Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms
Tiesioginis pokalbis gali pagerinti komandinį darbą ir klientų aptarnavimą. Tai lengva integruoti į jūsų svetainę ir saugu naudoti su daugybe funkcijų, tokių kaip video pokalbiai ir atsiliepimų apklausa. LiveAgent yra patikima tiek mažoms, tiek didelėms įmonėms ir jums nereikia turėti programavimo patirties, kad pradėtumėte naudoti tai.
Pirmaujanti virtualaus telefono programinė įranga skirta B2B ir B2C verslams
LiveAgent yra daugiakalbė programa, kuri yra populiarus ir patikimas pasirinkimas verslui. Tai lengvai naudojama debesų kompiuterija paremta sistema, kuri padeda valdyti bilietus, el. laiškus, pokalbius ir socialinius pranešimus. LiveAgent padeda 21 000 įmonių teikti geriausią klientų aptarnavimą be IT pagalbos. Tai yra viskas-viename daugiakanalė platforma, kurioje galima naudoti virtualų telefoną.
Pasinaudokite DUK programine įranga, kad optimizuotumėte klientų savitarną
LiveAgent siūlo DUK ir žinių bazės programinę įrangą, kuri yra tik dalis jų daugiakanalės įrangos, turinčios daugiau nei 180 funkcijų. Jie taip pat siūlo pritaikyti savo portalą atsižvelgiant į jų įmonės prekės ženklą ir tapatybę, kad atitiktų jų klientų poreikius. Didinkite savo klientų pasitenkinimą naudodamiesi visomis pažangiomis funkcijomis, kurių siūlo LiveAgent.
Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją
LiveAgent is a customer service system that combines ticketing, chat, voice and video calls, social media, and self-service tools. It has over 180 functions, 40 integrations, and can be customized to meet the needs of various industries. LiveAgent has been in the market for over 15 years and has served various businesses. It has received the most reviews and highest ratings for its software in 2019-2020. More than 30,000 companies trust LiveAgent for their customer service needs.
Nemokama bilietavimo programinė įranga
Siūloma nemokama bilietavimo programinė įranga, kuri padeda vartotojams sumažinti laiką, kurį jie skiria klientų problemų sprendimui. Taip pat suteikiamas vienas bendravimo taškas, kad būtų lengviau ir greičiau išspręsti visas klientų užklausas iš kelių kanalų. Laikoma, kad tai pagerina agentų produktyvumą.
Reikalinga patikima telefonijos programinė įranga?
Straipsnyje aptariamos telefoninio klientų aptarnavimo svarbos bei siūlomos programinės įrangos ir paslaugų pasirinkimo galimybės. Pateikiami klausimų užbaigimo ir pristabdymo šablonai, siekiant užtikrinti klientų pasitenkinimą ir lojalumą. Siūloma programinė įranga LiveAgent, kuri turi daugybę funkcijų ir yra lengvai naudojama, taip pat siūlomi patarimai, kaip tapti sėkmingu skambučių centro agentu. LiveAgent taip pat turi nemokamą bandomąjį laikotarpį ir klientų aptarnavimą 24/7.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis