Kas yra valdymo skydelis?
Valdymo skydelis yra ekranas, kuriame vienoje vietoje rodoma lengvai prieinama informacija vartotojui. Tai padeda agentams gauti naujausią ir svarbiausią įmonės informaciją.
Prietaisų skydelis pateikia duomenis realiuoju laiku ir padeda agentams stebėti savo našumą. Pavyzdžiui, kai klientų aptarnavimo agentas prisijungia prie savo paskyros įmonės tinklalapyje, jis gali matyti jam priskirtų bilietų kiekį ir agentus, kurie dirba jo skyriuje. Jei yra daug neatsakytų bilietų, tai reiškia, kad agentas ir jo komanda neveikia pakankamai gerai, kad patenkintų klientų poreikius.
Frequently Asked Questions
Kas yra valdymo skydelis?
Valdymo skydelis yra įrankis, leidžiantis valdyti informaciją ir atlikti verslo žvalgybą. Jis rodo ir saugo svarbius duomenis iš įvairių šaltinių vienoje vietoje. Dažniausiai naudojamos duomenų vizualizacijos, kurios leidžia lengvai suprasti rodomus duomenis, kas leidžia sekti tendencijas ir išvengti klaidų.
Kaip pasiekti „LiveAgent“ valdymo skydelį?
Kad galėtumėte naudotis valdymo skydeliu, turite būti „LiveAgent“ naudotojas. Prisijungus prie sistemos savo paskyroje, vartotojui pateikiamas valdymo skydelis, leidžiantis sekti konkrečiam klientui priskirtų atidarytų bilietų skaičių, informaciją, taip pat kiek žmonių dirba tam tikrame skyriuje. Valdymo skydelis padeda agentams stebėti savo našumą.
Kokių tipų valdymo skydelius suteikia „LIveAgent“?
Yra trys pagrindiniai valdymo skydelių tipai. Pirmasis yra valdymo skydelis, nurodantis, kas tuo metu vyksta. Antrasis yra strateginis skydelis, sekantis KPI. Paskutinis yra analitinis, kuris naudojamas duomenims apdoroti, siekiant nustatyti stipriąsias puses. „LiveAgent“ programoje turite prieigą prie valdymo skydelio.
Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas
Apibendrinant tekstą, svarbu siekti efektyvaus rinkodaros planavimo ir tikslų nustatymo bei aiškaus komunikavimo su auditorija. Tai padės pasiekti gerų rezultatų.
Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas
Optimizuokite skambučių centro veiklą naudodami tinkamą programinę įrangą, kuri leidžia nukreipti skambučius, valdyti prioritetus, jiems kokybę, bei mokyti komandą.
Skambučių centro perkėlimo kontrolinis sąrašas
Integruotas CRM su skambučių nukreipimu ir personalizavimu didina agentų produktyvumą. Svarbu analizuoti dabartinį paslaugų teikėją ir sudaryti kriterijų sąrašą. Taip pat reikia atlikti bandomąjį paleidimą ir laikytis terminų.