Kas yra skambučių centro vadybininkai?
Skambučių centro vadybininkai atsako už skambučių centrus, jų kasdienę veiklą ir darbuotojus, kurie atsako į skambučius. Jie palaiko tvarką skambučių centruose, šalina visas operatoriams iškilusias problemas ir nukreipia skambučių centrą tinkama kryptimi.
Call center team managers need to get the most out of their teams. Most call centers are split up into teams with designated duties, and it’s the responsibility of the call center supervisor to oversee everything going on in the different teams and help the operators achieve their goals.
Now, call center manager jobs are pretty challenging, as many people depend on their guidance, but the overall success rate rests on the call center managers’ proficiency. Working in an inbound call center as a manager is very challenging work, so most call center manager job descriptions require some experience in the field and common knowledge in using industry software such as LiveAgent.

Start your free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Aside from that, call center management can be a very lucrative career opportunity, as contact center managers tend to make a pretty penny for their work. It’s safe to say that call center managers are driven, leadership-orientated, confident people with efficient communication skills and a responsible outlook on their profession.
Kas yra skambučių centro valdymas?
Call center management is a common position in almost every call center. The person acting as a call center manager must handle many things, the most prominent of which are:
- Kasdienių operacijų valdymas
- Darbo jėgos valdymas
- Naujų darbuotojų mokymas
- Sąveikos su klientais
- Skambučių centro našumo optimizavimas
- Veiklos valdymo analizė
Be šių dalykų, skambučių centro valdymas yra tiesiogiai susijęs ir su skambučių centro darbuotojais, ir su klientais, kuriuos jie aptarnauja. Jam pavesta supaprastinti abiejų šalių bendravimą ir pagerinti apyvartą.
Kaip pasamdyti kvalifikuotus skambučių centro vadybininkus?
If you’re running a call center, you’re going to need a couple of skilled call center managers on-site if you want to take your business to the next level of customer satisfaction. Now, this might sound like an easy thing to do, but hiring an unskilled call center manager could be disastrous for your business, so you’ll have to pay attention to who you hire.
Pats įdarbinimo procesas turėtų būti kiek įmanoma paprastesnis, kad būtų pašalinti visi nepatyrę kandidatai. Nesamdykite skambučių centro vadybininko darbui žmogaus, kuris neturi tam reikalingos patirties ir kompetencijos.
During the call center manager interview, you’ll want to find out as much as possible about your prospective employees, such as their proficiency with tools such as LiveAgent, their prior experience in the field, and their management techniques. That’s why you’ll have to optimize the manager interview questions to learn what the applicant can bring to the company.
Interviu turėtų pasakyti viską, ką reikia žinoti apie darbuotoją, todėl įsitikinkite, kad jį atliekate tinkamai. Taip pat nebloga mintis, kad personalo skyrius dalyvautų pokalbyje.
Ką veikia skambučių centro vadybininkas?
Skambučių centro vadybininkas turi keletą svarbių užduočių ir visas jas turi atlikti kuo geriau. Skambučių centro vadybininkai atlieka šiuos veiksmus:
- Optimizuoja ir gerina paslaugų lygį
- Moka naudotis programine įranga, tokia kaip „LiveAgent“
- Teikia kokybišką klientų aptarnavimą
- Maksimaliai padidina klientų pasitenkinimą
- Pagerina klientų patirtį
- Išsprendžia klientų problemas
- Išsprendžia klientų skundus
- Indeksuoja klientų atsiliepimus
- Moka elgtis su piktais klientais
- Padidina bendrą klientų pasitenkinimo balą
- Sutrumpina vidutinį atsakymo laiką
- Suteikia interaktyvų balso atsakiklį
- Sumažina darbo sąnaudas
- Pasiekia pagrindinius norimus rodiklius
- Skatina pajamų augimą
- Sumažina sąmyšį tarp darbuotojų
Ir tai tik svarbiausi dalykai. Geras skambučių centro vadybininkas visada sutvarkys kuo daugiau reikalų tiek įmonės, tiek paslaugų srityse.
Kokios yra geriausios efektyvaus skambučių centro vadybininko savybės?
Efektyvus skambučių centro vadybininkas turi pasižymėti dideliu emociniu intelektu, kad galėtų susidoroti su įvairiomis situacijomis. Be to, jis turėtų būti efektyvus lyderis, galintis nukreipti darbo jėgą tinkama linkme.
They should have a unique approach and an efficient call center management technique, which allows them to do their job as a call center team leader with the utmost professionalism, poise, and efficiency.
Kaip vadybininkai gali efektyviai vadovauti savo komandai?
Sėkmingą skambučių centrą galite sukurti tik per stiprią lyderystę, o tai reiškia, kad klientų aptarnavimo atstovams reikės žmogaus, kuris parodytų kelią – būtent tam reikalingi skambučių centro vadybininkai.
Call center managers should have ample time to coach their team of agents on how to best do their job and have a unique approach to every individual agent. The coaching culture has changed a lot in recent years, and there are now more ways to improve agent performance and agent engagement by utilizing soft skills that create a manager-agent bond.

That eliminates the chances of anyone becoming bossy and stimulates agents to focus on their jobs, ultimately leading to career growth. An excellent way to engage your subordinates is to have regular team-building activities, checking the agent performance reports, brainstorming sessions, and creating a positive atmosphere in the workplace.
Try out LiveAgent today
Efficiently manage your team with LiveAgen's call center software.
Frequently asked questions
Kas yra skambučių centro vadybininkai?
Skambučių centro vadybininkai yra skambučių centrų darbuotojai, kuriems pavesta prižiūrėti komandas, atskirus agentus, darbo eigą ir skambučių centro veiklą. Paprastai jie yra paaukštinami įmonėje arba samdomi iš išorės, tačiau dauguma skambučių centro vadybininkų prieš tai dirbo skambučių centro agentais.
Kas yra skambučių centro valdymas?
Skambučių centro valdymas – tai pareigos, apimančios skambučių centro dalies arba viso jo valdymą. Tai daug pastangų reikalaujantis ir sudėtingas darbas, reikalaujantis daug patirties ir žinių bei dažniausiai yra gerai apmokamas.
Kaip pasamdyti kvalifikuotus skambučių centro vadybininkus?
Kvalifikuoto skambučių centro vadybininko samdymas – tai nekvalifikuotų kandidatų atrinkimas samdymo proceso metu. Visada geriausia šioms pareigoms susirasti asmenį, turintį ankstesnės patirties, ir niekada neturėtumėte tenkintis netinkamu kandidatu.
Kuo užsiima skambučių centro vadybininkas?
Skambučių centro vadybininkui pavesta prižiūrėti komandos veiklą, padėti, instruktuoti ir mokyti atskirus agentus, didinti komandos našumą ir produktyvumą bei atlikti daugybę kitų dalykų, susijusių su skambučių centro priežiūra ir tobulinimu.
Kokios yra geriausios efektyvaus skambučių centro vadybininko savybės?
Geras skambučių centro vadybininkas turi būti punktualus, pragmatiškas ir stabilus. Jam padeda ankstesnė patirtis ir kompetencija, o taip pat geras charakteris ir emocinis stabilumas. Geras skambučių centro vadybininkas visada turėtų orientuotis į produktyvumą ir žinoti, kaip paskatinti savo pavaldinius gerinti savo darbą.
Kaip vadybininkai gali efektyviai vadovauti savo komandai?
Geriausias požiūris į komandų valdymą yra tada, kai skambučių centro vadybininkai užmezga individualius profesinius santykius su kiekvienu savo agentu ir atitinkamai atsižvelgia į jų poreikius. Tokie dalykai kaip kolektyvinis naujų idėjų svarstymas ir komandos formavimas padeda lyderystės procese.
Eksperto pastaba
<p>Skambučių centro vadybininkai rūpinasi skambučių centrais, jų darbuotojais ir veikla. Tai sudėtingas darbas, reikalaujantis patirties ir žinių apie skambučių centrų veiklos procesus.</p>

Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas
Vidinė klientų aptarnavimo komanda turi privalumus, tokius kaip produkto išmanymas ir greitesnis grįžtamasis ryšys. Tačiau išorinės komandos gali būti naudingos atliekant specializuotus darbus ir sutaupant laiką.