Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ryšių su klientais valdymas (CRM)

Kas yra ryšių su klientais valdymas?

Klientai yra viena iš svarbiausių kiekvienos įmonės dalių. Būtina jais rūpintis ir žinoti, kokių lūkesčių jie turi. Ryšių su klientais valdymas arba CRM susijęs su įmonės ir klientų sąveikos valdymu. Įmonė renka informaciją apie klientus ir naudoja ją siekdama padidinti klientų pasitenkinimą. CRM padeda prognozuoti ir analizuoti klientų tendencijas ir elgesį.

Ryšių su klientais valdymas (CRM)
Ryšių su klientais valdymas – vektorinė iliustracija

Įmonės vykdo ryšių su klientais valdymą įvairiais būdais, pvz. el. laiškais ar telefono skambučiais. Pagrindinis tikslas – sukurti teigiamą patirtį klientams.

DUK

Kas yra ryšių su klientais valdymas (CRM)?

Ryšių su klientais valdymas (CRM) – tai technologija, leidžianti valdyti įmonės ryšius ir sąveiką su klientais ir potencialiais klientais. Jos naudojimo tikslas – pagerinti santykius su klientais ir apima tiek rinkodarą, tiek pardavimus, tiek klientų aptarnavimą.

Kokios yra svarbiausios ryšių su klientais valdymo (CRM) funkcijos?

Svarbiausia ryšių su klientais valdymo funkcija yra darbo eigos automatizavimas. Programinės įrangos dėka daugelis veiklų yra automatizuotos (pvz., perjungimas tarp programų, skirtų komunikacijai, veiklos santraukos ir ataskaitų kūrimas). Agentai gali skirti daugiau laiko ryšių mezgimui. Kitos funkcijos apima integraciją su kitomis įmonėmis. CRM taip pat palaiko kontaktinius ryšius su kitomis įmonėmis.

Kokie yra ryšių su klientais valdymo (CRM) tipai?

Turime penkis pagrindinius ryšių su klientais valdymo tipus.

Pirmasis yra operacinis CRM, kuris leidžia geriau aptarnauti esamus ir potencialius klientus. Kitas tipas yra analitinis CRM, leidžiantis rinkti duomenis ir įžvalgas. Trečias tipas – CRM, pagrįsta bendradarbiavimu su tiekėjais ir platintojais. Kitas tipas yra CRM, skirtas kampanijos valdymui ir yra pirmųjų dviejų tipų derinys bei palaiko pardavimo bei rinkodaros kampanijų vykdymą. Paskutinis tipas yra strateginis CRM, kuriame prioritetu laikomi klientai. Jis leidžia naudoti informaciją apie klientus ir rinkos tendencijas.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai