Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Geriausia skundų valdymo programinė įranga

Lengvai tvarkykite klientų skundus.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
ticketing software animation
Ticketing software

Kodėl verta naudoti klientų skundų valdymo sistemą?

Klientų skundai yra pagrindinis klientų aptarnavimo iššūkis, su kuriuo susiduria kiekviena įmonė. Kadangi sąveika su klientais apima jų problemas ir kitus skausmo taškus, žinojimas, kaip jas spręsti, yra raktas į sėkmę.

Įmonės gali (ir turėtų) spręsti klientų skundus naudodamos struktūrizuotą problemų sprendimo procesą. Jei sugebėsite tinkamai išnagrinėti skundus, jie gali tapti verslo galimybe. Ypatingai gerai išnagrinėję skundus galite susigrąžinti klientų pasitikėjimą ir vėl jiems parduoti. Be to, naudodamiesi tinkamu įrankių rinkiniu, klientų skausmo taškus galite paversti pranašumu. Pavyzdžiui, galite atsekti problemos pradine priežastį ir imtis veiksmų, kaip to išvengti ateityje.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
image person 3

Reikia klientų skundų valdymo sistemos?

„LiveAgent“ yra visiškai funkcionali klientų skundų valdymo sistema, leidžianti jūsų komandai efektyviai ir profesionaliai reaguoti į sudėtingas situacijas. Suteikiama „viskas viename“ pagalbos centro įranga, kuris sujungia visus jūsų bendravimo kanalus – el. paštą, tiesioginius pokalbius, skambučius ir socialinius tinklus – į vieną bendrą įmonės pašto dėžutę.

Skundų svarba

Jei kliento skundas yra tinkamai išnagrinėtas, teigiamas rezultatas sukuria tvirtą emocinį ryšį su įmone ar prekės ženklu ir klientas nori vėl grįžti. Įdomi statistika, patvirtinanti šį teiginį, yra tokia, kad žmonės beveik du kartus dažniau dalijasi su kitais apie blogą patirtį, o ne apie gerą. Be to, papildomi tyrimai atskleidžia, kad norint kompensuoti vieną blogą patirtį, reikia 12 teigiamų patirčių.

Gebėjimas paversti potencialiai nemalonią situaciją teigiama yra svarbi klientų aptarnavimo dalis. Dėl to svarbu aprūpinti savo darbuotojus visomis priemonėmis, kurių jiems reikia klientų aptarnavimui.

sad face emoji
woman mapping out process on three posters

Naudokite klientų skundų valdymo sistemą

Skundų valdymo programinė įranga naudojama lengvai išspręsti klientų problemas. Tai leidžia klientų aptarnavimo personalui vesti klientų skundų žurnalus ir leidžia jiems kategorizuoti ir sekti skundus nuo jų pradžios iki pabaigos.

Programinė įranga naudoja įvairius kriterijus, kad rikiuotų skundus pagal pirmenybę, įspėtų komandos narius ir skirtų išteklius problemai išspręsti. Tai taip pat padeda saugoti įrašus būsimam tyrimui ir tolesnei analizei.

Pagrindinės funkcijos

Jūsų įmonės poreikius atitinkančios klientų skundų valdymo sistemos pasirinkimas gali užtrukti daug laiko. Skirtingi paslaugų tiekėjai gali pasiūlyti visiškai skirtingus funkcijų rinkinius ir įvairius paslaugų modelius. Kaip greitai rasti tinkamą sprendimą?

Prieš jį priimant, reikia išnagrinėti keletą svarbių dalykų apie skundų valdymo sistemą. Jūsų patogumui sudarėme pagrindinių internetinių skundų sistemos funkcijų, kurias turėtų turėti gera programinė įranga, sąrašą.

Group 370 icon

Daugiakanalė įranga

Tinkamas skundų valdymo sprendimas turėtų suteikti galimybę sklandžiai ir nuosekliai suteikti aptarnavimą visais kanalais (telefonu, tiesioginiais pokalbiais, el. paštu ir socialiniais tinklais)

Email icon

Skirstykite į kategorijas ir prioritezuokite

Siekiant užtikrinti, kad aptarnaujantys agentai galėtų veiksmingai apdoroti daugybę klientų užklausų kokybiškai ir greitai, pažangios šiuolaikinės sistemos naudoja automatinį skirstymą ir prioritetų nustatymą pagal įvairius parametrus (šaltinį, temą, kategoriją ir kitus).

