Kas yra pranešimas el. paštu?
Pranešimai, siunčiami klientams ir agentams, turintiems konkretų bilietą, kai tik bilietas yra atnaujintas, vadinami el. pašto pranešimais.
Agentams jie reikalingi kaip priminimas apie jų sukurtą bilietą, kuris turi būti išspręstas. Tai padeda jiems geriau dirbti.
Klientams pranešama apie atsakymą į bilietą, kurį sukūrė jų užklausa. Atnaujinimas įvyks kiekvieną kartą, kai biliete bus kokių nors pokyčių. Be to, jiems bus pranešta, kai jų problema bus išspręsta, kad būtų galima patikrinti.
Frequently asked questions
Kas yra pranešimas el. paštu?
El. pašto pranešimai yra el. laiškų tipas, siunčiamas reaguojant į konkrečius vartotojo veiksmus ar įvykius. Pavyzdžiai: sveikinimo el. laiškai, įvykių priminimai, saugos ir veiklos įspėjimai bei slaptažodžio nustatymas iš naujo. Jų dėka turime galimybę greitai reaguoti ir gauti pranešimą iš karto, pvz. iškilus techninei problemai.
Ar galima „LiveAgent“ nustatyti el. pašto pranešimus?
„LiveAgent“ programoje, žinoma, galite nustatyti el. pašto pranešimus. Jie pirmiausia naudojami siųsti el. laiškus agentams, kurie yra neprisijungę. Agentai gali gauti informaciją, kad jiems buvo priskirtas bilietas arba kad klientas atsakė priskirtame biliete. Taip pat gali būti siunčiama informacija apie naujai sukurtą bilietą tame skyriuje, kurio narys yra agentas.
Kokie yra „LiveAgent“ el. pašto pranešimų tipai?
Kiekvienas agentas savo profilyje gali nustatyti pageidaujamus el. pašto pranešimus, atsižvelgdamas į tai, kokią informaciją nori gauti. Jie gali gauti pranešimą, kad jis buvo priskirtas konkrečiam klientui, sistemoje atsirado naujas bilietas arba klientas, pridėtas prie nurodyto bilieto, parašė pranešimą.
Expert note
Pranešimai siunčiami klientams ir agentams, apie atsakymus į bilietus. Taip galima geriau organizuoti darbą ir suteikti geriausią klientų aptarnavimą.

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
Šis tekstas skatina komunikaciją su klientais per el. laiškus, ypač naudojant atsiliepimo prašymo el. laiškus. Tai leidžia gauti vertingos informacijos apie klientus, jų poreikius ir patirtis naudojant produktus ar paslaugas. Tokia informacija padeda geriau pažinti savo klientus ir pagerinti rinkodarą bei produktą ateityje. Rašytojas siūlo kelis atsiliepimo prašymo el. laiško šablonus, kad lengviau būtų prašyti atsiliepimų iš klientų. Įmonės taip pat gali naudoti įrankius, pvz., „LiveAgent“ ir „NiceReply“, kurie padeda stebėti atsiliepimus ir vertinti klientų patirtis. Visi šie veiksmai gali padėti gerinti esamų klientų lojalumą, pritraukti naujų klientų ir, galiausiai, sėkmingai plėtoti verslą.
El. laiškų šablonai yra iš anksto suformatuotas el. laiškų struktūras, kuriuos galima pritaikyti pagal poreikius. „LiveAgent“ programa siūlo daugybę el. laiškų šablonų tipų ir redaktorių, leidžiančių lengvai stilizuoti HTML šablonus. Be to, programa taip pat yra veiksminga klientų aptarnavimo įrankis, kuri padeda sudaryti kelionės žemėlapį ir užtikrina lengvą ir efektyvų bendravimą su klientais, didinančią pajamas ir klientų lojalumą.
Atsakymo į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonai
GPTSummarizer atliko tekstų santrauką apie klientų atsiliepimus ir pasiūlymus verslui, naudojant įvairius įrankius. Atsiliepimų ir pasiūlymų lenta yra interaktyvi ir padeda pritraukti daugiau naujų klientų. Tai sutaupys laiko ir padidins lojalumą. Teigiami atsiliepimai yra svarbūs versle, nes padeda optimizuoti produktus ir paslaugas, stiprina ryšį su prekės ženklu ir skatina sprendimų priėmimą. Ypač svarbu remtis klientų nuomone, būti atviriems pokyčių atžvilgiu ir ieškoti atsiliepimų, siekiant efektyviai vystytis kaip kompanija.
Perskambinimas klientų aptarnavime
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, kurios padeda pagerinti santykius su klientais ir padidinti pardavimus. Vienu iš jų yra skambinimo mygtukas, leidžiantis lankytojams labai lengvai pateikti užklausas įmonėje. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į kelionės žemėlapio sudarymą, kad klientai galėtų pasiekti įmonės tikslus sklandžiai ir be problemų. Be to, naudosiantis nuspėjančiu rinkikliu, agentams nereikės laukti, kol laisvas agentas atsimes skambučio, o tai taip pat padidins produktyvumą ir sumažins sąnaudas. Komunikacijos su klientais gerinimui rekomenduojama naudoti profesionalias strategijas. Summing up, LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, kurios padės pagerinti klientų aptarnavimą ir padidins pardavimus.