Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientų patirties programinė įranga Nr. 1

Kurkite klientų mėgstamą patirtį įvairiuose kanaluose.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Klientų patirties programinė įranga

Šiuolaikiniam verslui klientų patirties programinė įranga atlieka svarbų vaidmenį renkant, tvarkant ir stebint klientų atsiliepimus.

Naudojant CX programinę įrangą galima drastiškai pagerinti santykius su klientais, nes ji leidžia greitai ir veiksmingai reaguoti į jų užklausas. Analizuodami šios programinės įrangos surinktus duomenis, taip pat galite teigiamai pakreipti savo nuolatinės rinkodaros ir verslo plėtros strategijas.

„LiveAgent“ tai visapusiška klientų patirties programinė įranga, kuri bendravimą su klientais paverčia asmenišku. Ji sujungia visus jūsų bendravimo kanalus – el. paštą, tiesioginius pokalbius, telefoną ir socialinius tinklus – į bendrą įmonės pašto dėžutę ir suteikia viską viename turintį pagalbos tarnybos sprendimą.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Close More

Kas yra klientų patirties programinė įranga?

Klientų patirtis (trumpinama CX) apibrėžiama kaip visuma patirčių, kurias klientai patiria sąveikaudami su jūsų įmone ar prekės ženklu. Klientų patirtis yra nepaprastai svarbi sėkmingo verslo dalis, nes dauguma klientų nori pasijusti ir jaučiasi svarbūs, tad iš įmonių tikisi suasmeninto aptarnavimo.

Todėl į klientų užklausas, pasiūlymus ir skundus labai svarbu reaguoti ir atsakyti itin greitai. Nepadeda ir tai, jog daugumai įmonių tenka valdyti vis daugiau komunikacijos kanalų. Dėl šios priežasties daugumai savo prekinį ženklą vertinančių įmonių būtina klientų patirties programinė įranga. Vis dėlto, tokios programos vis dar nepakankamai vertinamos, o įmonės bendrų pašto dėžučių valdymui vis dar naudoja „Outlook“.

Pažangi klientų patirties programinė įranga

Tokia klientų patirties programinė įranga kaip „LiveAgent“ suteikia galimybę sujungti visas sąveikas su klientais į integruotą, vientisą sistemą. Ji pagerina klientų patirtį visuose jų pirkimo etapuose suteikdama galimybę viso pirkimo metu tiesiogiai bendrauti su aptarnaujančiu personalu.

Įprastai CX programinėje įrangoje naudojama bilietų tvarkymo sistema, kurioje registruojamos atskiros vartotojų užklausos ir sustatomos į eilę atsakymams. Tokios pažangios sistemos kaip „LiveAgent“ gali sujungti daugybę skirtingų bendravimo kanalų į vieną bilietų tvarkymo sistemą ir taip supaprastinti visą jūsų bendravimą su klientais.

undraw smiley face lmgm

Kokios yra geriausios klientų patirties valdymo programinės įrangos pagrindinės dalys?

Renkantis klientų patirties programinę įrangą svarbu atkreipti dėmesį į pagrindines jos siūlomas funkcijas. Štai ko turėtumėte tikėtis:

Increase icon

Ataskaitos ir analizė

Geriausia klientų patirties valdymo programinė įranga suteikia įrankius, kuriais galite stebėti, kaip sekasi reaguoti į klientų užklausas. „LiveAgent“ teikia visapusiškai funkcionalų analizės paketą.

Group 370 icon

Hibridinis bilietų srautas

Geriausios klientų aptarnavimo sistemos sujungia visus komunikacijos kanalus į vieną bendrą pašto dėžutę. „LiveAgent“ tai daro naudodama hibridinį bilietų srautą.

Gameboy icon

Žaidybinimo funkcijos

Klientų patirties programinė įranga skirta ne tik jūsų klientams. Todėl „LiveAgent“ turi žaidybinimo funkcijas, kurias galite naudoti savo darbuotojų pastangoms pripažinti ir juos apdovanoti.

Dėmesio sutelkimo į klientų patirtį nauda

Yra daugybė priežasčių, kodėl svarbu sutelkti dėmesį į klientų patirtį, tačiau šios yra svarbiausios:

Money Bag

Pelningumo didinimas

Dėmesys klientų patirčiai gali padidinti jūsų pelningumą iki 32 %. Greitas ir mandagus atsakymas dažniausiai lemia sėkmingą jūsų paslaugos užsisakymą ar produkto pirkimą.

dollar in zoom

Tobulintinų sričių stebėjimas

Naudodami klientų patirties programinę įrangą sąveikai su klientais valdyti, galite gauti duomenų, kurie turės tiesioginės teigiamos įtakos jūsų verslo planavimui. Naudodami tokią programinę įrangą kaip „LiveAgent“, galite lengvai matyti bendravimo su klientais tendencijas ir išryškinti sritis, kurias reikia tobulinti.

Clock icon

Malonesnis darbas jūsų komandai

Pagalvokite apie savo sunkiai dirbančius darbuotojus. Klientų aptarnavimas gali būti sunkus ir sudėtingas darbas, tad procesus palengvinanti programinė įranga yra labai naudinga jūsų verslui.

undraw fast loading 0lbh

Klientų patirties vertinimas

Vienas iš svarbiausių klientų patirties valdymo programinės įrangos privalumų – galimybė įvertinti, kaip gerai bendraujate su klientais. Nors esama atskirų klientų patirties vertinimo programinų įrangų, daugumai įmonių geriausia naudoti integruotą sistemą, pavyzdžiui, „LiveAgent“.

