Kas yra smėlio dėžė?
Smėlio dėžė yra tik vidiniam naudojimui skirta LiveAgent paskyra, dažniausiai įdiegiama 14-os dienų bandomajam laikotarpiui. Kai kurie klientai gali pageidauti laikotarpio pratęsimo, jei jiems reikalinga atlikti papildomus bandymus. Tačiau daugeliu atvejų, 14-os dienų bandymas yra pakankamas.
Frequently Asked Questions
Koks yra smėlio dėžės apibrėžimas?
Smėlio dėžė yra vidiniam naudojimui skirta paskyra. Ji jums leidžia atlikti veiklos bandymus ir prieš pradedant viešą taikymą, patikrinti naujas funkcijas. Šis sprendimas padeda nustatyti potencialias problemas bei parodyti veikimą kitiems komandoje esantiems žmonėms.
Ar LiveAgent siūlo smėlio dėžę?
LiveAgent siūlo smėlio dėžę. Dažniausiai, ji įdiegiama kaip 14-os dienų bandomoji versija. Ji jums leidžia patikrinti, ar viskas veikia taip, kaip ir turėtų veikti.
Ar galite pratęsti LiveAgent smėlio dėžę?
Jei 14-os dienų bandomosios versijos jums nepakanka, jūs galite paprašyti pratęsimo ir pratęsti reikiamus bandymus. Tačiau, daugeliu atveju, 14-os dienų laikotarpis būna pakankamas.
Expert’s note
Smėlio dėžė yra vidiniam naudojimui skirta paskyra LiveAgent sistemoje, suteikianti galimybę patikrinti naujas funkcijas ir atlikti veiklos bandymus.
"Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai Įtikinamas kvietimo el. laiškas, skiriantis suplanuoti skambučius su klientais, siekiant aukštos aptarnavimo kokybės ir poreikių patenkinimo. CRM aptaria klientų valdymo sistemas, LiveAgent programinės įrangos funkcijas, rekomendacijas. Laiko ataskaita „AVMarket“ ir „LiveAgent“ sukūrė ekonomiškai efektyvų sprendimą pardavimams ir klientų aptarnavimui."
LiveAgent yra galinga klientų aptarnavimo programinė įranga, siūlanti 43 vertimus ir mobilią aplikaciją. Puikus klientų aptarnavimas yra ilgalaikio pelningumo veiksnys, todėl vertinga turėti gerai tvarkomą aptarnavimo komandą. LiveAgent taip pat siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą. Veiklos žurnalas svarbus siekiant užtikrinti saugumą ir stebėti darbuotojų veiklą bei efektyvumą.