Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nemokama pagalbos centro programinė įranga

Pagerinkite savo bendravimą su klientais naudodami visiems laikams nemokamą „LiveAgent“ planą. Turėdami neribotą skaičių agentų, el. laiškų, tiesioginių pokalbių, skambučių ir kontaktinių formų būsite pasiruošę išlaikyti savo klientus visada laimingus ir ištikimus.

Jūsų bilietai nebepasimeta ir nepamiršta, kai visa komunikacija iš daugelio kanalų yra gražiai surūšiuota vienoje universalioje pašto dėžutėje.

Kas įtraukta į nemokamą „LiveAgent“ planą:

Free Ticketing SystemNemokama bilietų programinė įranga

Nemokama pagalbos centro programinė įrangaNemokami tiesioginiai pokalbiai

Call centerNemokamas skambučių centras

Knowledge baseNemokama žinių bazė

Free Unlimited AgentsNemokami neriboti agentai

Definition of customer engagement

Ar nemokama pagalbos centro programinė įranga jums tinka?

Suprantame, kad jei pradedate naują verslą, kartais sunku iš karto investuoti į pagalbos centro programinę įrangą. Štai kodėl mes teikiame nemokamą pagalbos centro planą, apimantį pagrindinius aptarnavimo kanalus ir bilietų sistemos funkcijas.

„LiveAgent“ padės jūsų komandai dirbti efektyviau, kad galėtumėte sutaupyti laiko ir pritraukti naujų klientų, teikdami klientų aptarnavimą visais komunikacijos kanalais.

Nemokamo pagalbos centro privalumai

Įdiekite nemokamą pagalbos centro programinę įrangą savo versle ir pasinaudokite šiais pranašumais

Clock icon

Greitesnis atsako laikas

Paglbos centro funkcijos padeda sutrumpinti laiką, skirtą klientų problemai išspręsti.

funnel

Vienintelis kontaktinis taškas

Aptarnavimo komanda gali tvarkyti visas klientų užklausas iš daugelio kanalų vienoje vietoje.

Increase icon

Pagerintas jūsų agentų produktyvumas

Tvarkydami visus aptarnavimo kanalus vienoje vietoje, jūsų agentai mažiau laiko skiria problemoms spręsti.

Į nemokamą planą įtrauktų funkcijų sąrašas

Nemokamas „LiveAgent“ planas yra ribotas ir neapima visų bilietų sistemos ir pagalbos centro funkcijų, tokių kaip automatika, taisyklės, SLA, socialinės paskyros ir išplėstinės ataskaitos … Patikrinkite ir palyginkite, kurios funkcijos yra įtrauktos į nemokamą planą.

Free help desk software migration

Nemokama paskyra

7 dienų bilietų istorija

Ribotos integracijos

Nėra socialinių tinklų paskyrų

Nėra kai kurių funkcijų

star

Mokama paskyra

Prasideda nuo 15 USD per mėn.

Bilietų istorija neribojama

Daugiau galimų funkcijų

Dabar žinote, kokie yra privalumai, tačiau ar šis pasiūlymas nėra per geras, kad būtų tiesa??

Mes norime, kad įmonės prisijungtų prie mūsų nemokamo „LiveAgent“ plano, naudotųsi pagrindinėmis pagalbos centro funkcijomis, tačiau tuo pat metu reikalingi apribojimai, kad sumažintume piktnaudžiavimą. Todėl mes galime padėti mažesnėms įmonėms augti ir galbūt atnaujinti savo neribotus planus su daugybe funkcijų.

 

Jei norite, kad nemokamas „LiveAgent“ planas būtų aktyvus, prisijunkite prie savo paskyros bent kartą per 21 dieną, kitaip jūsų paskyra bus automatiškai suspenduota. Galite bet kada pagerinti nemokamą palną, kad gautumėte neribotą bilietų istoriją, daugiau funkcijų ir neribotą kiekį tiesioginio pokalbio mygtukų, el. pašto adresų, telefono numerių ir kontaktinių formų.

 

Sąžiningo naudojimo politika

Mes norime užtikrinti, kad visi mūsų klientai galėtų mėgautis ir sėkmingai naudotis mūsų paslaugomis, nepaisant jokių sąlygų.
Jei kai kurie klientai naudoja tiek daug duomenų arba pažeidžia taisykles, kad tai gali turėti įtakos kitiems vartotojams. Galime susisiekti su
tokiais pažeidėjais ir aptarti, kaip pakeisti paslaugų naudojimą ir apribojimus arba panaikinti savo paskyras.
Mes taip pat pasiliekame teisę keisti paskyros limitus be išankstinio įspėjimo.

 

Nemokamo „LiveAgent“ plano apribojimai:

Scale without any problems

7 dienų bilietų istorija

Negalėsite matyti visų senesnių nei 7 dienų pranešimų.

Person holding a pen in the left hand

VIENA integracija

Ne daugiau kaip vienas el. pašto adresas, tiesioginio pokalbio mygtukas, telefono numeris, kontaktinė forma.

LiveAgent suitable tool for social listening

Nėra socialinių tinklų paskyrų

Nėra integracijos su „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“.

features you need

Trūkstamos funkcijos

Šiame plane ribojamos įvairios funkcijos, automatizavimas, taisyklės.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

badges
quick quality customer service through live chat

Nemokamas tiesioginių pokalbių įrankis

Bendraukite su svetainės lankytojais, kol jie išeina iš jūsų svetainės. Padėkite jiems pirkimo procese ir supraskite jų problemas.

Ar esate pasirengęs naudoti tiesioginį pokalbį, kad padidintumėte savo pajamas ir sumažintumėte klientų praradimą?

Nemokama bilietų sistema

Viena sąsaja, skirta valdyti visus ryšio kanalus. Gaukite visas klientų užklausas iš skirtingų kanalų ir tvarkykite jas iš vienos bendros pašto dėžutės. Kiekviena kliento užklusa paverčiama į bilietą, todėl agentams lengviau ir greičiau išspręsti problemas.

Create-Ticket

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

badges
Inbound and Outbound Call Center Software

Nemokamas skambučių centras

Pridėkite savo telefono numerį prie „LiveAgent“ ir pradėkite skambinti bei priimti skambučius per naršyklę, telefoną ar programas mobiliesiems. Saugokite neribotą kiekį skambučių įrašų „LiveAgent“; tai gali padėti jums susidoroti su teisinėmis problemomis ir taip apsaugoti savo įmonės reputaciją.

Nemokama žinių bazė

Kai sukursite žinių bazę, jūsų klientai galės rasti sprendimus nesikreipdami į aptarnavimo komandą. Štai kodėl jūsų agentai gali pasinaudoti šiomis situacijomis ir sutelkti dėmesį į skubius ir svarbius klausimus.

Sukūrę forumą, galite suburti savo klientų bendruomenę, kuri gali padėti vieni kitiems.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kas yra pagalbos centro programinė įranga?

Pagalbos centro programinė įranga yra tinkama įranga bet kokiam verslui, kuriam gali kilti sunkumų tvarkant didžiulius klientų užklausų kiekius. Be to, tai leidžia jūsų klientų aptarnavimuo personalui efektyviai spręsti klientų problemas iš vienos sąsajos.

Koks yra geriausias nemokamas pagalbos centras?

Kodėl mažoms įmonėms reikia pagalbos centro programinės įrangos?

Jei ieškote būdo, kaip pagerinti klientų patirtį ir įgyti konkurencinį pranašumą, pagalbos centro programinė įranga jums yra tinkamiausias pasirinkimas. Pagalbos centro programinė įranga gali nedelsiant pakeisti jūsų smulkųjį verslą. Klientų lojalumas prasideda teikiant puikų klientų aptarnavimą.

Ar „LiveAgent

„LiveAgent

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai