Kas yra tiesioginis pokalbis saitynu?
Live web chat is a type of web-based communication that happens in real-time. People that utilize live web chat can exchange text messages, photos, videos, links, GIFs, and emojis.
With live chat agent or other customer service employees can communicate with you directly and in real time. This allows for a greater level of personalization and better customer engagement.

Kaip įdiegti tiesioginį pokalbį saitynu į savo svetainę?
Live web chat does not require any additional chat software to be utilized, and therefore users do not have to waste time installing any type of software to start chatting. Live web chat is easy to use and accessible to everyone. However, to add chat to your website, you’ll need to invest in live chat software. To learn more about the benefits of utilizing live chat software, check out this link.
Kaip sukurti tiesioginį pokalbį?
If you want to enable your website visitors to start chatting with your support agents, you’ll need to place a live chat button/widget on your website. Check out this step-by-step guide to get started.
Kodėl pokalbiai gyvai yra svarbu?
Dauguma įmonių šiais laikais naudoja tiesioginius pokalbius saitynu kaip tiesioginio bendravimo su klientais kanalą, nes tai greitas, veiksmingas ir ekonomiškas būdas paversti svetainės lankytojus mokančiais klientais.
Kokie tiesioginių pokalbių privalumai?
Not only do businesses love utilizing live web chat, but customers do too! Customers love utilizing live chat because generally, they’ll have their questions answered much sooner than if they called or emailed your company. Therefore, the main benefit of live chat is speed and efficiency in customer service. If you need additional help with improving your customer service, consider investing in a help desk software.
Frequently asked questions
Ką reiškia tiesioginis pokalbis saitynu?
Internetiniai saityno pokalbiai – tai programinė įranga, leidžianti įmonės svetainės lankytojams greitai bendrauti su aptarnavimo komanda. Tai patogu ir įmonei, nes jos gali lengvai įdiegti pokalbius savo svetainėje, ir klientams, nes jie gali patogiai susisiekti neišėję iš naršyklės. Norint įjungti tiesioginių pokalbių saityne funkciją nereikia naudoti papildomos atsisiunčiamos programinės įrangos – viskas vyksta svetainėje, todėl pakanka interneto naršyklės.
Kokių tipų tiesioginių pokalbių saitynu yra?
Yra trys pagrindiniai tiesioginių pokalbių saitynu tipai. Pirmasis yra informacinis pokalbis, kuris yra pats paprasčiausias. Jo užduotis – teikti informaciją ir atsakyti į svetainės lankytojų klausimus. Antrasis tipas yra pardavimo pokalbis, kai klientas gali gauti produkto rekomendaciją. Tuomet agentai turėtų pasižymėti žiniomis ir pardavimo įgūdžiais. Paskutinis pokalbių tipas yra klientų aptarnavimas, t. y. jo esmė – padėti klientams spręsti problemas, susijusias su produkto įsigijimu arba su pačiu produktu ir paslauga.
Ar galima naudoti tiesioginį pokalbį saitynu su „LiveAgent“?
Naudodamiesi „LiveAgent“ galite naudotis tiesioginiais pokalbiais saityne. Klientai gali susisiekti su agentais realiuoju laiku ir gauti atsakymą į savo klausimą. „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį galima laisvai konfigūruoti, taip pat yra galimybė įkelti failus, kurie leidžia klientui geriau įsivaizduoti problemą.
Expert note
Tiesioginis pokalbis saitynu yra patogus ir efektyvus būdas bendrauti su klientais tiesiogiai per svetainę. Tai pagerina klientų patirtį ir padidina konversiją.

Nemokama internetinių pokalbių programinė įranga jūsų svetainei
Tiesioginiai pokalbiai internetu yra naudingi įmonėms, kadangi padeda greitai suteikti klientams atsakymus ir didina jų pasitenkinimą. "LiveAgent" yra vienas iš nemokamų internetinių pokalbių įrankių, kuris yra lengvai prieinamas vartotojams. Daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu, o agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos. Patalpinus tiesioginio pokalbio valdiklį svetainėje, įmonės gali greitai pasiūlyti pagalbą klientams, padidinti įsitraukimą ir sumažinti išlaidas.
Tiesioginio pokalbio funkcijos
Iš tiesioginių pokalbių agentų reikalaujami įvairūs įgūdžiai, įskaitant bendravimą su klientais ir naudojimąsi programinėmis įrangomis. Tai padės pagerinti produktivumą ir klientų pasitenkinimą. Tiesioginis pokalbis yra naudingas EDU ir NVO organizacijoms, ir turėtų būti pritaikomas klientų aptarnavimo skyriuose. LiveAgent teikia funkcijas, padedančias gerinti klientų patirtį ir padidinti konversiją.
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
„LiveAgent“ žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis suteikia galimybę pasirinkti iš trys iš anksto sukurtų dizainų, kurie gali būti koreguojami pagal spalvą ir pritaikomi pagal jūsų puslapio antraštę/poraštę. Įrankis taip pat leidžia pridėti tinkamą turinį klientams ir jūsų komandai. CEO Peter Komornik teigia, kad „LiveAgent“ suteikia puikų tiesioginių pokalbių, bilietų sistemų ir automatizavimo aptarnavimą savo klientams.
Perkelkite duomenis iš „CallHub“ į „LiveAgent“
LiveAgent yra SVĮ pagalbos programinė įranga, palaikanti 43 kalbas ir pritaikyta joms. Tai yra geriausiai vertinama ir plačiai naudojama įvairiose didelėse įmonėse ir organizacijose, tokioms kaip „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas. Jų paslaugos kainuoja $49 per mėnesį ir jie siūlo perkeliamus duomenis iš „CallHub“.