Daug funkcijų turinti nemokama pagalbos centro programinė įranga.

Pasinaudokite nemokama bilietų tvarkymo sistema, žinių baze, skambučių centru ir tiesioginio pokalbio galimybėmis.

  • ✓ Nėra sąrankos mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7   
  • ✓ Nereikia kredito kortelės    
  • ✓ Atšaukti galima bet kada
Šią įrangą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Nemokama pagalbos centro programinė įranga

Pagerinkite savo bendravimą su klientais naudodami visiems laikams nemokamą „LiveAgent“ planą. Turėdami neribotą skaičių agentų, el. laiškų, tiesioginių pokalbių, skambučių ir kontaktinių formų būsite pasiruošę išlaikyti savo klientus visada laimingus ir ištikimus.

Jūsų bilietai nebepasimeta ir nepamiršta, kai visa komunikacija iš daugelio kanalų yra gražiai surūšiuota vienoje universalioje pašto dėžutėje.

Kas įtraukta į nemokamą „LiveAgent“ planą:

Free Ticketing System Nemokama bilietų programinė įranga

Nemokami tiesioginiai pokalbiai

Call center Nemokamas skambučių centras

Knowledge base Nemokama žinių bazė

Free Unlimited Agents Nemokami neriboti agentai

Definition of customer engagement

Ar nemokama pagalbos centro programinė įranga jums tinka?

Suprantame, kad jei pradedate naują verslą, kartais sunku iš karto investuoti į pagalbos centro programinę įrangą. Štai kodėl mes teikiame nemokamą pagalbos centro planą, apimantį pagrindinius aptarnavimo kanalus ir bilietų sistemos funkcijas.

„LiveAgent“ padės jūsų komandai dirbti efektyviau, kad galėtumėte sutaupyti laiko ir pritraukti naujų klientų, teikdami klientų aptarnavimą visais komunikacijos kanalais.

Nemokamo pagalbos centro privalumai

Įdiekite nemokamą pagalbos centro programinę įrangą savo versle ir pasinaudokite šiais pranašumais

Greitesnis atsako laikas

Paglbos centro funkcijos padeda sutrumpinti laiką, skirtą klientų problemai išspręsti.

Vienintelis kontaktinis taškas

Aptarnavimo komanda gali tvarkyti visas klientų užklausas iš daugelio kanalų vienoje vietoje.

Pagerintas jūsų agentų produktyvumas

Tvarkydami visus aptarnavimo kanalus vienoje vietoje, jūsų agentai mažiau laiko skiria problemoms spręsti.

Į nemokamą planą įtrauktų funkcijų sąrašas

Nemokamas „LiveAgent“ planas yra ribotas ir neapima visų bilietų sistemos ir pagalbos centro funkcijų, tokių kaip automatika, taisyklės, SLA, socialinės paskyros ir išplėstinės ataskaitos … Patikrinkite ir palyginkite, kurios funkcijos yra įtrauktos į nemokamą planą.

Free help desk software migration icon

Nemokama paskyra

7 dienų bilietų istorija

Ribotos integracijos

Nėra socialinių tinklų paskyrų

Nėra kai kurių funkcijų

stars-icon

Mokama paskyra

Prasideda nuo 15 USD per mėn.

Bilietų istorija neribojama

Daugiau galimų funkcijų

Dabar žinote, kokie yra privalumai, tačiau ar šis pasiūlymas nėra per geras, kad būtų tiesa??

Mes norime, kad įmonės prisijungtų prie mūsų nemokamo „LiveAgent“ plano, naudotųsi pagrindinėmis pagalbos centro funkcijomis, tačiau tuo pat metu reikalingi apribojimai, kad sumažintume piktnaudžiavimą. Todėl mes galime padėti mažesnėms įmonėms augti ir galbūt atnaujinti savo neribotus planus su daugybe funkcijų.

 

Jei norite, kad nemokamas „LiveAgent“ planas būtų aktyvus, prisijunkite prie savo paskyros bent kartą per 21 dieną, kitaip jūsų paskyra bus automatiškai suspenduota. Galite bet kada pagerinti nemokamą palną, kad gautumėte neribotą bilietų istoriją, daugiau funkcijų ir neribotą kiekį tiesioginio pokalbio mygtukų, el. pašto adresų, telefono numerių ir kontaktinių formų.

