Kas yra VoIP telefonas?
VoIP telefonas yra skaitmeninis įrenginys, kuris naudoja interneto protokolo (IP) technologiją skambinant ir priimant skambučius. VoIP telefonas paverčia skambinančiojo balsą į skaitmeninę informaciją, kuri vėliau perduodama gavėjui kitame linijos gale.
Iš VoIP telefono galima skambinti į bet kurį kitą telefoną, nesvarbu, ar norite skambinti į tradicinį telefoną (analoginį), virtualų ar mobilų. Skirtingai nuo analoginio telefono, VoIP telefonui reikia plačiajuosčio ryšio, kad jis tinkamai veiktų. Laimei, VoIP telefonas gali naudoti „Wi-Fi“, korinį ryšį ir kitus interneto ryšius.
Kaip veikia VoIP telefonas?
Ar kada susimąstėte, kas vyksta užkulisiuose, kai VoIP skambučiams naudojate VoIP paslaugų teikėją? Yra keletas būdų, kaip skambinti per VoIP.
1) Naudojate VoIP telefoną įvesdami telefono numerį į rinkimo klaviatūrą ir pradėdami skambinti. Nėra jokių specialių aparatinės įrangos reikalavimų VoIP skambučiams. Pavyzdžiui, galite skambinti per nešiojamąjį kompiuterį, programą išmaniajame telefone arba įsigyti tam skirtą VoIP telefono aparatą.
2) VoIP paslaugų teikėjas gauna skambučio užklausą ir interneto technologijomis prijungia jus prie pasaulio telefono tinklo. VoIP paslaugų teikėjas gali prijungti jus prie beveik bet kurios kitos telefono paslaugos (pvz., analoginio telefono, verslo telefono ar VoIP telefono).
3) Kai VoIP skambučiai yra sujungti, garso bangos paverčiamos skaitmeniniais signalais, greitai išsiunčiamos internetu ir vėl konvertuojamos į garsą. Procesas panašus ir kitoje skambučio pusėje esančiam asmeniui.
Atminkite, kad jums reikės patikimo interneto ryšio, jog VoIP telefono paslauga veiktų tinkamai. Jei gyvenate vietovėje, kurioje nėra patikimo interneto ryšio, galbūt norėsite turėti mobilųjį telefoną arba įprastą telefoną kaip atsarginį variantą.
A software for streamlined VoIP calling
LiveAgent's virtual call center solution includes VoIP phone support as part of our call center services.
Kokių tipų VoIP telefonai yra galimi?
Yra keletas VoIP telefonų tipų, kuriuos galite naudoti, atsižvelgiant į jūsų biudžetą ir pageidavimus. Galbūt galėsite naudoti kelių tipų VoIP telefonus (pvz., verslo telefoną biure ir mobilųjį įrenginį, kai keliaujate).
Čia pateikiami dažniausiai pasitaikantys VoIP telefonų tipai.
- Fiziniai telefonai
Fizinis telefonas yra fizinis įrenginys, kurį galite pasidėti ant stalo, kad galėtumėte skambinti VoIP telefono skambučiais. Tikriausiai jame bus fizinis rinkimo skydelis ir papildomos funkcijos, padėsiančios atsakyti į įeinančius skambučius plačiajuosčiu interneto ryšiu.
- Programiniai telefonai
Programiniai telefonai yra puikus pasirinkimas verslo savininkui, kuris nori sumažinti netvarką ir padidinti lankstumą. Skirtingai nei fizinis įrenginys su rinkimo klaviatūra, programinis telefonas yra programa, kurią galite paleisti nešiojamajame arba mobiliajame įrenginyje. Kadangi nereikia pirkti specialios techninės įrangos, geriausi programiniai telefonai gali padėti sutaupyti papildomų išlaidų.
- VoIP programinė įranga
Šio tipo VoIP telefonas yra programa, kurią paleidžiate mobiliajame įrenginyje arba kompiuteryje. Pavyzdžiui, galite atsisiųsti „Skype“ programėlę į savo kompiuterį ar išmanųjį telefoną, kad galėtumėte skambinti. Galite nuspręsti įsigyti ausines, jungiamas prie kompiuterio USB prievado, kad būtų patogiau.
- Mobilusis įrenginys
VoIP skambučiams galima naudoti kelių rūšių mobiliuosius įrenginius. Pavyzdžiui, beveik visi šiuolaikiniai „Android“ ir „Apple“ mobiliųjų telefonų modeliai gali paleisti VoIP programinę įrangą. Galite skambinti iš planšetinio kompiuterio ar išmaniojo telefono.
- Verslo telefonas
VoIP verslo telefonas dažniausiai tvirtinamas konkrečioje vietoje, pavyzdžiui, vadovo biure (taip pat žinomas kaip stalinis telefonas). Jis gali pasiūlyti išplėstinių funkcijų, tokių kaip konferenciniai skambučiai, balso paštas ir virtualus registratūros darbuotojas, kurie nėra įprasti įprastame telefone. Jei pasirinksite „viskas viename“ verslo telefono sistemą, galėsite naudotis papildomomis galimybėmis, pvz., HD garsas, tarptautinių skambučių planai ir patikimos vaizdo konferencijas.
- Įprastas telefonas
Kai dauguma žmonių ieško įprasto telefono, jie turi omenyje tradicinį fiksuotojo ryšio, daugiausia naudojamą analoginiams telefono skambučiams. Tada kiekvienas telefono skambutis perduodamas naudojant neskaitmeninę technologiją (t. y. analoginius signalus). Nors įprastam telefonui trūksta papildomų galimybių, paprastai randamų šiuolaikiniuose telefonuose, tai yra geras pasirinkimas, jei trūksta patikimo interneto ryšio. Tačiau galbūt nežinote, kad galite naudoti VoIP adapterį analoginiam telefonui prijungti prie VoIP paslaugų teikėjo. Pardavėjas arba gamintojas tokiu atveju gali patikrinti jūsų įprasto telefono galimybes.
Maximize the efficiency of your business
LiveAgent offers over 50 integrations with leading VoIP service providers.
Kokios yra VoIP telefono savybės?
Kiekvieno VoIP paslaugų teikėjo siūlomos specifinės funkcijos labai skiriasi. Kad būtų paprasčiau, galite atskirti pagrindines funkcijas (t. y. standartines, beveik kiekvienam VoIP telefonui būdingas funkcijas) ir išplėstines funkcijas, kurios suteikia daugiau galimybių bendrauti.
- Pagrindinės savybės. Paprasčiausia VoIP technologija suteikia galimybę skambinti ir priimti skambučius. Paprastai tariant, galite skambinti tradiciniais fiksuotojo ryšio telefonais, mobiliaisiais telefonais ir kitais VoIP telefonais. Naudodami rinkimo klaviatūrą galite įvesti telefono numerį ir iškart pradėti skambinti.
- Pažangios funkcijos, taip pat žinomos kaip papildomos funkcijos. Verslo VoIP paslauga gali turėti HD balso kokybę. Kitos populiarios išplėstinės funkcijos apima vaizdo konferencijas, saugos funkcijas (pvz., 256 bitų pažangų šifravimo standartą) ir galimybę turėti skambučių centrą.
Jei norite papildomų funkcijų, skirkite kelias minutes ir susisiekite su VoIP teikėju. Daugeliu atvejų už papildomą mokestį galite įsigyti prieigą prie daugybės funkcijų. Visų pirma, gali būti taikomi papildomi mokesčiai, jei norite papildomų funkcijų (t. y. vieningos ryšių sistemos dideliam verslui).
Fully stacked customer service software
Discover all the features that make LiveAgent a powerful multi-channel help desk solution.
Kokie yra VoIP telefono sistemos naudojimo pranašumai?
Darant prielaidą, kad turite patikimą interneto ryšį, VoIP telefonai turi pranašumų, kuriuos turite suprasti prieš atsisveikindami su tradiciniais fiksuotojo ryšio telefonais.
- Sutaupykite vietos
Verslo savininkai žino, kad daugelis darbuotojų nori turėti galimybę dirbti nuotoliniu būdu. Įprastų telefonų pašalinimas ir perėjimas prie debesies pagrindu veikiančios telefono sistemos yra puikus būdas sutaupyti vietos. Užuot turėję fizinius telefonus ant kiekvieno stalo, darbuotojai gali skambinti VoIP telefonais naudodami nešiojamuosius kompiuterius ar mobiliuosius įrenginius.
- Išlaidų taupymas
Daugeliui žmonių patraukli galimybė sutaupyti pinigų pereinant prie VoIP. Visų pirma, verslo savininkai, mokantys už kelias telefono linijas ir tolimojo susisiekimo paslaugas, gali pastebėti didelį išlaidų taupymą.
- Aptarnavimo kokybė
Verslo savininkui reikia greito aptarnavimo. Deja, fiksuotojo ryšio telefonus teikiančios įmonės dažnai priverčia klientus ilgai laukti paslaugos. Mažiau tikėtina, kad klientai patirs nusivylimą, kai įmonės naudojasi VoIP paslaugomis, tuo labiau, kai jos derinamos su kitais komunikacijos kanalais.
