Kas yra vertė?
Kalbant apie verslą, vertė yra pinigai, kuriuos žmogus yra pasirengęs mokėti už produktą ar įmonės teikiamą paslaugą. Kitaip tariant, tai nauda, kurią gaunate iš savo klientų.
Kai klientai bus patenkinti jūsų paslauga ir jūsų produktų kokybe, jie bus pasirengę mokėti daugiau, kad gautų jūsų produktą ir paslaugas. Už „iPhone“ mokėtumėte daugiau, nes jie turi gerą reputaciją ir jų klientų aptarnavimas taip pat yra geras. Kad būtų aiškiau, kai įmonė dirba taip, kad klientai yra patenkinti, ji kuria savo vertę.
Frequently asked questions
Kas yra vertė?
Ši vertė gali būti finansinė ar emocinė. Finansinė - tai pinigai, kuriuos žmogus yra pasirengęs mokėti už produktą ar jūsų įmonės teikiamą paslaugą. Emocinė vertė gali būti visos teigiamos patirtys, atsirandančios naudojant konkretų produktą ar paslaugą.
Kiek svarbi įmonės vertė?
Prestižas yra svarbus, nes klientai yra pasirengę mokėti daugiau už vertingus produktus ir paslaugas. Kita vertus, vertės dėka darbuotojai yra arčiau įmonės ir nori geriau atlikti savo darbą.
Koks yra geriausias būdas kurti įmonės vertę per klientų aptarnavimą ir klientų palaikymą?
Geriausias būdas kurti prestižą yra pateikti jį visuose įmonės pranešimuose. Norėdami tai padaryti, galite paklausti klientų, kodėl jie perka iš jūsų ir taip surinkti atsiliepimus. Tokiu būdu jūs galite lengvai pakelti įmonės vertę.
- Kas yra puikus klientų aptarnavimas? (+pavyzdžiai)
- Puikus klientų aptarnavimas (paaiškinta)
- Įvadas į sąveiką su klientais (paaiškinta)
- Kas yra į klientą orientuota kultūra? (strategijos ir pavyzdžiai)
- Nauji prekės ženklo paminėjimo el. laiškų šablonai (kopijuoti ir įklijuoti) - LiveAgent
- Kas Yra Kliento Vertė Ir Kaip Ją Sukurti? (+Naudos)
- Atsakymo į pinigų grąžinimo prašymą el. laiško šablonai - LiveAgent
- Prekės Ženklo Propaguotojas (Paaiškinimas)