Kas yra scenarijų automatizavimas?
Scenarijų automatizavimas yra procesas, griežtai susijęs su tam tikromis sąlygomis pagrįstomis Taisyklėmis. Aktyvuodami taisyklę, jūs galite automatizuoti tam tikrus scenarijus, pavyzdžiui, kai biliete yra raktažodis “sąskaita”, remiantis scenarijaus taisykle, jūs galite automatiškai jį pažymėti “sąskaita” žyma ir persiųsti jį atsiskaitymų skyriui. (Yra šimtai tūkstančių galimų variantų.)
Frequently Asked Questions
Kas yra scenarijaus automatizavimas?
Scenarijų automatizavimas jums leidžia vienu paspaudimu atlikti keletos bilietų atnaujinimus. Palaiko veiklą, susijusią su pasikartojančių scenarijų vykdymu.
Kaip galite panaudoti scenarijų automatizavimą?
Scenarijų automatizavimas leidžia lengviau atlikti pasikartojančias užduotis. Tai ženkliai automatizuoja agentų darbą. Agentas gali pasirinkti visus bilietus, kurie turėtų būti priskirti konkrečiam scenarijui ir juos įvykdyti atliekant masinius veiksmus.
Ar LiveAgent yra prieinama scenarijų automatizavimo funkcija?
LiveAgent yra prieinama scenarijaus automatizavimo funkcija, kuri jums leidžia ženkliai automatizuoti klientų aptarnavimo komandos darbą.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
Pristatoma LiveAgent, daugiakanalė klientų aptarnavimo platforma su pažangia bilietavimo sistema ir greičiausiais internetiniais pokalbiais rinkoje.