Ieškote „Lucep“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Lucep“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar ieškote programinės įrangos, kuri galėtų suteikti ne tik skambučių centrą, bet ir daugiau bendravimo su klientais galimybių?

Išbandykite „LiveAgent“ – geriausią klientų aptarnavimo sprendimą jūsų verslui. Pakelkite pagalbos centrą į aukštesnį lygį naudodami el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus, skambučių centrą ir žinių bazę vienoje programinėje įrangoje.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Aptarnavimas skambučių centre

Be daugelio kitų funkcijų, „LiveAgent“ taip pat palaiko skambučių centro integraciją. Tai greitai ir lengvai nustatoma!

Turi daug funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijų, dėl kurių jūsų darbo eiga tampa lengvesnė ir malonesnė.

 

Padidėjęs našumas

Sutrumpinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.

„Lucep“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required.
Lucep
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
Lucep doesn't offer ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
Lucep doesn't offer Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
Lucep doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can reLuceper for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal.
Lucep doesn't offer Self-Service portal.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
Lucep doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
Lucep doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
Lucep doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Lucep doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
Lucep doesn't offer knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
Lucep doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules.
Lucep doesn't offer automation and rules.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
Lucep offers API functions in plan for $30/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
Lucep doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Lucep doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
Lucep doesn't offer unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
Lucep offers unlimited websites in plan for $30/month.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
Lucep doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
Lucep offers unlimited tickets/mails in plan for $30/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
Lucep doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
Lucep doesn't offer unlimited 24/7 support.
smart phone calling

Galinga „Lucep“ alternatyva

Svarbu leisti klientams susisiekti su jumis įvairiais kanalais. Būkite pasiekiami visais svarbiais komunikacijos kanalais iš vienos programinės įrangos. Naudodami „LiveAgent“ galite rinktis iš el. pašto, tiesioginių pokalbių, socialinių tinklų, skambučių centro ir žinių bazės.

Be to, „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų, palengvinančių jūsų darbo eigą.

Aptarnavimas skambučių centre

Neatsisakykite skambučių! „LiveAgent“ leidžia greitai ir lengvai suteikti aparnavimą savo skambučių centre. Sąranka trunka vos kelias minutes ir galite prisijungti naudodami naršyklę, telefoną ar bet kurią kitą pasirinktą įrangą.

Nereikia trečiųjų šalių teikėjų, nes „LiveAgent“ pasirūpins viskuo už jus.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Gaukite daugiau, mokėkite mažiau

Visi puikūs įrankiai ir funkcijos turi puikią kainą. „LiveAgent“ siūlo tris mokamus planus, kuriuose yra viskas, ko jums reikia, bet jums nereikės už tai permokėti.

Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasirinkti tą, kuris jums labiausiai tinka. Peržiūrėkite mūsų planus ir sužinokite daugiau.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

man and woman winners-illustration

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Palyginkite mus su kitomis alternatyvomis

Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kita populiaria pagalbos centro įranga? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

    Susiję straipsniai su„Lucep“ alternatyva
    Jūsų duomenys visada saugūs naudojant „LiveAgent“. Mes turime daug duomenų centrų visame pasaulyje, todėl jums nereikia jaudintis dėl svarbios informacijos praradimo.

    Daug duomenų centrų

    „LiveAgent“ žinių bazė ir programinė įranga klientų aptarnavimui ir pardavimams organizuoti yra naudingi įrankiai daugiau nei 21 000 įmonių.

    Pradėkite savo projektų valdymą naudodami „LiveAgent“ projektų valdymo galimybes ir integracijas. Planuokite užduotis ir vadovaukite darbuotojams bei skyriams.

    Projektų valdymas

    Pagerinkite savo rinkodaros reputaciją su LiveAgent, 43 kalbas palaikančia programa. Taip pat galite naudoti mobilią aplikaciją.

    Pritaikykite savo garsų biblioteką ir išgirskite nustatytą įspėjimą vos tik gavus naują bilietą, skambutį, pokalbių žinutę, ryšį ir pan.

    Garsai

    Galinga SVĮ pagalbos centro programinė įranga LiveAgent palaiko 43 kalbas ir turi daugiau nei 179 funkcijų bei 40 integracijų. Į ją pasitiki didelės kompanijos.

    Naudodamiesi „LiveAgent“ el. prekybos galimybėmis, paverskite daugiau svetainės lankytojų mokančiais klientais. Mūsų tiesioginio pokalbio valdiklį paprasta naudoti ir jis duoda rezultatų.

    Elekroninė prekyba

    "LiveAgent" yra klientų aptarnavimo ir el. pašto valdymo programinė įranga, siūlanti daugybę funkcijų ir alternatyvų. Demonstruota nemokamo bandomojo laikotarpio pradžia.

    Bendradarbiavimo įrankiai leidžia komandos nariams lengviau ir efektyviau bendrauti, spręsti problemas ir dirbti kartu.

    Bendradarbiavimo įrankiai

    "LiveAgent" yra žinių bazės programinė įranga su daugybė funkcijų, padedančių organizuoti pardavimus ir aptarnavimo skyrių su klientais. Tai naudingas įrankis įmonėms.

    Naudodami Vidinius Skambučius susisiekite telefonu su kolegomis ir greitai spręskite problemas. Vidiniai Skambučiai yra patogus ir paprastas bendravimo būdas.

    Vidiniai skambučiai

    "LiveAgent" yra programinė įranga, kuri padeda įmonėms efektyviai bendrauti su klientais, didinti pardavimus ir užtikrinti efektyvų aptarnavimą. Tai taip pat integruojasi su "Drupal" ir siūlo nemokamą demonstraciją. Prenumeruokite naujienlaiškį ir išbandykite nemokamai.

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x