Kas yra pranešimas el. paštu?
Pranešimai, siunčiami klientams ir agentams, turintiems konkretų bilietą, kai tik bilietas yra atnaujintas, vadinami el. pašto pranešimais.
Agentams jie reikalingi kaip priminimas apie jų sukurtą bilietą, kuris turi būti išspręstas. Tai padeda jiems geriau dirbti.
Klientams pranešama apie atsakymą į bilietą, kurį sukūrė jų užklausa. Atnaujinimas įvyks kiekvieną kartą, kai biliete bus kokių nors pokyčių. Be to, jiems bus pranešta, kai jų problema bus išspręsta, kad būtų galima patikrinti.
Frequently Asked Questions
Kas yra pranešimas el. paštu?
El. pašto pranešimai yra el. laiškų tipas, siunčiamas reaguojant į konkrečius vartotojo veiksmus ar įvykius. Pavyzdžiai: sveikinimo el. laiškai, įvykių priminimai, saugos ir veiklos įspėjimai bei slaptažodžio nustatymas iš naujo. Jų dėka turime galimybę greitai reaguoti ir gauti pranešimą iš karto, pvz. iškilus techninei problemai.
Ar galima „LiveAgent“ nustatyti el. pašto pranešimus?
„LiveAgent“ programoje, žinoma, galite nustatyti el. pašto pranešimus. Jie pirmiausia naudojami siųsti el. laiškus agentams, kurie yra neprisijungę. Agentai gali gauti informaciją, kad jiems buvo priskirtas bilietas arba kad klientas atsakė priskirtame biliete. Taip pat gali būti siunčiama informacija apie naujai sukurtą bilietą tame skyriuje, kurio narys yra agentas.
Kokie yra „LiveAgent“ el. pašto pranešimų tipai?
Kiekvienas agentas savo profilyje gali nustatyti pageidaujamus el. pašto pranešimus, atsižvelgdamas į tai, kokią informaciją nori gauti. Jie gali gauti pranešimą, kad jis buvo priskirtas konkrečiam klientui, sistemoje atsirado naujas bilietas arba klientas, pridėtas prie nurodyto bilieto, parašė pranešimą.
Eksperto pastaba
Pranešimai siunčiami klientams ir agentams, apie atsakymus į bilietus. Taip galima geriau organizuoti darbą ir suteikti geriausią klientų aptarnavimą.
