Išbandyti

Skambučių centro vadybininkai

Kas yra skambučių centro vadybininkai?

Skambučių centro vadybininkai atsako už skambučių centrus, jų kasdienę veiklą ir darbuotojus, kurie atsako į skambučius. Jie palaiko tvarką skambučių centruose, šalina visas operatoriams iškilusias problemas ir nukreipia skambučių centrą tinkama kryptimi.

Skambučių centro komandos vadybininkai turi išnaudoti visas savo komandų galimybes. Dauguma skambučių centrų yra suskirstyti į komandas, turinčias paskirtas pareigas, o skambučių centro vadybininkas yra atsakingas už viską, kas vyksta įvairiose komandose, ir padeda operatoriams pasiekti savo tikslus.

Skambučių centro vadybininkų darbas yra gana sudėtingas, nes daugelis žmonių priklauso nuo jų vadovavimo, tačiau bendras sėkmės rodiklis priklauso nuo skambučių centro vadovų įgūdžių. Vadybininko darbas įeinančių skambučių centre yra labai sudėtingas, todėl daugelis užduočių reikalauja tam tikros patirties šioje srityje ir bendrų žinių, kaip naudoti pramonės šakos programinę įrangą, pvz., „LiveAgent“.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&t=14s

Start your free trial today

Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.

Be to, skambučių centro valdymas gali būti labai pelninga karjeros galimybė, nes kontaktų centro vadovai už savo darbą paprastai uždirba nemažai pinigų. Galima drąsiai teigti, kad skambučių centro vadybininkai yra veržlūs, į lyderystę orientuoti, pasitikintys savimi žmonės, pasižymintys efektyvaus bendravimo įgūdžiais ir atsakingai žiūrintys į savo profesiją.

Kas yra skambučių centro valdymas?

Skambučių centro valdymas yra įprastos pareigos beveik kiekviename skambučių centre. Asmuo, einantis skambučių centro vadybininko pareigas, turi alikti daugybę dalykų, iš kurių svarbiausi yra:

  • Kasdienių operacijų valdymas
  • Darbo jėgos valdymas
  • Naujų darbuotojų mokymas
  • Sąveikos su klientais
  • Skambučių centro našumo optimizavimas
  • Veiklos valdymo analizė

Be šių dalykų, skambučių centro valdymas yra tiesiogiai susijęs ir su skambučių centro darbuotojais, ir su klientais, kuriuos jie aptarnauja. Jam pavesta supaprastinti abiejų šalių bendravimą ir pagerinti apyvartą.

Kaip pasamdyti kvalifikuotus skambučių centro vadybininkus?

Jei vadovaujate skambučių centrui ir norite padidinti klientų pasitenkinimo lygį savo verslu, jums reikės kelių kvalifikuotų skambučių centro vadybininkų. Tai gali atrodyti paprasta užduotis, tačiau samdyti nekvalifikuotą skambučių centro vadybininką gali būti pražūtinga jūsų verslui, todėl turėsite rinktis atidžiai.

Pats įdarbinimo procesas turėtų būti kiek įmanoma paprastesnis, kad būtų pašalinti visi nepatyrę kandidatai. Nesamdykite skambučių centro vadybininko darbui žmogaus, kuris neturi tam reikalingos patirties ir kompetencijos.

Pokalbio dėl skambučių centro vadybininko pareigų metu norėsite sužinoti kuo daugiau apie savo būsimus darbuotojus, pvz., apie jų įgūdžius naudotis tokiais įrankiais kaip „LiveAgent“, ankstesnę patirtį šioje srityje ir valdymo metodus. Turėsite atrinkti klausimus, kad sužinotumėte, ką kandidatas gali pasiūlyti įmonei.

Interviu turėtų pasakyti viską, ką reikia žinoti apie darbuotoją, todėl įsitikinkite, kad jį atliekate tinkamai. Taip pat nebloga mintis, kad personalo skyrius dalyvautų pokalbyje.

Ką veikia skambučių centro vadybininkas?

Skambučių centro vadybininkas turi keletą svarbių užduočių ir visas jas turi atlikti kuo geriau. Skambučių centro vadybininkai atlieka šiuos veiksmus:

  • Optimizuoja ir gerina paslaugų lygį
  • Moka naudotis programine įranga, tokia kaip „LiveAgent“
  • Teikia kokybišką klientų aptarnavimą
  • Maksimaliai padidina klientų pasitenkinimą
  • Pagerina klientų patirtį
  • Išsprendžia klientų problemas
  • Išsprendžia klientų skundus
  • Indeksuoja klientų atsiliepimus
  • Moka elgtis su piktais klientais
  • Padidina bendrą klientų pasitenkinimo balą
  • Sutrumpina vidutinį atsakymo laiką
  • Suteikia interaktyvų balso atsakiklį
  • Sumažina darbo sąnaudas
  • Pasiekia pagrindinius norimus rodiklius
  • Skatina pajamų augimą
  • Sumažina sąmyšį tarp darbuotojų

Ir tai tik svarbiausi dalykai. Geras skambučių centro vadybininkas visada sutvarkys kuo daugiau reikalų tiek įmonės, tiek paslaugų srityse.

Kokios yra geriausios efektyvaus skambučių centro vadybininko savybės?

Efektyvus skambučių centro vadybininkas turi pasižymėti dideliu emociniu intelektu, kad galėtų susidoroti su įvairiomis situacijomis. Be to, jis turėtų būti efektyvus lyderis, galintis nukreipti darbo jėgą tinkama linkme.

Jie turėtų turėti savo požiūrį ir efektyvų skambučių centro valdymą, kuris leistų atlikti skambučių centro komandos lyderio darbą maksimaliai profesionaliai, kruopščiai ir efektyviai.

Kaip vadybininkai gali efektyviai vadovauti savo komandai?

Sėkmingą skambučių centrą galite sukurti tik per stiprią lyderystę, o tai reiškia, kad klientų aptarnavimo atstovams reikės žmogaus, kuris parodytų kelią – būtent tam reikalingi skambučių centro vadybininkai.

Skambučių centro vadybininkai turėtų skirti pakankamai laiko apmokyti savo agentų komandą, kaip geriausiai atlikti savo darbą, ir skirti individualų dėmesį kiekvienam agentui. Koučingo kultūra pastaraisiais metais labai pasikeitė, todėl dabar yra daugiau būdų, kaip pagerinti agento našumą ir įsitraukimą, naudojant minkštuosius įgūdžius, kurie sukuria vadovo ir agento ryšį.

Agento užimtumas

Tai pašalina tikimybę, kad kas nors pradės elgtis valdingao, o agentus paskatins susitelkti ties savo darbu, kas galiausiai lemia karjeros augimą. Puikus būdas įtraukti savo pavaldinius yra reguliari komandos formavimo veikla, agento veiklos ataskaitų tikrinimas, kolektyvinis naujų idėjų svarstymas ir teigiamos atmosferos kūrimas darbo vietoje.

Try out LiveAgent today

Efficiently manage your team with LiveAgen's call center software.

Frequently asked questions

Kas yra skambučių centro vadybininkai?

Skambučių centro vadybininkai yra skambučių centrų darbuotojai, kuriems pavesta prižiūrėti komandas, atskirus agentus, darbo eigą ir skambučių centro veiklą. Paprastai jie yra paaukštinami įmonėje arba samdomi iš išorės, tačiau dauguma skambučių centro vadybininkų prieš tai dirbo skambučių centro agentais.

Kas yra skambučių centro valdymas?

Skambučių centro valdymas – tai pareigos, apimančios skambučių centro dalies arba viso jo valdymą. Tai daug pastangų reikalaujantis ir sudėtingas darbas, reikalaujantis daug patirties ir žinių bei dažniausiai yra gerai apmokamas.

Kaip pasamdyti kvalifikuotus skambučių centro vadybininkus?

Kvalifikuoto skambučių centro vadybininko samdymas – tai nekvalifikuotų kandidatų atrinkimas samdymo proceso metu. Visada geriausia šioms pareigoms susirasti asmenį, turintį ankstesnės patirties, ir niekada neturėtumėte tenkintis netinkamu kandidatu.

Kuo užsiima skambučių centro vadybininkas?

Skambučių centro vadybininkui pavesta prižiūrėti komandos veiklą, padėti, instruktuoti ir mokyti atskirus agentus, didinti komandos našumą ir produktyvumą bei atlikti daugybę kitų dalykų, susijusių su skambučių centro priežiūra ir tobulinimu.

Kokios yra geriausios efektyvaus skambučių centro vadybininko savybės?

Geras skambučių centro vadybininkas turi būti punktualus, pragmatiškas ir stabilus. Jam padeda ankstesnė patirtis ir kompetencija, o taip pat geras charakteris ir emocinis stabilumas. Geras skambučių centro vadybininkas visada turėtų orientuotis į produktyvumą ir žinoti, kaip paskatinti savo pavaldinius gerinti savo darbą.

Kaip vadybininkai gali efektyviai vadovauti savo komandai?

Geriausias požiūris į komandų valdymą yra tada, kai skambučių centro vadybininkai užmezga individualius profesinius santykius su kiekvienu savo agentu ir atitinkamai atsižvelgia į jų poreikius. Tokie dalykai kaip kolektyvinis naujų idėjų svarstymas ir komandos formavimas padeda lyderystės procese.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai