Kas yra sulaikytas bilietas?
Bilietai, kurių negalima išspręsti iš karto, vadinami sulaikytais bilietais ir žymimi kaip atviri. Jų negalima išspręsti dėl to, kad laukiama kliento arba komandos nario atsakymo.
Frequently Asked Questions
Kas yra sulaikytas bilietas?
Sulaikyti bilietai – tai bilietai, kurių negalima iš karto sunaikinti. Tada jie pažymimi kaip atidaryti, bet sustabdyti.
Kokios yra dažniausios sulaikytų bilietų priežastys?
Dažniausios priežastys, dėl kurių sulaikomi bilietai, yra laukimas papildomos informacijos iš asmens, kuriam reikia pagalbos, arba kai agentas turi laukti komandos nario atsakymo.
Kur „LiveAgent“ rasti sulaikytus bilietus?
Užlaikytus bilietus rasite bilietų skyriuje. Jie yra atitinkamai pažymėti, todėl juos lengva rasti ir pasirinkti..
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.
LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.