Kas yra tiesioginis pokalbis saitynu?
Live web chat is a type of web-based communication that happens in real-time. People that utilize live web chat can exchange text messages, photos, videos, links, GIFs, and emojis.
With live chat agent or other customer service employees can communicate with you directly and in real time. This allows for a greater level of personalization and better customer engagement.

Kaip įdiegti tiesioginį pokalbį saitynu į savo svetainę?
Live web chat does not require any additional chat software to be utilized, and therefore users do not have to waste time installing any type of software to start chatting. Live web chat is easy to use and accessible to everyone. However, to add chat to your website, you’ll need to invest in live chat software. To learn more about the benefits of utilizing live chat software, check out this link.
Kaip sukurti tiesioginį pokalbį?
If you want to enable your website visitors to start chatting with your support agents, you’ll need to place a live chat button/widget on your website. Check out this step-by-step guide to get started.
Kodėl pokalbiai gyvai yra svarbu?
Dauguma įmonių šiais laikais naudoja tiesioginius pokalbius saitynu kaip tiesioginio bendravimo su klientais kanalą, nes tai greitas, veiksmingas ir ekonomiškas būdas paversti svetainės lankytojus mokančiais klientais.
Kokie tiesioginių pokalbių privalumai?
Not only do businesses love utilizing live web chat, but customers do too! Customers love utilizing live chat because generally, they’ll have their questions answered much sooner than if they called or emailed your company. Therefore, the main benefit of live chat is speed and efficiency in customer service. If you need additional help with improving your customer service, consider investing in a help desk software.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia tiesioginis pokalbis saitynu?
Internetiniai saityno pokalbiai – tai programinė įranga, leidžianti įmonės svetainės lankytojams greitai bendrauti su aptarnavimo komanda. Tai patogu ir įmonei, nes jos gali lengvai įdiegti pokalbius savo svetainėje, ir klientams, nes jie gali patogiai susisiekti neišėję iš naršyklės. Norint įjungti tiesioginių pokalbių saityne funkciją nereikia naudoti papildomos atsisiunčiamos programinės įrangos – viskas vyksta svetainėje, todėl pakanka interneto naršyklės.
Kokių tipų tiesioginių pokalbių saitynu yra?
Yra trys pagrindiniai tiesioginių pokalbių saitynu tipai. Pirmasis yra informacinis pokalbis, kuris yra pats paprasčiausias. Jo užduotis – teikti informaciją ir atsakyti į svetainės lankytojų klausimus. Antrasis tipas yra pardavimo pokalbis, kai klientas gali gauti produkto rekomendaciją. Tuomet agentai turėtų pasižymėti žiniomis ir pardavimo įgūdžiais. Paskutinis pokalbių tipas yra klientų aptarnavimas, t. y. jo esmė – padėti klientams spręsti problemas, susijusias su produkto įsigijimu arba su pačiu produktu ir paslauga.
Ar galima naudoti tiesioginį pokalbį saitynu su „LiveAgent“?
Naudodamiesi „LiveAgent“ galite naudotis tiesioginiais pokalbiais saityne. Klientai gali susisiekti su agentais realiuoju laiku ir gauti atsakymą į savo klausimą. „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį galima laisvai konfigūruoti, taip pat yra galimybė įkelti failus, kurie leidžia klientui geriau įsivaizduoti problemą.
Eksperto pastaba
Tiesioginis pokalbis saitynu yra patogus ir efektyvus būdas bendrauti su klientais tiesiogiai per svetainę. Tai pagerina klientų patirtį ir padidina konversiją.

Tiesioginiai pokalbiai kelionių ir apgyvendinimo paslaugų teikėjams
Tiesioginiai pokalbiai yra vertinga ir efektyvi bendravimo priemonė kelionių agentams. Jie padeda suteikti malonų ir greitą aptarnavimą klientams bei pritraukti naujus keliautojus. Tiesioginiai pokalbiai yra naudingi ir sezoniniams keliautojams, taip pat padeda gerinti įmonės įvaizdį ir padidinti konversiją.