 

Sąžiningo naudojimo politika

Mes norime užtikrinti, kad visi mūsų klientai galėtų mėgautis ir sėkmingai naudotis mūsų paslaugomis, nepaisant jokių sąlygų.
Jei kai kurie klientai naudoja tiek daug duomenų arba pažeidžia taisykles, kad tai gali turėti įtakos kitiems vartotojams. Galime susisiekti su
tokiais pažeidėjais ir aptarti, kaip pakeisti paslaugų naudojimą ir apribojimus arba panaikinti savo paskyras.
Mes taip pat pasiliekame teisę keisti paskyros limitus be išankstinio įspėjimo.

 

Nemokamo „LiveAgent“ plano apribojimai:

Woman looking at her watch

7 dienų bilietų istorija

Negalėsite matyti visų senesnių nei 7 dienų pranešimų.

Person holding a pen in the left hand

VIENA integracija

Ne daugiau kaip vienas el. pašto adresas, tiesioginio pokalbio mygtukas, telefono numeris, kontaktinė forma.

LiveAgent suitable tool for social listening

Nėra socialinių tinklų paskyrų

Nėra integracijos su „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“.

features you need

Trūkstamos funkcijos

Šiame plane ribojamos įvairios funkcijos, automatizavimas, taisyklės.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

quick quality customer service through live chat

Nemokamas tiesioginių pokalbių įrankis

Bendraukite su svetainės lankytojais, kol jie išeina iš jūsų svetainės. Padėkite jiems pirkimo procese ir supraskite jų problemas.

Ar esate pasirengęs naudoti tiesioginį pokalbį, kad padidintumėte savo pajamas ir sumažintumėte klientų praradimą?

Nemokama bilietų sistema

Viena sąsaja, skirta valdyti visus ryšio kanalus. Gaukite visas klientų užklausas iš skirtingų kanalų ir tvarkykite jas iš vienos bendros pašto dėžutės. Kiekviena kliento užklusa paverčiama į bilietą, todėl agentams lengviau ir greičiau išspręsti problemas.

Create Ticket in LiveAgent

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Nemokamas skambučių centras

Pridėkite savo telefono numerį prie „LiveAgent“ ir pradėkite skambinti bei priimti skambučius per naršyklę, telefoną ar programas mobiliesiems. Saugokite neribotą kiekį skambučių įrašų „LiveAgent“; tai gali padėti jums susidoroti su teisinėmis problemomis ir taip apsaugoti savo įmonės reputaciją.

Nemokama žinių bazė

Kai sukursite žinių bazę, jūsų klientai galės rasti sprendimus nesikreipdami į aptarnavimo komandą. Štai kodėl jūsų agentai gali pasinaudoti šiomis situacijomis ir sutelkti dėmesį į skubius ir svarbius klausimus.

Sukūrę forumą, galite suburti savo klientų bendruomenę, kuri gali padėti vieni kitiems.

Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kas yra pagalbos centro programinė įranga?

Pagalbos centro programinė įranga yra tinkama įranga bet kokiam verslui, kuriam gali kilti sunkumų tvarkant didžiulius klientų užklausų kiekius. Be to, tai leidžia jūsų klientų aptarnavimuo personalui efektyviai spręsti klientų problemas iš vienos sąsajos.

Kodėl mažoms įmonėms reikia pagalbos centro programinės įrangos?

Jei ieškote būdo, kaip pagerinti klientų patirtį ir įgyti konkurencinį pranašumą, pagalbos centro programinė įranga jums yra tinkamiausias pasirinkimas. Pagalbos centro programinė įranga gali nedelsiant pakeisti jūsų smulkųjį verslą. Klientų lojalumas prasideda teikiant puikų klientų aptarnavimą.

Ar „LiveAgent

„LiveAgent

Related Articles to Nemokama pagalbos centro programinė įranga
Ieškote tinkamos „osTicket“ alternatyvos? Palyginkite „LiveAgent“ ir „osTicket“ dabar ir gaukite geresnę klientų aptarnavimo programinę įrangą jau šiandien.

Ieškote „osTicket“ alternatyvos?

Tekste pristatomas LiveAgent sprendimas, kuris padeda gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Iš jo naudodamiesi pastebėta geresnės klientų konversijos rodiklis ir greitesnis atsakymo laikas į el. laiškus. Įmonės, kurios naudojo LiveAgent, teigia, kad tai ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. Taip pat pasidžiaugta neribotu agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija.

„LiveAgent“ yra geriausias pagalbos centro pasirinkimas jūsų verslui. Patikima bilietų sistema, daugelio ryšio kanalų aprėptis ir dar daugiau.

Ieškote „Jira“ alternatyvos?

Įmonės renkasi „LiveAgent“ pagalbos tarnybų sistemą dėl jos kainos, patikimo klientų aptarnavimo, daugybės integracijų ir galimybės lengvai tvarkyti el. laiškus. Naudojant šią paslaugą galima naudoti kontaktinių formų ir tiesioginio pokalbio funkcijas, integruoti ją su socialiniais tinklais ir tvarkyti el. laiškų srautą. Didelis pranašumas - stabili veikla ir mobiliosios platformos. Įmonės, kurių klientai turėjo nesklandumų su konkuruojančia „ZenDesk“ sistema, pasirinko „LiveAgent“.

Jei ieškote nemokamos žinių bazės, „LiveAgent“ gali ją nemokamai pasiūlyti Sužinokite daugiau apie mūsų pagalbos centrą.

Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?

„LiveAgent“ žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis suteikia galimybę pasirinkti iš trys iš anksto sukurtų dizainų, kurie gali būti koreguojami pagal spalvą ir pritaikomi pagal jūsų puslapio antraštę/poraštę. Įrankis taip pat leidžia pridėti tinkamą turinį klientams ir jūsų komandai. CEO Peter Komornik teigia, kad „LiveAgent“ suteikia puikų tiesioginių pokalbių, bilietų sistemų ir automatizavimo aptarnavimą savo klientams.

Ieškote nemokamos klientų valdymo programinės įrangos? Sužinokite apie „LiveAgent“ pranašumus ir nuspręskite arba užregistruokite nemokamą paskyrą.

Ieškote nemokamos klientų valdymo programinės įrangos?

LiveAgent yra programa, kuri leidžia saugoti klientų užklausas vienoje vietoje ir pagerina darbo eigą, padeda efektyviau aptarnauti klientus ir patenkinti juos. Tai programa, kuri yra nemokama ir leidžia valdyti visą komunikaciją su klientais ir turėti neribotą agentų skaičių.

Auginkite savo asmeninį ir laisvai samdomo darbuotojo verslą su „LiveAgent“ – daugiausiai apžvalgų turinčia ir geriausiai įvertinta 2019 m. SVĮ pagalbos centro programine įranga.

Pagalbos centro programinė įranga verslininkams

LiveAgent siūlo verslo savininkams ir laisvai samdomiems darbuotojams pagalbos centro programinę įrangą. Ši paslauga padeda pagerinti klientų patirtį ir padidinti pajamas išlaikant ištikimus klientus jūsų prekės ženklui. Su LiveAgent taip pat galima padidinti pasitenkinimą klientų ir pagerinti atsakymų greitį. Su 30 dienų nemokamu bandymu ir paprastu registracijos procesu LiveAgent yra lengvai pasiekiama pagalbos centro programinė įranga.

Nepasimeskite ieškodami alternatyvos „Channels“. Pažvelkite į „LiveAgent“ daugiakanalį aptarnavimą, įrankius ir funkcijas.

Ieškote „Channels“ alternatyvos?

LiveAgent siūlo papildomas funkcijas, tokiu kaip skambučių centrą, socialinių tinklų integraciją, žinių bazę ir klientų forumą. Palyginus su Channels, LiveAgent turi papildomų pranašumų, kurie apima didesnį klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, sumažėjusias klientų aptarnavimo išlaidas, sumažėjusį klientų praradimą ir geresnę agentų darbo eigą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai