Migruokite iš Gorgias į LiveAgent
LiveAgent yra sprendimas, kuris padeda organizacijoms gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Keli klientai išskiria didesnį klientų pasitenkinimą ir greitesnius laikus reaguojant į užklausas. LiveAgent taip pat siūlo įvairias funkcijas, tokias kaip neribojamos agentų sąlygos ir integracija su skambučiais ir socialine žiniasklaida. Tai yra ekonomiškas ir efektyvus sprendimas organizacijoms, turinčioms didelį aptarnavimo užklausų kiekį.
Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?
LiveAgent siūlo įvairias socialinių žiniasklaidų integracijas, įskaitant "Facebook", "Twitter", "Instagram" ir "Viber". Taip pat jie siūlo žinių bazę ir klientų forumą, tačiau automatizacijos ir taisyklių neatlieka. API funkcijos galimos Bilieto plane už mažiau nei "Lucep" pasirinkęjųplaną. LiveAgent siūlo IVR funkcijas, o "Lucep" - ne.
Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją
LiveAgent is a customer service system that combines ticketing, chat, voice and video calls, social media, and self-service tools. It has over 180 functions, 40 integrations, and can be customized to meet the needs of various industries. LiveAgent has been in the market for over 15 years and has served various businesses. It has received the most reviews and highest ratings for its software in 2019-2020. More than 30,000 companies trust LiveAgent for their customer service needs.
Reikalinga patikima telefonijos programinė įranga?
Telefonijos programinė įranga naudoja VoIP technologiją ir leidžia nemokamai atlikti tarptautinius skambučius. Jos privalumas yra galimybė naudoti interneto ryšį. Terminas dažnai painiojamas su skambučių centro programine įranga. Sužinokite daugiau apie VoIP partnerius.
Aptarnavimo centro programinė įranga geresnei klientų patirčiai užtikrinti
"LiveAgent" gali būti efektyvi aptarnavimo centro programinė įranga, kuri sujungia visus bendravimo su klientais kanalus į vieną. Tai leidžia pagerinti pagalbos centrų valdymą ir klientų aptarnavimo patirtį per telefoną, el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus ir SMS žinutes. "LiveAgent" taip pat suteikia galimybę siųsti reklamines pasiūlymus per elektroninę paštą, ir leidžia susikurti nemokamą paskyrą, sutinkant su sąlygomis ir privatumo politika.
Tiesioginių pokalbių internetu programinė įranga, skirta agentūroms
Tiesioginis pokalbis internetu yra ekonomiškas, ideali reklaminės kampanijos komunikacijos priemonė. Tai labai naudinga mažoms įmonėms, kai plečiamas jų kontaktų sąrašas. Socialiniai tinklai tapo ne tik įdomia laisvalaikio veikla, bet ir vertinga rinkodaros priemone. Įdiegusi tiesioginį pokalbį socialinio tinklo puslapyje, agentūra gali atidžiau stebėti savo klientų buvimą internete. Paskyrų rinkodara yra orientuota į konkrečių paskyrų ar prekės ženklų ir B2B rinkodarą. Kitas pranašumas yra tiesioginio pokalbio naudojimas savo paskyros rinkodaros strategijoje, siekiant nustatyti tikslines paskyras ir sukurti konkretesnę potencialių klientų duomenų bazę ir galimybes.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis