Teikite puikų klientų aptarnavimą
LiveAgent siūlo daugybe įrankių klientų aptarnavimui, įskaitant tiesioginį pokalbį, skambučių centrą ir bilietų valdymo sistemą. Tai vienas iš geriausių pasirinkimų verslui.
LiveAgent siūlo daugiakalbę aptarnavimo įrangą, įskaitant klientų aptarnavimą, VoIP telefonus ir kitas programines įrangas, kurios gali būti integruotos su kitomis sistemomis. Teikiami pritaikyti sprendimai ir nuolaidos naujienlaiškių. LiveAgent taip pat gali būti naudojamas klientams kalbant savo gimtąja kalba. Bendradarbiaukite su LiveAgent ir gaukite nuolaidas naujienlaiškiams.
Kaip pradėti rašyti el. laišką (patarimai + šablonai)
El. laiškų pradžioje svarbu sukurti teigiamą įspūdį. Tai padės veiksmingai bendrauti su klientais ir potencialiais klientais. Svarbu atkreipti dėmesį į pasisveikinimą, pirmąjį sakinį ir el. laiško ilgumą bei toną. LiveAgent siūlo šablonus, kurie padeda pradėti el. laiškus tinkamai.
Pereinate iš „Drift“ į „LiveAgent“?
"LiveAgent" yra daugiafunkcinė klientų aptarnavimo programa su daugybe funkcijų, daug kalbų palaikymu ir integracijomis su socialiniais tinklais. Teikiama nemokama bandomoji versija.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.