Kas yra vertė?
Kalbant apie verslą, vertė yra pinigai, kuriuos žmogus yra pasirengęs mokėti už produktą ar įmonės teikiamą paslaugą. Kitaip tariant, tai nauda, kurią gaunate iš savo klientų.
Kai klientai bus patenkinti jūsų paslauga ir jūsų produktų kokybe, jie bus pasirengę mokėti daugiau, kad gautų jūsų produktą ir paslaugas. Už „iPhone“ mokėtumėte daugiau, nes jie turi gerą reputaciją ir jų klientų aptarnavimas taip pat yra geras. Kad būtų aiškiau, kai įmonė dirba taip, kad klientai yra patenkinti, ji kuria savo vertę.
Frequently Asked Questions
Kas yra vertė?
Ši vertė gali būti finansinė ar emocinė. Finansinė - tai pinigai, kuriuos žmogus yra pasirengęs mokėti už produktą ar jūsų įmonės teikiamą paslaugą. Emocinė vertė gali būti visos teigiamos patirtys, atsirandančios naudojant konkretų produktą ar paslaugą.
Kiek svarbi įmonės vertė?
Prestižas yra svarbus, nes klientai yra pasirengę mokėti daugiau už vertingus produktus ir paslaugas. Kita vertus, vertės dėka darbuotojai yra arčiau įmonės ir nori geriau atlikti savo darbą.
Koks yra geriausias būdas kurti įmonės vertę per klientų aptarnavimą ir klientų palaikymą?
Geriausias būdas kurti prestižą yra pateikti jį visuose įmonės pranešimuose. Norėdami tai padaryti, galite paklausti klientų, kodėl jie perka iš jūsų ir taip surinkti atsiliepimus. Tokiu būdu jūs galite lengvai pakelti įmonės vertę.
Kas padaro klientų aptarnavimą puikiu?
Geras aptarnavimas - raktas į pelningumą ir lojalumą prekei. Vartotojai mokės daugiau už aukšto lygio klientų aptarnavimą.
57% klientų nori bendrauti su įmonėmis skaitmeniniais kanalais, todėl svarbu teikti pagalbą socialinėje žiniasklaidoje ir el. paštu. Klientai linkę mokėti daugiau už geresnį aptarnavimą, kuris apima greitį, patogumą ir draugiškumą. Patirtis lemia pirkimo įpročius, todėl būtina tobulinti klientų patirtį ir susisiekti su jais per tinkamus kanalus.
Atstovavimas klientų interesams
Atstovavimas klientų interesams yra strategija, siekianti užtikrinti klientų patenkinimą ir padidinti pardavimus bei pelną. Tai reikalauja gerai lavinamų klientų atstovų, programinės įrangos ir atsiliepimų.