Kas yra riktas?
Tai yra kompiuterinės programos klaida ar nesėkmė, kuri lemia atsitiktinius rezultatus ir kitaip yra vadinama programinės įrangos riktu. Jis kelias problemų vartotojams ir klientams. Riktus sukelia programos kode ar dizaine esančios klaidos, arba neteisingo kodo naudojimas. Dėl rikto, sistema gali griūti arba užstrigti. Kai kurie riktai gali būti netikri, todėl apie juos reikėtų surinkti daugiau informacijos.
Atsakymo į pinigų grąžinimo prašymą el. laiško šablonai
Tekste kalbama apie svarbų rinkodaros elemento, tai yra kliento vertės pasiūlymą, kurio tik 17% rinkodaros specialistų supranta. Tai gali padėti pritraukti ir išlaikyti klientus, taip pat sumažinti pirkinių krepšelio atšaukimo rodiklius naudojant LiveAgent paslaugą. Rašymo testas, kainų skaičiuoklė ir daugelis kitų funkcijų yra prieinamos bendradarbiaujant su LiveAgent.
Pirmo kontakto el. laiško šablonai
Šis tekstas pateikia kontaktus ir informaciją apie klientų aptarnavimą įvairiose organizacijose, tokiose kaip Adform, Issuu, Prezi ir Adyen. Taip pat yra paminėta apie svarbų vaidmenį rengiantems sveikinimo laiškus naujiems klientams ar perspektyviems klientams įmonėms. Be to, tekste siūlomi įvairūs įrankiai ir resursai, susiję su el. pašto rinkodara, skambučių centrais ir integracijomis.
Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
CCM įranga leidžia įmonėms sukurti ir valdyti turinio elementus savo komunikacijoje, suteikia galingus kūrimo įrankius ir leidžia atnaujinti ryšius be kompromisų. Duomenų analizė yra svarbi įrangos funkcija, nes suteikia įmonėms naudingų įžvalgų padedančių padidinti pajamas ir pelningumą. Ryšių su klientais valdymo programinė įranga yra naudinga įmonėms.
Klientų aptarnavimas yra labai svarbus veiksnys, nes 96% vartotojų teigia, kad tai yra svarbu formuojant prekės ženklų lojalumą. Tačiau tik 8% klientų sutinka, kad jų įmonės teikia puikų aptarnavimą. Daugeliui trūksta grįžtamojo ryšio ir asmeniškumo, o klientai moka daugiau už geresnes patirtis. Dėl to reikia gerinti susisiekimą su agentais ir pasirinkti klientams patogias komunikacijos formas, tobulinti automatizuotas sistemas ir remtis atsiliepimais bei patirtimi.