Kas yra sprendimo laikas?
Sprendimo laikas yra toks laikas, per kurį išsprendžiamas bilietas. Jis prasideda tą pačią sekundę, kai jūsų pagalbos tarnyboje yra gaunamas bilietas ir baigiasi tuomet, kai klientas paspaudžia Išspręsta mygtuką. Kartais bilietas yra išsprenžiamas automatiškai, kai fone veikia aktyvuota Taisyklė.
Dažniausiai pasitaikanti situacija, kai bilietas yra išsprendžiamas automatiškai yra tada, kai klientas užduoda klausimą, aptarnavimo agentas atsako į bilietą, o klientas daugiau niekada nebeatsako. Įprastai taisyklė aktyvuojama po poros neaktyvumo dienų, todėl pagal tokį scenarijų bilietas yra išsprendžiamas.
Frequently Asked Questions
Kas yra Sprendimo Laikas?
Sprendimo laikas yra laikas, nuo kliento užklausos iki pilno sprendimo, kai agentas paspaudžia Išspręsti mygtuką (kartais, sprendimą gali automatiškai įvykdyti fone aktyvi esanti taisyklė).
Kaip apskaičiuoti Sprendimo Laiką?
Norėdami apskaičiuoti savo sprendimo laiką, viską skambučių laiką padalinkite iš apdorotų užklausų skaičiaus.
Kaip pagerinti Sprendimo Laiką?
Siekdami pagerinti sprendimo laiką, pirmiausiai užtikrinkite kokybišką klientų aptarnavimą. Visi agentai turi būti tinkamai pasiruošę savo darbui ir turėti tinkamus įrankius, kurie padėtų jiems atlikti pavestas užduotis. LiveAgent programinės įrangos dėka, darbas gali būti automatizuotas. Agentas gali vienoje vietoje valdyti visus bendravimo kanalus ir turėti prieigą prie visų ataskaitų..
Straipsnyje nagrinėjama klientų paslaugų apžvalgos, įrankiai ir įgūdžiai, taip pat siūlomi patarimai paslaugų gerinimui. Aptariama LiveAgent platforma, kuri teikia įvairias funkcijas klientų užklausų ir duomenų valdymui. Įmonė teikia mokymus, žinių bazę ir kitas resursus naudotojams. Pateikiami populiarūs klientų aptarnavimo programinės įrangos variantai.
Žinučių šablonai (makrokomandos)
Žinučių šablonai (makrokomandos) yra iš anksto nustatyti tekstiniai atsakymai, kuriuos gali naudoti klientų aptarnavimo agentai, techninės pagalbos atstovai, pardavėjai ir rinkodaros specialistai. Jie leidžia greitai atsakyti į dažnai užduodamus klausimus, pagerinti efektyvumą ir klientų pasitenkinimą. "LiveAgent" palaiko atsakymų šablonus visuose kanaluose, o šių šablonų kūrimas ir naudojimas gali būti naudingas visiems, kurie dažnai bendrauja internetu.