Ieškote „Lucep“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Lucep“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar ieškote programinės įrangos, kuri galėtų suteikti ne tik skambučių centrą, bet ir daugiau bendravimo su klientais galimybių?

Išbandykite „LiveAgent“ – geriausią klientų aptarnavimo sprendimą jūsų verslui. Pakelkite pagalbos centrą į aukštesnį lygį naudodami el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus, skambučių centrą ir žinių bazę vienoje programinėje įrangoje.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Aptarnavimas skambučių centre

Be daugelio kitų funkcijų, „LiveAgent“ taip pat palaiko skambučių centro integraciją. Tai greitai ir lengvai nustatoma!

Turi daug funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijų, dėl kurių jūsų darbo eiga tampa lengvesnė ir malonesnė.

 

Padidėjęs našumas

Sutrumpinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.

„Lucep“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent Lucep
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
Lucep doesn't offer ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
Lucep doesn't offer Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
Lucep doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can reLuceper for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal.
Lucep doesn't offer Self-Service portal.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
Lucep doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
Lucep doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
Lucep doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Lucep doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
Lucep doesn't offer knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
Lucep doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules.
Lucep doesn't offer automation and rules.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
Lucep offers API functions in plan for $30/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
Lucep doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Lucep doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
Lucep doesn't offer unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
Lucep offers unlimited websites in plan for $30/month.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
Lucep doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
Lucep offers unlimited tickets/mails in plan for $30/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
Lucep doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
Lucep doesn't offer unlimited 24/7 support.
smart phone calling

Galinga „Lucep“ alternatyva

Svarbu leisti klientams susisiekti su jumis įvairiais kanalais. Būkite pasiekiami visais svarbiais komunikacijos kanalais iš vienos programinės įrangos. Naudodami „LiveAgent“ galite rinktis iš el. pašto, tiesioginių pokalbių, socialinių tinklų, skambučių centro ir žinių bazės.

Be to, „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų, palengvinančių jūsų darbo eigą.

Aptarnavimas skambučių centre

Neatsisakykite skambučių! „LiveAgent“ leidžia greitai ir lengvai suteikti aparnavimą savo skambučių centre. Sąranka trunka vos kelias minutes ir galite prisijungti naudodami naršyklę, telefoną ar bet kurią kitą pasirinktą įrangą.

Nereikia trečiųjų šalių teikėjų, nes „LiveAgent“ pasirūpins viskuo už jus.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Gaukite daugiau, mokėkite mažiau

Visi puikūs įrankiai ir funkcijos turi puikią kainą. „LiveAgent“ siūlo tris mokamus planus, kuriuose yra viskas, ko jums reikia, bet jums nereikės už tai permokėti.

Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasirinkti tą, kuris jums labiausiai tinka. Peržiūrėkite mūsų planus ir sužinokite daugiau.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

man and woman winners-illustration

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Ar ieškote „Lucep“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kurią lengva naudoti ir kurią galima labai lengvai pritaikyti. Be to, ji turi įvairių funkcijų, leidžiančių stebėti jūsų svetainės lankytojus ir su jais bendrauti, kad padidintumėte konversijų rodiklį.

Ką siūlo „LiveAgent“?

„LiveAgent“ yra galingas pagalbos centras, leidžiantis valdyti verslo komunikacijas ir atsakyti į gaunamas užklausas.

Kodėl turėtumėte pasirinkti „LiveAgent“?

„LiveAgent“ yra puikus pagalbos centro sprendimas, optimizuojantis jūsų komandos produktyvumą. Pasirinkite planą lanksčiomis kainomis, atitinkantį jūsų komandos poreikius.

Related Articles to „Lucep“ alternatyva
„LiveAgent“ yra puiki alternatyva, jei norite gauti daugiau bendravimo su klientais galimybių. Pereikite iš „CallPage“ į „LiveAgent“ jau dabar.

Ieškote „CallPage“ alternatyvos?

Šiame tekste pateikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba. Išanalizuotos funkcionalumas, vartotojų įvertinimai, kainos ir patogumas naudotis, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius. Taip pat pristatomas LiveAgent programinis sprendimas, kuriam registruodamiesi elektroniniu paštu bus išsiųstas prisijungimo informacija. Galima susitarti dėl demonstracijos ir pasinaudoti internetiniais pokalbiais. Prieš tai svarbu sutikti su slapukų politika.

„Liveagent“ yra geriausias klientų aptarnavimo sprendimas, aprėpiantis visus svarbius kanalus bei turintis patikimą bilietų sistemą už teisingą kainą. Be galingo tiesioginio pokalbio internetu, „liveagent“ siūlo ir kitų puikių įrankių, daugiau nei 175 funkcijų ir daugiau nei 40 integracijų, padedančių jums suteikti geriausią įmanomą klientų aptarnavimą. „Liveagent“ turi tris puikius mokamus planus už prieinamą kainą.

Ieškote „Zopim“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas, pranašesnis nei kitos sistemos, su daugybe integracijų ir papildomų funkcijų, tokiu kaip skambučių centrą, socialinių tinklų integraciją, žinių bazę ir klientų forumą. Sistema stabiliai veikia net mobiliosiose platformose ir pasižymi plačia funkcijų įvairove, o automatinės funkcijos palengvina el. laiškų srauto tvarkymą. Tai puikus įrankis, gerai apgalvotas ir kompetentingai sąveikaujantis modulių rinkinys, turintis puikią klientų aptarnavimo komandą. Kainos ir funkcijų santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba yra gerai žinomi. LiveAgent siūlo papildomų pranašumų palyginus su konkurencijos pasirinkimu „Channels“. Tekste teikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius.

Ieškote alternatyvos „Dashly“? Sužinokite apie „LiveAgent“, palyginkite ir išbandykite nemokamai 14 dienų be jokių įsipareigojimų.

Ieškote „Dashly“ alternatyvos?

Įmonės, kurios išbandė „LiveAgent“, yra patenkintos kainomis ir puikia klientų aptarnavimo komanda. Jie paminėjo daugybę funkcijų, įskaitant galimybę tvarkyti el. laiškus, automatizaciją ir integracijas su socialiniais tinklais. Dėl stabilumo ir mobilumo paslaugos gavo daug teigiamų atsiliepimų. Keletas klientų buvo nepatenkinti „Zendesk“ kaina ir funkcionalumu.

Nepasimeskite ieškodami alternatyvos „Channels“. Pažvelkite į „LiveAgent“ daugiakanalį aptarnavimą, įrankius ir funkcijas.

Ieškote „Channels“ alternatyvos?

LiveAgent siūlo papildomas funkcijas, tokiu kaip skambučių centrą, socialinių tinklų integraciją, žinių bazę ir klientų forumą. Palyginus su Channels, LiveAgent turi papildomų pranašumų, kurie apima didesnį klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, sumažėjusias klientų aptarnavimo išlaidas, sumažėjusį klientų praradimą ir geresnę agentų darbo eigą.

„Liveagent“ yra geriausias „omnichannel“ sprendimas jūsų įmonei. Pradėkite naudotis 175+ funkcijomis, daugiau nei 40 integracijų ir puikiais įrankiais jau šiandien.

Ieškote „Customerly“ alternatyvos?

"LiveAgent" yra puikus aptarnavimo įrankis su gera kainos ir kokybės santykiu, paprasta naudojimo galimybe, puikiu aptarnavimu ir įdiegimo pagalba. Daugelis klientų teigia, kad jis yra pranašesnis už kitas aptarnavimo priemones, tokias kaip "Zendesk", "Freshdesk" ir kt. Tai taip pat pasižymi daugybe funkcijų ir integracijų. Klientų aptarnavimo komanda yra pasiekiama 24/7 ir suteikia papildomus el. pašto adresus. Daugelis naudotojų po kelerių metų naudojimo teigia, kad tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.

Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

Ieškote „Extend“ alternatyvos?

Vartotojai dalijasi teigiamu "LiveAgent" patirtimi, teigdami, kad sistema stabiliai veikia net mobiliose platformose ir turi daugybę funkcijų, kurių trūksta kitose pagalbos tarnybų sistemose. Be to, geras kainos ir kokybės santykis yra dar vienas teigiamas aspektas, kuris pritraukia smulkaus verslo savininkus.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai