Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pokalbių programinė įranga

Kas yra pokalbių programinė įranga?

Pokalbių programinė įranga yra paprasčiausias ir nebrangus būdas bendrauti tarp organizacijos ir jos klientų. Ja naudojasi klientų aptarnavimo komanda, kad greitai atsakytų į užklausas.

Kiekviena pokalbių programinė įranga siūlo daugybę funkcijų. Naudodami „LiveAgent“, galite nustatyti kvietimus pokalbiui savo svetainėje, tinkinti pokalbio mygtuką, matyti, ką jūsų klientai rašo tiesioginiame pokalbyje ir dar daugiau. Tai suteikia daug verslo pranašumų jūsų organizacijai.

Pokalbių programinė įranga
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra pokalbių programinė įranga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pokalbių programinė įranga yra paslauga, kuri įgalina klientų aptarnavimą teikti realiuoju laiku. Ji veikia kaip momentinių pranešimų paslauga, per kurią klientai gali su jumis susisiekti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar „LiveAgent“ siūlo pokalbių programinę įrangą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ siūlo pokalbių programinę įrangą. Pažangių funkcijų dėka sutaupote laiko ir galite jį skirti bendravimui realiu laiku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokios yra būtinos turėti pokalbių programinės įrangos funkcijos?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Yra keletas esminių funkcijų, kurios turėtų būti pokalbių programinėje įrangoje. Pirmoji iš šių funkcijų yra automatiniai pranešimai, įgalinantys imtis iniciatyvos klientų aptarnavime. Paruošti atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus yra žymus palengvinimas. Šios parinkties dėka klientas gaus greitą atsakymą, o agentui nereikės ilgai galvoti, ką atrašyti. Kita funkcija yra neautomatinis susirašinėjimas, kuris suteikia galimybę užmegzti ryšį su klientu. Taip pat svarbi pokalbių forma, nes ji leidžia surinkti klientų kontaktinius duomenis prieš pradedant pokalbį. Tiek aptarnavimo komandai, tiek klientams turėtų būti svarbu, kad klientas galėtų įvertinti pokalbį ir palikti arsiliepimą. ” } }] }

DUK

Kas yra pokalbių programinė įranga?

Pokalbių programinė įranga yra paslauga, kuri įgalina klientų aptarnavimą teikti realiuoju laiku. Ji veikia kaip momentinių pranešimų paslauga, per kurią klientai gali su jumis susisiekti.

Ar „LiveAgent“ siūlo pokalbių programinę įrangą?

„LiveAgent“ siūlo pokalbių programinę įrangą. Pažangių funkcijų dėka sutaupote laiko ir galite jį skirti bendravimui realiu laiku.

Kokios yra būtinos turėti pokalbių programinės įrangos funkcijos?

Yra keletas esminių funkcijų, kurios turėtų būti pokalbių programinėje įrangoje. Pirmoji iš šių funkcijų yra automatiniai pranešimai, įgalinantys imtis iniciatyvos klientų aptarnavime. Paruošti atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus yra žymus palengvinimas. Šios parinkties dėka klientas gaus greitą atsakymą, o agentui nereikės ilgai galvoti, ką atrašyti. Kita funkcija yra neautomatinis susirašinėjimas, kuris suteikia galimybę užmegzti ryšį su klientu. Taip pat svarbi pokalbių forma, nes ji leidžia surinkti klientų kontaktinius duomenis prieš pradedant pokalbį. Tiek aptarnavimo komandai, tiek klientams turėtų būti svarbu, kad klientas galėtų įvertinti pokalbį ir palikti arsiliepimą.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai