Ieškote „CallPage“ alternatyvos?
Šiame tekste pateikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba. Išanalizuotos funkcionalumas, vartotojų įvertinimai, kainos ir patogumas naudotis, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius. Taip pat pristatomas LiveAgent programinis sprendimas, kuriam registruodamiesi elektroniniu paštu bus išsiųstas prisijungimo informacija. Galima susitarti dėl demonstracijos ir pasinaudoti internetiniais pokalbiais. Prieš tai svarbu sutikti su slapukų politika.
„LiveAgent“ yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas, pranašesnis nei kitos sistemos, su daugybe integracijų ir papildomų funkcijų, tokiu kaip skambučių centrą, socialinių tinklų integraciją, žinių bazę ir klientų forumą. Sistema stabiliai veikia net mobiliosiose platformose ir pasižymi plačia funkcijų įvairove, o automatinės funkcijos palengvina el. laiškų srauto tvarkymą. Tai puikus įrankis, gerai apgalvotas ir kompetentingai sąveikaujantis modulių rinkinys, turintis puikią klientų aptarnavimo komandą. Kainos ir funkcijų santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba yra gerai žinomi. LiveAgent siūlo papildomų pranašumų palyginus su konkurencijos pasirinkimu „Channels“. Tekste teikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius.
Ieškote „Dashly“ alternatyvos?
Įmonės, kurios išbandė „LiveAgent“, yra patenkintos kainomis ir puikia klientų aptarnavimo komanda. Jie paminėjo daugybę funkcijų, įskaitant galimybę tvarkyti el. laiškus, automatizaciją ir integracijas su socialiniais tinklais. Dėl stabilumo ir mobilumo paslaugos gavo daug teigiamų atsiliepimų. Keletas klientų buvo nepatenkinti „Zendesk“ kaina ir funkcionalumu.
Ieškote „Channels“ alternatyvos?
LiveAgent siūlo papildomas funkcijas, tokiu kaip skambučių centrą, socialinių tinklų integraciją, žinių bazę ir klientų forumą. Palyginus su Channels, LiveAgent turi papildomų pranašumų, kurie apima didesnį klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, sumažėjusias klientų aptarnavimo išlaidas, sumažėjusį klientų praradimą ir geresnę agentų darbo eigą.
Ieškote „Customerly“ alternatyvos?
"LiveAgent" yra puikus aptarnavimo įrankis su gera kainos ir kokybės santykiu, paprasta naudojimo galimybe, puikiu aptarnavimu ir įdiegimo pagalba. Daugelis klientų teigia, kad jis yra pranašesnis už kitas aptarnavimo priemones, tokias kaip "Zendesk", "Freshdesk" ir kt. Tai taip pat pasižymi daugybe funkcijų ir integracijų. Klientų aptarnavimo komanda yra pasiekiama 24/7 ir suteikia papildomus el. pašto adresus. Daugelis naudotojų po kelerių metų naudojimo teigia, kad tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.
Ieškote „Extend“ alternatyvos?
Vartotojai dalijasi teigiamu "LiveAgent" patirtimi, teigdami, kad sistema stabiliai veikia net mobiliose platformose ir turi daugybę funkcijų, kurių trūksta kitose pagalbos tarnybų sistemose. Be to, geras kainos ir kokybės santykis yra dar vienas teigiamas aspektas, kuris pritraukia smulkaus verslo savininkus.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis