Suteikite klientams žinių bazės programinę įrangą
LiveAgent siūlo žinių bazės sprendimą, kuris padeda tarptautinėms įmonėms teikti savitarnos galimybę 24/7, keliose šalyse. Tai puikus būdas užtikrinti, kad darbuotojai neatsiliktų nuo naujienų ir produktų/paslaugų atnaujinimų. Verslui reikia sukurti būtinus straipsnius tokiomis kalbomis, kurios reikalingos pagalbai. Tokią taktiką galima taikyti kuriant vidinę įmonės žinių bazę.
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
„LiveAgent“ žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis suteikia galimybę pasirinkti iš trys iš anksto sukurtų dizainų, kurie gali būti koreguojami pagal spalvą ir pritaikomi pagal jūsų puslapio antraštę/poraštę. Įrankis taip pat leidžia pridėti tinkamą turinį klientams ir jūsų komandai. CEO Peter Komornik teigia, kad „LiveAgent“ suteikia puikų tiesioginių pokalbių, bilietų sistemų ir automatizavimo aptarnavimą savo klientams.
Pereinate iš „Birdseed“ į „LiveAgent“?
Žinių centras „LiveAgent“ yra geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2019 m. ir 2020 m., kuria naudojasi pasaulinės klasės kompanijos. Programinė įranga siūlo tris abonementų planus atitinkamai pritaikytus mažoms, vidutinėms ir didelėms įmonėms. Galima išbandyti nemokamai.
Norite perkelti duomenis iš „Groove“?
Pasiūloma nemokama 7 arba 30 dienų „LigeAgent“ bandymo versija. Reikia registruotis, bet nereikia kreditinės kortelės. Siūlomos „LiveAgent“ ir „Groove“ klientų aptarnavimo platformų palyginamos, pateikiamos jų funkcijos ir kainos. Išskiriamas „LiveAgent“ pranašumas, kad siūlo nemokamai Facebook ir Twitter integracijas, o „Groove“ jas teikia tik už papildomą mokestį. Nurodoma, kad „LiveAgent“ yra Instagram integracija, o „Groove“ jos neturi.
LiveAgent siūlo nemokamą paskyrą, kurios galima susikurti per 60 sekundžių. Galima pasirinkti LigeAgent subdomeno pavadinimą ir gauti produktų naujienų ir reklaminių pasiūlymų. Po registracijos elektroniniu paštu yra siunčiama prisijungimo informacija. Mūsų svetainėje naudojami slapukai, o prisijungimo informacija yra siunčiama į pašto dėžutę. LiveAgent siūlo susitarti dėl skambučio ir išbandyti realią demonstraciją. Tinklalapyje galima naudoti internetinius pokalbius.
Kokybiškas internetinių „Shopify“ parduotuvių bilietų sistemos pasirinkimas
Žmonių ir mašinų duomenų perdavimas, integruota „LiveAgent“ pagalbos centro bilietų sistema su daugiau nei 200 funkcijų. Rekomenduojama integruoti šią sistemą į savo „Shopify“ parduotuvę siekiant užtikrinti veiksmingą klientų aptarnavimą.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis