Kas yra internetinių pokalbių programa?
Pokalbių internetu programa – tai programinė įranga, leidžianti naudotojams siųsti ir gauti pranešimus internetu. Šiandien tokia programa integruota į kiekvieną išmanųjį telefoną, ja gali naudotis visi ir ji yra labai populiari bei mėgstama. Naudotojai gali bendrauti su kitais naudotojais internetu ir realiuoju laiku perduoti teksto, garso ar vaizdo žinutes. Kiekviena internetinių pokalbių programa siūlo daug skirtingų funkcijų ir ypatybių.
Frequently Asked Questions
Koks yra internetinės pokalbių programos apibrėžimas?
Internetinių pokalbių programa – tai programa, leidžianti kalbėtis ne naršyklėje. Joje galima kalbėtis realiuoju laiku, ji taip pat gali turėti failų dalijimosi parinktį ir vaizdo pokalbių parinktį.
Kokios yra internetinių pokalbių programos rūšys?
Internetinių pokalbių programa gali būti tekstinė, vaizdo pokalbių arba balso skambučių programa. Programa taip pat gali derinti visus tris bendravimo būdus. Populiarių programų pavyzdžiai: „Messenger“, „WhatsApp“ ir „Telegram“.
Ar „LiveAgent“ sistemoje galima naudoti internetinių pokalbių programą?
„LiveAgent“ turi internetinių pokalbių programą. Programą galima naudoti „Android“ ir „iOS“ sistemose. Tokiu būdu klientų aptarnavimo komanda taip pat gali būti pasiekiama ne biure. Dėl to įmonė gali įgyti pranašumą prieš konkurentus.
Expert’s note
Pokalbių internetu programa yra svarbus įrankis verslams, norintiems gerinti kliento patirtį ir pagerinti atsiliepimų laiką. Tai taip pat padeda sumažinti pirkimo krepšelio atsisakymą ir didina klientų patenkinimą.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.