#1 nemokama bilietavimo programinė įranga

Mėgaukitės nemokamais internetiniais pokalbiais, skambučiais ir žinių valdymu.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Nemokama bilietavimo programinė įranga

Nemokama bilietavimo programinė įranga leidžia jums nukreipti jūsų klientų bendravimą skirtinguose bendravimo kanaluose. Visos klientų užklausos yra gaunamos į vieną universalią pašto dėžutę ir yra vienodai atvaizduojamos. 

Nemokama bilietavimo programinė įranga yra nepaprastai naudinga visų dydžių įmonėms. Ji suteikia agentams aiškumo, pagerina atsakymo laiką ir padidina klientų pasitenkinimą.

Klientų pasitenkinimo rodiklių pagerinimas yra geriausia nemokama iniciatyva, kurią galite padaryti savo verslui. Remiantis Forbes, 84% įmonių, kurios stengiasi pagerinti savo klientų patirtį, gauna daugiau pajamų.

Nemokamo bilietavimo sprendimo privalumai

Taikydami nemokamą bilietavimo programinę įrangą savo įmonėje, jūs gausite šias naudas:

Greitesnis Atsakymo Laikas

Nemokamos bilietavimo funkcijos jums padės sumažinti bendrą jūsų laiką, kurį praleidžiate spręsdami klientų problemas.

Vienas Bendravimo Taškas

Jūsų pagalbos komanda gali vienoje vietoje išspręsti visas klientų užklausas iš kelių kanalų.

Pagerėjęs Jūsų Agentų Produktyvumas

Vienoje vietoje valdydami visus pagalbos kanalus, jūsų agentai praleis mažiau laiko spręsdami problemas.

emails on tablet - illustration

Nemokamos bilietavimo programinės įrangos funkcijos

Mūsų nemokama bilietavimo programinė įranga gauna bilietus iš keturių skirtingų kanalų – internetinių pokalbių, el. pašto, skambučių centro ir žinių bazės.

Internetiniai pokalbiai: Bendraukite su savo svetainės lankytojais, iki jiemas paliekant jūsų svetainę. Padėkite jiems pirkimo procese ir atraskite jų jautriuosius taškus.

Skambučių centras: Pridėkite savo telefono numerį į LiveAgent ir savo naršyklėje, telefono aparate ar mobiliojoje aplikacijoje, gaukite ir atlikite skambučius. LiveAgent talpinkite neribotus skambučių įrašus .

El. paštas: Gaukite visas savo klientų užklausas iš skirtingų kanalų ir tvarkykite jas vienoje bendroje pašto dėžutėje.

Žinių Bazė: Gaukite pranešimą, kai jūs sulauksite komentaro savo klientų portalo forume. Gaukite svarbius atsiliepimus ir naujas klientų idėjas.

Mūsų nemokamos bilietavimo programinės įrangos apribojimai

Mes norime, kad jūs naudotumėte mūsų nemokama bilietavimo sistema, tačiau siekdami sumažinti neteisėtą naudojimą, turime taikyti apribojimus. Yra taikomi šie apribojimai:

7 dienų bilieto istorija: Negalėsite matyti visų Jūs negalėsite peržiūrėti visų, senesnių nei 7 dienų.

Viena Integracija: Ne daugiau nei vienas el. pašto adresas, internetinių pokalbių mygtukas, telefono numeris, kontaktų forma.

Socialinės Paskyros: Nėra “Facebook”, “Instagram”, “Twitter” integracijų.

Trūkstamos Funkcijos: Šiame plane apribotos keletas funkcijų, automatizacijų ir taisyklių.

developer support illustration

Nemokama bilietavimo programinė įranga pašalina klientų aptarnavimo kliūtis

Lėtas Atsakymo Laikas

12% Amerikiečių, klientų aptarnavime didžiausią nusivylimą kelia “greičio trūkumas”.Statista

Aiškumo Trūkumas Žiniasklaidoje

72% vartotojų, reikalavimą, savo problemą išdėstyti keliems žmonėms vertina, kaip prastą aptarnavimą. Dimensional Research

Skaidrumo Trūkumas

72% vartotojų teigia, kad bendraudami su klientų aptarnavimu, jie tikisi, kad agentas “žinos kas jie yra, ką jie įsigijo ir turės informaciją apie jų bendravimą praeityje.” Microsoft

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Išbandykite LiveAgent jau šiandien

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnyba smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2020 metais. Pradėkite su mūsų nemokamu bilietavimo sprendimu ir bet kuriuo metu užsisakykite mokamą versiją, kad galėtumėte gauti neribotą bilietų istoriją, daugiau funkcijų, neribotus internetinių pokalbių mygtukus, el. pašto adresus, telefono numerius ir kontaktų formas.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip nemokama bilietavimo programinė įranga gali padėti jūsų komandai?

Nemokamas bilietavimo sistemos bandymas leidžia jūsų agentams susipažinti su sistema ir padeda jiems teikti geresnį klientų aptarnavimą. Vieningoje sistemoje naudodami automatizuotas užduotis, agentai gali valdyti daugiau užklausų įdėdami mažiau pastangų ir sugaišdami mažiau laiko. Be to, agentai gali sumažinti bilietų apimtį kurdami Žinių bazės straipsnius, pavyzdžiui „Kaip tai atlikti“ vadovus.

