Padėkime tašką blogam aptarnavimui su pagalbos tarnybos programine įranga
LiveAgent yra pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri prisitaiko prie skirtingų verslo modelių poreikių. Tai gali būti naudinga įmonėms klientų pagalbos srityje. Be to, pristatomi įvairūs verslo sprendimai ir sėkmės istorijos įvairiose pramonėse ir sektoriuose.
Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
Tiesioginis pokalbis yra veiksmingas būdas padidinti pajamas ir turėtų būti naudojamas visuose klientų aptarnavimo agentų repertuaruose. Greitas ir lengvai diegiamas įrankis gali padidinti pajamas net iki 48%, o žmonės gali būti paversti klientais pasinaudojant pažangiomis pokalbių funkcijomis. Sužinokite daugiau apie tiesioginius pokalbius.
Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
Tiesioginis pokalbis yra tinkamas įrankis bet kokiam su aptarnavimu susijusiam darbui atlikti. Mūsų tiesioginiai pokalbiai turi greičiausią rinkoje pokalbių valdiklį, įrankį labai lengva įdiegti ir jis gali padėti padidinti jūsų pajamas net 48%. Pakvieskite svetainės lankytojus tiesioginiam susirašinėjimui ir paverskite juos klientais pasinaudoję pažangiomis pokalbių funkcijomis bei iniciatyviu bendravimu. Sužinokite daugiau apie tiesioginius pokalbius.
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
LiveAgent klientų sąveikos programinė įranga suteikia galimybę sukurti įmonės įvaizdui pritaikytas žinių bazes, bendruomenės forumus ir bilieto pateikimo formas. Taip pat suteikia automatinę ataskaitų ir žaidimifikacijos funkcijas, padedančias didinti agentų efektyvumą ir produktyvumą.
Nemokama bilietavimo programinė įranga
Siūloma nemokama bilietavimo programinė įranga, kuri padeda vartotojams sumažinti laiką, kurį jie skiria klientų problemų sprendimui. Taip pat suteikiamas vienas bendravimo taškas, kad būtų lengviau ir greičiau išspręsti visas klientų užklausas iš kelių kanalų. Laikoma, kad tai pagerina agentų produktyvumą.
Reikalinga patikima telefonijos programinė įranga?
Straipsnyje aptariamos telefoninio klientų aptarnavimo svarbos bei siūlomos programinės įrangos ir paslaugų pasirinkimo galimybės. Pateikiami klausimų užbaigimo ir pristabdymo šablonai, siekiant užtikrinti klientų pasitenkinimą ir lojalumą. Siūloma programinė įranga LiveAgent, kuri turi daugybę funkcijų ir yra lengvai naudojama, taip pat siūlomi patarimai, kaip tapti sėkmingu skambučių centro agentu. LiveAgent taip pat turi nemokamą bandomąjį laikotarpį ir klientų aptarnavimą 24/7.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis