Teikite puikų
klientų aptarnavimą

Atsakykite į daugiau bilietų su
viskas-viename pagalbos tarnybos programine įranga.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Sveiki, aš Jonas, kuo galiu jums padėti?

Norėčiau pasitikrinti savo užsakymo būklę.

Jokių problemų, prašome nurodyti savo užsakymo numerį.

Mano užsakymo numeris yra GQ34566

Susisiekite su savo
klientais, visais kanalais

Atraskite 130+ bilietavimo funkcijų ir 200+ integracijų, su jūsų mėgstamais įrankiais.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Pokalbių valdiklis

Geriausiai pasaulyje įvertintas pokalbių valdiklis

Padidinkite įsitraukimą ir palengvinkite pardavimus naudodami mūsų stilingą internetinių pokalbių valdiklį. Teikite suasmenintą pagalbą realiuoju laiku ir pakvieskite klientus pokalbiui, remiantis jų laiku, praleistu jūsų svetainėje, vietove ir aplankytais puslapiais.

  • Gaunamų pranešimų išankstinė peržiūra
  • Integruotas CRM
  • Automatinis skambučių nukreipimas
LiveAgent live chat window
LivAgent's call center features

Skambučių centras

Debesų telefono palaikymas moderniam verslui

Pagerinkite savo klientų pasitenkinimą sumažindami laukimo laiką su mūsų debesų kompiuerijos pagrindu sukurta skambučių centro programine įranga. Mėgaukitės didesniu lankstumu, didesniu sutaupymu ir padidėjusiu efektyvumu, naudodami perskambinimus, IVR, ACD ir vaizdo skambučius.

  • Neriboti skambučių įrašai

  • Šilti skambučių perkėlimai

  • Tinkama įeinantiems ir išeinantiems skambučiams

Bilietavimas

Paprasta ir galinga bilietavimo sistema

Sutaupykite laiko valdydami visus klientų pranešimus vienoje aplikacijoje. Sekite visus pokalbius, integruokite patinkančius įrankius, automatizuokite pasikartojančias užduotis, dirbkite kaip komanda ir priimkite geresnius, faktiškais duomenimis grįstus, verslo sprendimus.

  • Pritaikyti domenai
  • Neribotas vartotojų skaičius
  • Pilnai pritaikoma ir keičiama
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent

Liudijimai

Sužinokite, kodėl mūsų klientams patinka dirbti su „LiveAgent“

  • Roman Bosch
    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
    Hendrik Henze HEWO interneto marketingas
  • Razvan Sava
    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
    Taras Baca „XperienceHR“
  • Andrej Ftomin
    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
    Andrej Ftomin „TAZAR Group“
  • Matt Janaway
    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
    Matt Janaway „Workplace Depot“
  • Rafael Kobalyan
    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Ivan Golubović
    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
    Ivan Golubović „AVMarket“
  • Rustem Gimaev
    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
    Rustem Gimaev Antalijos konsultacinis kalbų centras.

Kas jus šiandien čia atvedė?

Tiesiog naršau

Ieškote daugiakanalės pagalbos tarnybos programinės įrangos, turinčios užtikrintas funkcijas, internetinius pokalbius ir skambučių centrą? Esate tinkamoje vietoje! 

Help desk software comparison

Pasirinkimų palyginimas

Nesate įsitikinę, kuri pagalbos tarnyba jums tinkamiausia? Peržiūrėkite palyginimo puslapius, kuriuose palyginamos kainos, vartotojų įvertinimai, funkcijos ir vertė už pinigus.

Novatoriška programinė įranga

Ar žinojote?

Sukurtas 2006 metais LiveAgent buvo pirmasis sprendimas, siūlantis internetinių pokalbių ir pagalbos tarnybos galimybes. 2021 metais, LiveAgent yra geriausiai vertinamas ir labiausiai peržiūrimas pagalbos tarnybos sprendimas rinkoje, turintis virš 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje.

LiveAgent trending as the best help desk software
30%

Generuokite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidins pajamas.

97%

Pagerintas pasitenkinimas

Pamaloninkite savo klientus su žaibiškai pateikiamais atsakymais.

16×

Padidinkite klientų vertę

Parduokite daugiau, išlaikydami klientų lojalumą jūsų prekės ženklui.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome pagalbą migruojant iš pačių populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

3000+ atsiliepimų, geriausiose palyginimų svetainėse

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Išbandykite LiveAgent jau šiandien

Mes siūlome pagalbą migruojant iš pačių populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Susiję straipsniai suNamai
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Teikite puikų klientų aptarnavimą

LiveAgent siūlo daugybe įrankių klientų aptarnavimui, įskaitant tiesioginį pokalbį, skambučių centrą ir bilietų valdymo sistemą. Tai vienas iš geriausių pasirinkimų verslui.

LiveAgent sukurta klientų savitarnos programinė įranga išplės jūsų aptarnavimo galimybes. Leiskite savo klientams savarankiškai spręsti problemas 24/7.

Savitarnos platforma

Savitarnos platforma leidžia teikti klientų aptarnavimo paslaugas įvairiais kanalais. 20 geriausių klientų savitarnos programinės įrangos tiekėjų: LiveAgent, Zoho Desk, Intercom, Help Scout, Zendesk, Gladly, HubSpot, Ada, Document360. Numatomas klientų savitarnos programinės įrangos augimas 2024 m. Klientų savitarnos platformos kaina priklauso nuo įvairių veiksnių. Klientai džiaugiasi LiveAgent viską viename turinčia programine įranga.

Žinių bazės programinė įranga yra būtina teikiant pagalbą savo klientams. LiveAgent siūlo ne tik tai, bet ir daugiau. Sužinokite, kodėl turėtumėte rinktis LiveAgent.

Suteikite klientams žinių bazės programinę įrangą

LiveAgent siūlo žinių bazės sprendimą, kuris padeda tarptautinėms įmonėms teikti savitarnos galimybę 24/7, keliose šalyse. Tai puikus būdas užtikrinti, kad darbuotojai neatsiliktų nuo naujienų ir produktų/paslaugų atnaujinimų. Verslui reikia sukurti būtinus straipsnius tokiomis kalbomis, kurios reikalingos pagalbai. Tokią taktiką galima taikyti kuriant vidinę įmonės žinių bazę.

Sužinokite visas smulkmenas apie klientų pa(si)tenkinimą. Kodėl tai svarbu. Kaip teisingai elgtis ir kokia yra geriausia praktika.

Klientų pasitenkinimo tikslai ir geriausia praktika

Klientai linkę mokėti daugiau už geresnį aptarnavimą, todėl svarbu teikti pagalbą socialinėje žiniasklaidoje ir el. paštu. Investuokite į mokymus ir skaitmeninius kanalus, kad užtikrintumėte klientų patenkinimą.

Padidinkite konversijos santykį pagerinę klientų aptarnavimo strategiją, tokią kaip internetinių pokalbių pritaikymas ir pagalbos teikimas realiuoju laiku.

Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent

LiveAgent siūlo klientams įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos, VoIP telefono sistemų ir kitų paslaugų alternatyvas. Teikiama gera klientų aptarnavimo patirtis padeda išlaikyti klientus ir padidina konversijos santykį.

Jei ieškote nemokamos žinių bazės, „LiveAgent“ gali ją nemokamai pasiūlyti Sužinokite daugiau apie mūsų pagalbos centrą.

Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?

LiveAgent siūlo galingą žinių bazės įrankį su failų pridėjimo galimybe. Taip pat siūlo nemokamą paskyrą per 60 sekundžių ir aptarnavimo tarnybą su daugybe funkcijų.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x