Kas yra saityno valdiklis?
Saityno valdiklis (angl. web widget) yra HTML / javascript kodo juosta, įdėta į jūsų svetainę. Saityno valdiklis gali būti rodomas pokalbio mygtuko, išankstinio pokalbio pakvietimo, kontaktinės formos arba atsiliepimų formos pavidalu.
Štai kaip atrodo įprastas saityno valdiklis:
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra saityno valdiklis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Saityno valdiklis (angl. web widget) yra HTML / javascript kodo juosta, įdėta į jūsų svetainę. Saityno valdiklis gali būti rodomas pokalbio mygtuko, išankstinio pokalbio pakvietimo, kontaktinės formos arba atsiliepimų formos pavidalu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip galiu įterpti „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio valdiklį į svetainę?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pokalbis gyvai yra labai populiarus klientų aptarnavimo sprendimas. Dėl jo klientai pagalbos sulaukia greitai ir laiku. Kaip integruoti valdiklį į savo svetainę? 1. Pasirinkite pokalbio gyvai teikėją. Rinkoje yra iš ko rinktis, todėl būtinai gerai išstudijuokite pasirinkimus, kad rastumėte jūsų verslo poreikius atitiksiantį. 2. Užsiregistruokite svetainėje. Dauguma programinės įrangos kūrėjų siūlo išbandyti savo įrankius nemokamai, todėl patikrinti ar priemonės jus tenkins galite nerizikuodami savo lėšomis. 3. Įkelkite pokalbio gyvai mygtuką į savo svetainę. Užsiregistravę, pasirinkite mygtuką ir įklijuokite jo HTML kodą į savo svetainę. 4. Pritinkinkite tiesioginio pokalbio valdiklį. Galite atitinkamai koreguoti valdiklį, pvz. modifikuoti prisijungusio ir neprisijungusio būsenos mygtuko dizainą, pokalbių langus, kalbą, tekstą ir pokalbio rodymo būdą. 5. Įgalinkite iniciatyvius kvietimus kreiptis. Iniciatyvumo funkcija būdinga pokalbių vorams. Galite nustatyti, ar norite, kad mygtukas būtų rodomas kiekviename puslapyje, ar tik pasirinktuose antriniuose puslapiuose. 6. Sukurkite paruoštų atsakymų sąrašą. Paruošti atsakymai automatizuoja jūsų darbą ir sutaupo jums laiko. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip atrodo saityno valdiklis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiesioginio pokalbio valdiklis įprastai atrodo kaip mesendžeris. Pavyzdžiui, svetainėje gali būti rodoma juosta arba apskritimas, kurį spustelėjus (arba automatiškai) atidaromas pokalbio langas. Paprastai jie nėra dideli ir užima mažą ekrano dalį.” } }] }DUK
Kas yra saityno valdiklis?
Saityno valdiklis (angl. web widget) yra HTML / javascript kodo juosta, įdėta į jūsų svetainę. Saityno valdiklis gali būti rodomas pokalbio mygtuko, išankstinio pokalbio pakvietimo, kontaktinės formos arba atsiliepimų formos pavidalu.
Kaip galiu įterpti „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio valdiklį į svetainę?
Pokalbis gyvai yra labai populiarus klientų aptarnavimo sprendimas. Dėl jo klientai pagalbos sulaukia greitai ir laiku. Kaip integruoti valdiklį į savo svetainę? 1. Pasirinkite pokalbio gyvai teikėją. Rinkoje yra iš ko rinktis, todėl būtinai gerai išstudijuokite pasirinkimus, kad rastumėte jūsų verslo poreikius atitiksiantį. 2. Užsiregistruokite svetainėje. Dauguma programinės įrangos kūrėjų siūlo išbandyti savo įrankius nemokamai, todėl patikrinti ar priemonės jus tenkins galite nerizikuodami savo lėšomis. 3. Įkelkite pokalbio gyvai mygtuką į savo svetainę. Užsiregistravę, pasirinkite mygtuką ir įklijuokite jo HTML kodą į savo svetainę. 4. Pritinkinkite tiesioginio pokalbio valdiklį. Galite atitinkamai koreguoti valdiklį, pvz. modifikuoti prisijungusio ir neprisijungusio būsenos mygtuko dizainą, pokalbių langus, kalbą, tekstą ir pokalbio rodymo būdą. 5. Įgalinkite iniciatyvius kvietimus kreiptis. Iniciatyvumo funkcija būdinga pokalbių vorams. Galite nustatyti, ar norite, kad mygtukas būtų rodomas kiekviename puslapyje, ar tik pasirinktuose antriniuose puslapiuose. 6. Sukurkite paruoštų atsakymų sąrašą. Paruošti atsakymai automatizuoja jūsų darbą ir sutaupo jums laiko.
Kaip atrodo saityno valdiklis?
Tiesioginio pokalbio valdiklis įprastai atrodo kaip mesendžeris. Pavyzdžiui, svetainėje gali būti rodoma juosta arba apskritimas, kurį spustelėjus (arba automatiškai) atidaromas pokalbio langas. Paprastai jie nėra dideli ir užima mažą ekrano dalį.
Po to, kai sužinosite apie „saityno valdiklį“, jums gali būti įdomu daugiau sužinoti apie tai, kas yra saityno valdiklis. Šiame straipsnyje rasite išsamų paaiškinimą ir atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus. Taip pat galite išmokti, kaip įterpti „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio valdiklį į svetainę, jei norite pagerinti klientų aptarnavimą savo svetainėje. Šis vadovas padės jums žingsnis po žingsnio įdiegti valdiklį ir pradėti naudoti jį veiksmingai.
Sužinokite apie „dabartinį naudotoją“ LiveAgent sistemoje – tai paskutinis agentas, atnaujinęs bilietą, kuris gali skirtis nuo priskirto agento. Sužinokite, kaip patikrinti ir redaguoti dabartinį naudotoją, ir pradėkite nemokamą LiveAgent paskyros bandymą be įsipareigojimų. Pasinaudokite efektyvesniu klientų aptarnavimu šiandien!
Atraskite, kaip pagrindiniai agentai gali padėti jūsų verslui užtikrinti stabilumą, sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų patirtį. Sužinokite, kaip LiveAgent gali padidinti produktyvumą ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir patirkite pažangiausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje!





