Ieškote „Novocall“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Novocall“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar ieškote programinės įrangos, kuri galėtų atlikti daugiau nei tik telefono skambučius? „LiveAgent“ yra geriausias „omnichannel“ pagalbos centro sprendimas, padedantis pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.

„LiveAgent“ siūlo daugybę komunikacijos kanalų, daugiau nei 175 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų, padedančių užtikrinti geriausią įmanomą klientų aptarnavimą.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Aptarnavimas skambučių centre

Be daugelio kitų funkcijų, „LiveAgent“ taip pat siūlo skambučių centro integraciją. Tai nustatoma greitai ir paprastai!

Prieinamos kainos

„LiveAgent“ suteikia daug už priimtiną kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų arba atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte pagalbos centrą individualiems poreikiams

Turi daug funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijų, palengvinančių ir darbo eigą.

„Novocall“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required.
Novocall
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
Novocall doesn't offer ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
Novocall doesn't offer Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center in All-inclusive plan for $49/agent/month.
Novocall offers Call Center in plan for $25/agent/month.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service.
Novocall doesn't offer Self-Service.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
Novocall doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
Novocall doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
Novocall doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Novocall doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
Novocall doesn't offer knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
Novocall doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
Novocall offers automation and rules in plan for $25/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions.
Novocall doesn't offer API functions.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
Novocall doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Novocall doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
Novocall doesn't offer unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
Novocall offers unlimited websites in plan for $25/agent/month.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
Novocall doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
Novocall doesn't offer unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording in All-inclusive plan for $49/agent/month.
Novocall offers unlimited call recording in plan for $25/agent/month.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
Novocall offers unlimited 24/7 support in plan for $25/agent/month.
smart phone calling

Galinga „Novocall“ alternatyva

Pagerinkite klientų aptarnavimo lygį ir suteikite savo klientams galimybę susisiekti su jumis keliais kanalais. El. paštas, tiesioginiai pokalbiai, socialiniai tinklai, skambučių centras ir žinių bazė – visa tai įtraukta į vieną programinę įrangą.

Viskas tvarkoma naudojant patikimą bilietų sistemą, todėl kiekvienas jūsų gautas pranešimas yra rūšiuojamas automatiškai. Tokiu būdu galite sutelkti dėmesį į svarbius dalykus ir sutaupyti laiko.

Greičiausias tiesioginis pokalbis internetu

Tiesioginis pokalbis yra būtina priemonė teikiant klientų aptarnavimą, nes leidžia jūsų klientams nedelsiant susisiekti su jūsų agentais iš jūsų svetainės.

„LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, o pokalbių rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Suteikite aptarnavimą žaibo greičiu.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Aptarnavimas skambučių centre

Jei nenorite atsisakyti skambučių centro, neprivalote. „LiveAgent“ leidžia greitai ir lengvai įsirengti skambučių centrą. Jį galite prijungti prie savo naršyklės, telefono ar kitos pasirinktos įrangos.

Nereikia trečiųjų šalių teikėjų, nes „LiveAgent“ pasirūpins viskuo už jus.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

man and woman winners-illustration

Pasirengę pereiti į „LiveAgent“?

Pereikite į „LiveAgent“ ir suteikite savo klientams daugiau galimybių, kai jiems reikia paglabos. „LiveAgent“ turi tris puikius kainų planus su naudingais įrankiais, funkcijomis ir integracijomis, kad paspartintumėte darbo eigą. Peržvelkite ir nuspręskite, kuris iš jų jums labiausiai tinka.

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau su „LiveAgent“.

Palyginkite mus su kitomis programinės įrangos alternatyvomis

Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kita populiaria pagalbos centro įranga? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

    Susiję straipsniai su„Novocall“ alternatyva
    „LiveAgent“ yra puiki „Tidio“ alternatyva su itin greitu tiesioginiu pokalbiu ir kelių kanalų bilietų sistema už sąžiningą kainą.

    Ieškote „Tidio“ alternatyvos?

    „LiveAgent“, kuris įsteigtas 2006 m., yra geriausia įvertinta pagalbos centro įranga, aptarnaujanti daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje. Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, didindami pajamas ir gerinant pasitenkinimą.

    „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

    Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

    Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

    Ieškote „Olark“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

    Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

    Ieškote „Extend“ alternatyvos?

    Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

    Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

    Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

    "LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos? Jūsų paieška baigta, nes „LiveAgent“ siūlo daugiakanalį aptarnavimą ir daugybę funkcijų už puikią kainą.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos?

    "Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x