Teikite puikų
klientų aptarnavimą

Atsakykite į daugiau bilietų su
viskas-viename pagalbos tarnybos programine įranga.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Sveiki, aš Jonas, kuo galiu jums padėti?

Norėčiau pasitikrinti savo užsakymo būklę.

Jokių problemų, prašome nurodyti savo užsakymo numerį.

Mano užsakymo numeris yra GQ34566

Susisiekite su savo
klientais, visais kanalais

Atraskite 130+ bilietavimo funkcijų ir 200+ integracijų, su jūsų mėgstamais įrankiais.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Pokalbių valdiklis

Geriausiai pasaulyje įvertintas pokalbių valdiklis

Padidinkite įsitraukimą ir palengvinkite pardavimus naudodami mūsų stilingą internetinių pokalbių valdiklį. Teikite suasmenintą pagalbą realiuoju laiku ir pakvieskite klientus pokalbiui, remiantis jų laiku, praleistu jūsų svetainėje, vietove ir aplankytais puslapiais.

  • Gaunamų pranešimų išankstinė peržiūra
  • Integruotas CRM
  • Automatinis skambučių nukreipimas
LiveAgent live chat window
LivAgent's call center features

Skambučių centras

Debesų telefono palaikymas moderniam verslui

Pagerinkite savo klientų pasitenkinimą sumažindami laukimo laiką su mūsų debesų kompiuerijos pagrindu sukurta skambučių centro programine įranga. Mėgaukitės didesniu lankstumu, didesniu sutaupymu ir padidėjusiu efektyvumu, naudodami perskambinimus, IVR, ACD ir vaizdo skambučius.

  • Neriboti skambučių įrašai

  • Šilti skambučių perkėlimai

  • Tinkama įeinantiems ir išeinantiems skambučiams

Bilietavimas

Paprasta ir galinga bilietavimo sistema

Sutaupykite laiko valdydami visus klientų pranešimus vienoje aplikacijoje. Sekite visus pokalbius, integruokite patinkančius įrankius, automatizuokite pasikartojančias užduotis, dirbkite kaip komanda ir priimkite geresnius, faktiškais duomenimis grįstus, verslo sprendimus.

  • Pritaikyti domenai
  • Neribotas vartotojų skaičius
  • Pilnai pritaikoma ir keičiama
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent

Liudijimai

Sužinokite, kodėl mūsų klientams patinka dirbti su „LiveAgent“

  • Roman Bosch
    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
    Hendrik Henze HEWO interneto marketingas
  • Razvan Sava
    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
    Taras Baca „XperienceHR“
  • Andrej Ftomin
    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
    Andrej Ftomin „TAZAR Group“
  • Matt Janaway
    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
    Matt Janaway „Workplace Depot“
  • Rafael Kobalyan
    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Ivan Golubović
    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
    Ivan Golubović „AVMarket“
  • Rustem Gimaev
    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
    Rustem Gimaev Antalijos konsultacinis kalbų centras.

Kas jus šiandien čia atvedė?

Tiesiog naršau

Ieškote daugiakanalės pagalbos tarnybos programinės įrangos, turinčios užtikrintas funkcijas, internetinius pokalbius ir skambučių centrą? Esate tinkamoje vietoje! 

Help desk software comparison

Pasirinkimų palyginimas

Nesate įsitikinę, kuri pagalbos tarnyba jums tinkamiausia? Peržiūrėkite palyginimo puslapius, kuriuose palyginamos kainos, vartotojų įvertinimai, funkcijos ir vertė už pinigus.

Novatoriška programinė įranga

Ar žinojote?

Sukurtas 2006 metais LiveAgent buvo pirmasis sprendimas, siūlantis internetinių pokalbių ir pagalbos tarnybos galimybes. 2021 metais, LiveAgent yra geriausiai vertinamas ir labiausiai peržiūrimas pagalbos tarnybos sprendimas rinkoje, turintis virš 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje.

LiveAgent trending as the best help desk software
30%

Generuokite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidins pajamas.

97%

Pagerintas pasitenkinimas

Pamaloninkite savo klientus su žaibiškai pateikiamais atsakymais.

16×

Padidinkite klientų vertę

Parduokite daugiau, išlaikydami klientų lojalumą jūsų prekės ženklui.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome pagalbą migruojant iš pačių populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

3000+ atsiliepimų, geriausiose palyginimų svetainėse

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Išbandykite LiveAgent jau šiandien

Mes siūlome pagalbą migruojant iš pačių populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Susiję straipsniai suNamai
Kaip susisiekti su "Care" klientų aptarnavimu el. paštu, internetiniais pokalbiais, telefonu, socialinėje žiniasklaidoje ir savitarnoje.

“Care” Pagalbos Tarnybos Kontaktai

Care.com yra vartotojų technologijų įmonė, sukurta siekiant rasti rūpestį visiems, kuriuos mylime. Jie teikia pagalbą per el. paštą, telefono liniją, socialinius tinklus ir forumus. Sumažinkis https://www.care.com/ kontaktai.

Nežinote, kaip atsakyti į užklausas per socialinius tinklus apie savo darbo laiką? Pasinaudokite mūsų visiškai pritaikomais iš anksto parengtais šablonais.

Atsakymų dėl klausimų apie darbo valandas / aptarnavimo laiką šablonai

Hubspot yra programinės įrangos įmonė, kuri siūlo platų funkcionalumą klientų aptarnavimo ir VoIP sistemoms. Jie taip pat teikia duomenų rinkimo programinę įrangą ir skiria dėmesio saugumui ir privatumui.

Kaip susisiekti su "Bark" klientų aptarnavimu el. paštu, internetiniais pokalbiais, telefonu, socialinėje žiniasklaidoje ir savitarnoje.

“Bark” Pagalbos Tarnybos Kontaktai

"Bark" yra paslaugų rinka JK, sujungianti vartotojus su tinkamais profesionalais. Šiame straipsnyje pateikiama visa informacija apie pagalbos tarnybą, kontaktus ir teisinius reikalavimus. Bark klientams siūlo įvairius kanalus, pvz., el. paštą, skambučius ir socialinės žiniasklaidos platformas.

Klientų aptarnavimo įmonės yra veiklos rangos įmonės, kurios teikia pilną klientų aptarnavimą. Klientų aptarnavimo įmonės gali teikti paslaugas 24/7.

Klientų aptarnavimo įmonės

"LiveAgent klientų aptarnavimo įranga padidina konversijas ir gerina klientų patirtį. Klientų aptarnavimo įmonės teikia pilną paslaugą ir greitą atsakymą."

Kaip susisiekti su "Steam Community" klientų aptarnavimu el. paštu, internetiniais pokalbiais, telefonu, socialinėje žiniasklaidoje ir savitarnoje.

“Steam Community” Pagalbos Tarnybos Kontaktai

Gaukite pagalbą su „Steam Community“ klientų aptarnavimu el. paštu, forume ar naudodami savitarnos priemones. Pasitarimai laukiami taip pat!

Kaip susisiekti su "vcita" klientų aptarnavimu el. paštu, internetiniais pokalbiais, telefonu, socialinėje žiniasklaidoje ir savitarnoje.

“vcita” Pagalbos Tarnybos Kontaktai

„vcita“ yra greita ir išmani aplikacija, padedanti valdyti verslą nuo pasisveikinimo iki sąskaitų. Ji siūlo pagalbą per el. paštą, telefoną ar socialinę žiniasklaidą. Susisiekite el. laišku ar skambindami.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai