Kas yra sprendimo laikas?
Sprendimo laikas yra toks laikas, per kurį išsprendžiamas bilietas. Jis prasideda tą pačią sekundę, kai jūsų pagalbos tarnyboje yra gaunamas bilietas ir baigiasi tuomet, kai klientas paspaudžia Išspręsta mygtuką. Kartais bilietas yra išsprenžiamas automatiškai, kai fone veikia aktyvuota Taisyklė.
Dažniausiai pasitaikanti situacija, kai bilietas yra išsprendžiamas automatiškai yra tada, kai klientas užduoda klausimą, aptarnavimo agentas atsako į bilietą, o klientas daugiau niekada nebeatsako. Įprastai taisyklė aktyvuojama po poros neaktyvumo dienų, todėl pagal tokį scenarijų bilietas yra išsprendžiamas.
Frequently Asked Questions
Kas yra Sprendimo Laikas?
Sprendimo laikas yra laikas, nuo kliento užklausos iki pilno sprendimo, kai agentas paspaudžia Išspręsti mygtuką (kartais, sprendimą gali automatiškai įvykdyti fone aktyvi esanti taisyklė).
Kaip apskaičiuoti Sprendimo Laiką?
Norėdami apskaičiuoti savo sprendimo laiką, viską skambučių laiką padalinkite iš apdorotų užklausų skaičiaus.
Kaip pagerinti Sprendimo Laiką?
Siekdami pagerinti sprendimo laiką, pirmiausiai užtikrinkite kokybišką klientų aptarnavimą. Visi agentai turi būti tinkamai pasiruošę savo darbui ir turėti tinkamus įrankius, kurie padėtų jiems atlikti pavestas užduotis. LiveAgent programinės įrangos dėka, darbas gali būti automatizuotas. Agentas gali vienoje vietoje valdyti visus bendravimo kanalus ir turėti prieigą prie visų ataskaitų..
Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas
Atsiliepimų sistema "LiveAgent" siūlo klientų aptarnavimo sprendimus ir komunikacijos kanalus. Vidinės komandos gali suteikti geresnį produktų supratimą, tačiau tai gali kainuoti daugiau. Išorinės komandos gali būti ekonomiškesnės, tačiau tinka ne visiems verslams.
Skambučių centro perkėlimo kontrolinis sąrašas
Naujo skambučių centro paslaugų teikėjo pasirinkimas turi apimti tinkamumą, funkcijas, integraciją ir kainą. Norint išvengti problemų, svarbu nustatyti reikiamus kriterijus ir atlikti išsamią analizę.