Atlikite veiksmus tinkamu laiku naudodami klientų stebėjimo programinę įrangą

Stebėkite svetainės lankytojų elgesį ir užmegzkite pokalbį, kai tam ateis tinkamas laikas.
  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation
Šią paslaugą naudoja

Klientų stebėjimo programinė įranga

Norite sužinoti, ką jūsų klientai veikia ir kalba internete? Norite sekti visas jų užklausas su vienu įrankiu? „LiveAgent“ klientų stebėjimo programinė įranga yra įrankis, skirtas jums! Jau nuo šiandien pagerinkite klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
  • Klientų stebėjimo programinė įranga - Best Customer Success Software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • Klientų stebėjimo programinė įranga - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Stebėkite, supaprastinkite procesus, mokykitės iš įžvalgų ir gaukite pelno naudodami klientų stebėjimo programinę įrangą

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Daugiau įžvalgų, daugiau pardavimų

Stebėkite visus savo klientus naudodami tik vieną klientų stebėjimo įrankį. Sužinokite, kuri svetainė juos nukreipė į jus, kiek laiko jie naršė jūsų svetainėje, kokie produktai juos domina, kokia jų laiko juosta arba iš kurios šalies jie yra.
Daugiau įžvalgų, daugiau pardavimų
LiveAgent failed payment message

Būkite pasiekiami visias kanalais

Mes siūlome „omnichannel“ klientų stebėjimo programinę įrangą, kuri jungiasi su „Twitter“, „Instagram“, „Facebook“ ir „Viber“. Ji taip pat gali būti integruota su neribotu skaičiumi el. pašto adresų ir telefono numerių, taip pat tiesioginiu pokalbiu ir klientų portalu, siekiant užtikrinti, kad visos užklausos būtų vienoje vietoje.

Prisijunkite prie pokalbio

Mūsų klientų stebėjimo programinė įranga leidžia stebėti unikalius „Twitter“ raktinius žodžius. Lengvai atsakykite į klientų klausimus ar problemas, net jei nesate aiškiai pažymėti „Twitter“ žinutėse.
Pradėkite NEMOKAMĄ bandomąją versiją šiandien Nemokamas 14 dienų bandymas    Nereikia kredito kortelės
Prisijunkite prie pokalbio
Prisijunkite prie pokalbio

Sužinokite viską, ką reikia žinoti

Teikite savo klientams geresnes paslaugas įrašydami visas klientų įžvalgas į savo įmontuotą CRM. Sukurkite pasirinktinius laukus, kad įrašytumėte bet kokią jūsų verslui aktualią informaciją ir padidintumėte klientų pasitenkinimo rodiklius.

Sutaupykite laiko atsakydami vienu paspaudimu

Pasinaudokite pažangiomis klientų stebėjimo programinės įrangos funkcijomis, pvz., iš anksto nustatytais atsakymais ir atsakymų šablonais, ir pateiktumėte atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus per kelias sekundes.
Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Laikas yra pinigai. Taupykite

Prijunkite mūsų klientų stebėjimo programinę įrangą su daugiau nei 130 integracijų, kad jūsų darbo eiga būtų efektyvesnė.

Pagerinkite savo našumą

Sužinokite, kiek laiko užtrunka atsakyti į klientų užklausas, kokie komunikacijos kanalai dažniausiai naudojami ir kurie iš jų yra efektyviausi konvertuojant klientus. Sužinokite agentų reitingus ir patobulinkite savo klientų aptarnavimą naudodami klientų stebėjimo programinę įrangą jau šiandien.
Reports-Liveagent-feature
Contact-groups-LiveAgent

Segmentuokite ir gerinkite pardavimus

Klientų stebėjimo programinė įranga padeda suskirstyti klientus į grupes pagal jų pomėgius ir kilmę. Pasinaudokite šia funkcija ir pagerinkite rinkodaros pranešimus, klientų pasitenkinimą, išlaikymą ir pajamas.

Suteikite savo klientams papildomų galimybių

Naudodamiesi klientų stebėjimo programine įranga, galite sukurti klientų portalą, per kurį jūsų klientai gali sekti savo bilietų sprendimo eigą.
Suteikite savo klientams papildomų galimybių

Mūsų klientai viską pasako geriausiai

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Nusibodo nuolat tikrinti telefonus, pokalbių langus, el. paštą ir kitas ryšio priemones?

Jums nebereikės to daryti! „LiveAgent“ yra unikali programinė įranga, sujungianti įvairius komunikacijos kanalus po vienu stogu už prieinamą bei skaidrią kainą. Nemokėkite papildomų mokesčių už visus klientų stebėjimo įrankius. „LiveAgent“ yra viskas, ko jums reikia.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Daugiau nei tik klientų stebėjimo programinė įranga

Patenkinti klientai? Tai - neįkainojama

Ar pastebėjote, kad mūsų klientų stebėjimo programinė įranga yra pigiausia ir tuo pačiu pažangiausia rinkoje? Tai tiesa. Sužinokite apie viską, ką galime pasiūlyti mūsų kainų puslapyje.
$15 mėn.

Bilietas

  • Neribota bilietų istorija
  • Neriboti el. pašto adresai
  • Išplėstinės ataskaitos
  • Klientų portalas + forumas
$29 mėn.

Ticket+chat

  • Viskas plane Bilietas, bei:
  • Neriboti pokalbio mygtukai
  • Grįžtamojo ryšio valdymas
  • Tikralaikis lankytojų stebėjimas
$0 mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 telefono numeris
  • 1 el. pašto adresas

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kokia yra klientų stebėjimo programinės įrangos nauda?

Klientų stebėjimo programinės įrangos pranašumai apima geresnę klientų elgsenos ir klientų informacijos apžvalgą, patobulintas paslaugas/produktus ir geresnę klientų aptarnavimo skyriaus darbo eigą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai