Kas yra vienas prisijungimas?
Naudodami Vieną Prisijungimą, jūs galite naudoti vieną prisijungimo informacijos rinkinį dvejoms ar daugiau aplikacijų. Tai veikia tarsi “Google” paskyra, kur naudodami tuos pačius prisijungimo duomenis, jūs galite prisijungti prie savo el. pašto, kalendoriaus, disko ir kitų aplikacijų.
Vienas prisijungimas yra naudingas elementas, nes jis suteikia geresnę vartotojo patirtį ir didesnį patogumą. LiveAgent klientai gali naudoti vieną prisijungima su kitomis PHP paremtomis aplikacijomis, tokiomis kaip “WordPress” ir “Magento”.
Pavyzdžiui su “WordPress”, prisijungus “WordPress” administratoiui, jis/ji iš savo administratoriaus meniu, gali gauti tiesioginę prieigą prie LiveAgent Agento skydelio.
Frequently Asked Questions
Kas yra vienas prisijungimas?
Vienas prisijungimas yra paslauga, leidžianti atlikti sesijos ir vartotojo autentifikavimą. Prieigai prie kelių aplikacijų ji leidžia vartotojams naudotis tuo pačiu prisijungimo duomenų rinkiniu (vartotojo vardu ir slaptažodžiu).
Ar vienas prisijungimas yra saugu?
Vienas prisijungimas sumažina programišių atakų galimybę. Vartotojas prisijungia tik kartą per dieną ir tam naudoja vieną prisijungimo duomenų rinkinį. Tai pagerina organizacijos saugumą. Jei kiekvienai aplikacijai yra naudojamas atskiras slaptažodis ir prisijungimo vardas, tai yra mažiau saugu.
Ar LiveAgent teikia vieno prisijungimo galimybę?
LiveAgent trui vieno prisijungimo parinktį su kitomis PHP paremtomis aplikacijomis, tokiomis kaip "WordPress" ar "Magento".
LiveAgent is a company that offers various customer service software programs such as VoIP phone systems and email management. They also have a partner program and offer training and templates. The website includes sales contact information and a subscription option for their newsletter. The website also mentions the process of setting up a LiveAgent account and sends login information via email.
LiveAgent yra daugiakalbė klientų aptarnavimo programinė įranga su pažangia bilietavimo sistema ir greičiausiais internetiniais pokalbiais rinkoje. Siūlo gausybę funkcijų ir integracijų už prieinamą kainą, pradedant nuo 15$/agentui/mėn. Jie taip pat teikia mokymus, šablonus ir kitus išteklius klientų aptarnavimo profesionalams.