Kas yra priskirtasis?
Kai priskiriate bilietą klientų atstovui, šis klientų atstovas taip pat vadinamas priskirtuoju. Taigi šis agentas yra priskirtas bilietui ir yra už jį atsakingas. Priskirtaisiais agentais taip pat vadinami klientų atstovai, atsakingi už automatizavimą, ataskaitas ir kt. Taip pat lengviau rasti informaciją filtruojant pokalbius pagal priskirtą asmenį. Galite peržiūrėti tik konkrečiam agentui priskirtus bilietus.
Expert note
Priskirtasis yra klientų atstovas, atsakingas už konkretų bilietą. Tai padeda efektyviai filtruoti informaciją pagal agentą. Patikimesnis ir greitesnis klientų aptarnavimas yra būdingas priskirtajam.

The article discusses customer service software and services, including call centers, chat services, and predictive routing systems. The importance of customer service quality and the automation and optimization of service processes are emphasized. The company offers a free two-week trial of its software and provides services including self-service, inbound call management, complaint management, and email management. The article also mentions the benefits of grouping agents within its platform to organize teams and increase efficiency, as well as subscribing to their newsletter and contacting sales.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo įvairias sprendimų paslaugas, analizės ir integracijos funkcijas, mokymosi išteklius ir šablonus. Naudotojai gali gauti šviežiausią informaciją per naujienlaiškį ir prisijungti prie socialinių kanalų. Taip pat randama informacija apie bilietų išskyrimą ir nukreipimą. Tekstas gali būti naudingas žmonėms, ieškantiems klientų aptarnavimo programinės įrangos.
GPTSummarizer cannot provide a marketing summary for this text in language LT as it is an AI language model without contextual knowledge of specific industries or businesses. The text discusses LiveAgent, a customer service software that includes inbound call center software, complaint management system, customer portal software, and email management software. The system provides a demo version and automated ticket management, and has a Service Level Agreement (SLA) to ensure employee accountability and maintain high productivity. LiveAgent also offers various customer service tools such as online chats, phone calls, email, and social networks. The company is a useful tool for collecting and storing company information in its customer service software and allows for the creation of customizable contact fields. The page also offers information on awards and customer feedback, as well as learning opportunities through blogs and webinars.