Naudodamiesi „LiveAgent“ galite greitai sudaryti daugybę rodiklių, kurie padės apžvelgti, kaip efektyviai aptarnaujate klientus. Štai svarbiausi iš rodiklių:

Union icon

Rekomendacijų įvertinimas

Pats paprasčiausias rodiklis yra jūsų rekomendacijų įvertinimas. Paklausę klientų, ar jie rekomenduotų jūsų įmonę draugui, galite sužinoti, kaip gerai juos aptarnaujate.

Tachometer icon

Pasitenkinimo įvertinimas

Sudėtingesnis būdas – rinkti duomenis apie klientų pasitenkinimo rodiklį (CSAT) naudojant automatizuotą apklausą, kurioje klientų prašoma pateikti atsiliepimus apie kelias sritis.

Clock

Išsprendimo laikas ir FCR

Įsitikinkite, kad matuojate vidutinį bilieto išsprendimo laiką. Išsprendimas per pirmą susisiekimą (angl. FCR) priklauso jūsų išsprendimo laiko kategorijai, tačiau šioje metrikoje vertinama, kaip dažnai klientų užklausos išsprendžiamos pirmuoju bandymu.  

Close More

Klientų patirties programinės įrangos išsirinkimas

Nustatant, kokia klientų patirties programinė įranga jums tinka, reikia atsižvelgti į daugybę veiksnių. Rinkoje yra tiek daug klientų patirties valdymo programinės įrangos sprendimų, kad lengva pasimesti.

Renkantis klientų patirties valdymo programinę įrangą, reikia atsižvelgti į tris pagrindinius dalykus:

Kokie yra jūsų reikalavimai?

Visai kaip ir priimant bet kokį verslo sprendimą, pirmiausia verta apgalvoti, ko tiksliai jums reikia iš programinės įrangos. Nors jūsų tikslas turėtų būti klientų pasitenkinimas, skirtingi programinės įrangos sprendimai pasiūlys skirtingus būdus, kaip tai pasiekti.

Jei jūsų į jūsų reikalavimai įeina analitiniai paketai, integruota bilietų tvarkymo sistema ir integruotas CRM, tuomet „LiveAgent“ yra tinkamas pasirinkimas. Ji turi visas minėtas funkcijas pagal numatytuosius pasirinkimus.

undraw to do list a49b
undraw book lover mkck

Ar atlikote tyrimą?

Rinkoje nuolat atsiranda naujos klientų patirties valdymo programos. Todėl lengva susidurti su nepatyrusioims įmonėmis, o kad to išvengtumėte svarbu investuoti laiko į tokios programos paiešką, kuri atitiktų ne tik jūsų įmonės dydį, bet ir konkrečius jūsų sektoriaus reikalavimus.

Čia svarbiausia išanalizuoti pakankamai pasirinkimų. Peržiūrėkite kai kuriuos mūsų vadovus, kuriuose aprašyti verslo bei pramonės sektoriai ir sužinokite, ar „LiveAgent“ tinka jūsų verslo tipui ar pramonei.

Ar palyginote alternatyvius sprendimus?

Remdamiesi savo reikalavimų sąrašu ir atliktu tyrimu apie CX programinės įrangos rinką, turėtumėte galėti objektyviai palyginti skirtingus sprendimus pagal savo poreikius. Yra daug peržiūros svetainių („Capterra“, „G2Crowd“, „GetApp“, „Trustpilot“), kurios suteiks jums išsamų klientų patirties valdymo programų palyginimą. Skirkite laiko palyginti įvairių galimų programų pagrindines savybes.

Kai tai padarysite, pastebėsite, kad skirtingos programinės įrangos turi labai skirtingas funkcijas.

undraw Choose bwbs
man and woman receiving awards

Ieškote geresnės CX valdymo programos?

Jei ieškote šiuo metu geriausios klientų patirties valdymo programinės įrangos, išbandykite „LiveAgent“.

„LiveAgent“ yra daugiausiai peržiūrų sulaukusi ir 2020 m. įvertinta Nr. 1 pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms ir vidutinėms įmonėms. Su „LiveAgent“ būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau.

Peter Komornik

„LiveAgent“ sujungia puikius tiesioginius pokalbius, bilietų tvarkymą ir automatizavimą, kas leidžia teikti nepriekaištingą aptarnavimą savo klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

CX programinės įrangos DUK

Kas yra klientų patirties programinė įranga?

Klientų patirties programinė įranga yra sistema, kurioje surenkamas visas klientų bendravimas. Tai reiškia, kad visi klientų pranešimai iš skirtingų platformų, pvz., forum, el. pašto, tiesioginių pokalbių, bus laikomi vienoje sistemoje. Be to, tai yra daug funkcijų turinti sistema, kuri automatizuoja daugybę klientų agentų užduočių nereikalaudama nuolat keisti kanalus.

Kodėl verta investuoti į klientų patirties valdymo programinę įrangą?

Klientų patirties valdymo programinės įrangos privalumai: didesnis klientų pasitenkinimas, didesni pardavimai, lojalūs klientai, geresnis klientų aptarnavimo atstovų darbas ir dar daugiau!

Kaip galima pagerinti klientų patirtį?

Pirmasis patarimas – nelaukti ir būti aktyviems. Patys kreipkitės į savo klientus ir pasiūlykite jiems pagalbą. Suteikite klientams galimybę gauti pagalbą pasitelkę paprastą kvietimą tikralaikiam susirašinėjimui. Įdiekite omnikanalę pagalbą, kad galėtumėte peržiūrėti ankstesnių bilietų istoriją bei kitą informaciją apie klientus ir efektyviai spręsti klientų problemas. Paskutinis mūsų patarimas, kaip pagerinti klientų patirtį, yra nustoti ignoruoti klientus. Tai gali atrodyti akivaizdu, tačiau daugelis įmonių vis dar ignoruoja ir (arba) nepastebi užklausų, o tai lemia didesnį klientų praradimo rodiklį.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai