Kas yra skambučių centro įrankiai?
Skambučių centro įrankiai yra verslo įrankiai, kuriuos pardavimo agentai, techninio aptarnavimo agentai ir kitos aptarnavimo komandos naudoja įeinantiems ir išeinantiems skambučiams. Naudingiausia priemonė yra cskambučių centro programinė įranga, tačiau yra daug kitos įvairios įrangos, skirtos supaprastinti vidinę ir išorinę komunikaciją.
Nesvarbu, ar jums reikia skambučių centro programinės įrangos smulkiam verslui, ar visapusiškos skambučių centro įrangos didelei įmonei, tinkamas skambučių centro įrankis padarys viską. Naudodami aukštos kokybės klientų aptarnavimo įrankį, galite pagerinti agento veiklą, klientų aptarnavimo patirtį ir padidinti produktyvumą.
Kokius įrankius turėtų turėti skambučių centras?
Skambučių centre naudojami įrankiai ir įranga dažnai yra skambučių centro aparatinės ir programinės įrangos derinys. Kalbant apie techninę įrangą, šiuolaikiniams skambučių centrams reikalingi kompiuteriai arba nešiojamieji kompiuteriai ir ausinės su kokybiškais mikrofonais.
Kalbant apie skambučių centro programinę įrangą, galima rinktis iš daugybės skirtingų verslo įrankių, kurių kiekvienas turi savo unikalių funkcijų rinkinį. Kai kurie iš svarbiausių skambučių centro įrankių yra šie:
- Pagalbos centro programinė įranga: Pagalbos centro programinė įranga leidžia klientus aptarnaujantiems agentams sekti bilietus, greitai ir efektyviai išspręsti klientų problemas ir organizuoti visus telefono skambučius bei tiesioginius pokalbius internetu.
- CRM sistema: CRM (angl. Customer Relationship Management) sistema yra įrankis, kuriame saugomi visi klientų duomenys ir ankstesnės sąveikos, padedančios pagerinti santykius ir teikiamas paslaugas.
- Darbo jėgos valdymo įrankiai: Darbo jėgos valdymo įrankiai padeda valdyti vidines centro operacijas, pvz., planuoti, ir optimizuoti visą agentų darbą.
- VoIP įrankiai: VoIP (angl. Voice over Internet Protocol) įrankiai yra labai svarbūs įmonėms, nes jie leidžia atlikti skambučius debesyje ir jiems nereikia jokios aparatinės įrangos. Nėra jokių įrengimo ir priežiūros išlaidų, susijusių su tradicinėmis telefono linijomis, todėl VoIP skambučiai yra patogesni įmonėms ir klientams.
- Skambučių centro programinė įranga: Skambučių centro programinė įranga yra įrankių ir programų rinkinys su įvairiomis skambučių centro funkcijomis, tokiomis kaip IVR, ACD, automatiniai atgaliniai skambučiai ir kt.
Programinė įranga, siūlanti visus šiuos įrankius, yra „LiveAgent“, „viskas viename“ sprendimas skambučių centrui. Tai pagalbos centras ir savitarnos įrankis su integruota skambučių centro programine įranga, tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymo sistema, analize realiuoju laiku ir daugybe kitų pažangių funkcijų. Ji gali padėti valdyti daugiakanalį kontaktų centrą su savitarnos portalu, leidžiančiu klientams savarankiškai spręsti problemas.

Start your free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Kokia yra geriausia skambučių centro programinė įranga?
Geriausia skambučių centro programinė įranga turi daug funkcijų, kurios palengvina tokias funkcijas, kaip įeinantys skambučiai, išeinantys skambučiai, klientų užklausų pavertimas bilietais ir skambučių centro vadovų bei agentų kasdienės operacijos.
Rinkdamiesi geriausią skambučių centro programinę įrangą įsitikinkite, kad ji siūlo:
- Įeinančių skambučių centrą
- Išeinančių skambučių centrą
- Virtualų skambučių centras
- VoIP skambučius
- Savitarnos sprendimus
- Mobiliojo platformas (pvz., programėlė mobiliesiems)
- Kompiuterio ir telefonijos integraciją (CTI)
- Trečiųjų šalių programų integravimą (pvz., CRM, el. paštas, socialiniai tinklai ir tiesioginis pokalbis internetu)
Trečiųjų šalių programos padės optimizuoti operacijas ir panaudoti analizės įrankius, kad pagerintumėte našumą, efektyvumą ir klientų aptarnavimą. Tuo tarpu savitarnos parinktys idealiai tinka ieškant sprendimų esminėms problemoms, kurias klientai gali išspręsti savarankiškai. Jei jiems reikia išspręsti sudėtingas problemas, jie visada gali paprašyti tiesioginio skambučio su patyrusiu agentu.
Kokios priemonės geriausiai tinka agento produktyvumui padidinti?
- Interaktyvus atsakiklis (IVR) – leidžia klientams sąveikauti su automatizuota sistema prieš sujungimą su skambučių centro agentu.
- Automatinis skambučių paskirstymas (ACD) – automatinis gaunamų skambučių priėmimas ir paskirstymas laisviems agentamss.
- Nuspėjamasis rinkimas – automatiniai išeinantys skambučiai pagal agento pasiekiamumą ir atsakymo laiką.
- Išplėstinis agento įgūdžiais pagrįstas nukreipimo parinkimas – įeinančių skambučių priskyrimas tinkamiausiems agentams pagal patirtį.
- Skambučio scenarijus – rašytinio scenarijaus naudojimas bendro pobūdžio problemoms išspręsti, atsakymams suasmeninti ir nuoseklumui išlaikyti.
Kuo svarbus skambučių centro kokybės užtikrinimas?
Skambučių centro kokybės užtikrinimas yra svarbus stebint klientų aptarnavimo agentų veiklą ir gerinant bendrą paslaugų kokybę. Stebėdami kiekvieną sąveiką su klientu, galite aiškiai suprasti, kas veikia, o kas ne.
Kai kurie pagrindiniai privalumai:
- Galimų tobulinimo sričių nustatymas
- Aukštos kokybės paslaugų teikimas
- Geresnė klientų patirtis
- Klientų pasitenkinimas ir išlaikymas
- Padidinti konversijų rodikliai
- Klientų lojalumas
- Teisės aktų laikymosi užtikrinimas
Kiek kainuoja skambučių centro programinė įranga?
Skambučių centro įrangos kaina pirmiausia priklauso nuo jo siūlomų skambučių centro funkcijų. Nors yra puikių nemokamų įrankių, jų galimybės paprastai yra ribotos, todėl mokamas įrankis gali būti geresnis pasirinkimas jei skambinate daug.
Skambučių centro programinė įranga vienam vartotojui gali kainuoti nuo 15 USD per mėnesį iki 300 USD. Daugumoje įrankių taip pat taikomi minutės mokesčiai, kurie paprastai yra maždaug šimtoji dolerio dalis. Kai kurie paslaugų teikėjai suteikia tam tikrą nemokamų minučių kiekį vienam vartotojui.
„LiveAgent“ neima papildomų mokesčių už minutę. Nėra jokių sąrankos mokesčių, jokių sutarčių ir nereikia kredito kortelių. Mokate iš anksto ir galite bet kada atšaukti.
Mūsų kainos prasideda tik nuo 15 USD vienam vartotojui per mėnesį už el. pašto bilietų tvarkymą. Daugiakanalis tiesioginio pokalbio internetu ir bilietų tvarkymo planas vienam vartotojui kainuoja 29 USD per mėnesį, o „viskas įskaičiuota“ pagalbos centro programinė įranga su daugiau nei 180 funkcijų vienam vartotojui kainuoja 49 USD per mėnesį. Taip pat siūlome nemokamą planą su tam tikrais apribojimais.
Try LiveAgent today
Discover all call center tools that LiveAgent has to offer.
Frequently asked questions
Kas yra skambučių centro įrankiai?
Skambučių centro įrankiai yra techniniai įrankiai, skirti palengvinti įeinančių ir išeinančių skambučių centro veiklą, stebėti ir gerinti agentų našumą bei teikti puikų klientų aptarnavimą.
Kokie yra pagrindiniai skambučių centro įrankiai?
Svarbiausi skambučių centro įrankiai yra pagalbos centro programinė įranga, CRM įranga, darbo jėgos valdymo įrankiai, VoIP įrankiai ir skambučių centro programinė įranga, programų rinkinys su pažangiomis skambučių centro funkcijomis, skirtomis „omnichannel“ ryšiui.
Kokia yra geriausia skambučių centro programinė įranga?
Geriausia skambučių centro programinė įranga padeda sukurti virtualų skambučių centrą, skambinti ir priimti tradicinius bei VoIP skambučius, sukurti savitarnos portalą, stebėti agentų veiklą ir integruotis su trečiųjų šalių programomis. Šios funkcijos yra itin svarbios siekiant puikios klientų patirties.
Kokias priemones turėčiau naudoti, kad padidinčiau agento produktyvumą?
Skambučių centro įrankiai su automatiniu skambučių paskirstymu, IVR, nuspėjamuoju rinkimu, skambučių scenarijais ir agento įgūdžiais pagrįstu nukreipimu yra vieni geriausių didinant agento produktyvumą. Jie leidžia agentams dirbti efektyviai, spręsti problemas pagal agento turimus įgūdžius ir patirtį, sutrumpina vidutinį apdorojimo laiką.
Kokie skambučių centro kokybės užtikrinimo pranašumai?
Skambučių centro kokybės užtikrinimas leidžia stebėti visą komunikaciją ir įvertinti agentų teikiamų paslaugų kokybę. Tai padeda skambučių centrams tobulėti, patenkinti klientų poreikius, išlaikyti klientus ir skatinti jų lojalumą.
Kiek kainuoja skambučių centro programinė įranga?
Priklausomai nuo ryšio priemonių ir skambučių centro funkcijų, skambučių centro programinė įranga vienam vartotojui gali kainuoti nuo 15 USD per mėnesį iki kelių šimtų. „LiveAgent“ siūlo nemokamas paskyras su ribotomis funkcijomis, o mūsų mokami planai su išplėstinėmis funkcijomis prasideda nuo 15 USD vienam vartotojui per mėnesį. Nėra jokių papildomų mokesčių už minutę ar kitų paslėptų mokesčių.
Nemokama Skambučių Centro Programinė Įranga
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairius įrankius ir funkcijas, tokius kaip VoIP telefono sistemos ir skundų valdymo sistema. Taip pat siūloma demonstracija ir nemokama bandomoji versija. Galite gauti naujienas apie LiveAgent atnaujinimus ir nuolaidas, prenumeruodami naujienlaiškį arba sekdami socialinius kanalus. Sales contact numeris yra +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754 arba +1-786-204-1375.
Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?
Šiame tekste teikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba. Suteikiami palyginimai pagal funkcionalumą, vartotojų įvertinimus, kainas ir patogumą naudotis, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius.
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
Šis tekstas skelbia apie geriausiai įvertintą ir daugiausiai apžvalgų turintį pagalbos centro sprendimą, LiveAgent, kuris teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje. Siūloma naudoti šį pasirinkimą rinkos lyderiams ir skirti dėmesio esamiems klientams, taip pat pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo būklę ir jo funkcionalumą.
Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?
Įdiegus ir naudojant LiveAgent, klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%. Vartotojai teigia, kad LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių sprendimas, dėl neribotų agentų ir skirtingų kanalų integracijos. Tai ne tik ekonomiškas, bet ir padeda pagerinti klientų patirtį, atsakomybę ir sąlygoja didesnį pasitenkinimą.