Kas yra veiklos žurnalas?
Veiklos žurnalas yra visų veiksmų, kurių buvo imtasi per tam tikrą laikotarpį, ataskaita. Veiklos žurnalas, dar žinomas kaip darbo veiklos žurnalas, parodo, kaip kas nors praleidžia laiką darbo metu. „LiveAgent“ veiklos žurnale rodomi visi sukurti arba redaguoti bilietai.
Tai suteikia administratoriui/ vadovui galimybę peržiūrėti kiekvieno agento darbą. Tai taip pat suteikia jiems galimybę pasiūlyti patobulinimų, kaip efektyviau dirbti su „LiveAgent“.
Veiklos žurnalų dėka agentai gali nustoti skirti dėmesį į nereikšmingai veiklai ir geriau valdyti savo laiką. Veiklos žurnalas taip pat yra puiki priemonė, užtikrinanti, kad darbuotojai laikytųsi įmonės planų.
Kodėl veiklos žurnalai yra svarbūs?
Siekiant užtikrinti saugumą, labai svarbu nustatyti, kas prisijungė prie jūsų paskyros. Kadangi įmonės kasdien apdoroja daugybę duomenų, svarbu, kad būtų galima nedelsiant nustatyti piktnaudžiavimą. Jei tai įvyksta, veiklos žurnalai gali iš karto nustatyti atsakingą asmenį.
Veiklos žurnalai taip pat rodo, kad imatės aktyvių priemonių piktnaudžiavimo atveju. Tai svarbu, jei turite verslo partnerių, kurie investuoja į jūsų verslą.
Audito žurnalai taip pat yra svarbūs, nes juose pateikiama išsami informacija.
Pažvelkime į paprastą pavyzdį. Įsivaizduokite, kad klientas skundžiasi jūsų klientų aptarnavimu. Įžvalgos iš veiklos žurnalų gali padėti suprasti į situaciją. Įvertinę galite pateikti atsiliepimą ir sukurti tinkamą veiksmų planą situacijai pagerinti.
Kodėl turėtumėte įvertinti veiklos žurnalą?
Darbuotojų darbo peržiūra yra svarbi, siekiant užtikrinti maksimalų efektyvumą. „LiveAgent“ siūlo daugiau nei 180 funkcijų, kurias galite naudoti savo klientų aptarnavimui pagerinti.
Veiklos žurnalai gali padėti suprasti, kaip jūsų agentai naudoja šias funkcijas. Pavyzdžiui, jei matote, kad vienas agentas atlieka užduotį, kurią galima lengvai automatizuoti, galite jiems papasakoti apie automatizavimą.
Taigi peržiūrėję audito žurnalus galite rasti galimybių pagerinti savo klientų aptarnavimą.
Peržiūrėdami audito žurnalus taip pat galite stebėti savo agento pažangą siekiant įmonės tikslų.
Veiklos žurnalo/audito žurnalo pranašumai:
- iškart nustatykite problemas, leidžiančias išvengti galimų klaidų
- gerų/blogų klientų aptarnavimo agentų įgūdžių pripažinimas
- padeda įvertinti pagrindinius darbuotojų veiklos rodiklius (KPI)
- galimybė apdovanoti geriausiai dirbančius klientų aptarnavimo agentus
- galimybė suvokti, kad reikia daugiau mokymų agentams
Kur yra veiklos žurnalas „LiveAgent“ programoje?
Veiksmai, kaip pereiti prie veiklos žurnalo:

- Prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros
- Ieškokite Konfigūracijų
- Paspauskite Įrankiai
- Galiausiai atidarykite audito žurnalą
Kaip minėta anksčiau, veiklos žurnalas kitaip dar vadinamas audito žurnalu.

Ką rodo jūsų veiklos žurnalas „LiveAgent“?
Veiklos žurnale pateikiama išsami ataskaita apie veiksmus, kurių imasi klientų aptarnavimo agentai.
Jis rodo:
- agento vardą
- kiek laiko agentas praleidžia prie bilieto
- bilietų, su kuriais agentas dirbo, skaičių
- trumpas kiekvieno veiksmo aprašymas
- tikslius agento veiksmus / pakeitimus kiekviename biliete
DUK
Kas yra veiklos žurnalas?
Veiklos žurnalas yra jūsų veiklos ir jūsų laiko leidimo įrašas. Galite pildyti popierinį ar virtualų veiklos žurnalą. Organizacijose ir įmonėse veiklos žurnalas pirmiausia naudojamas stebėti, kaip darbuotojai praleidžia laiką darbo vietoje. Tokių duomenų analizė padeda padidinti darbuotojų produktyvumą, pagerinti laiko valdymą ir palaiko produktyvumą.
Kokią veiklą galite užfiksuoti „LiveAgent“ programoje?
„LiveAgent“ veiklos žurnale galite pamatyti visą veiklą, kurią atliko klientų aptarnavimo personalas. Tai renkama ataskaitos forma ir joje rasite šiuos duomenis: – kiek laiko agentas praleido dirbdamas prie vieno bilieto – prie kiek bilietų klientas dirbo – kiekvienos veiklos aprašymas – visi pakeitimai ir veiksmai, kuriuos agentas atliko atsakinėdamas į nurodytą bilietą
Kaip rasti savo veiklos žurnalą „LiveAgent“?
Jei norite peržiūrėti savo veiklą, galite tai padaryti audito žurnale, kuris yra chronologinis įrašų rinkinys. Jame yra visi veiksmai, kurių ėmėsi techninės pagalbos personalas. Veiklos žurnalą galite rasti „LiveAgent“ paskyroje. 1. Pirmiausia prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros. 2. Raskite skiltį Konfigūracija 3. Spustelėkite Įrankiai 4. Galiausiai atidarykite audito žurnalą (t.y. veiklos žurnalą).
LiveAgent programa siūlo kelias funkcijas, kurios palengvina klientų aptarnavimą ir optimizuoja pagalbos centro veiklą. Pagrindinės funkcijos yra įklijuoti tekstą, klientų aptarnavimo programinė įranga, archyvuavimas ir plėtiniai. Kelionės žemėlapio sudarymas taip pat yra svarbi funkcija, kuri padeda suprasti klientų Tikslus ir sukurti jų UX asmenį.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.
The article discusses customer service software and services, including call centers, chat services, and predictive routing systems. The importance of customer service quality and the automation and optimization of service processes are emphasized. The company offers a free two-week trial of its software and provides services including self-service, inbound call management, complaint management, and email management. The article also mentions the benefits of grouping agents within its platform to organize teams and increase efficiency, as well as subscribing to their newsletter and contacting sales.