Kokios yra bilietavimo naudos?

Bilietavimo naudos apima klientų išlaikymą, klientų pasitenkinimą, padidėjusį pelną, pagerėjusią darbuotojų darbo eigą, jų apkrovą ir konkurencinį pranašumą.

Kokia yra geriausia nemokama ar mažai kainuojanti internetinė klientų pagalbos platforma, biudžetą taupančiam startuoliui?

LiveAgent siūlo nemokamą paskyrą ir biudžetui draugišką prenumeratą bet kokiam verslui, kuris norėtų iš karto pagerinti savo pagalbos tarnyobos paslaugas. Gaukite prenumeratos bandymą arba susikurkite visam laikui nemokamą paskyrą.

Related Articles to Nemokama bilietavimo programinė įranga
Galvojate migruoti iš Gorgias? Išbandykite nemokamą migraciją į LiveAgent. Mes galime nemokamai perkelti visus jūsų žmones, bilietus, žymas ir dar daugiau.

Migruokite iš Gorgias į LiveAgent

LiveAgent yra sprendimas, kuris padeda organizacijoms gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Keli klientai išskiria didesnį klientų pasitenkinimą ir greitesnius laikus reaguojant į užklausas. LiveAgent taip pat siūlo įvairias funkcijas, tokias kaip neribojamos agentų sąlygos ir integracija su skambučiais ir socialine žiniasklaida. Tai yra ekonomiškas ir efektyvus sprendimas organizacijoms, turinčioms didelį aptarnavimo užklausų kiekį.

Planuojate perkelti savo duomenis iš "Lucep" į kitą sprendimą? Atkreipkite dėmesį į LiveAgent ir pamatykite visus privalumus. Pradėkite savo nemokamą bandymą jau šiandien.

Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?

LiveAgent siūlo įvairias socialinių žiniasklaidų integracijas, įskaitant "Facebook", "Twitter", "Instagram" ir "Viber". Taip pat jie siūlo žinių bazę ir klientų forumą, tačiau automatizacijos ir taisyklių neatlieka. API funkcijos galimos Bilieto plane už mažiau nei "Lucep" pasirinkęjųplaną. LiveAgent siūlo IVR funkcijas, o "Lucep" - ne.

Naudodami „LiveAgent“ klientų aptarnavimo dokumentacijos programinę įrangą, galite lengvai sukurti išsamią žinių bazę su klientų aptarnavimo dokumentacija ir tada jie turės prieigą prie savitarnos.

Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją

LiveAgent is a customer service system that combines ticketing, chat, voice and video calls, social media, and self-service tools. It has over 180 functions, 40 integrations, and can be customized to meet the needs of various industries. LiveAgent has been in the market for over 15 years and has served various businesses. It has received the most reviews and highest ratings for its software in 2019-2020. More than 30,000 companies trust LiveAgent for their customer service needs.

Atlikite ir gaukite skambučius internetu, naudodami mūsų pažangią telefonijos programinę įrangą. Atlikite tarptautinius ir regioninius skambučius vietinėmis kainomis.

Reikalinga patikima telefonijos programinė įranga?

Telefonijos programinė įranga naudoja VoIP technologiją ir leidžia nemokamai atlikti tarptautinius skambučius. Jos privalumas yra galimybė naudoti interneto ryšį. Terminas dažnai painiojamas su skambučių centro programine įranga. Sužinokite daugiau apie VoIP partnerius.

„LiveAgent“ yra visapusiškai funkcionali aptarnavimo centro programinė įranga, kuri naudoja bilietų sistemą, kad sujungtų visus jūsų aptarnavimo centro procesus.

Aptarnavimo centro programinė įranga geresnei klientų patirčiai užtikrinti

"LiveAgent" gali būti efektyvi aptarnavimo centro programinė įranga, kuri sujungia visus bendravimo su klientais kanalus į vieną. Tai leidžia pagerinti pagalbos centrų valdymą ir klientų aptarnavimo patirtį per telefoną, el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus ir SMS žinutes. "LiveAgent" taip pat suteikia galimybę siųsti reklamines pasiūlymus per elektroninę paštą, ir leidžia susikurti nemokamą paskyrą, sutinkant su sąlygomis ir privatumo politika.

Sužavėkite savo agentūros klientus ir suteikite pagalbą svetainės lankytojams akimirskniu naudodami greičiausią tiesioginių pokalbių programinę įrangą rinkoje.

Tiesioginių pokalbių internetu programinė įranga, skirta agentūroms

Tiesioginis pokalbis internetu yra ekonomiškas, ideali reklaminės kampanijos komunikacijos priemonė. Tai labai naudinga mažoms įmonėms, kai plečiamas jų kontaktų sąrašas. Socialiniai tinklai tapo ne tik įdomia laisvalaikio veikla, bet ir vertinga rinkodaros priemone. Įdiegusi tiesioginį pokalbį socialinio tinklo puslapyje, agentūra gali atidžiau stebėti savo klientų buvimą internete. Paskyrų rinkodara yra orientuota į konkrečių paskyrų ar prekės ženklų ir B2B rinkodarą. Kitas pranašumas yra tiesioginio pokalbio naudojimas savo paskyros rinkodaros strategijoje, siekiant nustatyti tikslines paskyras ir sukurti konkretesnę potencialių klientų duomenų bazę ir galimybes.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai