Ieškote „osTicket“ alternatyvos?
Tekste pristatomas LiveAgent sprendimas, kuris padeda gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Iš jo naudodamiesi pastebėta geresnės klientų konversijos rodiklis ir greitesnis atsakymo laikas į el. laiškus. Įmonės, kurios naudojo LiveAgent, teigia, kad tai ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. Taip pat pasidžiaugta neribotu agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija.
Įmonės renkasi „LiveAgent“ pagalbos tarnybų sistemą dėl jos kainos, patikimo klientų aptarnavimo, daugybės integracijų ir galimybės lengvai tvarkyti el. laiškus. Naudojant šią paslaugą galima naudoti kontaktinių formų ir tiesioginio pokalbio funkcijas, integruoti ją su socialiniais tinklais ir tvarkyti el. laiškų srautą. Didelis pranašumas - stabili veikla ir mobiliosios platformos. Įmonės, kurių klientai turėjo nesklandumų su konkuruojančia „ZenDesk“ sistema, pasirinko „LiveAgent“.
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
„LiveAgent“ žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis suteikia galimybę pasirinkti iš trys iš anksto sukurtų dizainų, kurie gali būti koreguojami pagal spalvą ir pritaikomi pagal jūsų puslapio antraštę/poraštę. Įrankis taip pat leidžia pridėti tinkamą turinį klientams ir jūsų komandai. CEO Peter Komornik teigia, kad „LiveAgent“ suteikia puikų tiesioginių pokalbių, bilietų sistemų ir automatizavimo aptarnavimą savo klientams.
Ieškote nemokamos klientų valdymo programinės įrangos?
LiveAgent yra programa, kuri leidžia saugoti klientų užklausas vienoje vietoje ir pagerina darbo eigą, padeda efektyviau aptarnauti klientus ir patenkinti juos. Tai programa, kuri yra nemokama ir leidžia valdyti visą komunikaciją su klientais ir turėti neribotą agentų skaičių.
Pagalbos centro programinė įranga verslininkams
LiveAgent siūlo verslo savininkams ir laisvai samdomiems darbuotojams pagalbos centro programinę įrangą. Ši paslauga padeda pagerinti klientų patirtį ir padidinti pajamas išlaikant ištikimus klientus jūsų prekės ženklui. Su LiveAgent taip pat galima padidinti pasitenkinimą klientų ir pagerinti atsakymų greitį. Su 30 dienų nemokamu bandymu ir paprastu registracijos procesu LiveAgent yra lengvai pasiekiama pagalbos centro programinė įranga.
Ieškote „Channels“ alternatyvos?
LiveAgent siūlo papildomas funkcijas, tokiu kaip skambučių centrą, socialinių tinklų integraciją, žinių bazę ir klientų forumą. Palyginus su Channels, LiveAgent turi papildomų pranašumų, kurie apima didesnį klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, sumažėjusias klientų aptarnavimo išlaidas, sumažėjusį klientų praradimą ir geresnę agentų darbo eigą.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis