Teikite puikų
klientų aptarnavimą

Atsakykite į daugiau bilietų su
viskas-viename pagalbos tarnybos programine įranga.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Sveiki, aš Jonas, kuo galiu jums padėti?

Norėčiau pasitikrinti savo užsakymo būklę.

Jokių problemų, prašome nurodyti savo užsakymo numerį.

Mano užsakymo numeris yra GQ34566

Susisiekite su savo
klientais, visais kanalais

Atraskite 130+ bilietavimo funkcijų ir 200+ integracijų, su jūsų mėgstamais įrankiais.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Pokalbių valdiklis

Geriausiai pasaulyje įvertintas pokalbių valdiklis

Padidinkite įsitraukimą ir palengvinkite pardavimus naudodami mūsų stilingą internetinių pokalbių valdiklį. Teikite suasmenintą pagalbą realiuoju laiku ir pakvieskite klientus pokalbiui, remiantis jų laiku, praleistu jūsų svetainėje, vietove ir aplankytais puslapiais.

  • Gaunamų pranešimų išankstinė peržiūra
  • Integruotas CRM
  • Automatinis skambučių nukreipimas
LiveAgent live chat window
LivAgent's call center features

Skambučių centras

Debesų telefono palaikymas moderniam verslui

Pagerinkite savo klientų pasitenkinimą sumažindami laukimo laiką su mūsų debesų kompiuerijos pagrindu sukurta skambučių centro programine įranga. Mėgaukitės didesniu lankstumu, didesniu sutaupymu ir padidėjusiu efektyvumu, naudodami perskambinimus, IVR, ACD ir vaizdo skambučius.

  • Neriboti skambučių įrašai

  • Šilti skambučių perkėlimai

  • Tinkama įeinantiems ir išeinantiems skambučiams

Bilietavimas

Paprasta ir galinga bilietavimo sistema

Sutaupykite laiko valdydami visus klientų pranešimus vienoje aplikacijoje. Sekite visus pokalbius, integruokite patinkančius įrankius, automatizuokite pasikartojančias užduotis, dirbkite kaip komanda ir priimkite geresnius, faktiškais duomenimis grįstus, verslo sprendimus.

  • Pritaikyti domenai
  • Neribotas vartotojų skaičius
  • Pilnai pritaikoma ir keičiama
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent

Liudijimai

Sužinokite, kodėl mūsų klientams patinka dirbti su „LiveAgent“

  • Roman Bosch
    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
    Hendrik Henze HEWO interneto marketingas
  • Razvan Sava
    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
    Taras Baca „XperienceHR“
  • Andrej Ftomin
    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
    Andrej Ftomin „TAZAR Group“
  • Matt Janaway
    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
    Matt Janaway „Workplace Depot“
  • Rafael Kobalyan
    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Ivan Golubović
    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
    Ivan Golubović „AVMarket“
  • Rustem Gimaev
    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
    Rustem Gimaev Antalijos konsultacinis kalbų centras.

Kas jus šiandien čia atvedė?

Tiesiog naršau

Ieškote daugiakanalės pagalbos tarnybos programinės įrangos, turinčios užtikrintas funkcijas, internetinius pokalbius ir skambučių centrą? Esate tinkamoje vietoje! 

Help desk software comparison

Pasirinkimų palyginimas

Nesate įsitikinę, kuri pagalbos tarnyba jums tinkamiausia? Peržiūrėkite palyginimo puslapius, kuriuose palyginamos kainos, vartotojų įvertinimai, funkcijos ir vertė už pinigus.

Novatoriška programinė įranga

Ar žinojote?

Sukurtas 2006 metais LiveAgent buvo pirmasis sprendimas, siūlantis internetinių pokalbių ir pagalbos tarnybos galimybes. 2021 metais, LiveAgent yra geriausiai vertinamas ir labiausiai peržiūrimas pagalbos tarnybos sprendimas rinkoje, turintis virš 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje.

LiveAgent trending as the best help desk software
30%

Generuokite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidins pajamas.

97%

Pagerintas pasitenkinimas

Pamaloninkite savo klientus su žaibiškai pateikiamais atsakymais.

16×

Padidinkite klientų vertę

Parduokite daugiau, išlaikydami klientų lojalumą jūsų prekės ženklui.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome pagalbą migruojant iš pačių populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

3000+ atsiliepimų, geriausiose palyginimų svetainėse

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Išbandykite LiveAgent jau šiandien

Mes siūlome pagalbą migruojant iš pačių populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Related Articles to Namai
Puikus klientų aptarnavimas prasideda su geresne pagalbos tarnybos programine įranga. Išbandykite LiveAgent per 14-os dienų pilną nemokamą bandymo laikotarpį. Kurkite santykius, didinkite lojalumą ir pardavimus.

Padėkime tašką blogam aptarnavimui su pagalbos tarnybos programine įranga

LiveAgent yra pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri prisitaiko prie skirtingų verslo modelių poreikių. Tai gali būti naudinga įmonėms klientų pagalbos srityje. Be to, pristatomi įvairūs verslo sprendimai ir sėkmės istorijos įvairiose pramonėse ir sektoriuose.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su „LiveAgent“ privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga

Tiesioginis pokalbis yra veiksmingas būdas padidinti pajamas ir turėtų būti naudojamas visuose klientų aptarnavimo agentų repertuaruose. Greitas ir lengvai diegiamas įrankis gali padidinti pajamas net iki 48%, o žmonės gali būti paversti klientais pasinaudojant pažangiomis pokalbių funkcijomis. Sužinokite daugiau apie tiesioginius pokalbius.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su „LiveAgent“ privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga

Tiesioginis pokalbis yra tinkamas įrankis bet kokiam su aptarnavimu susijusiam darbui atlikti. Mūsų tiesioginiai pokalbiai turi greičiausią rinkoje pokalbių valdiklį, įrankį labai lengva įdiegti ir jis gali padėti padidinti jūsų pajamas net 48%. Pakvieskite svetainės lankytojus tiesioginiam susirašinėjimui ir paverskite juos klientais pasinaudoję pažangiomis pokalbių funkcijomis bei iniciatyviu bendravimu. Sužinokite daugiau apie tiesioginius pokalbius.

Būkite priekyje, su klientų sąveikos programine įranga, jau šiandien. Neatsilikite nuo klientų užklausų ir pagerinkite klientų patirtį visuose kanaluose.

Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga

LiveAgent klientų sąveikos programinė įranga suteikia galimybę sukurti įmonės įvaizdui pritaikytas žinių bazes, bendruomenės forumus ir bilieto pateikimo formas. Taip pat suteikia automatinę ataskaitų ir žaidimifikacijos funkcijas, padedančias didinti agentų efektyvumą ir produktyvumą.

LiveAgent teikia nemokamą bilietavimo programinę įrangą, kuri nukreipia el. laiškus, internetinius pokalbius, skambučių centrą ir žinių bazę į vieną pašto dėžutę.

Nemokama bilietavimo programinė įranga

Siūloma nemokama bilietavimo programinė įranga, kuri padeda vartotojams sumažinti laiką, kurį jie skiria klientų problemų sprendimui. Taip pat suteikiamas vienas bendravimo taškas, kad būtų lengviau ir greičiau išspręsti visas klientų užklausas iš kelių kanalų. Laikoma, kad tai pagerina agentų produktyvumą.

Atlikite ir gaukite skambučius internetu, naudodami mūsų pažangią telefonijos programinę įrangą. Atlikite tarptautinius ir regioninius skambučius vietinėmis kainomis.

Reikalinga patikima telefonijos programinė įranga?

Straipsnyje aptariamos telefoninio klientų aptarnavimo svarbos bei siūlomos programinės įrangos ir paslaugų pasirinkimo galimybės. Pateikiami klausimų užbaigimo ir pristabdymo šablonai, siekiant užtikrinti klientų pasitenkinimą ir lojalumą. Siūloma programinė įranga LiveAgent, kuri turi daugybę funkcijų ir yra lengvai naudojama, taip pat siūlomi patarimai, kaip tapti sėkmingu skambučių centro agentu. LiveAgent taip pat turi nemokamą bandomąjį laikotarpį ir klientų aptarnavimą 24/7.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai