Kas yra internetinių pokalbių programa?
Pokalbių internetu programa – tai programinė įranga, leidžianti naudotojams siųsti ir gauti pranešimus internetu. Šiandien tokia programa integruota į kiekvieną išmanųjį telefoną, ja gali naudotis visi ir ji yra labai populiari bei mėgstama. Naudotojai gali bendrauti su kitais naudotojais internetu ir realiuoju laiku perduoti teksto, garso ar vaizdo žinutes. Kiekviena internetinių pokalbių programa siūlo daug skirtingų funkcijų ir ypatybių.
Frequently asked questions
Koks yra internetinės pokalbių programos apibrėžimas?
Internetinių pokalbių programa – tai programa, leidžianti kalbėtis ne naršyklėje. Joje galima kalbėtis realiuoju laiku, ji taip pat gali turėti failų dalijimosi parinktį ir vaizdo pokalbių parinktį.
Kokios yra internetinių pokalbių programos rūšys?
Internetinių pokalbių programa gali būti tekstinė, vaizdo pokalbių arba balso skambučių programa. Programa taip pat gali derinti visus tris bendravimo būdus. Populiarių programų pavyzdžiai: „Messenger“, „WhatsApp“ ir „Telegram“.
Ar „LiveAgent“ sistemoje galima naudoti internetinių pokalbių programą?
„LiveAgent“ turi internetinių pokalbių programą. Programą galima naudoti „Android“ ir „iOS“ sistemose. Tokiu būdu klientų aptarnavimo komanda taip pat gali būti pasiekiama ne biure. Dėl to įmonė gali įgyti pranašumą prieš konkurentus.
Expert note
Pokalbių internetu programa yra svarbus įrankis verslams, norintiems gerinti kliento patirtį ir pagerinti atsiliepimų laiką. Tai taip pat padeda sumažinti pirkimo krepšelio atsisakymą ir didina klientų patenkinimą.

Skambučių stebėjimo programinė įranga
Skambučių stebėjimo programinė įranga suteikia daug pranašumų, tokių kaip geriau parengti agentus, sumažinti vidutinį apdorojimo laiką ir padidinti klientų lojalumą. Vidutinė kaina yra apie 50 USD vienam vartotojui per mėnesį. Siūlomi sprendimai, tokiu kaip „LiveAgent“, prasideda nuo 39 USD vienam vartotojui per mėnesį. Norint pasirinkti gerą skambučių stebėjimo programą, reikia kreiptis į trečiųjų šalių integracijas, tinkinimo funkcijas, nuspėjamojo rinkimo ir išplėstinės analizės teikimą.
Tekste pristatomas LiveAgent, kuri yra klientų aptarnavimo programinė įranga, VoIP telefono sistemos, savitarnos programinė įranga, įeinančių skambučių centro programinė įranga, skundų valdymo sistema, klientų portalo programinė įranga ir el. pašto valdymo programinė įranga. LiveAgent taip pat siūlo mokymo ir informacijos šaltinius bei turi prisijungimo informaciją. Įdiegimo būklė ir kraunamo tekstas taip pat pateikiami.
Internetinių pokalbių etiketas klientų aptarnavimui
Straipsnyje aptariamas internetinių pokalbių etiketas,kurį laikantis agentai gali pagerinti santykius su klientais. Tekste pateikiami patarimai kaip tinkamai įvykdyti internetinių pokalbių sesiją, įskaitant tinkamą užbaigimą, etiketos taisykles ir dažniausiai naudojamus kanalus. Internetinis pokalbis yra greitas ir efektyvus bendravimo būdas, kuris sumažina atsakymo laiką ir kliento mintis pervesti kitą kanalą. Internetinių pokalbių programinė įranga yra naudinga paslaugų teikėjams,siekiant pagerinti klientų aptarnavimą.
Tekste aptariamos internetinių pokalbių programos, kurių naudojimas yra populiari klientų aptarnavimo ir pagalbos forma. Apžvelgiamos įvairios programinės įrangos funkcijos, įskaitant LiveAgent, kuri taip pat siūlo partnerių programą ir mokymo paslaugas. Daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu, o agentai daugiausiai sulaukia pokalbių nuo 11 iki 15 valandos. Pokalbių etiketas padeda išvengti nesusipratimų ir konfliktų.