Kas yra sulaikytas bilietas?
Bilietai, kurių negalima išspręsti iš karto, vadinami sulaikytais bilietais ir žymimi kaip atviri. Jų negalima išspręsti dėl to, kad laukiama kliento arba komandos nario atsakymo.
Frequently Asked Questions
Kas yra sulaikytas bilietas?
Sulaikyti bilietai – tai bilietai, kurių negalima iš karto sunaikinti. Tada jie pažymimi kaip atidaryti, bet sustabdyti.
Kokios yra dažniausios sulaikytų bilietų priežastys?
Dažniausios priežastys, dėl kurių sulaikomi bilietai, yra laukimas papildomos informacijos iš asmens, kuriam reikia pagalbos, arba kai agentas turi laukti komandos nario atsakymo.
Kur „LiveAgent“ rasti sulaikytus bilietus?
Užlaikytus bilietus rasite bilietų skyriuje. Jie yra atitinkamai pažymėti, todėl juos lengva rasti ir pasirinkti..
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, kuri kombinuoja bilietų palaikymą, pokalbius, garso ir vaizdo skambučius, socialinius tinklus ir savitarnos įrankius. Platformą naudoja daugiau kaip 30 000 kompanijų klientų aptarnavimui. Tai gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir yra gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą.
LiveAgent siūlo nemokamą paskyrą, kurios galima susikurti per 60 sekundžių. Galima pasirinkti LigeAgent subdomeno pavadinimą ir gauti produktų naujienų ir reklaminių pasiūlymų. Po registracijos elektroniniu paštu yra siunčiama prisijungimo informacija. Mūsų svetainėje naudojami slapukai, o prisijungimo informacija yra siunčiama į pašto dėžutę. LiveAgent siūlo susitarti dėl skambučio ir išbandyti realią demonstraciją. Tinklalapyje galima naudoti internetinius pokalbius.