Atsisveikinkite su lėta, žemesnės klasės programine įranga

Pereikite į LiveAgent ir perkelkite savo duomenis iš “Novocall” jau šiandien.

  • ✓ Jokio mkesčio už paruošimą
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Keliatės iš "Novocall" į LiveAgent?

LiveAgent platforma turi visus įrankius, reikalingus teikti puikią klientų aptarnavimo patirtį. Mūsų viskas viename bilietavimo sistema, už sąžiningą kainą gali tvarkyti el. laiškus, pokalbius, socialinius kanalus, skambučių centrus ir žinių bazes.

Mes jus kviečiame 14 dienų nemokamai išbandyti mūsų pagalbos tarnybos programinę įrangą. Jums nereikės pateikti savo kreditinės kortelės informacijos.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

"Novocall" ir "LiveAgent" palyginimas

Funkcijos Liveagent
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikalaujama kreditinė kortelė.
"Novocall"
Bilietavimas
Savyje turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarrnavimo užklausas.
LiveAgent siūlo bilietavimą.
"Novocall" nesiūlo bilietavimo.
Internetiniai Pokalbiai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite patalpinti bet kurioje svetainėje.
LiveAgent siūlo Internetinius Pokalbius.
"Novocall" nesiūlo Internetinių Pokalbių.
Skambučių Centras
Skambučių centras, kurį galima naudoti skambučių atlikimui ir gavimui, naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
LiveAgent siūlo Skambučių Centrą Viskas-įskaičiuota plane už $49 / agentui / mėnesiui.
"Novocall" siūlo Skambučių Centrą plane už $25 / agentui / mėnesiui.
Savitarna
Funkcija, kuri jus įgalina kurti klientų portalą į kurį jūsų klientai galėtų prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo buvusių bilietų ir žinių bazės turinio.
LiveAgent siūlo Savitarną.
"Novocall" nesiūlo Savitarnos.
Facebook
"Facebook" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Facebook" integraciją.
"Novocall" nesiūlo "Facebook" integracijos.
Twitter
"Twitter" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas "Twitter" žinutes tiesiogiai iš programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Twitter" integraciją.
"Novocall" nesiūlo "Twitter" integracijos.
Instagram
"Instagram" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Instagram" integraciją.
"Novocall" nesiūlo "Instagram" integracijos.
Viber
"Viber" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti "Viber" pranešimus tiesiogiai iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Viber" integraciją.
"Novocall" nesiūlo "Viber" integracijos.
Žinių Bzė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir "how-to" straipsnius.
LiveAgent siūlo žinių bazę.
"Novocall" nesiūlo žinių bazės.
Klientų Forumas
Jūsų klientams skirta internetinė diskusijų lenta, kuri randasi tiesiogiai jūsų žinių bazėje.
LiveAgent siūlo klientų forumą.
"Novocall" nesiūlo klientų forumo.
Automatizacija ir Taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti ir pašalinti pasikartojančias užduotis.
LiveAgent siūlo automatizaciją ir taisykles Bilietas plane už $15 / agentui / mėnesiui.
"Novocall" siūlo automatizaciją ir taisykles plane už $25 / agentui / mėnesiui.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms aplikacijoms leidžia dirbti kartu.
LiveAgent siūlo API funkcijas.
"Novocall" nesiūlo API funkcijų.
Interaktyvusis Atsakiklis (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemoje, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
LiveAgent siūlo IVR funkcijas.
"Novocall" nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo Skambučiai
Visi vaizdo skambučiai, tokie kaip "Skype", "Zoom" ar "Facetime" skambučiai.
LiveAgent siūlo vaizdo skambučius.
"Novocall" nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota Istorija
Nesibaigia Bilietų galiojimo laikas ir jie nėra trinami - galite juos peržiūrėti bet kuriuo metu.
LiveAgent siūlo neribotą istoriją.
"Novocall" nesiūlo neribotos istorijos.
Neribotos Interneto Svetainės
Jūs galite naudoti programinę įrangą neribotame interneto svetainių skaičiuje.
LiveAgent siūlo neribotas interneto svetaines Bilietas plane už $15 / agentui / mėnesiui.
"Novocall" siūlo neribotas interneto svetaines plane už $25 / agentui / mėnesiui.
Neriboti Pokalbių Mygtukai
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
LiveAgent siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
"Novocall" nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
Neriboti Bilietai / Laiškai
Jūs galite gauti neribotą laiškų ir bilietų skaičių.
LiveAgent siūlo neribotus bilietus / laiškus.
"Novocall" nesiūlo neribotų bilietų / laiškų.
Neribotas Skambučių Įrašymas
Įrašykite kiekvieną atliktą ar priimtą pokalbį ir perklausykite įrašą bet kuriuo metu.
LiveAgent siūlo neribotą pokalbių įrašymą Viskas-įskaičiuota plane už $49 / agentui / mėnesiui.
"Novocall" siūlo neribotą pokalbių įrašymą plane už $25 / agentui / mėnesiui.
Neribota Pagalba 24/7
Klientų aptarnavimas teikiamas 24/7 neribojant pateikiamų užklausų skaičiaus.
LiveAgent siūlo neribotą 24/7 pagalbą Bilietas plane už $15 / agentui / mėnesiui.
"Novocall" siūlo neribotą 24/7 pagalbą plane už $25 / agentui / mėnesiui.
Data migration from one solution to another

Migruokite šiandien

Prijunkite savo duomenis prie mūsų pagalbos tarnybos sistemos ir gaukite prieigą prie mūsų bilietavimo sistemos, kuri apima el. paštą, internetinius pokalbius, skambučių centrus, klientų portalus, žinių bazes ir socialinę žiniasklaidą – “Facebook”, “Twitter”, “Instagram” ir “Viber”. Nesudėtingai teikite nepakartojamą klientų aptarnavimą visuose kanaluose.

Norite perkelti patys?

Mūsų darbuotojai šiuo metu dirba ties “Novocall” migracijos įskiepiu. Sekite informaciją!

Migrate data to LiveAgent on your own

Kokius duomenis aš galiu perkelti iš "Novocall"?

Žmones

Nesudėtingai perkelkite agentus, administratorius, vartotojus ir klientus.

Žymas

Perkelkite visus savo departamentus ir bilietų žymas.

Bilietus

Perkelkite bilietus, priedus, vartotojo laukelius ir bilietų laukelius.

Pasiruošę migruoti iš "Novocall" į LiveAgent?

Apžvelkite kai kuriuos privalumus, kuriuos gaunate perėję prie LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Išskirtinis klientų aptarnavimas

24/7 mūsų agentų pagalba. Mes esame čia, kai tik jums mūsų reikia.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Pagrindinis pagalbos centro sprendimas

Naudingi įrankiai, daugiau, nei 175 funkcijos ir virš 40 integracijų. Mes turime viską, ko jums reikia.

Person collecting papers into the net

Daugiau sutaupykite ir padidinkite investicijų pelningumo rodiklį (ROI)

Visuomet gaukite LiveAgent nemokamai ir pasirinkite vieną iš trijų mūsų kainų planų.

Multilingual support in LiveAgent

Pasirinkite kalbą

Pasirinkite vieną iš 43 skirtingų kalbų. LiveAgent taip pat palaiko kalbos pritaikymo valdiklius.

Perkelkite savo duomenis iš "Novocall" jau šiandien

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2020 metais. Prisijunkite prie tokių bendrovių, kaip Huawei, BMW ir Yamaha, teikiant pasaulinio lygio pagalbą savo klientams.

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma

Pereinate iš kitos programinės įrangos?

Perkelkite savo duomenis iš bet kurio, žemiau išvardinto programinės įrangos teikėjo sprendimo, nemokamai. Pereikite šiandien. Mes jums padėsime.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Susiję straipsniai suMigracija iš “Novocall”
415713 How To Setup And Create Contacts In LiveAgent

How to setup and create Contacts in LiveAgent

LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.

485115 How To Create Contact Groups In LiveAgent

How to create Contact groups in LiveAgent

Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

752568 Using Contact Groups To Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite produktų apžvalgas iš pramonės pusės ir išbandykite visus bendravimo kanalus, kol jūsų „LiveAgent“ ruošiama. Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Aptarnaudama 9 skirtingas šalis, Contrado naudoja tik vieną LiveAgent. Contrado klientų pagalba, per mėnesį gali išspręsti 8 000 pagalbos bilietų. Skaityti daugiau.

Contrado

LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x