- Verslo komunikacija
Verslo savininkams, kurių darbuotojai dirba keliose vietose (pvz., skambučių centre, pardavimo vietoje ir kt.), reikia lanksčių telefono paslaugų. Pažangi skambučių centro sistema, priglobta debesyje, paprastai apima IVR (interaktyvų atsakiklį), automatinį perskambinimą, vaizdo skambučius, neribotą skambučių įrašymą ir VoIP integraciją.
A single interface for managing customer queries
Sign up for a free 14-day trial and start improving your customer service today.
Frequently asked questions
Kas yra VoIP telefonas?
VoIP telefonas naudoja IP tinklus ir skaitmeninius signalus telefono skambučiams perduoti ir priimti, nesvarbu, ar skambinantysis turi tradicinį telefoną, mobilųjį telefoną ar virtualų telefoną.
Kaip veikia VoIP telefonas?
VoIP telefono skambutis apima kelis elementus, už kuriuos atsakingas VoIP paslaugų teikėjas. Į rinkimo klaviatūrą įvedate telefono numerį. VoIP telefono sistemos automatiškai sujungia jus su asmeniu, kuriam skambinate. Tada jūsų pokalbis perduodamas pirmyn ir atgal naudojant skaitmeninius signalus.
Kokie yra VoIP telefonų tipai?
Yra keletas VoIP telefonų tipų. Programiniai telefonai leidžia skambinti per nešiojamąjį kompiuterį ar mobilųjį įrenginį. Fiziniai telefonai yra tam tikras įrenginys, kurį galite pasidėti ant savo stalo. Kiekvienas VoIP paslaugų teikėjas siūlo įvairių tipų VoIP telefonus.
Kokios yra VoIP telefono savybės?
VoIP telefono funkcijos skiriasi priklausomai nuo modelio ir VoIP paslaugos. Paprastai galite tikėtis gauti skambučius ir skambinti. Kai kuriais atvejais galite gauti galimybę skambinti visoje šalyje, daryti vaizdo konferencijas ir kitų funkcijų.
Kokie yra VoIP telefono sistemos naudojimo pranašumai?
Reikia atsiminti keletą VoIP telefonų pranašumų. Paprastai galite sutaupyti, palyginti su tradiciniais telefonais. Be to, jei norite, galite sutaupyti vietos pašalinę stalinius telefonus. Galiausiai, VoIP telefonai yra greiti ir lankstūs – prireikus galite lengvai įtraukti daugiau telefono linijų.
„Toky“ yra skambučių centro, verslo telefonų sistemos ir VoIP paslaugų teikėjas, kurio sistema naudojama skambučių centrams valdyti. Naudodamiesi „Toky“, galite gauti pranešimus apie naujus skambučius, tekstinius pranešimus ir balso paštą tiesiai į "LiveAgent" valdymo skydelį, tvarkyti kontaktus, kurti pokalbius ir siųsti tekstinius pranešimus. Peržiūrėję toliau pateiktą vaizdo įrašą, galite sužinoti, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, o LiveAgent siūlo 14 dienų nemokamą bandymą. "Toky" integracija leidžia efektyviai spręsti klientų užklausas ir užtikrinti puikią klientų patirtį.
Žinant, kad klientai gali tapti prekės ženklo šalininkais ir pritraukti daugiau potencialių pirkėjų, svarbu užtikrinti sklandžią kelionę klientams ir pasiūlyti gerą klientų aptarnavimą. LiveAgent programinė įranga siūlo sukurti pasirinktinius skambinimo mygtukus, analizuoti klientų sąlyčio taškus ir padėti didinti klientų išlaikymą, bendravimą ir pajamas bei klientų lojalumą. Įmonė taip pat pasiūlo mokymui, šablonus ir internetinius seminarus.
Šiame tekste pateikiamas kontrolinis sąrašas skambučių centro įrengimo užduotims: nustatyti tikslus, apskaičiuoti biudžetą, pasirinkti programinę įrangą, samdyti ir apmokyti komandą, aprūpinti tinkama įranga ir organizuoti procesus. Taip pat rekomenduojama sukurti patikimą nelaimės atkūrimo planą ir nustatyti klientų aptarnavimo kokybės procedūras. Pasitelkus LiveAgent programinę įrangą, galima užtikrinti kokybę, išlaikyti skaidrumą ir saugoti skambučius teisiniais tikslais. LiveAgent taip pat siūlo alternatyvą "Customerly".
LiveAgent - tai klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia tokias paslaugas kaip VoIP telefono sistemos, savitarnos ir skundų valdymo programinė įranga. Ši programinė įranga yra populiaru tarp klientų ir teikia daugybę naujoviškų funkcijų, tokias kaip kainų skaičiuoklė ir žodynas. Taip pat siūlomi internetiniai seminarai ir rašymo testas, o prenumeruojant naujienlaiškį galima gauti naujausias informacijas ir nuolaidas.