Teikite puikų klientų aptarnavimą
LiveAgent siūlo daugybe įrankių klientų aptarnavimui, įskaitant tiesioginį pokalbį, skambučių centrą ir bilietų valdymo sistemą. Tai vienas iš geriausių pasirinkimų verslui.
Savitarnos platforma leidžia teikti klientų aptarnavimo paslaugas įvairiais kanalais. 20 geriausių klientų savitarnos programinės įrangos tiekėjų: LiveAgent, Zoho Desk, Intercom, Help Scout, Zendesk, Gladly, HubSpot, Ada, Document360. Numatomas klientų savitarnos programinės įrangos augimas 2024 m. Klientų savitarnos platformos kaina priklauso nuo įvairių veiksnių. Klientai džiaugiasi LiveAgent viską viename turinčia programine įranga.
Suteikite klientams žinių bazės programinę įrangą
LiveAgent siūlo žinių bazės sprendimą, kuris padeda tarptautinėms įmonėms teikti savitarnos galimybę 24/7, keliose šalyse. Tai puikus būdas užtikrinti, kad darbuotojai neatsiliktų nuo naujienų ir produktų/paslaugų atnaujinimų. Verslui reikia sukurti būtinus straipsnius tokiomis kalbomis, kurios reikalingos pagalbai. Tokią taktiką galima taikyti kuriant vidinę įmonės žinių bazę.
Klientų pasitenkinimo tikslai ir geriausia praktika
Klientai linkę mokėti daugiau už geresnį aptarnavimą, todėl svarbu teikti pagalbą socialinėje žiniasklaidoje ir el. paštu. Investuokite į mokymus ir skaitmeninius kanalus, kad užtikrintumėte klientų patenkinimą.
Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent
LiveAgent siūlo klientams įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos, VoIP telefono sistemų ir kitų paslaugų alternatyvas. Teikiama gera klientų aptarnavimo patirtis padeda išlaikyti klientus ir padidina konversijos santykį.
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
LiveAgent siūlo galingą žinių bazės įrankį su failų pridėjimo galimybe. Taip pat siūlo nemokamą paskyrą per 60 sekundžių ir aptarnavimo tarnybą su daugybe funkcijų.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.