Kas yra vertė?
Kalbant apie verslą, vertė yra pinigai, kuriuos žmogus yra pasirengęs mokėti už produktą ar įmonės teikiamą paslaugą. Kitaip tariant, tai nauda, kurią gaunate iš savo klientų.
Kai klientai bus patenkinti jūsų paslauga ir jūsų produktų kokybe, jie bus pasirengę mokėti daugiau, kad gautų jūsų produktą ir paslaugas. Už „iPhone“ mokėtumėte daugiau, nes jie turi gerą reputaciją ir jų klientų aptarnavimas taip pat yra geras. Kad būtų aiškiau, kai įmonė dirba taip, kad klientai yra patenkinti, ji kuria savo vertę.
Frequently asked questions
Kas yra vertė?
Ši vertė gali būti finansinė ar emocinė. Finansinė - tai pinigai, kuriuos žmogus yra pasirengęs mokėti už produktą ar jūsų įmonės teikiamą paslaugą. Emocinė vertė gali būti visos teigiamos patirtys, atsirandančios naudojant konkretų produktą ar paslaugą.
Kiek svarbi įmonės vertė?
Prestižas yra svarbus, nes klientai yra pasirengę mokėti daugiau už vertingus produktus ir paslaugas. Kita vertus, vertės dėka darbuotojai yra arčiau įmonės ir nori geriau atlikti savo darbą.
Koks yra geriausias būdas kurti įmonės vertę per klientų aptarnavimą ir klientų palaikymą?
Geriausias būdas kurti prestižą yra pateikti jį visuose įmonės pranešimuose. Norėdami tai padaryti, galite paklausti klientų, kodėl jie perka iš jūsų ir taip surinkti atsiliepimus. Tokiu būdu jūs galite lengvai pakelti įmonės vertę.
Nepriekaištingo aptarnavimo ROI rodiklis
Rodiklių parodymai rodo, kad klientų išlaikymas yra lygiai toks pat svarbus kaip ir išlaidų sumažinimas. Padidinus klientų išlaikymo rodiklius 5%, pelnas gali padidėti nuo 25 iki 95%. Teigiamos patirties su įmone 77% klientų rekomenduoja ją pažystamiems. Geriausių prekių ženklų NPS yra 41%. 5% klientų išlaikymo didinimas gali sukurti 25% daugiau pelno.
Klientai dažniausiai renkasi el. paštą kaip pagalbos kanalą, o aktyvus klientų aptarnavimas daro teigiamą įtaką prekės ženklo suvokimui. Klientams svarbu greiti atsakymai, jie tikisi sulaukti įmonių atsakymų greičiau nei per valandą, o daugiau nei pusė tikisi atsakymo per mažiau nei 4 valandas. Pageidaujami klientų aptarnavimo kanalai yra el. paštas, telefonas, svetainė, tekstas ir asmeninis bendravimas.
Klientų aptarnavimas yra labai svarbus veiksnys, nes 96% vartotojų teigia, kad tai yra svarbu formuojant prekės ženklų lojalumą. Tačiau tik 8% klientų sutinka, kad jų įmonės teikia puikų aptarnavimą. Daugeliui trūksta grįžtamojo ryšio ir asmeniškumo, o klientai moka daugiau už geresnes patirtis. Dėl to reikia gerinti susisiekimą su agentais ir pasirinkti klientams patogias komunikacijos formas, tobulinti automatizuotas sistemas ir remtis atsiliepimais bei patirtimi.
Teigiamų atsiliepimų socialinėje erdvėje atsakymo šablonai
Šiame tekste kalbama apie grįžtamąjį ryšį ir jo svarbą verslo kontekste. Grįžtamasis ryšys padeda įmonems suprasti, ar klientai patenkinti jų paslaugomis ar produktais ir kaip tobulinti savo veiklą. Be to, klientų atsiliepimai prisideda prie klientų pasitenkinimo nustatymo, stiprina ryšį tarp vartotojų ir prekės ženklo bei skatina verslo sprendimų priėmimą. Atsakydami į teigiamus klientų atsiliepimus, įmonės gali pademonstruoti, kad rūpinasi savo klientais ir siekia teikti jiems geriausias paslaugas.