Atlikite veiksmus tinkamu laiku naudodami klientų stebėjimo programinę įrangą

Stebėkite svetainės lankytojų elgesį ir užmegzkite pokalbį, kai tam ateis tinkamas laikas.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Klientų stebėjimo programinė įranga

Norite sužinoti, ką jūsų klientai veikia ir kalba internete? Norite sekti visas jų užklausas su vienu įrankiu?

LiveAgent klientų stebėjimo programinė įranga yra įrankis, skirtas jums! Jau nuo šiandien pagerinkite klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Stebėkite, supaprastinkite procesus, mokykitės iš įžvalgų ir gaukite pelno naudodami klientų stebėjimo programinę įrangą

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Daugiau įžvalgų, daugiau pardavimų

Stebėkite visus savo klientus naudodami tik vieną klientų stebėjimo įrankį. Sužinokite, kuri svetainė juos nukreipė į jus, kiek laiko jie naršė jūsų svetainėje, kokie produktai juos domina, kokia jų laiko juosta arba iš kurios šalies jie yra.

LiveAgent failed payment message

Būkite pasiekiami visias kanalais

Mes siūlome „omnichannel“ klientų stebėjimo programinę įrangą, kuri jungiasi su Twitter, Instagram, Facebook, WhatsApp ir Viber.

Ji taip pat gali būti integruota su neribotu skaičiumi el. pašto adresų ir telefono numerių, taip pat tiesioginiu pokalbiu ir klientų portalu, siekiant užtikrinti, kad visos užklausos būtų vienoje vietoje.

Prisijunkite prie pokalbio

Mūsų klientų stebėjimo programinė įranga leidžia stebėti unikalius Twitter raktinius žodžius. Lengvai atsakykite į klientų klausimus ar problemas, net jei nesate aiškiai pažymėti Twitter žinutėse.

Pradėkite NEMOKAMĄ bandomąjį laikotarpį šiandien Nemokamas 30 dienų bandomasis laikotarpis    Nereikia kredito kortelės

Sužinokite viską, ką reikia žinoti

Teikite savo klientams geresnes paslaugas įrašydami visas klientų įžvalgas į savo įmontuotą CRM.

Sukurkite pasirinktinius laukus, kad įrašytumėte bet kokią jūsų verslui aktualią informaciją ir padidintumėte klientų pasitenkinimo rodiklius.

Sutaupykite laiko atsakydami vienu paspaudimu

Pasinaudokite pažangiomis klientų stebėjimo programinės įrangos funkcijomis, pvz., iš anksto nustatytais atsakymais ir atsakymų šablonais ir pateiktumėte atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus per kelias sekundes.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Laikas yra pinigai. Taupykite

Prijunkite mūsų klientų stebėjimo programinę įrangą su daugiau nei 130 integracijų, kad jūsų darbo eiga būtų efektyvesnė.

Pagerinkite savo našumą

Sužinokite, kiek laiko užtrunka atsakyti į klientų užklausas, kokie komunikacijos kanalai dažniausiai naudojami ir kurie iš jų yra efektyviausi konvertuojant klientus. Sužinokite agentų reitingus ir patobulinkite savo klientų aptarnavimą naudodami klientų stebėjimo programinę įrangą jau šiandien.

Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Segmentuokite ir gerinkite pardavimus

Klientų stebėjimo programinė įranga padeda suskirstyti klientus į grupes pagal jų pomėgius ir kilmę. Pasinaudokite šia funkcija ir pagerinkite rinkodaros pranešimus,  klientų pasitenkinimą, išlaikymą ir pajamas.

Suteikite savo klientams papildomų galimybių

Naudodamiesi klientų stebėjimo programine įranga, galite sukurti klientų portalą, per kurį jūsų klientai gali sekti savo bilietų sprendimo eigą.

Mūsų klientai viską pasako geriausiai

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Nusibodo nuolat tikrinti telefonus, pokalbių langus, el. paštą ir kitas ryšio priemones?

Jums nebereikės to daryti! LiveAgent yra unikali programinė įranga, sujungianti įvairius komunikacijos kanalus po vienu stogu už prieinamą bei skaidrią kainą.

Nemokėkite papildomų mokesčių už visus klientų stebėjimo įrankius. LiveAgent yra viskas, ko jums reikia.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

black Slido logo

Daugiau nei tik klientų stebėjimo programinė įranga

Patenkinti klientai? Tai - neįkainojama

Ar pastebėjote, kad mūsų klientų stebėjimo programinė įranga yra pigiausia ir tuo pačiu pažangiausia rinkoje?

Tai tiesa. Sužinokite apie viską, ką galime pasiūlyti mūsų kainų puslapyje.

30 dienų bandymas
Kreditinės kortelės nereikia
ir daug daugiau
$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
Susiję straipsniai suKlientų stebėjimo programinė įranga
Stebėkite, kiek laiko jūsų agentai praleidžia dirbdami su bilietais ir klientais. Laiko ataskaita generuojama automatiškai ir yra prieinama visą laiką.

Laiko ataskaita

"Marketing summary: A brief overview of the given text."

Klientų aptarnavimo priemonės gali puikiai pasitarnauti suteikiant klientams daugiau galimybių. Įmonės pasikliauja keliomis iš jų. Sužinokite, kodėl.

Klientų aptarnavimo priemonės

Socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės naudojamos klientų aptarnavimui ir rinkodarai. „LiveAgent“ teikia visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui: gyvus pokalbius, vaizdo pokalbius ir daugiau.

„LiveAgent“ komunikacijos su klientais valdymo programinė įranga suteiks jūsų klientams individualizuotą ir greitą paslaugą. Išbandykite nemokamai.

Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.

Komunikacijos klientų valdymo programinė įranga yra būtina įmonėms, norinčioms aptarnauti klientus asmeniškai ir efektyviai per įvairius kanalus.

Nuotolinio pagalbos centro programinė įranga tampa nauju standartu daugumai žmonių visame pasaulyje. Dar prieš covid-19 proveržį nuotolinis darbas buvo vis labiau plintantis.

Ieškote nuotolinės pagalbos tarnybos programos?

Daugiagaliai aptarnavimo sprendimai "LiveAgent" suteikia daugybę funkcijų ir lankstumo smulkioms ir vidutinėms įmonėms, vertinamas geriausiai 2019 ir 2020 metais.

Būkite priekyje, su klientų sąveikos programine įranga, jau šiandien. Neatsilikite nuo klientų užklausų ir pagerinkite klientų patirtį visuose kanaluose.

Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga

„LiveAgent“ padidino perkančių klientų konversijų rodiklį 325%. Tai ekonomiškas sprendimas, padedantis atsakyti didelį aptarnavimo užklausų kiekį.

Sukurkite nuostabius klientų portalus, žinių bazes ir sudėtingus IVR medžius. Filtruokite bilietus pagal žymas, skyrius, problemas ar komunikacijos kanalus. Paskirkite ir automatiškai perkelkite atsakomybę už bilietus agentams ar skyriams. Tvarkykite, peradresuokite ir išspręskite klientų užklausas iš centralizuoto prietaisų skydelio. Visa tai - su „LiveAgent“.

Kartu pagerinkime jūsų klientų aptarnavimą

Pagerinkite savo rinkodaros reputaciją su „LiveAgent“, daugiakalbe programa, kuri suteikia visą aptarnavimą ir skamba 43 kalbomis.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai