Kas yra pranešimas el. paštu?
Pranešimai, siunčiami klientams ir agentams, turintiems konkretų bilietą, kai tik bilietas yra atnaujintas, vadinami el. pašto pranešimais.
Agentams jie reikalingi kaip priminimas apie jų sukurtą bilietą, kuris turi būti išspręstas. Tai padeda jiems geriau dirbti.
Klientams pranešama apie atsakymą į bilietą, kurį sukūrė jų užklausa. Atnaujinimas įvyks kiekvieną kartą, kai biliete bus kokių nors pokyčių. Be to, jiems bus pranešta, kai jų problema bus išspręsta, kad būtų galima patikrinti.
Frequently Asked Questions
Kas yra pranešimas el. paštu?
El. pašto pranešimai yra el. laiškų tipas, siunčiamas reaguojant į konkrečius vartotojo veiksmus ar įvykius. Pavyzdžiai: sveikinimo el. laiškai, įvykių priminimai, saugos ir veiklos įspėjimai bei slaptažodžio nustatymas iš naujo. Jų dėka turime galimybę greitai reaguoti ir gauti pranešimą iš karto, pvz. iškilus techninei problemai.
Ar galima „LiveAgent“ nustatyti el. pašto pranešimus?
„LiveAgent“ programoje, žinoma, galite nustatyti el. pašto pranešimus. Jie pirmiausia naudojami siųsti el. laiškus agentams, kurie yra neprisijungę. Agentai gali gauti informaciją, kad jiems buvo priskirtas bilietas arba kad klientas atsakė priskirtame biliete. Taip pat gali būti siunčiama informacija apie naujai sukurtą bilietą tame skyriuje, kurio narys yra agentas.
Kokie yra „LiveAgent“ el. pašto pranešimų tipai?
Kiekvienas agentas savo profilyje gali nustatyti pageidaujamus el. pašto pranešimus, atsižvelgdamas į tai, kokią informaciją nori gauti. Jie gali gauti pranešimą, kad jis buvo priskirtas konkrečiam klientui, sistemoje atsirado naujas bilietas arba klientas, pridėtas prie nurodyto bilieto, parašė pranešimą.
Expert’s note
Pranešimai siunčiami klientams ir agentams, apie atsakymus į bilietus. Taip galima geriau organizuoti darbą ir suteikti geriausią klientų aptarnavimą.
"Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai Įtikinamas kvietimo el. laiškas, skiriantis suplanuoti skambučius su klientais, siekiant aukštos aptarnavimo kokybės ir poreikių patenkinimo. CRM aptaria klientų valdymo sistemas, LiveAgent programinės įrangos funkcijas, rekomendacijas. Laiko ataskaita „AVMarket“ ir „LiveAgent“ sukūrė ekonomiškai efektyvų sprendimą pardavimams ir klientų aptarnavimui."
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Jis taip pat siūlo savitarnos ir klientų portalo programinę įrangą, demonstracijas ir nemokamus bandymus. Programinė įranga gali sumažinti bilietų apkrovas, padidinti agentų produktyvumą ir mažinti laukimo laikus klientams. LiveAgent siūlo integruotą kainodarą ir gerą, nuolatinę klientų paramą. Galite susisiekti su jais per jų svetainę ir socialinius tinklus.