Statistic icon

Centralizuotas valdymas

Norint užtikrinti sklandžią klientų aptarnavimo patirtį, svarbu turėti visus įrašus apie klientą vienoje vietoje, kad būtų galima peržiūrėti ir valdyti visus klientų duomenis ir komunikaciją

Papildomi privalumai

Tinkamo skundų valdymo sprendimo naudojimas gali duoti papildomos naudos. Pavyzdžiui, padidėjęs problemų išsprendimo reitingas beveik iš karto gali turėti reikšmingos įtakos darbo eigai ir produktyvumui. Kiti pranašumai, pvz., teigiamas prekės ženklo įvaizdis, gali būti laikomi ilgalaike nauda, susijusia su verslo strategija.

cartoon woman holding two shopping bags
woman and man mapping out solution on board

Padidintas išsprendimo dažnis

Jei klientai turi kartoti savo problemas, kai yra perkeliami iš vieno ryšio kanalo į kitą, jie gali likti nusivylę. Tačiau jei jūsų aptarnavimo skyrius turi visus klientų duomenis ir komunikaciją vienoje vietoje, jie yra gerai pasirengę spręsti klientų problemas.

Naudodami skundų valdymo programinę įrangą, klientų aptarnavimo atstovai daug plačiau supranta kliento skundus ir sprendžia problemą iš reikiamo kampo. Turėdami visą informaciją po ranka, jie žino tikslią problemos priežastį ir nedelsdami patikrina jos eigą/būseną dar prieš klientui pateikiant informaciją.

Efektyvus bendradarbiavimas

Suteikus prieigą prie skundų sprendimo įrašo visiems dalyviams, skirtingų komandų žmonėms bus lengviau bendradarbiauti. Jei darbuotojams leidžiama kartu spręsti problemą, skundų valdymo programinė įranga užtikrina, kad bendravimas būtų centralizuotas ir informacija būtų greitai ir lengvai prieinama.

Close More
undraw report mx0a

Functional & actionable insights

Kartu su darbo našumo padidėjimu, kuris atsiranda naudojant skundžią valdymo sistemą, sprendimas turėtų pateikti visapusišką ataskaitų teikimo ir analizės paketą. Naudodamiesi šiomis funkcijomis gausite klientų aptarnavimo našumo apžvalgą ir taip pat sužinosite apie savo verslo problemas. Galėsite pagalvoti, kaip tobulėti ir nustatyti pagrindinius paslaugų naudojimo modelius.

Stipresnis įmonės įvaizdis

Sėkmingas klientų skundų sprendimas lemia lojalumą prekės ženklui ir pakartotinį pirkimą. Bet dar svarbiau tai, kad efektyvus bendravimas su klientais sukuria emocinius ryšius, kurie išlieka ir skatina teigiamą įmonės, jos prekės ženklų ir produktų įvaizdį. Šia prasme investuojant į skundų valdymo sistemą užtikrinama patikimesnė reputacija, padidėja klientų išlaikymas ir atsiranda daugiau rekomendacijų iš lūpų į lūpas, kas yra būtina ilgalaikei įmonės sėkmei.

undraw stand out 1oag
man and woman receiving awards

Mes palengviname susidorojimą su skundais

„LiveAgent“ siūlo pilnavertį sprendimą, skirtą efektyviai išspręsti klientų skundus. Naudodama „LiveAgent“, jūsų komanda yra pasirengusi profesionaliai susidoroti su sudėtingomis situacijomis sklandžiai ir greitai, pasitelkiant pažangiausias ryšio technologijas.

Jei ieškote geriausios skundų valdymo programinės įrangos, kad sukurtumėte ir išlaikytumėte geriausią klientų aptarnavimo aplinką savo organizacijoje, išbandykite „LiveAgent“. „LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Mėgaukitės nemokamu 14 dienų „LiveAgent“ bandymu ir net išrankiausi klientai bus ištikimi ir laimingi. Nereikia kredito kortelės.

Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK apie internetinę skundų sistemą

Kas yra klientų skundų valdymo sistema?

Klientų skundų valdymo sistema yra pagalbos tarnybos programinė įranga, padedanti jūsų klientų atstovams efektyviai spręsti klientų užklausų problemas. Be to, programinė įranga leidžia jūsų agentams atsakyti į klientų užklausas iš vienos sąsajos taip sutrumpinant atsakymo laiką.

Kaip sekti klientų skundus?

Kokie yra trys veiksmai reaguojant į skundą?

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai