Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?
"LiveAgent" yra daugiafunkcinė programa, suteikianti klientams greitą aptarnavimą ir lankstumą per įvairius kanalus. Tai vertinama geriausiai 2019 ir 2020 metais, o daugybė funkcijų padeda pagerinti klientų patirtį ir reputaciją. Integracija su populiariais socialiniais tinklais suteikia galimybę efektyviai valdyti klientų komunikaciją ir laikyti juos ištikimais prekės ženklui.
Skambučių centras: pokalbių užbaigimo/pristabdymo šablonai
Klientų aptarnavimo kanalai keičiasi, tačiau telefonas vis dar populiarus. LiveAgent siūlo virtualų skambučių centrą ir el. laiškų šablonus. Įvairios galimybės, pritaikytos verslo reikalavimams.
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
Sukurkite savo įmonės įvaizdžiui pritaikytas žinių bazes, bendruomenės forumus ir bilieto pateikimo formas. LiveAgent siūlo IVR dizaino įrankį, neribotus skambučių įrašus ir virtualų telefoną. Taip pat teikia analitinę apžvalgą, žinių bazę, forumus ir kontaktines formas.
Komunikacijos klientų valdymo programinė įranga yra būtina įmonėms, norinčioms aptarnauti klientus asmeniškai ir efektyviai per įvairius kanalus. Klientų aptarnavimo įmonės teikia pilną klientų aptarnavimą 24/7, padedamos įvairių paslaugų ir ataskaitų. Populiarios įmonės: „Joe's salesman“, „Rackspace“, „Ritz Carlton“.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.