Kas yra pokalbių programinė įranga?
Pokalbių programinė įranga yra paprasčiausias ir nebrangus būdas bendrauti tarp organizacijos ir jos klientų. Ja naudojasi klientų aptarnavimo komanda, kad greitai atsakytų į užklausas.
Every live chat software provider offers many functions and features. In LiveAgent, you are able to set up chat invitations on your website, customize a chat button, see what your customers are typing on Live chat and much more. It brings many business benefits to your organization.

Frequently Asked Questions
What is chat software?
Chat software is a service that enables real-time customer support. It acts as an instant messaging service through which your customers can contact you.
Does LiveAgent offer chat software?
LiveAgent offers chat software. Thanks to this functionality and its advanced features, you save time and can spend it on building relationships during a conversation in real time.
What are must-have features of chat software?
There are a few essential features that should be in a chat software. The first of these features are automatic messages that enable proactive customer service. The ready-made answers to frequently asked questions are an important function. Thanks to this option, the customer will get a quick answer, and the agent does not have to think about what to reply with for a while. Another feature is manual messaging, which gives you the chance to build a relationship with your client. The chat form is also important, as it allows you to collect customer contact details before starting the conversation. It should be important for both the service team and the customers that the customer can rate the chat. This is important feedback for the team.
Eksperto pastaba
<p>Pokalbių programinė įranga yra paprastas ir nebrangus būdas bendrauti su klientais tiesiogiai per interneto ryšį. Taip pat siūloma anksčiau parašytų atsakymų ir kitų naudingų funkcijų.</p>

Įvairių tipų failų pridėjimas yra lengvas naudotojams ir didina darbo efektyvumą. „LiveAgent“ leidžia pridėti priedus el. laiškuose, tiesioginiuose pokalbiuose ir kontaktinėse formose. Priklausomai nuo reikiamų funkcijų, priedus galima formatuoti ir aktyvuoti arba deaktyvuoti tam tikruose kanaluose. Tai naudinga tiek klientams bendraujant, tiek komandos darbe.
Atsakymų dėl klausimų apie darbo valandas / aptarnavimo laiką šablonai
Hubspot yra programinės įrangos įmonė, kuri siūlo platų funkcionalumą klientų aptarnavimo ir VoIP sistemoms. Jie taip pat teikia duomenų rinkimo programinę įrangą ir skiria dėmesio saugumui ir privatumui.