo parinkčių, kurios padės prisitaikyti prie savo poreikių.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kokia yra geriausia nuotolinio aptarnavimo programinė įranga?

Norėdami nustatyti geriausią įmonėms skirtą nuotolinio aptarnavimo programinę įrangą peržiūrėkite tokias peržiūros platformas kaip „Capterra“. Taip pat palyginkite funkcijas, kainas ir pritaikymą. Išsirinkite tris geriausias ir išbandykite jų bandomąsias versijas. Kiekviena gerą reputaciją turinti įmonė, siūlanti pagalbos tarnybos sprendimą, turi tokią versiją.

Kas yra nuotolinės pagalbos programinė įranga?

Nuotolinės pagalbos programinė įranga leidžia jūsų agentams teikti klientų aptarnavimo paslaugas beveik iš bet kurios vietos, kurioje yra paprastas interneto ryšys. Be to, tai centralizuota klientų aptarnavimo programinė įranga, kurioje galite automatizuoti agentų užduotis, analizuoti ataskaitas ir veiksmingai atsakyti klientams iš vienos vietos.

Kaip užtikrinti, kad nuotolinio klientų aptarnavimo agentai dirbtų?

Tinkama nuotolinio pagalbos centro programinė įranga rodo ataskaitų teikimo įrankius, kurie prireikus leidžia kasdien peržiūrėti ir stebėti agentų darbą.

Related Articles to Nuotolinės pagalbos tarnybos programinė įranga
Pasirūpinkite, kad jūsų bendravimas nekeltų rizikos ir pasirinkite galingą komunikacijos įrankį savo įmonės verslui – „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį.

Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms

Tiesioginis pokalbis gali pagerinti komandinį darbą ir klientų aptarnavimą. Tai lengva integruoti į jūsų svetainę ir saugu naudoti su daugybe funkcijų, tokių kaip video pokalbiai ir atsiliepimų apklausa. LiveAgent yra patikima tiek mažoms, tiek didelėms įmonėms ir jums nereikia turėti programavimo patirties, kad pradėtumėte naudoti tai.

Atlikite ir priimkite tarptautinius skambučius už vietines kainas su LivegAgent virtualaus telefono programine įranga. Mes bendradarbiaujame su 99% VoIP tiekėjų.

Pirmaujanti virtualaus telefono programinė įranga skirta B2B ir B2C verslams

LiveAgent yra daugiakalbė programa, kuri yra populiarus ir patikimas pasirinkimas verslui. Tai lengvai naudojama debesų kompiuterija paremta sistema, kuri padeda valdyti bilietus, el. laiškus, pokalbius ir socialinius pranešimus. LiveAgent padeda 21 000 įmonių teikti geriausią klientų aptarnavimą be IT pagalbos. Tai yra viskas-viename daugiakanalė platforma, kurioje galima naudoti virtualų telefoną.

Suteikite savo klientams galimybę rasti atsakymus, kuriie jiems reikalingi, naudojantis savitarnos paslaugomis. „LiveAgent“ DUK programinė įranga leidžia jums sukurti puikius klientų portalus.

Pasinaudokite DUK programine įranga, kad optimizuotumėte klientų savitarną

LiveAgent siūlo DUK ir žinių bazės programinę įrangą, kuri yra tik dalis jų daugiakanalės įrangos, turinčios daugiau nei 180 funkcijų. Jie taip pat siūlo pritaikyti savo portalą atsižvelgiant į jų įmonės prekės ženklą ir tapatybę, kad atitiktų jų klientų poreikius. Didinkite savo klientų pasitenkinimą naudodamiesi visomis pažangiomis funkcijomis, kurių siūlo LiveAgent.

Naudodami „LiveAgent“ klientų aptarnavimo dokumentacijos programinę įrangą, galite lengvai sukurti išsamią žinių bazę su klientų aptarnavimo dokumentacija ir tada jie turės prieigą prie savitarnos.

Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją

LiveAgent is a customer service system that combines ticketing, chat, voice and video calls, social media, and self-service tools. It has over 180 functions, 40 integrations, and can be customized to meet the needs of various industries. LiveAgent has been in the market for over 15 years and has served various businesses. It has received the most reviews and highest ratings for its software in 2019-2020. More than 30,000 companies trust LiveAgent for their customer service needs.

LiveAgent teikia nemokamą bilietavimo programinę įrangą, kuri nukreipia el. laiškus, internetinius pokalbius, skambučių centrą ir žinių bazę į vieną pašto dėžutę.

Nemokama bilietavimo programinė įranga

Siūloma nemokama bilietavimo programinė įranga, kuri padeda vartotojams sumažinti laiką, kurį jie skiria klientų problemų sprendimui. Taip pat suteikiamas vienas bendravimo taškas, kad būtų lengviau ir greičiau išspręsti visas klientų užklausas iš kelių kanalų. Laikoma, kad tai pagerina agentų produktyvumą.

Atlikite ir gaukite skambučius internetu, naudodami mūsų pažangią telefonijos programinę įrangą. Atlikite tarptautinius ir regioninius skambučius vietinėmis kainomis.

Reikalinga patikima telefonijos programinė įranga?

Straipsnyje aptariamos telefoninio klientų aptarnavimo svarbos bei siūlomos programinės įrangos ir paslaugų pasirinkimo galimybės. Pateikiami klausimų užbaigimo ir pristabdymo šablonai, siekiant užtikrinti klientų pasitenkinimą ir lojalumą. Siūloma programinė įranga LiveAgent, kuri turi daugybę funkcijų ir yra lengvai naudojama, taip pat siūlomi patarimai, kaip tapti sėkmingu skambučių centro agentu. LiveAgent taip pat turi nemokamą bandomąjį laikotarpį ir klientų aptarnavimą 24/7.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai