Kas yra socialinės žiniasklaidos palaikymas?
Kai tokiuose socialiniuose tinkluose, kaip “Facebook” ir “Twitter” teikiate klientų aptarnavimą, vadinasi jūs teikiate socialinės žiniasklaidos palaikymą. Kai kuriems prekės ženklams ar B2C internetinės prekybos įmonėms, kurios naudodamos šiuolaikines bendravimo priemones aptarnauja mileniumo kartos klientus, socialinės žiniasklaidos palaikymas yra labai svarbus.
“Facebook” ir “Twitter” integravimas į LiveAgent yra nesudėtinga užduotis ir vos po kelių minučių, jus jau galite teikti pagalbą socialinėje žiniasklaidoje. Visi “Twitter” pranešimai su konkrečiais raktažodžiais bus automatiškai paversti į bilietus, todėl jiems patekus į Eilę, jūsų agentai galės nedelsiant pateikti atsakymus.
Tas pats nutinka ir su “Facebook” komentarais ir privačiomis jūsų “Facebook” puslapių žinutėmis. Jie yra paverčiami į Bilietus, todėl jūsų agentams nereikia nuolat būti prisijungus prie “Facebook” paskyros ir į juos atsakinėti. Jie gali tęsti darbus vienoje aplikacijoje (LiveAgent) ir atsakinėti į įprastus bilietus.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia socialinės žiniasklaidos palaikymas?
Socialinės žiniasklaidos palaikymas yra klientų aptarnavimas socialinės žiniasklaidos platformose, tokiose kaip "Facebook", "Instagram" ar "Twitter". Socialinė žiniasklaida yra labai svarbus bendravimo kanalas, todėl tokios pagalbos siūlymas teigiamai veikia įmonės įvaizdį ir padeda užtikrinti klientų pasitenkinimą.
Ar socialinės žiniasklaidos palaikymas yra svarbus įmonėms?
Socialinės žiniasklaidos palaikymas yra ypatingai svarbus prekės ženklams, kurių pagrindinė tikslinė grupė yra Y ir Z kartos, pavyzdžiui asmenys, bendravimui naudojantys modernias priemones, tokias kaip socialinę žiniasklaidą. Socialinė žiniasklaida atlieka svarbų vaidmenį formuojant įvaizdį ir daro įtaką klientų pasitenkinimo lygiui.
Ar LiveAgent jus įgalina teikti socialinės žiniasklaidos palaikymą?
LiveAgent suteikia galimybę teikti pagalbą socialinėje žiniasklaidoje. Programinę įrangą galima integuoti į "Facebook" ir "Twitter". Visi "Twitter" pranešimai su tam tikrais raktažodžiais gali būti paversti bilietais, į kuriuos agentai gali atsakyti. Tas pats nutinka ir su "Facebook" gautomis žinutėmis. Tai puikus darbo palengvinimas ir automatizavimas agentams, nes jiems nereikia būti prisijungus prie socialinės žiniasklaidos.
Klientų aptarnavimas gyvai yra svarbus verslo procesas. Svarbiausios funkcijos yra atsakymo greitis, kokybė ir lengvas prieigimas prie komunikacijos kanalų. Kompanijos, teikiančios šią paslaugą, gali integruoti įvairius aptarnavimo kanalus, tokius kaip el. paštas, telefonas ar socialinė žiniasklaida. Tai padeda užtikrinti gerą aptarnavimo lygį klientams.