Kas yra saugumo politika?
Saugumo politika nustato metodologiją ir taisykles visiems asmenims, kurie turi prieigą prie įmonės IT infrastruktūros, nepriklausomai ar tai yra vyksta tinkle ar neprisijungus. Saugumo politikos tikslas yra organizacijos narių naudojamų prieigos aparatų ir informacijos konfidencialumo, vienybės ir prieinamumo išsaugojimas.
Frequently asked questions
Koks yra saugumo politikos apibrėžimas?
Saugumo politika yra organizacijos dokumentas, kuris apibrėžia kaip apsaugoti jūsų organizaciją nuo galimų grėsmių, tokių kaip kompiuterių sauguma, bei kaip elgtis iškilus pavojingoms situacijoms.
Kokia informacija turėtų būti kiekvienoje saugumo politikoje?
Saugumo politika turi visapusiškai apsaugoti įmonę, atsižvelgiant į visą jos turtą. Ji turi apimti visą programinę įrangą, techninius prietaisus, fizinius parametrus, žmogiškuosius išteklius, informaciją / duomenis ir prieigos taškus.
Kur galima rasti LiveAgent saugumo politiką?
LiveAgent saugumo taisykles galima rasti Saugumo ir Privatumo Politikos puslapyje, kurį galite rasti apatinėje puslapio paraštėje.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, kuri kombinuoja bilietų palaikymą, pokalbius, garso ir vaizdo skambučius, socialinius tinklus ir savitarnos įrankius. Platformą naudoja daugiau kaip 30 000 kompanijų klientų aptarnavimui. Tai gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir yra gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą.
GPTSummarizer cannot provide a marketing summary for this text in language LT as it is an AI language model without contextual knowledge of specific industries or businesses. The text discusses LiveAgent, a customer service software that includes inbound call center software, complaint management system, customer portal software, and email management software. The system provides a demo version and automated ticket management, and has a Service Level Agreement (SLA) to ensure employee accountability and maintain high productivity. LiveAgent also offers various customer service tools such as online chats, phone calls, email, and social networks. The company is a useful tool for collecting and storing company information in its customer service software and allows for the creation of customizable contact fields. The page also offers information on awards and customer feedback, as well as learning opportunities through blogs and webinars.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daug funkcijų, pvz., pranešimų šablonus, automatizuoja darbą ir sutaupo laiką. Be to, LiveAgent gali pagerinti bendrą aptarnavimo patirtį ir leidžia rinkti ir saugoti įmonių informaciją savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Savitarnos portalai yra labai svarbūs klientams, nes padeda užmegzti sąveikas ir sukurti patirtį, tačiau klientų aptarnavimas tiesiogiai yra naudojamas tik 1% atvejų.
Tekste aprašoma "LiveAgent" programinė įranga klientų aptarnavimui, įskaitant VoIP telefono sistemą ir skundų valdymą. Taip pat siūloma prenumeruoti naujienlaiškį su atnaujinimais ir nuolaidomis. Galima naudoti įvairias funkcijas, prisijungti per socialinius kanalus ir gauti nemokamą demonstraciją. Įmonė taip pat teikia pagalbos portalą, duomenų migruojamumą ir el. pašto šablonus.