Atlikite veiksmus tinkamu laiku naudodami klientų stebėjimo programinę įrangą

Stebėkite svetainės lankytojų elgesį ir užmegzkite pokalbį, kai tam ateis tinkamas laikas.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Klientų stebėjimo programinė įranga

Norite sužinoti, ką jūsų klientai veikia ir kalba internete? Norite sekti visas jų užklausas su vienu įrankiu?

LiveAgent klientų stebėjimo programinė įranga yra įrankis, skirtas jums! Jau nuo šiandien pagerinkite klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Leader in issue tracking software badge

Stebėkite, supaprastinkite procesus, mokykitės iš įžvalgų ir gaukite pelno naudodami klientų stebėjimo programinę įrangą

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Daugiau įžvalgų, daugiau pardavimų

Stebėkite visus savo klientus naudodami tik vieną klientų stebėjimo įrankį. Sužinokite, kuri svetainė juos nukreipė į jus, kiek laiko jie naršė jūsų svetainėje, kokie produktai juos domina, kokia jų laiko juosta arba iš kurios šalies jie yra.

LiveAgent failed payment message

Būkite pasiekiami visias kanalais

Mes siūlome „omnichannel“ klientų stebėjimo programinę įrangą, kuri jungiasi su Twitter, Instagram, Facebook, WhatsApp ir Viber.

Ji taip pat gali būti integruota su neribotu skaičiumi el. pašto adresų ir telefono numerių, taip pat tiesioginiu pokalbiu ir klientų portalu, siekiant užtikrinti, kad visos užklausos būtų vienoje vietoje.

Prisijunkite prie pokalbio

Mūsų klientų stebėjimo programinė įranga leidžia stebėti unikalius Twitter raktinius žodžius. Lengvai atsakykite į klientų klausimus ar problemas, net jei nesate aiškiai pažymėti Twitter žinutėse.

Pradėkite NEMOKAMĄ bandomąjį laikotarpį šiandien Nemokamas 30 dienų bandomasis laikotarpis Nereikia kredito kortelės

Sužinokite viską, ką reikia žinoti

Teikite savo klientams geresnes paslaugas įrašydami visas klientų įžvalgas į savo įmontuotą CRM.

Sukurkite pasirinktinius laukus, kad įrašytumėte bet kokią jūsų verslui aktualią informaciją ir padidintumėte klientų pasitenkinimo rodiklius.

Sutaupykite laiko atsakydami vienu paspaudimu

Pasinaudokite pažangiomis klientų stebėjimo programinės įrangos funkcijomis, pvz., iš anksto nustatytais atsakymais ir atsakymų šablonais ir pateiktumėte atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus per kelias sekundes.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Laikas yra pinigai. Taupykite

Prijunkite mūsų klientų stebėjimo programinę įrangą su daugiau nei 130 integracijų, kad jūsų darbo eiga būtų efektyvesnė.

Pagerinkite savo našumą

Sužinokite, kiek laiko užtrunka atsakyti į klientų užklausas, kokie komunikacijos kanalai dažniausiai naudojami ir kurie iš jų yra efektyviausi konvertuojant klientus. Sužinokite agentų reitingus ir patobulinkite savo klientų aptarnavimą naudodami klientų stebėjimo programinę įrangą jau šiandien.

Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Segmentuokite ir gerinkite pardavimus

Klientų stebėjimo programinė įranga padeda suskirstyti klientus į grupes pagal jų pomėgius ir kilmę. Pasinaudokite šia funkcija ir pagerinkite rinkodaros pranešimus, klientų pasitenkinimą, išlaikymą ir pajamas.

Suteikite savo klientams papildomų galimybių

Naudodamiesi klientų stebėjimo programine įranga, galite sukurti klientų portalą, per kurį jūsų klientai gali sekti savo bilietų sprendimo eigą.

Mūsų klientai viską pasako geriausiai

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Nusibodo nuolat tikrinti telefonus, pokalbių langus, el. paštą ir kitas ryšio priemones?

