Kas yra socialinės žiniasklaidos palaikymas?
Kai tokiuose socialiniuose tinkluose, kaip “Facebook” ir “Twitter” teikiate klientų aptarnavimą, vadinasi jūs teikiate socialinės žiniasklaidos palaikymą. Kai kuriems prekės ženklams ar B2C internetinės prekybos įmonėms, kurios naudodamos šiuolaikines bendravimo priemones aptarnauja mileniumo kartos klientus, socialinės žiniasklaidos palaikymas yra labai svarbus.
“Facebook” ir “Twitter” integravimas į LiveAgent yra nesudėtinga užduotis ir vos po kelių minučių, jus jau galite teikti pagalbą socialinėje žiniasklaidoje. Visi “Twitter” pranešimai su konkrečiais raktažodžiais bus automatiškai paversti į bilietus, todėl jiems patekus į Eilę, jūsų agentai galės nedelsiant pateikti atsakymus.
Tas pats nutinka ir su “Facebook” komentarais ir privačiomis jūsų “Facebook” puslapių žinutėmis. Jie yra paverčiami į Bilietus, todėl jūsų agentams nereikia nuolat būti prisijungus prie “Facebook” paskyros ir į juos atsakinėti. Jie gali tęsti darbus vienoje aplikacijoje (LiveAgent) ir atsakinėti į įprastus bilietus.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia socialinės žiniasklaidos palaikymas?
Socialinės žiniasklaidos palaikymas yra klientų aptarnavimas socialinės žiniasklaidos platformose, tokiose kaip "Facebook", "Instagram" ar "Twitter". Socialinė žiniasklaida yra labai svarbus bendravimo kanalas, todėl tokios pagalbos siūlymas teigiamai veikia įmonės įvaizdį ir padeda užtikrinti klientų pasitenkinimą.
Ar socialinės žiniasklaidos palaikymas yra svarbus įmonėms?
Socialinės žiniasklaidos palaikymas yra ypatingai svarbus prekės ženklams, kurių pagrindinė tikslinė grupė yra Y ir Z kartos, pavyzdžiui asmenys, bendravimui naudojantys modernias priemones, tokias kaip socialinę žiniasklaidą. Socialinė žiniasklaida atlieka svarbų vaidmenį formuojant įvaizdį ir daro įtaką klientų pasitenkinimo lygiui.
Ar LiveAgent jus įgalina teikti socialinės žiniasklaidos palaikymą?
LiveAgent suteikia galimybę teikti pagalbą socialinėje žiniasklaidoje. Programinę įrangą galima integuoti į "Facebook" ir "Twitter". Visi "Twitter" pranešimai su tam tikrais raktažodžiais gali būti paversti bilietais, į kuriuos agentai gali atsakyti. Tas pats nutinka ir su "Facebook" gautomis žinutėmis. Tai puikus darbo palengvinimas ir automatizavimas agentams, nes jiems nereikia būti prisijungus prie socialinės žiniasklaidos.
Po to, kai sužinojote apie socialinės žiniasklaidos palaikymą, galite pasidomėti, kaip efektyviai tvarkyti socialinių tinklų klientų aptarnavimą. Šis straipsnis suteiks vertingų patarimų ir integracijų, kad jūsų klientų aptarnavimas socialiniuose tinkluose būtų dar geresnis. Taip pat verta pasiskaityti apie klientų aptarnavimo įmones, kad suprastumėte, kaip jos gali padėti pagerinti jūsų verslo aptarnavimo lygį. Sužinosite, ką tokios įmonės siūlo ir kodėl verta pasinaudoti jų paslaugomis. Jei norite giliau įsigilinti į klientų aptarnavimo kokybę, rekomenduojame perskaityti straipsnį apie klientų aptarnavimo ataskaitas. Jame rasite informaciją apie įvairias ataskaitų rūšis, kurios padeda stebėti ir gerinti klientų aptarnavimą.
Sužinokite, kaip efektyviai valdyti klientų sąveiką su LiveAgent. Mūsų sprendimas apima skambučių, susirašinėjimų bei socialinių tinklų integraciją, padedant jums patenkinti klientų poreikius ir kurti ilgalaikius santykius. Pradėkite nemokamą bandomąjį laikotarpį be įsipareigojimų ir atraskite visus funkcionalumus, kurie padės jūsų verslui pasiekti sėkmę.
Atstovavimas klientų interesams
Sužinokite, kaip atstovavimas klientų interesams gali padidinti Jūsų verslo pardavimus ir klientų lojalumą. Atraskite sėkmės strategijas, įskaitant kvalifikuotų atstovų ugdymą ir klientų atsiliepimų svarbą. Pasinerkite į išsamų vadovą apie klientų patenkinimą ir lojalumo skatinimą.