Kas yra skambučių stebėjimo programinė įranga?
Skambučių centro stebėjimo programinė įranga yra kontaktų centro technologija, paprastai įmontuota į kontaktų centro programinę įrangą. Ji sukurta tam, kad skambučių centro vadybininkai ar prižiūrėtojai galėtų palengvinti skambučių stebėjimo užduotis ir standartizuoti aptarnavimo praktiką pasirinktoje komunikacijos platformoje. Ji gali būti naudojama stebėti vieną skambutį arba daugelį skambučių vienu metu.
Kaip veikia skambučių stebėjimas?
Kartu su skambučių stebėjimo programine įranga naudojami pažangiausi debesies pagrindu veikiantys skambučių centro programinės įrangos sprendimai, tokie kaip „LiveAgent“. Jos išradingas dizainas leidžia centro prižiūrėtojams stebėti bet kurį telefono skambutį įeinančių ir išeinančių skambučių centre.
Tai leidžia prižiūrėtojams klausytis pokalbių su klientais. Jie gali klausytis pokalbių skambinančiajam ar agentui nežinant, kalbėti su agentais skambinančiajam nežinant arba kalbėtis su skambinančiuoju ir agentu. Skambučių stebėjimo dėka įmonės sprendžia prasto agento darbo problemas arba organizuoja praktinius mokymus naujiems skambučių centro darbuotojams.
Improve the call center customer experience
Discover all of the features that LiveAgent has to offer.
Kas naudoja skambučių stebėjimo programinę įrangą?
Skambučių centro stebėjimo programinė įranga yra tinkamas sprendimas įmonėms, kurios nori teikti pažangų klientų aptarnavimą. Ji naudojama įvairiems tikslams – nuo kokybės užtikrinimo iki darbuotojų mokymo. Būtent dėl šios priežasties visa pardavimų komanda ar pardavimų skyrius tam tikru metu pradeda ją naudoti. Kalbant konkrečiau, šia programine įranga, be skambučių centro agento, gali pasinaudoti šie asmenys:
- Skambučių centro vadybininkas
- Skambučių centro prižiūrėtojas
- Skambučių centro komandos lyderis
- Pardavimo atstovai

Ar visi vartotojai gali naudotis skambučių stebėjimu?
Nesvarbu, ar naudojate pilnai tinkintus interaktyvaus atsakiklio medžius, ar norite įvertinti kalbos analizės technologijos patikimumą, skambučių stebėjimas gali padėti. Kadangi tai leidžia naudotojams klausytis verslo pokalbių realiuoju laiku, naudinga įvesti tam tikrą kontrolę.
„LiveAgent“ programoje skambučius stebėti gali tik administratoriai. Jie taip pat gali paskirti konkrečius vartotojus, kurie taip pat turėtų prieigą prie skambučių stebėjimo. Su „LiveAgent“ galėsite pilnai kontroliuoti, kas ir kiek gali stebėti skambučius.
Monitor calls in real-time
Qualify the calls and listen to the responses with LiveAgent.
Ko ieškoti skambučių stebėjimo priemonėje?
Skambučių centro stebėjimo programinės įrangos gamyba yra labai pelninga, todėl rinkoje yra tiek daug skambučių stebėjimo įrankių. Visgi, yra būdas atskirti visapusišką skambučių centrą nuo vidutinio. „LiveAgent“ yra „viskas viename“, debesija pagrįstas kontaktų centro sprendimas, turintis daugiau nei 180 funkcijų. Jame yra visos standartinės funkcijos, kurias turėtų pasiūlyti skambučių stebėjimo įrankis, įskaitant:
- Skambučių centro kokybės užtikrinimas leidžia supaprastinti centro kokybės stebėjimą ir pagerinti visas paslaugas
- Nuspėjamasis numerio rinkimas – palengvinkite skambinimą adresatams kartu su funkcija, kuri automatiškai skambina nurodytais numeriais ir nukreipia skambutį agentui, kai tik yra ryšys
- Tinkinamas skambučių centras – leidžia tinkinti agentų, vadybininkų ir prižiūrėtojų valdymo skydelį, kad padidinti produktyvumą ir efektyvumą
- Išplėstinė analizė – jos dėka analizuokite kiekvieną skambučių centro aspektą ir gaukite įžvalgų iš visų sąveikų su skambinančiaisiais
- Įgūdžiais pagrįstas tinkintas skambučių nukreipimas – nukreipkite skambinančius asmenos agentui, kuris geriausiai pasirengęs spręsti klientų problemas
- Trečiosios šalies įrangos integravimas – integruokite savo skambučių stebėjimo įrankį su kitais reikalingais verslo įrankiais
- Išsamios ataskaitos – gaukite reguliarias ataskaitas apie asmens, grupės ir organizacijos veiklą, kad pagerintumėte išteklių paskirstymą, agento veiklą, nustatytumėte problemas ir sumažintumėte veiklos išlaidas.
Kiek kainuoja naudoti skambučių stebėjimą?
Atsižvelgiant į tai, kad stebėjimo įranga yra debesies pagrindu veikiančio skambučių centro sprendimo dalis, kainos skiriasi. Jei norite palyginti kainas, įsitikinkite, ar nurodytos mėnesinės ar metinės kainos. Vidurkis yra maždaug 50 USD vienam vartotojui per mėnesį. Kaina priklauso nuo skambučių centro funkcijų, prie kurių gaunate prieigą, neskaitant skambučių stebėjimo.
„LiveAgent“ yra geriausiai įvertinta kontaktų centro įranga su skaidriais kainodaros planais, automatiniu skambučių įrašymu ir kalbos analize. „LiveAgent“ „viskas įskaičiuota“ plano kaina prasideda nuo 39 USD vienam vartotojui per mėnesį; yra daugiau nei 180 papildomų funkcijų ir puikus aptarnavimas skambučių centre.
Scale your business
A fully-stacked call center is just one click away.
Kokie yra skambučių stebėjimo programinės įrangos pranašumai?
Visi skambučių stebėjimo programinės įrangos pranašumai gali būti suskirstyti į dvi kategorijas – geresnė klientų patirtis ir verslo našumo gerinimas. Visgi, tai gana plačios kategorijos. Štai konkretesni skambučių stebėjimo programinės įrangos siūlomi pranašumai:
- Geresnis agento našumas
- Sumažėjęs vidutinis apdorojimo laikas
- Automatinis skambučių paskirstymas
- Padidėjęs klientų lojalumas
- Geresnė skambučių kokybė
- Supaprastinkite valdymą ir užtikrinkite kokybę net dirbant nuotoliniams agentams
Improve the quality of your calls
Create a fully functioning virtual call center today.
Frequently asked questions
Kas yra skambučių stebėjimo programinė įranga?
Skambučių centro stebėjimo programinė įranga yra priemonė, kurią gali naudoti skambučių centro vadybininkai ir prižiūrėtojai, norėdami stebėti skambučius įeinančių ir išeinančių skambučių centre. Vadybininkai ir prižiūrėtojai gali klausytis pokalbių skambintojui ir agentui to nežinant. Jei to reikia, jie gali nuspręsti pasikalbėti su agentu arba paskambinti ir pabendrauti su skambinančiu asmeniu.
Kaip veikia skambučių stebėjimas?
Skambučių stebėjimo priemonė veikia kaip didesnės sistemos – skambučių centro programinės įrangos – dalis. Ji pagrįsta technologijomis, kurios leidžia centro prižiūrėtojams gauti prieigą prie klientų skambučių ir klausytis pokalbių telefonu.
Kas naudoja skambučių stebėjimo programinę įrangą?
Pardavimų skyriai ir pardavimų komandos dažnai naudoja skambučių stebėjimo programinę įrangą. Be to, ją naudoja pardavimų atstovai, komandos vadovai, centro prižiūrėtojai ir centro vadybininkai, teikdami išskirtinį klientų aptarnavimą ir pagalbą.
Ar visi vartotojai gali naudotis skambučių stebėjimu?
Ne, ne visi vartotojai gali naudoti skambučių stebėjimo įrankius. Skambučių stebėjimo programinę įrangą gali naudoti tik administratoriai ir tam tikrą rolę gavę asmenys, kuriems suteikta ši teisė.
Ko ieškoti skambučių stebėjimo įrankyje?
Jei norite investuoti į skambučių stebėjimo priemonę, įsitikinkite, kad ganate geriausią kainos ir kokybės santykį. Turėtumėte ieškoti trečiųjų šalių integracijų, tinkinimo funkcijų, nuspėjamojo rinkimo, išplėstinės analizės ir ataskaitų teikimo, o taip pat nukreipimo pagal asmeninius įgūdžius.
Kiek kainuoja naudoti skambučių stebėjimą?
Vidutinė skambučių stebėjimo programinės įrangos kaina yra maždaug 50 USD vienam vartotojui per mėnesį. Kai kurie pigesni, debesija pagrįsti skambučių centro sprendimai, tokie kaip „LiveAgent“, ją siūlo už 39 USD vienam vartotojui per mėnesį.
Kokie yra skambučių stebėjimo programinės įrangos pranašumai?
Skambučių stebėjimo programinė įranga gali padėti pagerinti bendrą klientų patirtį. Ji neabejotinai padės jums pagerinti skambučių centro našumą, nes supaprastina skambučių skirstymą, pagreitina agento darbą ir leidžia išlaikyti kokybę.
Expert note
Skambučių stebėjimo programinė įranga padeda pagerinti skambučių centro našumą ir klientų patirtį. Tinkamai pasirinkus programinę įrangą galima gauti daug privalumų.

Įmonė siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, kuri apima savitarnos, įeinančių skambučių centro, skundų ir el. pašto valdymo sistemas. Firma taip pat siūlo nuspėjančiosios rinkimo sistemos ir kelionės žemėlapio sudarymo paslaugas. Įmonė teikia nemokamą pradinę dviejų savaičių demonstraciją programinei įrangai. Galite susisiekti su jais per socialinius kanalus ar nurodytomis telefonų linijomis.
„Toky“ yra skambučių centro, verslo telefonų sistemos ir VoIP paslaugų teikėjas, kurio sistema naudojama skambučių centrams valdyti. Naudodamiesi „Toky“, galite gauti pranešimus apie naujus skambučius, tekstinius pranešimus ir balso paštą tiesiai į "LiveAgent" valdymo skydelį, tvarkyti kontaktus, kurti pokalbius ir siųsti tekstinius pranešimus. Peržiūrėję toliau pateiktą vaizdo įrašą, galite sužinoti, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, o LiveAgent siūlo 14 dienų nemokamą bandymą. "Toky" integracija leidžia efektyviai spręsti klientų užklausas ir užtikrinti puikią klientų patirtį.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi daugybę funkcijų, įskaitant VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Įmonė taip pat siūlo mokymą ir turi partnerių programą. Gaukite naujienas apie atnaujinimus ir nuolaidas, prenumeruodami naujienlaiškį ar stebint LiveAgent socialinius kanalus.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Tekste aptariamos klientų aptarnavimo programinės įrangos ir paslaugos, kontaktų centrai, pokalbių internetu ir kitos konsultacijų paslaugos. Taip pat pabrėžiamas klientų aptarnavimo kokybės svarumas bei aptarnavimo procesų automatizavimo ir optimizavimo svarba.