Jums nebereikės to daryti! LiveAgent yra unikali programinė įranga, sujungianti įvairius komunikacijos kanalus po vienu stogu už prieinamą bei skaidrią kainą.

Nemokėkite papildomų mokesčių už visus klientų stebėjimo įrankius. LiveAgent yra viskas, ko jums reikia.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Nemokamas perėjimas? Žinoma

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

black Slido logo

Daugiau nei tik klientų stebėjimo programinė įranga

Patenkinti klientai? Tai - neįkainojama

Ar pastebėjote, kad mūsų klientų stebėjimo programinė įranga yra pigiausia ir tuo pačiu pažangiausia rinkoje?

Tai tiesa. Sužinokite apie viską, ką galime pasiūlyti mūsų kainų puslapyje.

30 dienų bandymas
Kreditinės kortelės nereikia
ir daug daugiau
$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma
Susiję straipsniai suKlientų stebėjimo programinė įranga
Sprendimo laikas yra laikas, per kurį išsprendžiamas bilietas. Jis prasideda tą pačią sekundę, kai bilietas patenka į jūsų pagalbos tarnybą ir baigiasi, kai jis yra išsprendžiamas.

Sprendimo laikas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programa, padedanti padidinti konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį, palaikanti 43 kalbas ir turinti mobilią aplikaciją. Sprendimo laikas yra laikas nuo kliento užklausos iki pilno sprendimo, pagerinantį klientų aptarnavimą.

Padidinkite konversijos santykį pagerinę klientų aptarnavimo strategiją, tokią kaip internetinių pokalbių pritaikymas ir pagalbos teikimas realiuoju laiku.

Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent

LiveAgent siūlo klientams įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos, VoIP telefono sistemų ir kitų paslaugų alternatyvas. Teikiama gera klientų aptarnavimo patirtis padeda išlaikyti klientus ir padidina konversijos santykį.

„LiveAgent“ nemokama tiesioginių pokalbių programinė įranga leidžia bendrauti ir efektyviai paversti svetainės lankytojus klientais. Naudokite greičiausią pokalbių valdiklį.

Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?

"LiveAgent" yra daugiafunkcinė programa, suteikianti klientams greitą aptarnavimą ir lankstumą per įvairius kanalus. Tai vertinama geriausiai 2019 ir 2020 metais, o daugybė funkcijų padeda pagerinti klientų patirtį ir reputaciją. Integracija su populiariais socialiniais tinklais suteikia galimybę efektyviai valdyti klientų komunikaciją ir laikyti juos ištikimais prekės ženklui.

Naudokite mūsų skambučių centro pokalbių užbaigimo/pristabdymo šablonus, kad pozityviai užbaigtumėte arba pristabdytumėte bendravimą, tuo pačiu užtikrindami klientų pasitenkinimą ir lojalumą.

Skambučių centras: pokalbių užbaigimo/pristabdymo šablonai

Klientų aptarnavimo kanalai keičiasi, tačiau telefonas vis dar populiarus. LiveAgent siūlo virtualų skambučių centrą ir el. laiškų šablonus. Įvairios galimybės, pritaikytos verslo reikalavimams.

Būkite priekyje, su klientų sąveikos programine įranga, jau šiandien. Neatsilikite nuo klientų užklausų ir pagerinkite klientų patirtį visuose kanaluose.

Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga

Sukurkite savo įmonės įvaizdžiui pritaikytas žinių bazes, bendruomenės forumus ir bilieto pateikimo formas. LiveAgent siūlo IVR dizaino įrankį, neribotus skambučių įrašus ir virtualų telefoną. Taip pat teikia analitinę apžvalgą, žinių bazę, forumus ir kontaktines formas.

Stebėkite, kiek laiko jūsų agentai praleidžia dirbdami su bilietais ir klientais. Laiko ataskaita generuojama automatiškai ir yra prieinama visą laiką.

Laiko ataskaita

LiveAgent siūlo įvairius klientų aptarnavimo sprendimus, įskaitant laiko stebėjimą ir ataskaitas, taip pat self-service ir customer portalus. Try it today!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x