Kas yra programinės įrangos agentas?
Agentų ar agento architektūros yra dirbtinio intelekto dariniai, tokie kaip programuojami robotai, kurie programuojami ir gali būti naudojami simuliacijoms, modeliavimui ar kitiems reguliavimo mechanizmams. Sugeneruotas agentas ar kūnas gali būti aplinkoje patalpintas autonominis agentas, kurioje jis elgsis taip, kaip elgiasi aplinka. Kūnas ir aplinka gali būti kompiuterinės simuliacijos rezultatas, tačiau tai taip pat gali būti patikimas robotas, kontroliuojantis tinklą.
Esminė šio metodo ypatybė yra ta, kad agentas ne tik apdoroja įvesties signalus, tačiau, kaip ir kūnas – nugara taip pat gali paveikti aplinką ir nuolat aptikti savo veiklos rezultatą per jutiklius, kurie turės įtakos kitai elgsenai. Dėl to galima įgyvendinti nuolatinį grįžtamąjį ryšį, kaip ir naudojant gyvas sistemas. Taigi, agentai yra techniniai-intelektualiniai pasiekimai imituojant gyvenimo reiškinius.
Frequently asked questions
Kas yra programinės įrangos agentas?
Programinės įrangos agentas yra kompiuterio programa, veikianti vartotojo ar kitos programos vardu. Ją galima naudoti simuliacijai arba reguliavimo mechanizmuose.
Kaip programinės įrangos agentas gali būti naudojamas geresniam klientų aptarnavimo teikimui?
Programinės įrangos agentą galima naudoti simuliacijoje, modeliavime ar kituose reguliavimo mechanizmuose. Sugeneruotas agentas gali tapti autonominiu agentu, dėl to mes galime nuolat testuoti savo veiklą ir efektyvumą ir vystyti klientų aptarnavimą.
Ar LiveAgent galima naudoti programinės įrangos agentą?
LiveAgent galite naudoti programinės įrangos agentus. Tai ypatingai svarbi funkcija, kuri daro įtaką klientų aptarnavimo lygiui.
"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo programinė įranga su VoIP funkcija, savitarnos programine įranga ir daugiau. Quality Unit, LLC yra autorių teisių savininkas. Galite prisijungti prie demonstracijos ir gauti naujus atnaujinimus ir nuolaidas. Prenumeruokite naujienlaiškį ir sužinokite daugiau apie funkcijas ir kainodarą. LiveAgent turi daug integracijų ir alternatyvų, o bendradarbiaukime su klientais, partneriais ir VoIP paslaugų tiekėjais. Sales kontaktų numeriai nurodyti.
Skambučių stebėjimo programinė įranga
Skambučių stebėjimo programinė įranga suteikia daug pranašumų, tokių kaip geriau parengti agentus, sumažinti vidutinį apdorojimo laiką ir padidinti klientų lojalumą. Vidutinė kaina yra apie 50 USD vienam vartotojui per mėnesį. Siūlomi sprendimai, tokiu kaip „LiveAgent“, prasideda nuo 39 USD vienam vartotojui per mėnesį. Norint pasirinkti gerą skambučių stebėjimo programą, reikia kreiptis į trečiųjų šalių integracijas, tinkinimo funkcijas, nuspėjamojo rinkimo ir išplėstinės analizės teikimą.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.