Kas yra smėlio dėžė?
Smėlio dėžė yra tik vidiniam naudojimui skirta LiveAgent paskyra, dažniausiai įdiegiama 14-os dienų bandomajam laikotarpiui. Kai kurie klientai gali pageidauti laikotarpio pratęsimo, jei jiems reikalinga atlikti papildomus bandymus. Tačiau daugeliu atvejų, 14-os dienų bandymas yra pakankamas.
Frequently Asked Questions
Koks yra smėlio dėžės apibrėžimas?
Smėlio dėžė yra vidiniam naudojimui skirta paskyra. Ji jums leidžia atlikti veiklos bandymus ir prieš pradedant viešą taikymą, patikrinti naujas funkcijas. Šis sprendimas padeda nustatyti potencialias problemas bei parodyti veikimą kitiems komandoje esantiems žmonėms.
Ar LiveAgent siūlo smėlio dėžę?
LiveAgent siūlo smėlio dėžę. Dažniausiai, ji įdiegiama kaip 14-os dienų bandomoji versija. Ji jums leidžia patikrinti, ar viskas veikia taip, kaip ir turėtų veikti.
Ar galite pratęsti LiveAgent smėlio dėžę?
Jei 14-os dienų bandomosios versijos jums nepakanka, jūs galite paprašyti pratęsimo ir pratęsti reikiamus bandymus. Tačiau, daugeliu atveju, 14-os dienų laikotarpis būna pakankamas.
"Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai Įtikinamas kvietimo el. laiškas, skiriantis suplanuoti skambučius su klientais, siekiant aukštos aptarnavimo kokybės ir poreikių patenkinimo. CRM aptaria klientų valdymo sistemas, LiveAgent programinės įrangos funkcijas, rekomendacijas. Laiko ataskaita „AVMarket“ ir „LiveAgent“ sukūrė ekonomiškai efektyvų sprendimą pardavimams ir klientų aptarnavimui."
Skambučių centro agentams svarbu turėti efektyvius bendravimo, organizacinius ir problemų sprendimo įgūdžius bei sugebėjimą įsijausti į klientų situacijas. Skambučių centro programinė įranga leidžia efektyviai nukreipti skambučius, stebėti agentų darbą ir teikti ataskaitas. Tai gali padėti įmonėms efektyviau aptarnauti klientus ir pagerinti klientų aptarnavimo procesus.