Kas yra valdymo skydelis?
Valdymo skydelis yra ekranas, kuriame vienoje vietoje rodoma lengvai prieinama informacija vartotojui. Tai padeda agentams gauti naujausią ir svarbiausią įmonės informaciją.
Prietaisų skydelis pateikia duomenis realiuoju laiku ir padeda agentams stebėti savo našumą. Pavyzdžiui, kai klientų aptarnavimo agentas prisijungia prie savo paskyros įmonės tinklalapyje, jis gali matyti jam priskirtų bilietų kiekį ir agentus, kurie dirba jo skyriuje. Jei yra daug neatsakytų bilietų, tai reiškia, kad agentas ir jo komanda neveikia pakankamai gerai, kad patenkintų klientų poreikius.

Frequently asked questions
Kas yra valdymo skydelis?
Valdymo skydelis yra įrankis, leidžiantis valdyti informaciją ir atlikti verslo žvalgybą. Jis rodo ir saugo svarbius duomenis iš įvairių šaltinių vienoje vietoje. Dažniausiai naudojamos duomenų vizualizacijos, kurios leidžia lengvai suprasti rodomus duomenis, kas leidžia sekti tendencijas ir išvengti klaidų.
Kaip pasiekti „LiveAgent“ valdymo skydelį?
Kad galėtumėte naudotis valdymo skydeliu, turite būti „LiveAgent“ naudotojas. Prisijungus prie sistemos savo paskyroje, vartotojui pateikiamas valdymo skydelis, leidžiantis sekti konkrečiam klientui priskirtų atidarytų bilietų skaičių, informaciją, taip pat kiek žmonių dirba tam tikrame skyriuje. Valdymo skydelis padeda agentams stebėti savo našumą.
Kokių tipų valdymo skydelius suteikia „LIveAgent“?
Yra trys pagrindiniai valdymo skydelių tipai. Pirmasis yra valdymo skydelis, nurodantis, kas tuo metu vyksta. Antrasis yra strateginis skydelis, sekantis KPI. Paskutinis yra analitinis, kuris naudojamas duomenims apdoroti, siekiant nustatyti stipriąsias puses. „LiveAgent“ programoje turite prieigą prie valdymo skydelio.
Skambučių stebėjimo programinė įranga
Skambučių stebėjimo programinė įranga suteikia daug pranašumų, tokių kaip geriau parengti agentus, sumažinti vidutinį apdorojimo laiką ir padidinti klientų lojalumą. Vidutinė kaina yra apie 50 USD vienam vartotojui per mėnesį. Siūlomi sprendimai, tokiu kaip „LiveAgent“, prasideda nuo 39 USD vienam vartotojui per mėnesį. Norint pasirinkti gerą skambučių stebėjimo programą, reikia kreiptis į trečiųjų šalių integracijas, tinkinimo funkcijas, nuspėjamojo rinkimo ir išplėstinės analizės teikimą.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.
The article discusses customer service software and services, including call centers, chat services, and predictive routing systems. The importance of customer service quality and the automation and optimization of service processes are emphasized. The company offers a free two-week trial of its software and provides services including self-service, inbound call management, complaint management, and email management. The article also mentions the benefits of grouping agents within its platform to organize teams and increase efficiency, as well as subscribing to their newsletter and contacting sales.