Kas yra smėlio dėžė?
Smėlio dėžė yra tik vidiniam naudojimui skirta LiveAgent paskyra, dažniausiai įdiegiama 14-os dienų bandomajam laikotarpiui. Kai kurie klientai gali pageidauti laikotarpio pratęsimo, jei jiems reikalinga atlikti papildomus bandymus. Tačiau daugeliu atvejų, 14-os dienų bandymas yra pakankamas.
Frequently Asked Questions
Koks yra smėlio dėžės apibrėžimas?
Smėlio dėžė yra vidiniam naudojimui skirta paskyra. Ji jums leidžia atlikti veiklos bandymus ir prieš pradedant viešą taikymą, patikrinti naujas funkcijas. Šis sprendimas padeda nustatyti potencialias problemas bei parodyti veikimą kitiems komandoje esantiems žmonėms.
Ar LiveAgent siūlo smėlio dėžę?
LiveAgent siūlo smėlio dėžę. Dažniausiai, ji įdiegiama kaip 14-os dienų bandomoji versija. Ji jums leidžia patikrinti, ar viskas veikia taip, kaip ir turėtų veikti.
Ar galite pratęsti LiveAgent smėlio dėžę?
Jei 14-os dienų bandomosios versijos jums nepakanka, jūs galite paprašyti pratęsimo ir pratęsti reikiamus bandymus. Tačiau, daugeliu atveju, 14-os dienų laikotarpis būna pakankamas.
Eksperto pastaba
Smėlio dėžė yra vidiniam naudojimui skirta paskyra LiveAgent sistemoje, suteikianti galimybę patikrinti naujas funkcijas ir atlikti veiklos bandymus.

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kurią sudaro skundų, klientų portalo ir el. pašto valdymo sistemų. Jis yra populiarus VoIP telefono, savitarnos ir įeinančių skambučių centro programinės įrangos variantas. Svetainė taip pat siūlo mokymosi ir pagalbos funkcijas bei daugybę integracijų su kitomis sistemomis. Quality Unit, LLC yra LiveAgent sukūrėjas, o klientams teikiama mokymo, migracijos ir techninė pagalba.