Išbandyti

Tiesioginis pokalbis saitynu

Kas yra tiesioginis pokalbis saitynu?

Tiesioginiai pokalbiai saitynu – tai internetinio bendravimo, vykstančio realiuoju laiku, rūšis. Žmonės, kurie naudojasi tiesioginiais pokalbiais saitynu, gali keistis tekstinėmis žinutėmis, nuotraukomis, vaizdo įrašais, nuorodomis, GIF ir emotikonais.

Tiesioginis pokalbis saitynu

Kaip įdiegti tiesioginį pokalbį saitynu į savo svetainę?

Norint naudotis pokalbiais naršyklėje, nereikia jokios papildomos pokalbių programinės įrangos, todėl vartotojams nereikia gaišti laiko diegiant bet kokią programinę įrangą, kad galėtų pradėti pokalbius. Tiesioginius pokalbius saityne lengva naudoti ir jie prieinami visiems. Tačiau norėdami savo svetainėje įdiegti tiesioginius pokalbius, turėsite investuoti į tiesioginių pokalbių programinę įrangą. Norėdami sužinoti daugiau apie tiesioginių pokalbių programinės įrangos naudojimo privalumus, peržiūrėkite šią nuorodą.

Kaip sukurti tiesioginį pokalbį?

Jei norite, kad svetainės lankytojai galėtų pradėti pokalbį su aptarnavimo tarnybos atstovais, savo svetainėje turite įdiegti tiesioginio pokalbio mygtuką / valdiklį. Jei norite pradėti, peržiūrėkite išsamiai aprašytą vadovą.

Kodėl pokalbiai gyvai yra svarbu?

Dauguma įmonių šiais laikais naudoja tiesioginius pokalbius saitynu kaip tiesioginio bendravimo su klientais kanalą, nes tai greitas, veiksmingas ir ekonomiškas būdas paversti svetainės lankytojus mokančiais klientais.

Kokie tiesioginių pokalbių privalumai?

Ne tik įmonės, bet ir klientai mėgsta naudoti tiesioginius pokalbius saityne! Klientai mėgsta naudotis tiesioginiais pokalbiais, nes paprastai į jiems rūpimus klausimus atsakoma daug greičiau, nei paskambinus ar parašius elektroninį laišką jūsų įmonei. Todėl pagrindinis tiesioginių pokalbių privalumas yra klientų aptarnavimo greitis ir veiksmingumas. Jei jums reikia papildomos pagalbos gerinant klientų aptarnavimą, apsvarstykite galimybę investuoti į aptarnavimo tarnybos programinę įrangą.

Frequently asked questions

Ką reiškia tiesioginis pokalbis saitynu?

Internetiniai saityno pokalbiai – tai programinė įranga, leidžianti įmonės svetainės lankytojams greitai bendrauti su aptarnavimo komanda. Tai patogu ir įmonei, nes jos gali lengvai įdiegti pokalbius savo svetainėje, ir klientams, nes jie gali patogiai susisiekti neišėję iš naršyklės. Norint įjungti tiesioginių pokalbių saityne funkciją nereikia naudoti papildomos atsisiunčiamos programinės įrangos – viskas vyksta svetainėje, todėl pakanka interneto naršyklės.

 

Kokių tipų tiesioginių pokalbių saitynu yra?

Yra trys pagrindiniai tiesioginių pokalbių saitynu tipai. Pirmasis yra informacinis pokalbis, kuris yra pats paprasčiausias. Jo užduotis – teikti informaciją ir atsakyti į svetainės lankytojų klausimus. Antrasis tipas yra pardavimo pokalbis, kai klientas gali gauti produkto rekomendaciją. Tuomet agentai turėtų pasižymėti žiniomis ir pardavimo įgūdžiais. Paskutinis pokalbių tipas yra klientų aptarnavimas, t. y. jo esmė – padėti klientams spręsti problemas, susijusias su produkto įsigijimu arba su pačiu produktu ir paslauga.

 

Ar galima naudoti tiesioginį pokalbį saitynu su „LiveAgent“?

Naudodamiesi „LiveAgent“ galite naudotis tiesioginiais pokalbiais saityne. Klientai gali susisiekti su agentais realiuoju laiku ir gauti atsakymą į savo klausimą. „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį galima laisvai konfigūruoti, taip pat yra galimybė įkelti failus, kurie leidžia klientui geriau įsivaizduoti problemą.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai